eitaa logo
لشکر فرشتگان( زنان شهیده)
1.5هزار دنبال‌کننده
12.3هزار عکس
9.7هزار ویدیو
50 فایل
لشکری از فرشتگان که از جان مقدس خویش در راه اسلام مایه گذاردند؛ تماشاچی نبودند و قدم در میدان عمل نهادند و در نقش معماران ایران جدید ظاهر شدند ارتباط با ادمین: @sarbazaneaghaa کانال خبری صامدون به این کانال انتقال یافت 👇 https://eitaa.com/samedunkhabar
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️‌ وزیر امور خارجه گفت از بازگشت عادی روابط با کشورهای منطقه و جهان اسلام از جمله مصر و مراکش (مغرب) استقبال می‌کنیم.
⭕️ اردوغان گفت در نهایت، به غرب خواهیم آموخت که حمله به مقدسات، آزادی اندیشه نیست.
وزیر امور خارجه‌ی روسیه: آمریکا درباره‌ی عدم مداخله در امور روسیه دروغ می‌گوید، زیرا کارنامه‌ی عمل‌کرد واشنگتن در انقلاب‌های رنگین و مخملی، گویای واقعیت‌هاست.
ریشی سوناک، نخست‌وزیر انگلیس، در واکنش به حکم دادگاه استیناف در مورد غیر‌قانونی دانستن طرح دولت برای فرستادن پناه‌جویان به رواندا گفت درخواست تجدیدنظر خواهد داد. او گفت: در حالی که به دادگاه احترام می‌گذارم، اما اساسا با نتیجه‌ی آن مخالف هستم. من قویاً معتقدم که دولت رواندا تضمین‌های لازم را داده تا اطمینان حاصل شود که هیچ خطر واقعی برای پناه‌جویانی که به این کشور فرستاده می شوند، وجود ندارد. در مقابل، دو قاضی از سه قاضی دادگاه استیناف به این نتیجه رسیده‌اند که رواندا کشوری امن نیست و این احتمال وجود دارد که پناه‌جویان از آن جا به کشورهایشان فرستاده شوند.
دو خودروی زرهی متعلق به نیرو‌های مسلح اوکراین در حمله‌ی موشکی هدایت‌شده نابود شدند.
ایران اهانت به قرآن در سوئد را محکوم کرد. سخن‌گوی وزارت امور خارجه: زمینه‌سازی برای تکرار هتک حرمت مقدسات آسمانی به ویژه هم‌زمان با ایام مقدسه امّت اسلامی و نیز تجمع میلیونی مسلمانان در کنگره‌ی جهانی حج، اقدامی تحریک آمیز، نسنجیده و غیر قابل قبول است. اهانت به کتب آسمانی، مصداقی از خشونت‌گرایی و نفرت‌پراکنی و مغایر با ارزش‌های اصیل حقوق بشر است. از دولت سوئد انتظار می‌رود ضمن جلوگیری از تکرار اهانت به مقدسات، در این خصوص اصل مسئولیت‌پذیری و پاسخ‌گویی را به طور جدی مورد توجه قرار دهد.
وزیر خارجه‌ی آمریکا گفت از آن‌جا که ایران در جهت عمل به تعهداتش در قبال توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ گام برنمی‌دارد، چشم‌انداز رسیدن به توافق با این کشور در آینده‌ی نزدیک کم‌رنگ است. آنتونی بلینکن در نشست شورای روابط خارجی گفت توافقی در حال آماده شدن نیست و با توجه به جهت حرکت ایران، آمریکا درحال تقویت تدابیر بازدارنده بوده است.
ترکیه با عضویت سوئد در ناتو مخالفت کند. به دلیل صدور مجوز قرآن سوزی.
