eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
📛‏اگر می‌خواهید چهره یک قهرمان را ببینید به تصویر رحیم رحمانی کارگر اهل افغانستان گروه مهندسی مسکن‌سازان‌آتیه بنگرید که امروز در دزفول به دل زبانه‌های آتش زد تا جان یک خانواده را نجات دهد. فقط چشم‌هایش و دست‌هایش... 😍👌 @noori82325 🇮🇷 ()
✅لاری: پیگیر تعطیلی تهران در قالب دورکاری هستیم سخنگوی وزارت بهداشت: 🔗۱۵۸ شهر ایران در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارند. برای تعطیلی تهران پیگیر هستیم تا مصوبه دورکاری صورت گیرد و در برخی استان‌ها از جمله تهران تعطیلی یک هفته ای داشته باشیم. @noori82325 🇮🇷 ()
📛زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا تا نیمه آبان ماه است ▫️ نایب رییس انجمن داروسازان گفته واردات واکسن آنفلوآنزا به دلیل تحریم‌ها و معضل انتقال وجه به تامین کننده واکسن، با مشکل مواجه شده است. فعلا تنها در حد همان ۲.۵ میلیون دوز، واکسن آنفلوآنزا وارد کشور شده است. زمان طلایی تزریق واکسن آنفلوآنزا تا نیمه آبان ماه است. ▫️ تهیه واکسن آنفلوآنزا از بازار آزاد دو خطر دارد؛ اولا اینکه ممکن است در شرایط زنجیره سرد و استاندارد نگهداری نشده باشد و دوما ممکن است اصلا واکسن آنفلوآنزا نباشد و آب مقطر خالی باشد. اثربخشی واکسن آنفلوآنزا بین ۴۰ تا ۶۰ درصد است. @noori82325 🇮🇷 ()
از وقتی محدودیت‌های حجاب در بعضی‌ از مناطق عربستان برای زنان غیرمسلمان برطرف شده آمار شرکت کنندگان در باشگاه تناسب اندام بشدت افزایش یافته! کلا 50 تا سالن تناسب اندام برا خانما دارن که ظرفیتش رو به تکمیله! عصر جدید رقابت برای نشان دادن زیبایی در زنان عرب شروع شده و خب خدا میدونه تهش چی میشه :) @noori82325 🇮🇷 ()
پرستاری که عکس را گرفته گفت ميگويد: "سه روز از ورود اين بیمار مسن به بیمارستان می گذرد. در طول این سه روز هیچ یک از اعضای خانواده اش نیامدند که از وضعیت او آگاه شوند (ممکن است كه او فرزندى ندارد ) ، اما این کبوتر روز به روز ميرسید ، مدتی بر بالین اين پيره مرد ميماند و بعد به راه خود ادامه داد. بعداً فهمیدیم که او عادت داشت روی نیمکت پارک بنشیند و کبوترها را غذا بدهد. " خانه خدا کجاست؟ @noori82325 🇮🇷 ()
🔴شیء عجیب بین موهای ترامپ در مناظره امروز ‼️رسانه‌های آمریکایی این شیء را باعنوان یک دستگاه "تحریک‌کننده عصبی" معرفی کردند. @noori82325 🇮🇷 ()
مقایسه کنید تندیسی که از مرحوم عزت الله انتظامی و علی نصیریان ساخته اند با تندیسی که از شهید سپهبد حاج قاسم ساخته اند.... @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 - 📸فرماندار ایالت برنو از کمین داعش جان سالم بدر برد؛ ۳۰ کشته درپی این کمین؛ چند روز پیش در تاریخ ۲۰۲۰.۹.۲۵ کاروان بابا غنا زولوم فرماندار ایالت برنو در جاده میل ۹۰ - کورس در این ایالت واقع در شمال شرقی نیجریه در کمین تروریستهای داعش گرفتار شد؛ پس از این کمین، نیروهای پلیس و ارتش نیجریه و نیروهای هم پیمان که کاروان را همراهی میکردند با تروریستهای داعش درگیر شدند که منجر به کشته شدن ۳۰ تن از این نیروها و زخمی شدن تعدادی دیگر شد؛ داعش که سوء قصد به جان فرماندار ایالت برنو را کرده بود ناکام مانده و فرماندار موفق به فرار شده و جان سالم بدر برده است؛ داعش همچنین درپی این کمین، ۲ خودرو و انواع مختلف اسلحه و تجهیزات به غنیمت خود درآورده است 🔹پ.ن: داعش هر جنایتی که در سال های گذشته در عراق و سوریه انجام میداد، اکنون به صورت آزادانه در کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه انجام میدهد @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 📸در طی عملیات تفتیش مناطقی در جزیره صلاح الدین و تعقیب داعشیان که از صبح امروز آغاز شده بود، یک بمب کارگزاری شده توسط تروریستهای داعش خودروی فرمانده هنگ ۱۲ صلاح الدین را در منطقه السکریات هدف قرار داد که منجر به شهادت سرتیپ معتصم القیسی فرمانده هنگ ۱۲ و سروان عدی ثلج الجبوری که همراه وی بود، شد و خودروی مورد هدف نیز به طور کامل منهدم شد؛ تصویر سمت راست سرتیپ معتصم القیسی و تصویر سمت چپ سروان عدی ثلج الجبوری را نشان میدهد @noori82325 🇮🇷 ()
doa-faraj-farahmand_130517224348.mp3
858.6K
لحظه‌ی غروب، متعلّق به امام زمانت است، برنامهٔ خود را طوری تنظیم کن که چند دقیقه توسل به ارواحنافداه داشته باشی. همه باهم دعای فرج روزمزمه کنیم ‌‌‌ 🌸🌿🌼 قلب مقدس حضرت حجت را از ما راضی وخشنود کن🌼🌿🌸..🌸🌿🌼 موانع ظهور حضرت حجت را بر طرف کن🌼🌿🌸 @noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀🌺🍀 🌷پنج شنبه است 🌹 رویاد کنیم... 🌺با و یک ... 🖤برای در گذشتگان 🌷 شاید همه دلتنگیم ؛ بهر 💐که نیست یااینکه دل دیوانه وار دلتنگ ♥️ . قرین ❤️تمام اسیران خاک ♻️اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍوآلِ مُحَمَّدٍ وعَجِّلْ فَرَجَهُمْ♻️ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری @noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید.
