eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
نقشه پیشنهادی اتوبان و خط آهن مشهد - مکه 🔹در صورت اجرای این پروژه فاصله مشهد تا مکه معادل ۳۸ ساعت رانندگی خواهد بود.
🗓روزشمار نابودی پادگان تروریستی در منطقه: حداکثر 7⃣7⃣2⃣6⃣ روز مانده تا نابودی رژیم کودک کُش، جعلی، نامشروع، اشغالگر و موقت صهیونیستی به کلیدواژه لطفا توجه کنید! مقام معظم رهبری: رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید. ۱۳۹۴.۶.۱۸🚩 ما گفتیم رژیم صهیونیستی ۲۵ سال دیگر را نمی‌بیند، خودشان عجله کردند و زودتر می‌خواهند بروند. ۱۴۰۲.۱.۱۵🚩
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥صحنه‌ای نادر از افرادی که برای اولین بار دوربین فلیمبرداری را در سال 1901 میلادی (۱۲۸۰ شمسی)در منچستر انگلیس مشاهده می‌کننن ▪️به پوشش و حجاب اکثریت مردم دقت کنید تا متوجه بشوید امروز صهیونیسم با رسانه هایش چه بلایی بر سرشان آورده است.
♨️‏می‌دونید اصلی ترین علت توفیق دولت در سیاست خارجی چیه؟! اینه که میدان دیروز، سهم دیپلماسی امروز کشور رو حساب کرد. و چقدر این روز ها جای ‎ در کنار سید ابراهیم خالیه...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هر ۵ سرنشین‌ زیردریایی گردشگران تایتانیک جان خود را از دست داده‌اند 🔹گارد ساحلی آمریکا ساعاتی قبل خبر داد «انفجاری فاجعه‌بار» در اعماق دریا، جان سرنشینان زیردریایی حامل گردشگرانی که قصد داشتند از بقایای کشتی غرق‌شده تایتانیک بازدید کنند را گرفته است. 🔹زیردریایی تایتان قرار بود در ازای ۲۵۰ هزار دلار، این افراد را به بازدید بقایای تایتانیک در اعماق دریا ببرد که این اتفاق سفر تایتان را نیمه‌تمام گذاشت.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 روند تورم در کشور نزولی شد 🔹رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمارها نشان می‌دهد روند کاهنده تورم آغاز شده و براساس آخرین اطلاعات، تورم ماهانه خرداد ۲ درصد شده است.
❇️ هوشمندی دکتر رئیسی در دعوت بن‌زاید: 🔺 «بن‌زاید» رئیس دولت امارات از رئیسی برای سفر به امارات دعوت کرد. 🔺 «رئیسی» از بن زائد، رئیس دولت امارات برای سفر به ایران دعوت کرد. 🔹پیام دعوت رئیسی به بن‌زاید؛ پسرجان تو هم خودت کوچکتری و هم کشورت، پس دیپلماسی اخلاقی اقتضاء می کند کوچکتر به دیدار بزرگتر برود. دیپلماسی اقتدار یعنی این. 🖋 محمدعلی برزگر
⏱️توییت انریکه مورا: برای اتحادیه اروپا، بهترین چارچوب ممکن، اگر نگوییم تنها، برای رسیدگی به نگرانی‌های مشروع جامعه بین‌المللی درباره برنامه هسته‌ای ایران است.
🔺 واکنش المیرا شریفی مقدم، گوینده و مجری صدا و سیما به افزایش وام خرید مسکن در حالی که تمام دولت در تلاش است تورم را کنترل کند، سیگنال تورم از کنار گوش وزیر راه ‌‌و شهرسازی چه معنی می‌دهد؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✍خاموش کردن چراغ بیت‌المال توسط امیرالمومنین علی علیه السلام در ملاقات با طلحه و زبیر یادتان هست ؟ ❤️سردار دلها شدن آسان نیست. 🇮🇷 هر سرداری، سردار دلها ❤️ نمی‌شود.
✅ مقام سابق موساد: موشک‌های حزب‌الله به هر نقطه از اسرائیل می‌رسند. ؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛؛ این مقام خبیث، باید این را هم اضافه می کرد که علاوه بر حزب الله، موشک های ایران، حماس، سوریه و کشورهای در انتظار هم رژیم صهیونیستی را در محاصره کامل قرار خواهند داد و آن وقت است که از رژیم منحوس و اشغالگر فلسطین خبری نخواهد بود.
🛑بدرقه یک وزیرخارجه توسط شخص حاکم امارات تقریبا بی سابقه بود؛ سطح احترامی که برای امیرعبدللهیان قائل شدند در حد روسای جمهور بود؛.... تاجایی که وزیرخارجه امارات خود رانندگی را بر عهده گرفت و همراه با وزیر ایرانی به گشت زنی پرداخت. _______________________________ 🔹عزت، حکمت در دیپلماسی خارجی 🔺وظیفه داریم اینگونه اخبار دولت انقلابی را بازنشر گسترده دهیم، چرا که اصلاح طلبان اجازه ارسال چنین خبرهایی را به مردم ایران نمی‌دهند.