رئیس بانک مرکزی: هم‌اکنون ارتباط شبکۀ کارتی شتاب ایران با میر روسیه درحال اتصال است و اتصال به شبکۀ کارتی چین و ترکیه نیز در دستورکار قرار دارد
سخنگوی وزارت خارجه: آمریکایی‌ها از طریق واسطه به دنبال گفت‌وگو با ایران هستند سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی تمامی امکانات خود را در جنگ ترکیبی و شناختی سال گذشته، به میدان آوردند، گفت: اکنون دشمنان به دنبال گفت‌وگو با جمهوری اسلامی ایران هستند و مجدداً دولت آمریکا از گفت‌وگو صحبت می‌کند و از طریق واسطه‌ها به دنبال گفت‌وگو است.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا: تمرکز ما بر آزادی آمریکایی هایی است که به طور غیرقانونی در ایران بازداشت شده اند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعترافات صریح براندازان در پخش زنده اینترنشنال: «اکنون احساس افسردگی داریم، جمهوری‌ اسلامی را نمی‌شود ساقط کرد؛ آن‌ها در سوریه که حکومت خودشان نبود توانستند بشار اسد را نگه دارند»! ________________________________ ✍چرا برانداز و فتنه‌گران و اپوزسیون و اصلاح طلبان و اعتدالیون، ناامید شدند؟! 🇮🇷حاج قاسم شهیدمان فرمودند: «ولله هرکس تیر به سمت این نظام انداخت، آواره شد»
♦️آیت‌الله خاتمی در خطبه های نماز عید قربان: کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است / آقایان مسئول منتظر که و چه هستید 🔹️برخی از بی‌حجاب‌ها به افراد با حجاب‌ متعرض می‌شوند و افراد با حجاب را کتک می‌زنند. به مسئولان محترم با صراحت می‌گویم، این موضوع قابل تحمل نیست که در نظام جمهوری اسلامی افراد باحجاب به همراه فرزندانشان کتک بخورند. سروران مسئول، کتک زدن خانم باحجاب منکر آشکار است. منتظر که و چه هستین؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از همان دوستش که مثل برادرش بود، خواسته تا برایش وثیقه‌ی ۳۰۰ میلیاردی بگذارد. حالا او آزاد است و منتظر اعاده‌ی دادرسی! ۳۰۰ میلیارد که چیزی نیست، او از دوستانش بخواهد «کُلِّ لواسان» را هم به نامش می‌زند. «دوستیه! رفاقته! آقا شما این‌جور دوست ندارید، چیکار کنم ندارید»
🔻قیمت مرغ ۹۰ تا ۱۰۰هزار تومان است، اثر دلار ۲۸۵۰۰ کو؟ 🔹‏قیمت مرغ در خرده فروشی از ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان است، یعنی با دلار ۲۸۵۰۰ تومانی معادل ۳.۳ دلار! حداقل ۱.۳ دلار گرانتر از بالاترین قیمت بلندمدت با دلار آزاد. 🔹قیمت ۹۰ تا ۱۰۰ هزار تومان با دلار آزاد ۴۹ هزار تومان، درست و منطقی است. 🔹پس اثر ارز ترجیحی دلار ۲۸۵۰۰ تومانی بر قیمت مرغ کو؟
✅ چه کسی شارمین میمندی نژاد را فراری داد ؟ (( نشر واجب )) 🔷  برگ زرینی دیگر در کارنامه ی بلند و بالای قوه ی قضاییه 🔷 شارمین میمندی نژاد فرزند سردبیر مجله ای موهن و بهایی در زمان شاه بوده که اوایل انقلاب همراه با پدرش به آمریکا فرار میکند . اما در دهه ی 90 میلادی به ایران بازمیگردد و یک موسسه به اسم جمعیت امام علی تاسیس مینماید . 🔷 بعد از گذشت چند سال از فعالیت های ضد ملی بلاخره به دلیل اقدام علیه امنیت ملی محکوم میشود تا اینکه در زمان ریاست اقای اژه ای بر قوه ی قضاییه فرار میکند و در اولین فرصت در شبکه های فارسی زبان برای ایجاد هجمه به جمهوری اسلامی حضور به عمل میاورد .  حال سوال اینجاست : اقای محسن اژه ای ، شفاف بگویید چه کسی شارمین را فراری داد ؟ 🔷 پی نوشت : همزمان با پیگیری این مطالبه ، جریان زرنگ بازی شقایق دهقان و آزادی اکبری طبری رو فراموش نکنیم
قیمت‌ها در سه سال سه برابر شد فردای اقتصاد: 🔹شاخص قیمت مصرف‌کننده که مبنای محاسبه تورم است، طی فقط سه سال، بیش از سه برابر شده است. 🔹با فرض این که قیمت سبد مصرف‌کننده یک خانوار متوسط ایرانی در سال ۱۴۰۰ برابر با ۱۰۰ بوده است، این شاخص در پایان خرداد ۱۳۹۹ حدود ۶۰٫۵ برآورد شده و در پایان ماه گذشته، ۱۸۹٫۳ بوده است. 🔹️سرعت بالای افزایش عمومی قیمت‌ها در اقتصاد ایران تحت تأثیر ریشه‌هایی مزمن که غالباً به ناترازی دخل و خرج دولت برمی‌گردند، از جمله عوامل اصلی ایجاد بی‌ثباتی و دشوارشدن اجرای اصلاحات اقتصادی در ایران است.