🌹امیر المؤمنین علی(ع) فرمود:🌹 🏴هنگامی که یاران پرچم های سیاه به اختلاف افتند، شهری از شهرهای ارم به زمین فرو می رود و طرف غربی مسجد‌‌دمشق فرو می ریزد، سپس در شام سه پرچم خارج می شود: اصهب، ابقع و سفیانی، که محل خروج سفیانی از شام است و محل خروج ابقع از مصر و سفیانی بر همه آنها پیروز می شود🚩 📒مهدی موعود المنتظر، ج 2 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😳پیشگویی ظهور توسط رهبری⁉️ 🎥کلیپ های یک دقیقه ای پرسش_و_پاسخ پاسخ به شبهات و سوالات پرتکرار🤗 🗣پاسخگو: استاد_احسان_عبادی @noori82325 🇮🇷 ()
نظر رهبری درباره منطقه قره باغ امروز در بوسنی و هرزگوین به مسلمانها ستم می‌کنند، در تاجیکستان به مسلمانها ستم می‌کنند، در منطقه قره‌باغ، دولت ارمنستان و ارامنه‌ی آن منطقه به مسلمانان ستم می‌کنند. ما این حرکاتی را که اخیراً ارامنه در منطقه‌ی قره‌باغ، به پشتیبانی دولت ارمنستان انجام می‌دهند، این حرکات را ما محکوم می‌کنیم. البته این ربطی به ارامنه‌ی داخل کشور ما ندارد. ارامنه‌ی داخل کشورما هم، ما توقعمان این است که رفتار ارامنه را در آن منطقه که با تجاوز همراه است، محکوم بکنند.
اینها شهروندان ما هستند
، ما از آن کسانی که آن ظلم‌ها را می‌کنند، صحبت می‌کنیم. در همه جای دنیا هر جایی که دشمنان اسلام دست‌شان رسیده است به پشتیبانی استکبار جهانی، به مسلمانها ظلم کردند و مظهر این ظلم امروز، غیر از این مواردی که گفته شد، فلسطین خونین و لبنان مظلوم است. در این دو سه روزه رژیم صهیونیستی، مردم لبنان را «روستاها را»، «خانه‌ها را» مسجدها را بمباران کرده است. چرا مردمی را که سخن حق بر زبان جاری می‌کنند، این جور مورد ستم قرار می‌دهند و دنیای استکباری از آنها پشتیبانی می‌کند! بیانات در جمع مردم تبریز در استادیوم ورزشی تبریز ۱۳۷۲/۰۵/۰۵ @noori82325 🇮🇷 ()
🔰نظام اقتصادی اسلام 🔻 👈علم اقتصاد یک مسئله است و نظام اقتصادی مسئله ای دیگر؛ نظام اقتصادی امری استراتژیک است که در هر نظام فکری متفاوت است. 🔹 به فرض آن که علم اقتصاد در اسلام و غرب هیچ تفاوتی نداشته باشد، نظام اقتصادی چنین نیست، و مردم در جامعه اسلامی ارزش‌ها، نیاز‌ها و انتظاراتی متفاوت از جامعه غیردینی دارند، و این مسائل سبب می‌شود نظام اقتصادی تفاوت کند و لذا نظام اقتصادی نمی تواند در هر دو، یکی باشد. 🔸نظام اقتصادی سرمایه داری، تمام هم و غم سرمایه‌دار سود است؛ مدیریت آن جامعه هم به گونه ای است که سود بیشتری به دست آید؛ زیرا مدیر نظام سرمایه‌داری به صورت نانوشته، به ایدئولوژی پول پرستی، معتقد است. @noori82325 🇮🇷 ()
✍️ بیانیه نشست مشترک نمایندگان ولی‌فقیه در شمال‌غرب کشور درباره مسئله قره‌باغ ◻️ جای تأسف است که اخیراً دشمنان رابطه دو کشور دوست، به بهانه‌های واهی هیاهو و غوغا راه انداخته و جمهوری اسلامی را متهم به خیانت کرده‌اند. این نکته اقتضاء می‌کند که ما نسبت به حجم جنگ روانی دشمن حساس بوده و ابزار برآورده شدن منویات شوم آن‌ها نگردیم. ◻️ هیچ تردیدی در تعلق قره‌باغ به آذربایجان و اشغال آن و لزوم بازگشت این اراضی به آذربایجان، کشور اهل‌بیت(ع) نیست و دولت آذربایجان در بازپس‌گیری این اراضی کاملاً قانونی و شرعی عمل کرده