بزرگ‌مرد.... بی‌شرف نتانیابو نیم ساعت قبل از انفجار و حمله و گرفتار شدن به تیر غیب با پررویی تمام می‌گفت توافق ایران و آمریکا به خودشون مربوطه و رژیم صهیونسیتی هیچ تعهدی در قبال اون ندارد و آزادی عمل خودش و محدود نخواهد کرد.... حالا بیا حرف بزن دیگه؟! در این دو سال به اندازه تمام ۷۵ سال عمر نحس این رژیم فقط براشون حادثه روی داده و روزی نبوده که شاهد چند عملیات مختلف در سرزمین‌های اشغالی نباشند... حالا عرضه داری بیا بگو چه اتفاقی افتاده... توضیح بده که چرا اصلا متوجه نشدید که چرا باید یهویی یک گودال ۷ متری به عرض ۴۰ متر ایجاد بشه؟
💠|منابع خبری از پرواز هواگردهای شناسایی ایران بر فراز شهر بوکان در نوار مرزی ایران و عراق خبر می دهند 🔴برخی منابع از احتمال حمله گسترده سپاه و ارتش به مخفیگاه تروریست های تجزیه طلب در آینده نزدیک خبر می دهند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اینجا داشتم تذکر میدادم این هرزه اسپری توی چشمم خالی کرد... نشرش بدید تا این برده جنسی شناسایی بشه
27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 آزمایش اجتماعی با دوربین مخفی در تاکسی 🔺 میزان تأثیر پوشش خانم ها بر رفتار آقایان... ═✧❁🌷یازهرا🌷❁✧┄
🔺️هجوم کاربران ایرانی زیر پست‌های علی کریمی اینبار با هشتگ «»
🔸️ بازداشت جاسوس صهیونیست ها در شبکه لبنانی المیادین 🔹هیثم مزاحم،کارشناس جنبش‌های اسلامی بویژه حزب الله، جهاد اسلامی و حماس که با شبکه المیادین همکاری میکرد شانزدهم مه میلادی توسط ماموران یکی ازسازمان‌های امنیتی لبنان بازداشت شد. 🔸پس از دو هفته بازجویی همکاری او با سازمان جاسوسی موساد تایید شده است.
📌علم الهدی: شاخص‌های اقتصادی مثبت شده‌اند؛  در حال پیشرفت هستیم امام جمعه مشهد: 🔹ثبات معیشتی خیلی مهم‎تر از توسعه یا ثبات اقتصادی است. عزیزانی که سرمایه‌ای در اختیار دارند، به جای آن‌که سرمایه‌شان را در یک کالای سودآور، تخیلی و توهمی متمرکز کنند، آن را در اختیار تولید قرار دهند. 🔹 دولت در جهت توسعه اقتصادی اقدامات وسیعی انجام داده، شاخص‌ها مثبت شده‌اند، در حال پیشرفت هستیم. 🔹 رسانه‌ها اگر بخواهند از هر جا هرچه می‌شنوند انتشار دهند، نظام معیشتی مردم را به هم می‌زنند. حرکت رسانه‌هایی که در جریان سازی رسانه‌ای کمک نکنند، در جهت ضربه به مردم خواهد بود. 🔹 بزرگ‌ترین عامل از بین برنده معیشت خانواده این است که به‌محض اینکه بر حقوق افزوده می‌شود، خانواده سطح هزینه را به همان میزان بالا می‌برد
📌ابوترابی: باید نگاه مبتنی بر مصرف را به نگاه مبتنی بر تولید تبدیل کنیم امام جمعه موقت تهران: 🔹سند برنامه یکی از مهمترین اسناد بالادستی و ابزارهای نظام تدبیر به منظور اداره خردورزانه امور و اجتناب از رفتارهای ناهماهنگ، سلیقه‌ای و فاقد مبنا است. 🔹برنامه هفتم توسعه بدون کار، تلاش و تولید مبتنی بر علم، تعریف راهبرد‌های دقیق و اجرای درست آن توسط مجموعه حاکمیت و دولت قطعاً محقق نخواهد شد. 🔹باید در کنار تولید مستمر، مداوم و انبوه و حداکثری، مصرف حداقلی را ایجاد کنیم. برای مثال اگر بیست درصد از گازی که استخراج می‌کنیم را به صادرات تخصیص دهيم با تحولی جدی در برنامه هفتم روبرو خواهیم شد. باید «نگاه مبتنی بر مصرف» را به «نگاه مبتنی بر تولید» تبدیل کنیم
📌خزعلی: چهار امتیاز ویژه برای ازدواج دهه شصتی‌ها ارائه می‌شود معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده: 🔹ترویج ازدواج آسان را از روستاها و دهه شصتی‌ها آغاز کرده‌ایم و چهار تسهیلات ویژه به زوج‌های دهه شصتی در سال جاری ارائه می‌شود. 🔹می‌توان در این خصوص به تسهیلات ویژه ازدواج، تسهیلات ویژه جهیزیه در قالب کالابرگ، تسهیلات ویژه اشتغال و بیمه زوجین دهه شصتی اشاره کرد.
جمهوری خواهان معتقدند برت مک‌گورک و راب مالی دو مقام ارشد دولت بایدن در حال مذاکرات و توافق محرمانه با ایران هستند 🔹واشنگتن فری بیکن : نمایندگان جمهوری‌خواه کنگره آمریکا معتقدند مقامات عالی دولت جو بایدن در حال تلاش های محرمانه و مخفیانه برای تجدید توافق هسته‌ای با ایران هستند که آزاد شدن میلیارد‌ها دلار از پول‌های بلوکه شده این کشور را به دنبال خواهد داشت 🔹 نمایندگان جمهوری‌خواهان قصد دارند رابرت مالی، نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و برت مک‌گورک، هماهنگ‌کننده شورای امنیت ملی کاخ سفید در امور خاورمیانه را برای ادای توضیحات در خصوص مذاکرات محرمانه با ایران احضار کند، چرا که معتقدند این دو مقام دولت جو بایدن نقشی کلیدی را در دیپلماسی پشت در‌های بسته با تهران ایفاء می‌کنند
سیر تکاملی گوشی‌های سری S سامسونگ ظرف ۱۳ سال! اون وقت سایپا ۳۰ سال پراید تولید کرد که این اواخر زه بغل رو به عنوان آپشن به مردم می‌فروخت 🤦