🔴 با حقوق ساعتی ۱۲.۵ یورو کارگر در آلمان می‌توان ۸ عدد تن ماهی شیلتون خرید، در ایران با حقوق دو ساعت می‌توان یک عدد خرید
🔴خطاهای خیلی تکراری ! ▪️خاوری (متهم فساد مالی چند هزار میلیاردی) با وجود اتهام و ممنوع الخروجی ، به صورت قانونی از کشور خارج و از کانادا سر درآورد.( چند سال پیش!) ▪️حمید فرخ نژاد با وجود ممنوع الخروجی به شکل قانونی از فرودگاه امام به مقصد لندن پرواز کرد و در آغوش رضا پهلوی فرود آمد.( چند ماه پیش!) ▪️ شارمین میمندی نژاد ( نفوذی طلایی سرویس های بیگانه) باوجود اتهام امنیتی به شکل قانونی از زندان آزاد و علیرغم ممنوع الخروجی، براحتی از طریق فرودگاه امام از کشور خارج و الان به فحاشی علیه نظام مشغول است.( چند هفته پیش !) ▪️اکبر طبری با قرار وثیقه از زندان آزاد شده و مشغول دعاگویی به بانی خیر است. نامبرده هیچ قصدی برای خروج قانونی از طریق فرودگاه امام و زندگی در خارج از کشور ندارد!! ▪️سوال ١ : مقصر یا مسئول این همه خطاهای تکراری کیست؟ ▪️سوال ٢ : آیا این خطاهای تکراری تمام خواهد شد؟ ▪️ سوال ٣: نکند مقصرین این خطاها هم به شکل قانونی از کشور خارج شده اند؟ ▪️سوال ۴: آقایان رئیسی و اژه ای نمی خواهند این عرصه تاریک را برای مردم شفاف کنند؟ ✍محمد صادق کوشکی
اینهایی که الان فقیر و فرودست هستند قبلا قشر متوسط جامعه بودند
توی تویسرکان همدان یه پناهنده افغانی یه خانواده پنج نفره ایرانی رو که بهش جای خواب و غذا میدادن رو کشته
🔺دبیرکل ناتو: سوزاندن قرآن در استکهلم «غیرقانونی» نبود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸عذرخواهی بابت انتشار تصاویر 🔹فرازی از سخنرانی شارمین میمندی نژاد موسس جمعیت شبه کالتی امام علی درباره عاشورا و حرکات و بیان سخیف او درباره عزاداران امام حسین علیه السلام 🔴👈شارمین میمندی نژاد ( نفوذی طلایی سرویس های بیگانه) باوجود اتهام امنیتی به شکل قانونی از زندان آزاد و علیرغم ممنوع الخروجی، براحتی از طریق فرودگاه امام از کشور خارج و الان به فحاشی علیه نظام مشغول است.( چند هفته پیش !)