eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
📣رویترز: 🔹دیپلمات‌های اروپایی به تهران گفته‌اند که قصد دارند تحریم‌های موشکی بالستیک را که در ماه اکتبر منقضی می‌شود، حفظ کنند. ________________________________ ✍چرا اروپای درمانده در جنگ اوکراین، همچنان فکر می‌کنه، کدخدا است؟! 🔺گویا تنشان می‌خاره و هوس افزایش برد موشک را برای درنوردیدن خاک اروپا دارند؟ 🔹آمریکا در حال جمع جور کردن فرار از منطقه است، اونوقت نوکران آمریکا در اروپا، هنوز در توهم تعیین و تکلیف برای جهان هستند!
🏷سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: 🔹«کوچه دادن به دشمن بدترین نوعِ خیانت است.» ________________________________ ✍کدام جریان داخلی مدام در حال کوچه باز کردن برای دشمن است؟ 🔺رسانه‌های مجازی و غیرمجازی اصلاح طلبان، مأمور کوچه دادن به دشمنان هستند.... و این کوچه دادن آنان باعث شده تا نخست وزیر رژیم صهیونیستی بگوید: «اصلاح طلبان سرمایه اسرائیل در ایران هستند»! 🔹و متأسفانه قوه قضائیه هم با مسامحه و مماشات از کنار خیانت اصلاح طلبان عبور کرده.....! ❇️تا رهبری در دیدار مسئولان آن قوه فرمودند: 🔹«اینکه یک عده با استفاده از فضای مجازی یا غیرمجازی روی اعصاب مردم راه بروند و مردم را به‌هم بزنند و مردم را بترسانند، این خلاف مقتضی احیای حقوق عامه است. قوه قضائیه باید با برنامه‌ریزی، انضباط و با قاعده وارد بشود.»
39.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽سرود "جاری خم" 🥳به مناسبت عید سعید غدیر خم 👌اجرای 5000 نفری دانش آموزان اصفهان 📣پویش سراسری «درس غدیر» 🎼همخوانی سرود 🌎همه با هم این ذکر را جهانی کنیم 🌐نسخه با کیفیت👇 https://www.aparat.com/Jarie_khom 💌ارتباط با ما : @MigooimYaAli
پلیس آلبانی بار دیگر وارد مقر منافقین شد پلیس آلبانی صبح امروز بار دیگر وارد مقر گروهک تروریستی منافقین در شهر «دورس» شده است.
🔻قیمت دلار و درهم کاهشی شد 🔸براساس قیمت اعلام شده انواع ارز در مرکز مبادله ایران، امروز (پنجشنبه ۸ تیرماه)، هر دلار آمریکا به صورت اسکناس و حواله به ترتیب ۴۱ هزار و ۲۶۲ تومان و ۳۷ هزار و ۵۱۱ تومان بوده که نسبت به روزها و هفته گذشته کاهش نسبی داشته است. 🔸هر یورو نیز به صورت اسکناس ۴۵ هزار و ۲۲۶ تومان و حواله آن ۴۱ هزار و ۱۱۵ تومان قیمت‌گذاری شد. 🔸هر درهم اسکناس ۱۱ هزار و ۲۳۵ تومان قیمت‌گذاری شد و هر درهم حواله به ۱۰ هزار و ۲۱۴ تومان رسیده است.
🔻آزادی نجفی از زندان با رضایت خانواده میترا استاد 🔸مرکز رسانه قوه قضائیه: «نجفی» با جلب رضایت اولیای دم و گذراندن بیش از ۳ سال حبس مشمول عفو معیاری شد. 🔸شهردار اسبق تهران در خرداد سال ۹۸ به دلیل قتل همسر خود، بازداشت و روانه زندان شده بود.
🔻تو فنلاند یه جزیره برای گردش اختصاص دادن که داشتن گوشی داخلش ممنوع است 🔸مردم یک روز کامل میرن داخل جزیره تا خودشون رو تست کنن و ببینند که چه قدر بدون گوشی میتونن دوام بیاورند.
Hamid Hiraad - Divaneye Shahr.mp3
9.19M
تو تمنای منو یار منو جان منی پس بمان تا که نمانم به تمنای کسی مبارک
🔹دارونین اعلام کرد 40 هزار پلیس امشب در سراسر از جمله 5 هزار پلیس در مستقر خواهند شد.
