eitaa logo
(✌️تاظهور✌️) ‌‌‌‌‌‌‌‌
3.6هزار دنبال‌کننده
52.2هزار عکس
45هزار ویدیو
1.7هزار فایل
https://eitaa.com/joinchat/3122724864Cdeade52bf9 (لینک مادرتلگرام) ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری https://t.me/Noori82325 #یازهرای_مرضیه #حضرت_زهرا #زهرا #مادر #ایام_فاطمیه #فاطمیه #عزاداری #فاطمه_الزهرا #حضرت_فاطمه #فاطمه_پاره_تن_من_است_هرآنكس_كه.
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اجرای خاطره انگیز وزیبای تصنیف خسته پر توسط استاد_شجریان درجشن سالگرد رادیو ۱۳۵۵ همچی بی دلیل هم نگفته مجریه شبکه من وتو اگرقراربرشب جمعه رفتن ازدنیاباشه پس ماچهاردتن معصوم داشتیم که همه شیعه میمیرن براشون خاک پاشون سرمه چشمای مایکی بیارکه شب جمعه بشهادت رسیده واینکه شمروامثالهم هم جانبازبودملاک این حرفانیس برای فتنه حالااین بنده خداشب جمعه ازدنیارفته ملاک شماشایدخوبیتش باشه م/ن @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔚 در این مصاحبه شجریان از صداوسیما می‌خواهد تا صدای او را پخش نکنند!! امروز که بسیاری از کانالهای طرفدار اصلاحات عنوان کردند که ممنوع التصویری شجریان بعد مرگش تمام شد! جا داره این مصاحبه رو مرور کنیم تا علت واقعی عدم پخش سروده های شجریان از صدا و سیما رو دوباره یاداوری کنیم تا دروغگویان رسوا شوند! @noori82325 🇮🇷 ()
در نماز میت می‌خوانیم: «اللهم احشر مع من یتولاه و یحبّه» خدایا او را با کسانی که رفیق بود محشور بفرما. عکس با کارکنان شبکه های معاند.. @noori82325
تاریخ ما را که بنویسند، این‌گونه می‌نویسند که جوانان و پیرانی بودند که به حرمت حرف ولی‌امرشان نرفتند زیارت اربعین.. ما که از کولبران چیزی کم نداریم، به مانندشان مرد جهاد و نبردیم... از کرونا هم نمی‌ترسیم، که مرد جان دادنیم برای حضرت دوست... از دولت مستأجل هم توقّع فهم زیارت اهل‌بیت را نداریم، که شیر از سینه‌ی مادر خورده‌ایم... هیچ مانع و سدّی هم ما را در خانه نگه نمی‌دارد که جهان‌وطنی بار آمده‌ایم... بنده‌ی ادارات و حقوق و مزایا هم نیستیم، که رزق‌مان را هم از تکان چادر مادر سادات می‌گیریم... می‌نویسد تاریخ شرح حال ما را و چه خوب می‌نویسد: «بودند شیعیانی که اسوه‌شان شیعه‌ی تنوری بود...» @noori82325
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
صحبت های عجیب و جنجالی سرمایه دار ایرانی در برنامه زنده شبکه ۱ ⚠️ حتما تا آخر ببینید 🖥 @noori82325
___________________________________  ما را نبي قبيله سلمان خطاب کرد روي غرور و غيرت ما هم حساب کرد  از ما بترس طايفه اي پر اراده ايم  ما مثل کوه پشت علي ايستاده ايم  از ما بترس شيعه سر سخت حيدريم جان برکفان جبهه "فتوا"ي رهبريم @noori82325
💯💯💯 ✅ 31 جلسه سخنرانی کوتاه پیرامون مباحث مهدویت شامل ✳️ ضرورت مهدویت ✳️ تولد حضرت ✳️ مهدویت در قرآن ✳️ رجعت ✳️علائم ظهور ✳️و... 💠 با گوش دادن به این فایلها ، یک دوره کامل مباحث عمومی مهدویت در حد کتاب نگین آفرینش جلد اول را خواهید دید ، به صورت فشرده و جامع 👇👇👇👇
4_523942300229828657.ogg
1.13M
فایل آشنایی با معارف مهدویت شماره (۱) @noori82325
با فوت شجریان ،خاتمی و روحانی از غار بیرون اومدن و پیام تسلیت فرستادن اون هم در شبی که آمریکا دوباره ایران رو تحریم کرد ! دغدغه ی این جماعت هیچ وقت مردم نبوده و نیست و نخواهد بود .. @noori82325
شجریان روز ۳ شنبه بمیری و روز اربعین بگن مرده.. تا براش قداست بخرن ایا خدا با این شارلاتان بازی ها گول میخوره وای بحال مردمی که گول مزخرفات تفکرسازا رو میخورن... حالا خوبه اسلام رو مایه بدبختی میدونست و..... @noori82325