و با این اقدام در صدد اجرای ۴ قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل برآمده است. ◻️ جمهوری اسلامی بالاترین کمک و حمایت را در طول اشغال قره‌باغ به آذربایجان داشته و در تمام محافل بین‌المللی از تمامیت ارضی آذربایجان دفاع کرده و وزارت امور خارجه نیز اخیراً دوباره بر تمامیت ارضی آذربایجان در غائله اخیر تأکید کرده است. ◻️ در حال حاضر نیز تنها راه زمینی آذربایجان برای نخجوان، خاک جمهوری اسلامی است که ایران سخاوتمندانه آن را در اختیار دولت آذربایجان قرار داده است. متن کامل: https://hawzahnews.com/x9QLx @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شب نامه / دشمن شهید همت که می خواهند به عنوان قهرمان او را معرفی کنند / مرحوم منتظری که در مستند بی بی سی به عنوان صاحب نظر جنگ معرفی شود می گفت : بچه ها را 5 تا 5 تا بفرستیم در خاک عراق پل منفجر کنند / شخصِ اول مستند بی بی سی ، فردی که زشت ترین حرف ها را به ابراهیم همت زد / قسمت 288 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ تحلیلگر ارشد حوزه صهیونیسم: 🔹پیروزی‌های انقلاب اسلامی معجزه‌آساست... 🔸 از پنج‌کیلومتری اهواز به جولان رسیده‌ایم! @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آتش خاموش کردن به سبک سعودی‌ها 🎥 تصاویری از تلاش آتش نشانان عربستان در شهر جده برای خاموش کردن آتش سوزی در یک ساختمان را می بینید! @noori82325 🇮🇷 ()
🗣آراییک هاراتونیان ، رئیس جمهوری خود مختار قره باغ: 🔹این اعلان جنگ آذربایجان و ترکیه فقط علیه ما نیست بلکه به نوعی اعلان جنگ علیه «ایران» نیز هست! @noori82325 🇮🇷 ()
⭕️ توضیح عکس : این عکس یکی از زیبا ترین عکسهای دوران دفاع مقدس است. ♨️ معروف به عکس دو برادری. شش بزرگوار حاضر در عکس فوق هریک از عزیزان ایستاده با نفری که جلویش نشسته برادر هستند و جالب اینکه ۵ نفر از عزیزان حاضر در عکس به افتخار شهادت نائل شده اند. 🔻 از سمت راست ایستاده شهید میرزاحسین رضایی و نشسته برادرش جانباز شهید بهمن رضایی.وسط ایستاده رزمنده و جانباز یونس نجفی فرد و نشسته برادرش شهید الیاس نجفی فرد. سمت چپ ایستاده شهید احمد شاهمرادی و نشسته، برادرش شهید حمید شاهمرادی. 🔴 در این عکس استثنایی برادران بزرگتر ایستاده اند و برادران کوچکتر جلوی پای آنها نشسته اند که خود نشانه اخلاق نیکوی این عزیزان و احترام به برادر بزرگتر است. آری شهدا در همه چیز برای نسلهای بعدی الگو و نمونه بودند . یادشان تا ابد پایدار و راهشان پر رهرو باد... @noori82325 🇮🇷 ()
🌼 سلام برصاحب جمعه 💚سلام برفرزند رسول خدا 🌼سلام برفرزند نبأ عظیم علی 💚سلام برفرزند صراط مستقیم 🌼سلام برمنتقم خون مقتول کرببلا 💚سلام برمضطری که دعای 🌼خلق پریشان رااجابت میکند أللَّھُمَ عـجِـلْ لِوَلیِڪْ الفرج @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥کلیپ تصویری درباره اقتصاد ✅مشکل اقتصاد ما فقط با اقتصاد مقاومتی حل می شود. 🔴حتما ببینید خیانت @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴🔴🔴🔴🔴 🎥| 🔥اسلامِ هاشمی رفسنجانی، اسلامِ بنی امیّه ✅ آشنایی با مرز فکری اسلام ناب با اسلام آمریکایی 🌹حامد وفسی 🔻🔻🔻🔻🔻🔻 @noori82325 🇮🇷 ()