eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
جدای از همه‌ی ماجراهای جنگ آذربایجان ارمنستان، حتما اهمیت توان پهپادی آذربایجان درحمله به مواضع ارمنستان را این روزها بهتر درک کرده‌اید حالا، توجه شما را به این نکته جلب میکنم که ایران دارنده بزرگترین یگان پهپادی منطقه با صدها فروند از انواع پهپادهاست دشمن این را خوب میداند✌️ @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌🎥 چرا رهبر انقلاب چیزی نمیگوید علنا!؟ چرا این ها را قلع و قمع نمیکند؟ فهم مردم اولویت است 🎤 _رائفی_پور @noori82325 🇮🇷 ()
آیا ترامپ خواهد مُرد؟ تصویری توسط کاربران غربی در حال نشر است که گفته می شود انیمیشن سمپسونها مرگ ترامپ را پیش بینی کرده است! @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 پیدا شدن دستگاه ارتباطی عجیب اسرائیلی در جیب سربازان تکفیری در قراباغ 🔹آرتور‌سرکیسیان ، معاون وزیر دفاع قراباغ کوهستانی گفت: سربازان جمهوری باکو به دستگاه ارتباطی ساخت «اسراییل» به نام Tadiran مجهز هستند. این سربازان با زبان «عربی» با استفاده از این دستگاه هدایت می شدند. 📌زیرنویس فارسی @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ دکتر سیدهادی سیدافقهی: 🔹مناظره سقوط ارزش‌های لیبرال دموکراسی را به نمایش گذاشت! 🔸 مردم آمریکا به خاطر حفظ آبرو، خواستار متوقف شدن ادامه هستند! @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📺 آیا پیروزی در انتخابات آمریکا به سود جمهوری‌اسلامی است؟ 🎙 دکتر سیدهادی سیدافقهی پاسخ می‌دهند... @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران: روی شناور ۱۳متری موشک ۱۰۰ کیلومتری داریم. 🔹قایق تندرویی که در فاصله ۱۰۰ کیلومتری است ، شناور آمریکایی هیچ اقدامی علیه آن نمی تواند انجام دهد. نه خود ناو، نه هواپیمایی که پشت ناو است ولی قایق می تواند موشک بزند. @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 فقط یک سند برای نمایش نفاق اردوغان "حجم تجارت ترکیه با همسایگانش" 🔹 به رغم شعارهای تند و تیز دولتمردان ترکیه علیه ارمنستان و تشویق جمهوری آذربایجان برای جنگ علیه ارمنستان، اما در سال ۲۰۱۹ حجم تجارت ترکیه با ارمنستان تقریبا با حجم تجارت با آذربایجان برابر بوده است. در این سال ترکیه با آذربایجان 2.03 میلیارد دلار و با ارمنستان 2.00 میلیارد دلار تبادل و همکاری تجاری داشته است. عجیب تر اینکه در سال های 2017 و 2018 حجم تجارت ترکیه با ارمنستان بیش از حجم تجارت ترکیه با جمهوری آذربایجان بوده است.کاملا مشخص است که تا چه حد فاصله بین شعارهای سیاسی دولتمردان ترکیه با عملکرد واقعی آنان وجود دارد. این نفاق را در موضوع شعارهای ترکیه علیه رژیم اسرائیل و حجم تبادل و همکاری اقتصادی و تجاری ترکیه با آن رژیم هم می توان مشاهده کرد. این در حالی است که عوامل پان ترک در داخل ، ایران را که در بهترین حالت فقط 300 میلیون دلار تبادل تجاری با ارمنستان دارد متهم به حمایت از ایروان کرده و سئوال می پرسند چرا تهران با روابط اقتصادی از یک اشغالگر حمایت می کند ؟ @noori82325 🇮🇷 ()
مداحی_انلاین_جواد_مقدم_غروب_جمعه(2).mp3
5.22M
غروب جمعه است دوباره... دل تنگم بونِه داره....💔 🎤 جوادمقدم غروب جمعه @noori82325 🇮🇷 ()
