eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
💠 دلار به کانال ۴۸ هزار و ۹۰۰ رسید 🔻 در ادامه روند کاهشی قیمت دلار، دقایقی قبل در شبکه دلالی تهران، بهای دلار نقدی به ۴۸ هزار و ۹۷۰ تومان رسید و دلار فردایی ۴۸ هزار و ۷۷۰ تومان قیمت خورد.
🇷🇺🇺🇦 پهپاد Leleka-100 اوکراینی که در منطقه کورسک سقوط کرد.
🔺اعتراف ظریف از کارنامه ضعیف برجام در جذب سرمایه‌گذاری خارجی/ دولت سیزدهم در تحریم رکورد برجام را زد ♦️روز گذشته جواد ظریف وزیر سابق امور خارجه ایران در کلاب هاوس عنوان کرد: با اجرای برجام ۸۵ میلیارد دلار درخواست سرمایه‌گذاری در ایران داشتیم که با ۱۳ میلیارد دلار موافقت و فقط ۲ میلیارد دلار جذب شد. ما در جذب سرمایه موفق نبودیم. ♦️در واقع برجام به عنوان یک توافق کوتاه‌مدت و بدون ضمانت انتفاع اقتصادی ایران، اساسا توانایی پوشش ریسک سرمایه‌گذار خارجی را در برابر تهدیدهای گاه و بیگاه آمریکا ندارد. ♦️طبق آمار سازمان سرمایه‌گذاری، میزان مجوز معتبر سرمایه‌گذاری خارجی در زمان اجرای برجام بیش از ۲.۶ میلیارد دلار نرفت، درحالیکه در ۶ ماه ابتدایی ۱۴۰۱ و در شرایط تحریم، این رقم به ۳.۱ میلیارد دلار رسیده است. افسانه جذب سرمایه‌گذاری‌های چند ۱۰۰ میلیارد دلاری با احیای برجام را باور نکنید.
اسکای نیوز" سند یک قرارداد نظامی میان ایران و روسیه را منتشر کرد 🔺 اسکای نیوز  با استناد به اظهارات یک منبع آگاه امنیتی و اسناد معتبر از قرارداد فروش اسلحه از سوی ایران به روسیه خبر داده است. 🔹 این سند که در شانزده صفحه و به تاریخ چهاردهم سپتامبر ٢٠٢٢ تنظیم شده شامل نمونه‌هایی از سلاح‌های مختلف توپخانه، گلوله‌های توپ و تانک و همچنین راکت به ارزش بیش از یک میلیون دلار می‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تا حالا به معنای فرج در و عجل فرجهم فکر کردیم؟ این فرج به چه معناست؟ علامه ذوالفنون استاد "حسن زاده آملی رحمه‌الله پاسخ می دهند...☝️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠 بازگشایی کنسولگری ایران در جده 🔻 کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر جده عربستان با حضور مسئولان سیاسی دو کشور بازگشایی شد. 🔴 همچنین در مراسمی با حضور مسئولان ایران و عربستان دفتر نمایندگی دائم ایران در سازمان همکاری اسلامی نیز فعالیت خود را از سر گرفت.
🔸وزارت خارجه چین: چین، پاکستان و ایران چهارشنبه اولین نشست سه جانبه خود در خصوص مبارزه با تروریسم را در پکن برگزار کردند و مقرر شد نشستی منظم برگزار شود.
هاآرتص: پیشرفت چشمگیر مذاکرات ایران و آمریکا / مقامات اسرائیلی می گویند انتظار می رود ظرف چند هفته آینده، تهران و واشنگتن به توافق برسند 🔹توافق ظاهراً شامل امتیازی از سوی ایران برای توقف فرآیند غنی‌سازی اورانیوم در سطوح بالا است. در مقابل، تهران انتظار کاهش تحریم‌های بین‌المللی تحت رهبری آمریکا را دارد. در مرحله اول، این توافق شامل آزادسازی حدود 20 میلیارد دلار دارایی ایران از حساب‌های بانکی مسدود شده خارج از ایران - واقع در کره جنوبی، عراق و صندوق بین‌المللی پول می شود. / انتخاب
📌بیانیه اتحادیه اروپا: پاسخ‌های تهران درباره آزمایش انفجاری در آباده از لحاظ فنی معتبر نیست! 🔹عمیقا نگرانیم که ممکن است تجهیزات آلوده به مواد هسته ای در ایران وجود داشته باشد که آژانس از آن اطلاع نداشته باشد.
