eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
🌷﷽🌷ا 📕 موضوع:مدیریت اینترنت( رسانه) در خانواده 📚باحضور کارشناس محترم: ⏰ شنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰ 🌍 مکان: ابرگروه جمنا 🇮🇷 @SiyasiFarhangi لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/2056912907Cd64c2aca52 سوالات خود را به آیدی زیر ارسال کنید 👇 @R_1369_sh
این بزرگوارانی که کمپین راه انداختن، روز شهادت و‌دیگر شهدا کجا بودند؟ آن روز چرا نگفتند به مادر و پدر روح الله نگو؟! حواستون هست چه میکنید؟ فردا خدای ناکرده یک اغتشاشگر با عزیزان خودتان اینچنین کاری کرد، آن موقع قوه قضائیه چه کند؟ 🗣سيد محمود رضوی
وقتی میخوایی از قلدری خودت تعریف کنی ولی ناخودآگاه اعتراف به انعطاف قاضی میکنی ! مگه نمیگن تو زندان به زنها تعرض می‌کنند! شکنجه می‌کنند!! این اعتراف شیرینی برای ما بود
محمد؛ دومین نام پرطرفدار در هلند 🔹براساس اعلام مقامات هلند، نام «محمد» دومین نام پرکاربرد برای نوزادان متولد شده در این کشور در سال ۲۰۲۲ بوده است. بیشترین نام‌گذاری هم مربوط به نام «نوح» بود.
❌علامتِ دلسوزانه بودن انتقاد.. امام خامنه ای انتقاد دو گونه است. علامتِ دلسوزانه بودن انتقاد این است که وقتی انسان انتقاد را بیان میکند، نقطه‌ی قوّت را هم در کنار او بیان کند تا معلوم بشود که بنای نظر شخصی، بنای انتقام‌گیری و بنای اذیت کردن ندارد؛ والّا اگر ما یک مجموعه‌ای داشته باشیم که نقاط قوّت و نقاط ضعفی هم دارد، آن وقت در بیان انتقاد، نقاط قوّتش را اصلاً در نظر نگیریم و به زبان نیاوریم، بعد یک یا دو یا ده‌تا از نقاط ضعف را همین طور بنا کنیم گفتن؛ معلوم است که تضعیف خواهد شد. علامت این که نمیخواهیم تضعیف کنیم، این است که نقاط قوت را هم بیان کنیم. ۱۳۸۶/۰۳/۰۸
طلبه قهرمان!! یکی از قهرمان‌های واقعی طلبه‌ای است که کلیه خود را به یک کودک هشت ساله اهدا کرد و از آنجایی که خانواده شخص پذیرنده وضعیت مالی خوبی نداشتند، ماشین خود را هم برای تأمین هزینه عمل پیوند فروخت!‎ پ.ن: چقدر دنیای ما با شما فاصله دارد
مرز انتقاد و تخریب چیست؟ امام خامنه ای .. انتقاد با تخریب فرق دارد... مرز انتقاد و تخریب چیست؟ تخریب بکنند و اسمش را بگذارند انتقاد؛ یا از ما انتقاد بشود و ما تلقىِ تخریب از آن داشته باشیم. خب، باید مشخص بشود تخریب کدام است و انتقاد کدام است. معنای انتقاد آن ارزشیابىِ منصفانه‌ای است که یک آدم کارشناس میکند ؛ نقادی همین است دیگر... انسانها ضعف دارند دیگر؛ ضعفها را بگویند، قوّتها را بگویند... نه اینکه بیایند یکسره بنا کنند به بدگویی کردن و انکار کردن همه‌ی خصوصیات... انتقاد خوب است، تخریب بد است؛ انتقاد خدمت است، تخریب خیانت است؛ نه خیانت به دولت، بلکه خیانت به نظام و خیانت به کشور است. ۱۳۸۷/۰۶/۰۲
🌷﷽🌷ا 📕 موضوع:مدیریت اینترنت( رسانه) در خانواده 📚باحضور کارشناس محترم: ⏰ شنبه ۱۷دی ماه ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۰۰ 🌍 مکان: ابرگروه جمنا 🇮🇷 @SiyasiFarhangi لینک گروه: https://eitaa.com/joinchat/2056912907Cd64c2aca52
1.54M
🟣دوره مدیریت اینترنت در خانواده 🟣شماره ۱ مدرس: رحمن زنگنه @Rzanganh
821.1K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده شماره ۲ مدرس : رحمن زنگنه @Rzanganh
704.8K
دوره مدیریت اینترنت در خانواده شماره ۳ مدرس: رحمن زنگنه @Rzanganh
222.7K
: 💠این روزها بیشتر افراد وقتشان را در فضای مجازی سپری می کنند،سوال اینجاست که امروزه فضای مجازی به عنوان یک ضرورت در زندگی مشهود است اما این مساله تا چه اندازه ای قابل قبول است و به ما آسیب نمی زند؟
