eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
دعوت متقابل بن‌زاید از رئیسی برای سفر به امارات 🔹رئیس دولت امارات نیز در دیدار وزیر امور خارجه کشورمان، مراتب دعوت خود از رئیس جمهور کشورمان جهت سفر به امارات را ابلاغ کرد. 🔹در این دیدار، موضوعات مختلف روابط دوجانبه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، تجاری، فرهنگی و کنسولی مورد گفت‌وگو و تبادل نظر قرار گرفت.
مسکو: احیای برجام معطل اراده سیاسی غرب است 🔹«سرگئی ریابکوف» معاون وزیر خارجه روسیه: غربی‌ها با بهانه‌های واهی تهران را مورد هجمه قرار داده و سیاست تحریم را ادامه می‌دهند. برجام کاملاً آماده احیاست و فقط به اراده سیاسی نیاز دارد که هنوز وجود ندارد.
«رئیسی» از رئیس دولت امارات برای سفر به ایران دعوت کرد وزیر امور خارجه کشورمان در جریان دیدار با رئیس دولت امارات، مراتب دعوت رییسی را به وی ابلاغ کرد.
نشست مشترک قوه قضائیه با دولت برگزار شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دستگیری فرد هتاک به مقدسات در استان البرز 🔹این فرد اقدامات مشابهی را در هتاکی به مقدسات در شهرهای الموت، ایزدشهر‌، قم‌، فردیس و کرج داشته که با رصد دقیق چشمان تیزبین پاسداران گمنام امام زمان (عج) در فردیس شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی در یک اقدام غافلگیرانه دستگیر شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایان مایلز چئونگ فعال آمریکایی با انتشار این ویدئو نوشت: 🔸چرا شوهای مد مدرن مانند یک فاجعه کامل به نظر می رسند؟
دستگیری عاملان ناامنی در مسعودیۀ تهران رئیس پلیس پیشگیری پایتخت: بامداد دیروز اراذل و اوباش در محله مسعودیه تهران با هم درگیر شدند و با استفاده از سلاح اموال و خودروهای مردم را تخریب کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکنش دندان شکن💥حضرت آقا به افاضات حسن روحانی در مورد انتخابات فی قلوبهم مرضا
Ali Ghelich – Sobhe Ghadir.mp3
9.13M
چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است بی سنگ ترازوی علی سود زیان است ❤️ @SiyasiFarhangi
فوری و مهم ✅ وزیر خارجه آمریکا در مصاحبه با شبکه CNN : آمریکا و ایران به یک سلسله از درباره برنامه هسته ایی ایران رسیده اند .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💯 صدثانیه 💢 مهمترین اخبار و رویدادهای ایران و جهان از «برنامه ریزی برای ساخت موشک هایپرسونیک ۲هزار کیلومتری» تا «دستور کار دولت برای رفع مشکل مسکن و اشتغال زوج ها))
امیرعبداللهیان: خبرهای خوبی در راه است در چارچوب همکاری‌های اقتصادی و تجاری خبرهای خیلی خوبی را در آینده برای مردم خواهیم داشت.
🔹صبحانه در عمان 🔹ناهار در کویت 🔹شام در امارات 🔺چاره ای نیست جبران هشت سال کار نکرده و خزانه بدهکار، همت بلند میخواد و اراده قوی ـــــــــــــــــــــــ ✍ دیپلماسی جهادی با پشتوانه میدان 🌹جای حاج قاسم عزیز خالی❤️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌مذاکره وزرای خارجه ایران و امارات در خودرو 🔹در ابتکار صمیمی و دوستانه، شیخ عبدالله بن زاید وزیر امور خارجه امارات از محل کاخ رئیس امارات تا وزارت امور خارجه، با اتومبیل شخصی خود رانندگی کرد و با امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان به گفتگوی خصوصی پرداخت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🎥 داستان دربه‌دری منافقین منافقین بعد از فرار از ایران بی‌خانمان شدند. تابه‌حال ۳ پادگان اشرف عوض کردند که در آخری‌اش هم حسابی کتک خوردند. .
‏دیدار وزرای خارجه ۸ کشور ایران، سعودی، عراق، قطر، عمان، امارات، کویت و بحرین شهریور ماه در یکی از پایتخت های این کشورها برگزار میشود؛ اجلاسی که میتواند در حوزه امنیت، اقتصاد و مهمتر از همه اتحاد منطقه، با مشارکت جمهوری اسلامی و دیپلماسی فعال دولت ‎رئیسی نقش مهمی را ایفا نماید.
🔺️حاجی‌زاده: به فناوری‌‍‌های پیچیده دست پیدا کردیم فرمانده نیروی هوافضای سپاه: 🔹امروز به تمام فناوری‌های پیچیده در حوزه صنعت دفاعی دست پیدا کرده‌ایم، بنابراین می‌توانیم در سایر عرصه‌ها مانند صنعت و کشاورزی که بسیار ساده‌تر است نیز مشکلات را حل کنیم. 🔹در این دولت شاهد هستیم که همزمان چند برنامه در حوزه روابط خارجی از جمله روابط با عربستان و مباحث مرتبط با آژانس هسته‌ای و حوزه‌های دیگر در دست اقدام بود ولی رئیس جمهور شخصاً برای رونمایی از موشک مانورپذیر هایپرسونیک موشک فتاح حضور پیدا کرد. 🔹ولی در گذشته اینطور نبود و در آزمایش های موشکی و رزمایش باید تحمل اعتراضات آقایان را می‌کردیم و خارجی‌ها هنگامی که اعتراض از داخل را مشاهده می‌کردند آنها نیز به آزمایش‌های ما اعتراض می‌کردند ولی امروز چنین مواردی مشاهده نمی‌کنیم. 
افزایش زنان و نوجوانان الکلی/ مصرف عرق بالای 40 درصد در ایران/مصرف مشروبات الکلی به سن 10 تا 12 سال رسیده/مصرف الکل در 17 درصد 16 تا 64 ساله‌های تهرانی
عربستان در حال بررسی اتصال ریلی با ایران از طریق کویت و بصره است. روزنامه
یک پل هوایی در مشهد پلمپ شد. دادستان مشهد: پلمب پل هوایی آرمیتاژ با تصمیم کمیته عفاف و حجاب انجام شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینم بفرستید برای اونایی که میگن دوران هویدا، دوران طلایی ایران بود :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 خشونت پلیس استرالیا علیه یک راننده اتومبیل پس از یک تصادف
حاجی‌زاده: به فناوری‌‍‌های پیچیده دست پیدا کردیم