فرانسه نگران «فتاح» و اقتدار دفاعی ایران شد! 🔹 وزارت امور خارجه فرانسه با دخالت آشکار در امور داخلی ایران، از دستیابی تهران به موشک مافوق صوت «فتاح» ابراز نگرانی کرد. 🔹 در بیانیه مداخله جویانه پاریس در این باره ادعا شده است: فرانسه به دلیل اظهارات ایران مبنی بر اینکه موشک جدیدی با برد ۱۴۰۰ کیلومتر را ساخته، نگران است. این وضعیت مغایر قطعنامه شماره ۲۲۳۱ شورای امنیت سازمان ملل متحد بوده و این فعالیت‌ ها نشان می‌ دهد که تهران برنامه بالستیک و هست ه‌ای خود را دفن نکرده است!
هاآرتص:ایران و آمریکا به توافق بر سر احیای برجام بسیار نزدیک شده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸 سردار حاجی زاده: ساخته ایم علیه گنبد آهنین، وقتی زدیم دشمن قدرت دفاع از خود را از دست خواهد داد..
🔸قتل تاجر اسرائیلی در لس آنجلس 🔹روزنامه عبری زبان معاریو از قتل یک تاجر اسرائیلی در لس آنجلس خبر داد. 🔹منابع عبری زبان تاکید کردند که این فرد به ضرب گلوله کشته شده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
داستان از این قرار بهشون میگن دنیای بدون محمدرضا گلزار رو تصور کن و اما واکنش دختران
🛑 🚨بر اساس اخبار دریافتی از منابع میدانی، ارتفاعات بورالان شهرستان ماکو،در استان آذربایجان غربی، توسط توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زیر آتش قرار دارد... 🔺منطقه بورالان ماکو به دلیل وجود موانع طبیعی، یکی از مهم ترین محل های آلوده به عناصر گروهک های تروریستی کُردی است/اماج
مسکن که ستون اصلی تورم است ده تا٢٠درصد افت کرد خودرو هم بیش از ١۵ درصد افت کرد دلار هم امروز به زیر ۵٠ تومان رفت در این میان غرور آفرین شد اما نمی دانم چرا اونها که مردم، مردمشان گوش فلک را کر کرده به جای خوشحالی عصبانی تر می شود.یعنی به سمت خلع سلاح می روند؟ 🗣 عبدالله گنجی
🔴 بیانیه تروئیکای اروپا علیه برنامه هسته‌ای ایران سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان: افزایش تدریجی و محدود روند اجرای توافق ایران و آژانس برای حل‌فصل مسائل پادمانی «نه کافی و نه رضایت بخش» است. تنها اجرای کامل تعهدات بیانیه مشترک و مهمتر از همه تعهدات قانونی ایران تحت موافقتنامه جامع پادمان، می‌تواند اعتماد را درباره ادعای ایران مبنی بر اینکه برنامه هسته‌ای این کشور فقط در خدمت اهداف صلح‌آمیز است، بازگرداند. ایران باید به مسائل باقی مانده رسیدگی کند و بدون تأخیر بیشتر، اطلاعات فنی معتبری در مورد مکان‌های فعلی مواد هسته‌ای و تجهیزات آلوده در رابطه با تورقوزآباد و ورامین ارائه کند.
بازیکن برزیلی سپاهان به اتهام شرط‌بندی از سوی دادگاهی در برزیل محاکمه شد. او از بازی در فوتبال برزیل به صورت مادام‌العمر محروم شد. از بی‌غیرتی مسئولین همین بس که از یحیی گل‌محمدی که گفت اسلام برای ۱۴۰۰ سال پیشه تا علی دایی که علیه امنیت ملی حرف زد، هنوز پاسخگو و محاکمه نشدند.
🔴 بنظر میرسد ، گفتگوها بین ایران و غرب برای توافقی بسیار کوچک و محدود نسبت به توافق قبلی درحال انجام است،درین توافق احتمالی بخشی از طلب ایران در چند کشور آزاد خواهد شد و در مقابل ایران سطح غنی سازی را محدود خواهد نمود. مبادله زندانیان نیز میتواند در راستای نشان دادن حسن نیت طرفین بوده باشد گویا قرار نیست این توافق کوچک شده، تا لحظه قطعیت و رسمیت ، رسانه ای شود 🔴این خبر طی روزهای آینده،بروز رسانی خواهد شد