⭕️‌ وزیر امور خارجه گفت از بازگشت عادی روابط با کشورهای منطقه و جهان اسلام از جمله مصر و مراکش (مغرب) استقبال می‌کنیم.
⭕️ اردوغان گفت در نهایت، به غرب خواهیم آموخت که حمله به مقدسات، آزادی اندیشه نیست.
وزیر امور خارجه‌ی روسیه: آمریکا درباره‌ی عدم مداخله در امور روسیه دروغ می‌گوید، زیرا کارنامه‌ی عمل‌کرد واشنگتن در انقلاب‌های رنگین و مخملی، گویای واقعیت‌هاست.
ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس، در واکنش به حکم دادگاه استیناف در مورد غیر‌قانونی دانستن طرح دولت برای فرستادن پناه‌جویان به رواندا گفت درخواست تجدیدنظر خواهد داد. او گفت: در حالی که به دادگاه احترام می‌گذارم، اما اساسا با نتیجه‌ی آن مخالف هستم. من قویاً معتقدم که دولت رواندا تضمین‌های لازم را داده تا اطمینان حاصل شود که هیچ خطر واقعی برای پناه‌جویانی که به این کشور فرستاده می شوند، وجود ندارد. در مقابل، دو قاضی از سه قاضی دادگاه استیناف به این نتیجه رسیده‌اند که رواندا کشوری امن نیست و این احتمال وجود دارد که پناه‌جویان از آن جا به کشورهایشان فرستاده شوند.
دو خودروی زرهی متعلق به نیرو‌های مسلح اوکراین در حمله‌ی موشکی هدایت‌شده نابود شدند.
ایران اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کرد. سخن‌گوی وزارت امور خارجه: زمینه‌سازی برای تکرار هتک حرمت مقدسات آسمانی به ویژه هم‌زمان با ایام مقدسه امّت اسلامی و نیز تجمع میلیونی مسلمانان در کنگره‌ی جهانی حج، اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است. اهانت به کتب آسمانی، مصداقی از خشونت‌گرایی و نفرت‌پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است. از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات، در این خصوص اصل مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی را به طور جدی مورد توجه قرار دهد.
وزیر خارجه‌ی آمریکا گفت از آن‌جا که ایران در جهت عمل به تعهداتش در قبال توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ گام برنمی‌دارد، چشم‌انداز رسیدن به توافق با این کشور در آینده‌ی نزدیک کم‌رنگ است. آنتونی بلینکن در نشست شورای روابط خارجی گفت توافقی در حال آماده شدن نیست و با توجه به جهت حرکت ایران، آمریکا درحال تقویت تدابیر بازدارنده بوده است.
ترکیه با عضویت سوئد در ناتو مخالفت کند. به دلیل صدور مجوز قرآن سوزی.
رئیس بانک مرکزی: هم‌اکنون ارتباط شبکۀ کارتی شتاب ایران با میر روسیه درحال اتصال است و اتصال به شبکۀ کارتی چین و ترکیه نیز در دستورکار قرار دارد
سخنگوی وزارت خارجه: آمریکایی‌ها از طریق واسطه به دنبال گفت‌وگو با ایران هستند سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمامی امکانات خود را در جنگ ترکیبی و شناختی سال گذشته، به میدان آوردند، گفت: اکنون دشمنان به دنبال گفت‌وگو با جمهوری اسلامی ایران هستند و مجدداً دولت آمریکا از گفت‌وگو صحبت می‌کند و از طریق واسطه‌ها به دنبال گفت‌وگو است.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: تمرکز ما بر آزادی آمریکایی هایی است که به طور غیرقانونی در ایران بازداشت شده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات صریح براندازان در پخش زنده اینترنشنال: «اکنون احساس افسردگی داریم، جمهوری‌ اسلامی را نمی‌شود ساقط کرد؛ آن‌ها در سوریه که حکومت خودشان نبود توانستند بشار اسد را نگه دارند»! ________________________________ ✍چرا برانداز و فتنه‌گران و اپوزسیون و اصلاح طلبان و اعتدالیون، ناامید شدند؟! 🇮🇷حاج قاسم شهیدمان فرمودند: «ولله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت، آواره شد»