499.3K
: 💠راهکاری وجود دارد که کودکان و نوجوانان که در سنین حساسی قرار دارند، به مساله فضای مجازی اعتیاد پیا نکنند؟ چه روش تعادلی را می توان به آنها آموخت؟
579K
: 💠چرا بسیاری از رسانه ها در فضای مجازی به فضای ناامنی دامن می زنند؟
278.8K
:  💠انجمن سواد رسانه ای ایران در راستای افزایش سواد رسانه‌ای چه اقداماتی را انجام داده است؟ 
104.6K
: 💠هدف کلی سواد رسانه چیست؟
351.9K
: 💠 اعتیاد به اینترنت در روند شکل گیری شخصیت نوجوانان چه نتیجه ای می تواند به همراه داشته باشد؟
337.5K
: 💠 آماری وجود دارد که نشان دهنده سن وابستگی به اینترنت در بین افراد جامعه باشد؟
بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : قدرت ایران را باور کنیم 🔴برخی گمانه‌زنی‌ها از شروط دو طرف یمنی و سعودی برای در یمن خبر می‌دهد، که در نوع خود جالب است. 1⃣شروط ۵ گانه انصارالله: 1️⃣1⃣ عدم تجاوز و از گروههای مسلح وابسته به سعودی به صورت کامل 1⃣2️⃣ رفع کامل محاصره دریایی ، هوایی و زمینی یمن از سوی 1⃣3️⃣ پرداخت کامل ۸ سال جنگ علیه ملت یمن و هزینه های بازسازی این کشور 1⃣4️⃣ پرداخت دولت نجات ملی یمن به مدت ۱۰ سال 1⃣5️⃣ به رسمیت شناختن یمن به عنوان نماینده اصلی و رسمی مردم این کشور 2⃣شروط بن سلمان سعودی: 🔺 از یمن خارج می‌شویم، بشرط اینکه ایران و انصارالله به ما تضمین بدهند که به خاک ما حمله نکنند. 🔺گویا طرف وحشت کرده که نکنه انصارالله و ایران برای امام زمان عجل الله، بخواهند را از لوث وجود وهابیت پاکسازی کنند؟ 🔹دوستان توجه داشته باشند، که بن سلمان مثل صدام می‌خواست یک هفته بعد از جنگ، کاملاً یمن را از دست انصارالله خارج کند! ..... و اصلا را برای مذاکره قبول نداشت، اما حالا مجبور مذاکره با انصارالله است. 🇮🇷 نتیجه کار بزرگ حاج قاسم شهیدمان در که بر اساس نقشه راه فرمانده کل قوا در میدان عمل کرده، امروز شاهد اقتدار و ابرقدرتی ایران هستیم.
🔶️ مبالغه، دروغ، فحاشی ممنوع 🔷 حجت الاسلام سید محمود دعایی من برنامه یکی دو ماهه اول {رادیو انقلاب} را که مرتب و منظم کرده بودم، خدمت امام بردم. ایشان مروری کردند و بعد مرا خواستند و فرمودند که من برنامه‌ها را دیدم، مجموعا خوب بود، اما دو تذکر دارم. یکی اینکه سعی کنید مبالغه نکنید و دروغ هم نگویید. حقیقت را بگویید و اضافه هم نگوئید. همان حقیقت تأثیر خودش را دارد. دوم این که در برنامه ها فحاشی نکنید. به عرض ایشان رساندم که بنای ما حتی الامکان همین است، منتهی من نمی دانم کدام مطلب خلاف بوده که نظر شما را جلب نموده است. ایشان اشاره کردند به یک مطلبی که من آن را از جزوه ای که مرحوم چمران در اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان آمریکا نوشته بود نقل کرده بودم. من از این جزوه که یک جزوه تحلیلی در مورد وقایع ۱۵ خرداد بود، مطالب زیادی نقل کردم و آنها را در برنامه رادیویی به منظور دفاع از حرکت امام در جریان ۱۵ خرداد و افشای ادعاهای دورغین شاه مبنی بر اصلاحاتی که ادعا کرده بود، خواندم. در نهایت هم بیان کردم که شاه مدعی است امام از فئودال ها است، در صورتی که امام یک وجب زمین ندارد. امام فرمودند: نه، این طور نیست که یک وجب زمین نداشته باشم. ما در خمین یک قطعه زمین داریم که در اختیار اخوی است. ایشان کشاورزی می کند و درآمدش را بین فامیل و فقرا تقسیم می کنند. این که من زمین ندارم خلاف واقع است، شما واقعیت را بگویید. 📙 گوشه ای از خاطرات حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی، ناشر: چاپ و نشر عروج، ص ۸۵ الی ۸۶