❗️بهوش باشیم ❗️ ضرورت مداخله مستقیم ایران در بحران قفقاز اجتناب ناپذیر است. باید تعارف را کنار گذاشت، برای مردم توضیح داد و با یک تصمیم قاطع و خروج از انفعال، خطر فعلی که هم مرز شدن گروههای تکفیری از شمال با ایران، استفاده ابزاری از آنان توسط خاندان «علی اف» برای سرکوب شیعیان آذربایجان و نهایتا بهره برداری اردوغان از یک پیروزی در شمال ایران برای پیش برد اهداف نئوعثمانی گرایانه خود در کشورگشایی با چاشنی پان-ترکسیم و نهایتا تجزیه اذربایجانِ ایران و سرپوش گذاشتن برشکستها ترکیه در لیبی و سوریه و شمال عراق است، را از کیان کشور دور کرد. خیانتهای آذربایجان در تجهیز و تامین تیمهای ترور دانشمندان هسته ای و نیز ایجاد پایگاه توسط صهیونیستها در خاک اذربایجان علیه ایران و ارسال مداوم پهبادهای جاسوسی هیچ جای تردیدی برای دشمن پنداشتن اذربایجان باقی نمیگذارد. تعلل ایران، لطمات جبران ناپذیری خواهد داشت، چه آنکه امروز حضور گروه های تکفیری در کنار اذربایجان و در خدمت ترکیه، متقن ترین دلیل برای سرکوب ارتش اجاره ای اردوغان بر اساس منافع ملی ما است. ما قساوت و بی رحمی ارمنستانی ها را فراموش نمیکنیم و نیز انچه را بر سر میراث تاریخی ایران و اسلام درآوردند اما امروز حکومت اذربایجانِ شیعه،هیچ فرقی با خاندانهای سعودی و آل نهیان و آل خلیفه ندارد و چه بسا خطر آن، بیش از سایرین است. /حسین کمیل @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 روحانی با نام‌های مستعار در انتخابات ۱۴۰۰ / پشت نقاب مردان کابینه اعتدال، کدام رئیس‌جمهور نهفته است؟ 🔹حسن روحانی طبق قانون نمی‌تواند سال آینده نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری شود. اما به‌نظر می‌رسد که او به‌جای خود صفی طولانی از چهره‌ها را روانه کارزار انتخابات خواهد کرد تا نوعی رقابت نیابتی را پیش ببرند. 🔹از علی لاریجانی تا سورنا ستاری می‌توانند جای روحانی در پاستور را پُر کنند بی‌آنکه تغییر محسوسی در سیاست‌های دولت آینده نسبت به وضعیت فعلی کشور اینجا شود ادامه مطلب 👇 https://khabarfoori.com/detail/2214397 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺زدن تیر خلاصی قاچاقچیان به مدافع وطن شهید مقداد بویر از پرسنل هنگ مرزی دشت آزادگان خوزستان 🔹همین‌ها را اعدام می‌کنند ضدانقلاب و سلبریتی‌ها آن‌ها را فعال مدنی جا میزنند! کسانی که حتی به مجروحین و اسیران هم رحم نمی‌کنند! 🔞تصاویر دارای صحنه‌های ناراحت کننده @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
/همه چیز در خصوص پرونده مازیار ابراهیمی / تناقض هایی عجیب و غریب که در صحبت های ابراهیمی دیده میشود / پاسخ به ابهامات شما در خصوص فردی که سوژه این روزهای رسانه های وابسته شده است / قسمت ۲۹۰ @noori82325 🇮🇷 ()
☎️ماه گذشته یکی از کارمندان پست با حقیر تماس گرفتند و گفتند یکی از آشنایان شبها برای کار کشاورزی میره تو دل بیابان تاریک شب اول که رفته دیده برخی ها که قدشون سه چهارمتر و دستشان دو متر و بزرگ و قوی هیکل بودن اومدن بهش گفتن تو با تراکتورت اومدی جای ما رو غصب کردی برو اونطرف تر🚂 چند شب گوش نمیکنه و میان موبایلشو میبرن و موتوربرق رو خاموش میکنن و اذیت میکنن تا اینکه یه مقدار میره جلوتر و اونا هم کاری بهش ندارن دیگه میگفت الان فقط میبینشون ولی میخوام باهاشون مرتبط بشه🤭 بنده هم جواب دادم برو خدا رو شکر کنه غولهای خوبی بودن اومدن محترمانه بهش تذکر دادن و شدید اذیتش نکردن❌⛔️ ✅قبلا هم گفته بودیم که برخی از ساخت و سازها در محل زندگی اجنه هست و باعث آزار و اذیت اهل خانه میشه که لازمه هر چه سریعتر نقل مکان کنید بهتره قبل از رفتن به خانه ای برای سکونت یا خرید خانه یا زمین استخاره کنید. یادم میاد حدود ۲۰ سال پیش در کوچه ای که زندگی میکردیم در شهرستان خونه ای بود که هر کسی میرفت داخلش یکی از اعضای خانواده میمردن یا یکی از دوستان خودم که فلج شد 📚در کتاب آن سوی مرگ هم که کتاب خوبیه اشاره به این موضوع وارد شدن به مکان زندگی اجنه اومده که عزیزان می تونن مطالعه کنن🔍 @noori82325 🇮🇷 ()
