eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
لحظه اعلام شهادت ‌شهید جمال‌زاده به خانواده‌اش‌ 🔹درپی درگیری مرزبانان با یک گروهک تروریستی در برجک مزه‌سر سراوان، ۵ مرزبان مرز به شهادت رسیدند. 🔹یکی از این مرزبانان شهید سرباز وظیفه «محمد جمال‌زاده» از چناران بود.
🔴انصراف کاراته‌کای زن ایرانی از رویارویی با حریف اسرائیلی 🔹بهاره امینی بانوی کاراته‌کای ایرانی، شانس کسب مدال طلا در مسابقات حرفه‌ای تورنومنت جهانی جوجیتسو در کشور گرجستان را داشت. 🔹اما در دو بازی پیاپی راضی به حضور در میدان مسابقه با حریفان اسرائیلی نشد و عنوان سوم این دوره از رقابت‌ها که دیروز در گرجستان برگزار شد را به خود اختصاص داد.
💢یک مرزبان در عملیات احیا به زندگی بازگشت 🔹🔸مرکز اطلاع رسانی و ارتباطات فراجا: ♦گروهبان یکم «رضا برجی» که اعلام شده بود در حادثه تروریستی برجک «مزه سر» هنگ مرزی سراوان به شهادت رسیده، طی عملیات احیاء مجددا به لطف خدا به زندگی بازگشت.
📝 یادداشت رهبر انقلاب اسلامی در دفتر یادبود حرم مطهر حضرت معصومه (س) | سوم مهرماه ۱۳۷۲ 🌷 سالروز ولادت حضرت معصومه(سلام‌الله‌علیها) 💻 Farsi.Khamenei.ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
یهویی هر چی اومد آوردم رو بیت شد این می خواستم فقط مخصوص بشه، نشد 😅 بیشتر خواهر شد ✌🏻😁
🔻ساخت فرودگاه جدید ممنوع شد 🔸احداث فرودگاه‌های جدید در کشور براساس پیش‌نویس برنامه هفتم توسعه ممنوع شد./ایسنا
🔻دوتابعیتی‌ها از ثبت نام نمایندگی مجلس منع شدند 🔸 نمایندگان مجلس با ممنوعیت داوطلبی نمایندگی مجلس برای افراد دارای اقامت دائم یا تابعیت کشور دیگر موافقت کردند.
🔻پس از تهدید ایران، طالبان فرمانده مشهور خود را برکنار کرد 🔸عبدالحمید خراسانی، یکی از فرماندهان طالبان به علت اظهاراتش علیه ایران که به منافع ملی افغانستان آسیب میزد برکنار شد. 🔸همچنین گزارش رسانه های افغانستان، مقامات ارشد این کشور تاکنون از موضع گیری وتنش‌زایی منع شده اند.
چه چیزهایی که توی دولت روحانی ناپدید نشده، از ۶٠ تن طلا تا فرش‌های کاخ سعدآباد... 🗣مُحَمَّدیسم
🎥 ۱۱ تفاهمنامه همکاری مطالعاتی در حاشیه نشست تخصصی همکاری‌‌های ایران و روسیه محمدصادق جوکار رئیس مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجو: 🔸از نتایج مثبت نشست تخصصی همکاری‌ ایران و روسیه در زمینه‌یابی پویایی‌های نوظهور انرژی جهانی میتوان به تفاهم در 11 اقدام مانند تجاری سازی فناوری مایع سازی گاز، اجتناب از قیمت‌گذاری تهاجمی و بازارسازی مشترک، استفاده از توان فنی و مهندسی طرفین، احداث پالایشگاه در کشورهای ثالث و استفاده از مکانیزم‌های مالی غیر دلاری اشاره کرد. 🔸با توافق صورت گرفته میان مؤسسه مطالعات بین‌المللی انرژی و مشارکت کنندگان از طرف روس کنگرس بناست یک مرکز مطالعات راهبردی برای ایده پردازی، مطالعات مشترک میان ایران و روسیه و پایش عملکرد همکاری‌ها ایجاد شود https://eitaa.com/SiyasiFarhangi
🔴 کارهای خلاقانه شهرداری تهران در هفته جمعیت 🔹‌ زندگی شادش خوبه/بچه زیادش خوبه
🔸شمخانی پس از ۱۰ سال ریاست شورای امنیت ملی از سمت خود کناره گیری کرد
برخی منابع از انتصاب دکتر سعید جلیلی به عنوان دبیر جدید شورای عالی امنیت ملی خبر میدهند
🔴پانته‌آ بهرام در مراسم تشیع جنازه امروز رضا حداد کارگردان تئاتر 🔹️نتیجه جریمه های یک و نیم میلیون تومانی قوه قضائیه، وقیح تر شدن سلبریتی هاست
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍درگ شو چیست؟ نمایش کمدی موزیکال که توسط مردان زن پوش با آرایش و رفتاری زننده و با مفاهیم ج.ن.س.ی اجرا می شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمادگی بدنی و توان رزمی یگان ویژه مقاومت که همان لشکر مقتدر و رزم‌دیده رضوان باشد واقعا بی‌نظیر است. حملِ راکت های گراد به صورت یک نفره و آرپی جی ۲۹ ( که آمریکایی‌ها خاطره بسیار تلخ و ناگواری از آن در عراق دارند و قاتل تانک‌های آبرامز در اشغال این کشور بود و قانل تانک‌های مرکاوای رژیم صهیونسیتی هم بوده و خواهد بود) با مهمات خود مشت نمونه خروار است.
صدور گذرنامه ویژه اربعین با اعتبار ۵ سال رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا: از امسال گذرنامه ویژه اربعین با اعتبار ۵ ساله صادر خواهد شد.
💢۱۰۰ نظامی اسرائیلی مسموم شدند شبکه رژیم صهیونیستی (کان) اعتراف کرد بیش از ۱۰۰ نظامی اسرائیلی به دلایل نامعلومی در یکی از پایگاه‌های ارتش در جنوب (فلسطین اشغالی) مسموم شدند. رسانه عبری زبان حاضر به ارائه جزئیات بیشتری در مورد شرایط جسمانی حال حاضر نظامیان صهیونیست نشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی در سراوان 🔹پیکر شهدای حمله تروریستی به برجک مرزبانی «مزه سر» در سراوان از دقایقی دیگر، در زاهدان تشییع می‌شود. 🔹فرمانده مرزبانی: تروریست‌ها با استفاده از خاک پاکستان به برجک مرزبانی مزه‌سر حمله کردند. صبر ما تا حدودی است؛ کشورهای همسایه باید مراقب خاک خود باشند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥چادرهای زائران در صحرای عرفات برپا شد 🔹وزارت حج و عمره عربستان اعلام کرد:کار برپایی ۳۵۰ هزار چادر برای اسکان زائران خانه خدا در منا و عرفات آغاز شده است. از سوی دیگر خطوط هوایی و ریلی عربستان نیز آمادگی خود را برای انتقال زائران اعلام کردند.
✅ احتمال تغییر نام وزارت امور اقتصادی و دارایی در صورت تصویب لایحه برنامه هفتم توسعه، نام وزارت امور اقتصادی و دارایی به وزارت تامین مالی و ‌خزانه‌داری تغییر خواهد کرد.