🔴اعتراف و حمایت رسانه های انگلیسی از علوی بروجردی 🔺رادیو فردا: «سیدجواد علوی بروجردی که خود فقیه روشن‌اندیشی است و تحت فشار و مضیقه حکومت قرار دارد و حتی شیخ محمد یزدی دبیر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم خواهان برخورد با مرجعیت او شده بود، در این گفت‌وگو تا حدی تحت تأثیر فضا قرار گرفته‌ و سخنانی بر زبان آورده که تاریخ‌سازان برای مدعاهای کذب خود به آنها استناد کنند.» 🔺ایران اینترنشنال: علوی بروجردی، مرجع تقلید شیعه: مردم همه کمبودها را از عمامه و مذهب می‌بینند. 🔺بی‌بی‌سی: «تشکل اساتید گروهی است که درانتخابات ریاست جمهوری از ابراهیم رئیسی حمایت کرد. در مقابلِ این گروه، نشست دوره‌ای اساتید سطوح عالی حوزه علمیه قم قرار دارد که بر حفظ استقلال حوزه علمیه تاکید دارند و آیت الله محمدجواد علوی بروجردی، نوه آیت الله بروجردی، ازجمله چهره های شاخص آن است» ✳️لازم به ذکر است: "تشکل اساتید حوزه" در مقابل "نشست دوره ای اساتید حوزه" تشکیل شده و افراد زاویه دار با نظام در آن عضویت دارند که در بین آنان فرد شاخصی دیده نمی شوند. 💬منبع: کانال حجت الاسلام روانبخش @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 به ادعای دانشمندان روسی، توفان خورشیدی از 30 مهر تا 3 آبان 🌕 ابن عباس می گوید از حضرت محمد (ص) شنیدم که فرمود: حضرت مهدی ظهور نمی کند مگر اینکه از خورشید حادثه ی مهمی نمایان شود 📜 منتخب الاثر ص 442 منتظران مهدی (عج)به گوش باشندواماده @noori82325 🇮🇷 ()
🔻 شجریان نخستین سلبریتی ایرانی بود که دست زنشو گرفت برد کانادا که اونجا زایمان کنه! بنیانگذار زشت‌ترین سنت مدرن در تاریخ ایران! رایان شجریان... @noori82325
doa-faraj-farahmand_130517224348.mp3
858.6K
لحظه‌ی غروب، متعلّق به امام زمانت است، برنامهٔ خود را طوری تنظیم کن که چند دقیقه توسل به ارواحنافداه داشته باشی. همه باهم دعای فرج روزمزمه کنیم ‌‌‌ 🌸🌿🌼 قلب مقدس حضرت حجت را از ما راضی وخشنود کن🌼🌿🌸..🌸🌿🌼 موانع ظهور حضرت حجت را بر طرف کن🌼🌿🌸 @noori82325 🇮🇷 با ما همراه باشید. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌http://کانال.شهیدنوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹کیفیت دینداری در جامعه امروز ما بهتر است یا جامعه صدر اسلام؟ 🎙️استاد مهدی طائب پاسخ می‌دهند... @noori82325 🇮🇷 ()
‼️ های 🔷🔹رسول اکرم(ص) نیز با اشاره به آخرالزمان فرمودند: «زلزله های بسیاری زمین را در خود خواهد گرفت».7 🔸آن حضرت در جای دیگر، در این باره می فرماید: «شما را به مهدی(ع) بشارت می دهم. هنگامی که اختلافات شدید در میان مردم پدید آید و زلزله های سختی واقع شود او قیام می کند».8 🔹امام صادق(ع) نیز با بشارت ظهور مهدی(ع) در این باره فرمودند: «مهدی را به شما بشارت می دهم که پس از پدید آمدن اختلافات در میان امتم و زلزله های بسیار ظهور خواهد کرد».9 🔸 همچنین در جای دیگر فرموده اند: «از نشانه های قیام آن حضرت این است که در سالی پر از زلزله و سرما اتفاق می افتد».10 🔶🔸امام محمد باقر(ع) نیز فرمودند: «قائم قیام نمی کند مگر در دوره ترس و وحشت و زمین لرزه ها و گرفتاری و بلایی که گریبان گیر مردم می گردد و پیش از این وقایع، طاعون شیوع می یابد و دوره ای که در میان عرب شمشیری برّان و بین مردم اختلافی سخت و پراکندگی و چنددستگی در دینشان پدیده آمده باشد و در حالشان دگرگونی پیدا شده تا جایی که آرزومند از شدّت آنچه که از هاری مردم و خوردن (درندگی) بعضی پاره دیگر را، که مشاهده می کند شبانه روز آرزوی مرگ می نماید و هنگامی که خروج می کند خروجش در دوران یأس و ناامیدی (مردم) است. پس خوشا به حال آنکه او را در می یابد و از یاران اوست، وای و تمامی وای کسی را که با او مخالفت ورزد و از فرمانش سرباز زند و از دشمنان او باشد» سپس آن حضرت فرمود: «او به امری نوین و سنّت و طریقه ای جدید و قضاوتی تازه قیام خواهد نمود که بر عرب گران باشد. کار او جز کشتار (معاند) نیست و توبه هیچ کس را نمی پذیرد و در کار خدا از سرزنش هیچ خرده گیری باک ندارد».11 📚 پی نوشت ها: 7. کامل سلیمان، روزگار رهایی، ترجمه علی اکبر مهدی پور، ج1، ح130. 