روزهای بسیار سختی که در پیش داریم قبلا عرض شد خدمت عزیزان که فتنه ی اکبر در راه هست و سپس خونریزی در داخل کشور اتفاق خواهد افتاد گرانی و مشکلات و بیماری و فشار بر مردم از این مقداری که هست بسیار بیشتر خواهد شد به طوری که در روایات قبل از ظهور آمده آذوقه ی یکسال را در منزل جمع کنید علاوه بر مشکلات داخلی مشکلات از خارج کشور هم بیشتر خواهد شد از دل جنگ ارمنستان و آذربایجان شخصی بنام شروسی که طبق روایات هدفش حمله به تهران هست قیام میکند و هدفش تهران است و با کمک ترکها جنگ را به داخل ایران میکشد که لازم است نیروهای مسلح در شمال غرب کشور در آماده باش کامل باشند از طرفی به زودی گروهی از آفریقا به مصر حمله میکند و السیسی حاکم مصر را به زیر میکشند سپس به اردن و سوریه حمله خواهد کرد و با قیام سفیانی در ماه های آینده و تسلط بر دمشق تیر خلاص بر بشار اسد زده خواهد شد و ترور میشود ترامپ هم به آخر عمر نزدیک شده طبق روایات شاهد جنگ و درگیری بین ایران و برخی گروه ها از خارج خواهیم بود و از طرفی زلزله ی تهران و اکثر شهرهای ایران بسیار جدی است که اتفاق خواهد افتاد خروج سفیانی و یمانی و خراسانی ودیگر شخصیتهای ظهور نزدیک است سال قبل از ظهور بسیار سرد خواهد بود کمربندها را محکم ببندید که روزهای سختی در پیش داریم که البته نوید ظهور حضرت هست https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵مقام معظم رهبری : 👈قبل از زمان حضرت مهدی ، آسایش نیست ... به شدت فشار داده میشوید... ✍پ ن : نشانه های ظهور سرعت گرفته و دو سوم مردم جهان از دنیا میروند ⚠️آماده باشید @noori82325 🇮🇷 ()
سی‌ان‌ان: ترامپ از صبح جمعه تب دارد 🔹یک منبع به شبکه خبری سی‌ان‌ان خبر داد که رئیس جمهور آمریکا که به کرونا مبتلا شده از صبح روز جمعه تب داشته و احساس خستگی و بی‌حالی دارد. @noori82325 🇮🇷 ()
🔹ترامپ با بالگرد به بیمارستان نظامی «وولتر رید» منتقل می‌شود. 🔹سخنگوی کاخ سفید اعلام کرد که ترامپ طی روزهای آتی از بیمارستان به کارش ادامه میدهد. 🔹انتقال ترامپ به بیمارستان برای انجام تست های لازم و همچنین به عنوان اقدامی پیشگیرانه صورت میگیرد. @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 📸دقایقی پیش دو انتحاری گروه تروریستی داعش که قصد هدف قرار دادن زائران اربعین را داشتند، توسط نیروهای مبارزه با تروریستم عراق در شمال بغداد دستگیر شدند و این قصد شوم خنثی شد 🏴 @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 - 📹روز ششم درگیری ارمنستان و آذربایجان؛ دو کلیپ از خط مقدم نبرد؛ کلیپ سمت راست ارتشیان کشته شده آذربایجانی و کلیپ سمت چپ ارتشیان کشته شده ارمنستانی در طی درگیری ها در منطقه قره باغ را نشان میدهد؛ وزارت دفاع ⁧آذربایجان⁩ اعلام کرده بلندی‌ های استراتژیک اطراف منطقه ماداگیز به سیطره ارتشیان این کشور درآمده است؛ امروز بار دیگر خمپاره های درگیری این دو کشور به مناطق مرزی کشورمان اصابت کرده است؛ درپی اصابت چندین خمپاره به روستای اصلاندوز استان اردبیل، مزارع کشاورزی این روستا دچار آتش سوزی شده است؛ همچنین درپی اصابت چندین راکت به روستای پرویزخانلو استان آذربایجان شرقی، ۲ کودک زخمی شدند @noori82325 🇮🇷 ()