eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
مشارکت 88 درصدی مردم‌ ترکیه در انتخابات.
تا 5 دقیقه دیگر انتشار آرا شمارش شده در ترکیه مجاز می شود.
سفر احتمالی هیثم بن طارق، سلطان عمان به ایران آخرین تلاش‌ها برای احیای برجام؟ پس از سفر سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح به عمان، شخص اول این کشور قرار است در روز‌های آتی سفری به تهران داشته باشد و با مقامات جمهوری اسلامی دیدار کند. با توجه به نقش میانجی‌گرانه‌ی عمان در سال‌های گذشته، گمانه‌زنی‌هایی وجود دارد که این سفر صرفا با هدف مذاکره درباره ارتباطات دوجانبه صورت نمی‌گیرد و احتمالا مسائلی دیگر در میان باشد.
اولین نتایج انتخابات ترکیه تعداد صندوق های باز شده: %1.51 اردوغان: %69. اینجه: %0.78 قلیچداراوغلو: %25.62 اوغان:%4 🗳نتایج رسمی و اولیه انتخابات ترکیه ساعت 21:00 به وقت محلی اعلام می شود.
اولین نتایج انتخابات ترکیه: پس از شمارش 618 صندوق در سراسر ترکیه: قلیچدار 53% اردوغان 42%
تلویزیون ترکیه: اردوغان 49% قلیچدار 45%
🔻شهادت ۱۱ نفر از فرماندهان و رزمندگان جهاد اسلامی در نبرد ۵ روزه غزه 🔸گردان‌های سرایا القدس، شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که در پنج روز تقابل با رژیم اسرائیل یازده تن از اعضای این گردان‌ها به شهادت رسیده‌اند که شش تن از آن‌ها از فرماندهان بودند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی عرب‌ها میخوان انگلیسی یاد بگیرن خیلی خوب بود تا آخر ببینید😂😂😂
🔴 انتخابات ریاست جمهوری ! منابع خبری میزان مشارکت در انتخابات ترکیه را حدود ۹۴ درصد اعلام کردند.
🔹هیثم بن طارق آل سعید پادشاه عمان با پیشنهاد‌ جدید اروپا و امریکا پیرامون توافق‌ موقت اتمی با ایران فردا دوشنبه ٢۵ اردیبهشت وارد تهران خواهد شد. 🔹طبق گفته مک وارن مشاور امریکا در خاورمیانه ؛ طارق حامل پیام مهمی از آمریکاست. 🔹 پادشاه عمان درمصاحبه با شبکه ملی عمان گفت :حامل پیشنهادات جدید اتحادیه اروپا و آمریکا برای حل و فصل مساله برجام است.
♦️رهبرمعظم انقلاب؛ مسئله ی فلسطین مسئله‌ اول دنیای اسلام است . 🇮🇷
♦️شادی روح‌ ♡جـــانـفدا♡ و همه شهدا صلوات
نتایج منتشرشده از TRT ترکیه: اردوغان 55% قلیچدار 39%
🔸شمارش آرا ۲۳,۶% - أردوغان ۵۴,۶% - كيليجدار ۳۹,۴%‌‌
رویترز به‌ نقل از منابع نزدیک به قلیچدار: قلیچداراوغلو با اختلاف کمی از اردوغان پیش است.
رسانه‌های دولتی ترکیه: با شمارش یک چهارم آرا، اردوغان پیشتاز انتخابات است.
تعداد رای‌دهنگان در داخل ترکیه بیش از 60 میلیون نفر است.
⚠️یکی از بزرگترین نشتی های مسئله‌ی پوشش و اینجاست : قاچاق ، واردات ، تولید و توزیع لباس های ضد فرهنگی... ✍میلاد خورسندی
🔴شهردار استانبول: طبق آماری که دارم قلیچدار اوغلو رئیس‌جمهوری بعدی ترکیه است 🔹قلیچدار اوغلو هم گفته ما پیشتازیم.
🔸اختلاف نظر بر روی نتایج انتخابات ترکیه درحالی که خبرهای رسانه های رسمی از پیشتازی اردوغان حکایت میکنند ولی خبرنگاران و بقیه رسانه ها از جلو افتادن قلیچدار اغلو خبر میدهند! وستانیوز
❇️ زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین: ما قدرت حمله به روسیه را نداریم تسلیحات اندوخته‌ای نداریم که بتوانیم با آن‌ها این کار را انجام دهیم. :::::::::::::::::::::::::::::::::::: 🔹نکته و نظر: آقای زلنسکی این خصلت مستکبران و جنایتکاران بین المللی است که دیگران را وارد عرصه جنگ می کنند و قول حمایت همه جانبه می دهند. ولی در وسط راه، به بهانه های واهی، اهداف پلیدشان را که فروش اسلحه و نفت به نرخ بالاتر از قیمت روز است عملی می کنند. شما منتظر باشید وقتی تاریخ مصرف تان برای آنها تمام شود خودشان شما را سرنگون و آلت دست دیگری را جایگزین می کنند مثل صدام در جنگ با ایران. ✍ محمدعلی برزگر
تاکنون بیش از 18 میلیون نفر به اردوغان رای داده اند.
63 درصد آرا شمارش شد: اردوغان 51.4% قلیچدار 42.7% در صورتی که برتری اردوغان به زیر 50 درصد کاهش یابد، انتخابات به دور دوم کشیده می شود.
🔴 نتایج شمارش 70.59 درصد آرای ریاست جمهوری ترکیه؛ ▫️اردوغان: 51.23 ▫️قلیچدار اوغلو: 42.95 ▫️عبدالناصر همتی : 5.31