8. روزگار رهایی، ج2، ح1431. 9. مجتبی الساده، شش ماه پایانی، ترجمه محمود مطهری نیا، ص64. 10. همان. 11. غیبت نعمانی، ص 236. @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♻️ رسایی درباره مرحوم شجریان چه گفت‌؟ 🔰اسفند سال ۹۴ حمید در گفتگوی برنامه دید در شب، وقتی تصویر برخی چهره‌ها و شخصیت‌ها از جمله مرحوم را جهت اظهار نظر مرور کرد، رسایی با توجه به کارنامه هنری و سیاسی این هنرمند ایران نکته‌ای گفت که قابل تامل است... ‌◀️کلیپ را تا انتها ببینید. @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 یک رأس دلقک 😒 ⁉️در صداسیمای جمهوری اسلامی چه خبره؟ ⁉️ چرا در این ارگان اینهمه نفوذی و مفتخور هست ؟ کی به این احمق مجوز داده؟ @noori82325 🇮🇷 ()
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴️پاسخ ایران به اقدام احتمالی رژیم اسرائیل علیه امنیت ملی کشورمان چه خواهد بود؟ 🔹پاسخ سردار نقدی در این باره را بشنوید / اگر حرکتی از طرف صهیونیست‌ها آغاز شود، متوقف نخواهد شد و نتیجه آن آزادی فلسطین خواهد بود. وَأَعِدُّوا لَهُم مَّا اسْتَطَعْتُم مِّن قُوَّةٍ @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 افشاگری عضو هیئت رئیسه مجلس از بی صداقتی رئیس جمهور در خصوص علت واقعی لغو جلسه سران قوا ⁉️علت اصلی چیست؟ ترس یا ؟ ⁉️آقای روحانی مشکل فقط ⁧مجلس⁩ و جلسه سران قوا بود؟ ‏ چطورمعاون وزیر بهداشت دیروز در ICUبیماران کرونائی شهدای والفجر شیراز بوده و امروز در جلسه ستاد کرونا با شما؟ ‏شما امروز از ⁧ ⁩ و ⁧ ⁩ گفتید همانطور که قبلا از ⁧ ⁩ گفته بودید! @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 فقط انتقام سخت❗️ 🔻دکتر سیدمحمود مرندی: ‏گزارش هایی وجود دارد که نشان می دهد رژیم ترامپ ممکن است قبل از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در ایران یا لبنان یک حمله یا ترور انجام دهد. چنین اقدام احمقانه منجر به نابودی سریع و کامل کلیه منافع ایالات متحده در سراسر منطقه خواهد شد 🚨 خویشتنداری نه، فقط انتقام ! ✍ مرندی بیش از یک کارشناس بوده و دارای روابط خاص است... @noori82325 🇮🇷 ()
🔴 ادعایی که خبر درگذشت خسرو آواز ایران را به حاشیه برد ! 🔹رسانه‌های فارسی زبان با موج سواری بر خبر درگذشت استاد شجریان، مطالبی را انعکاس دادند که درگذشت این خواننده کشور را تحت شعاع خود قرار داد 🔹عباس میلانی: شجریان قانون اساسی برای گذار به ایران دموکراتیک تهیه کرده❗️ 🔹عباس میلانی، پژوهشگر تاریخ در مصاحبه‌ای با بی‌بی‌سی فارسی برای نخستین بار فاش کرد که محمدرضا شجریان، "متن قانون اساسی برای گذار به ایران دموکراتیک" را تهیه کرده و در اختیار او گذاشته تا بعد از مرگش منتشر کند. 🔹به گفته آقای میلانی، محمدرضا شجریان برای سال‌ها "در مشورت با حقوقدانان و سیاستمداران، در حال تدارک این متن بود، چرا که می‌دانست ایران برای رسیدن به حکومت دموکراتیک به چنین متنی نیاز خواهد داشت." 🔹این استاد دانشگاه استنفورد تاکید کرد که با توجه به درگذشت آقای شجریان، او به زودی این متن را منتشر خواهد کرد ! بی‌بی‌سی @noori82325 🇮🇷 ()