eitaa logo
نشر خوبی‌ها استان قم
277 دنبال‌کننده
1.6هزار عکس
694 ویدیو
488 فایل
هدفمان این است که با کمک گروه‌های مردمیِ شما مبلغین عزیز، اقدام به جریان‌سازی در فضای تبلیغی کشور نماییم. 🌹❤️ ایدی ادمین کشوری: @shabaketabligh1 ایدی ادمین قم: @Seyed_q شماره تماس: 02191300322 داخلی 216
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از بلاغ | دستیار فرهنگی
35.66M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نبودم، ندیدم که محشر به پا شد ❖ زبانحال حضرت ام البنین در فراق حضرت اباالفضل علیه‌السلام 🎙 با نوای محمد الجنامی 🆔 @balagh_ir
💢 امانت حضرت زهرا علیهالسلام 🏴 أشهِدُ اللهَ... أنَّکِ أَحسَنتِ الکَفَالَة وَ أَدَّیتِ الأَمَانَة الکُبرى فی حِفظِ وَدیعَتَی الزَّهرَاء البَتُول الحَسَنِ وَالحُسَینِ وَ بَالَغتِ وَ آثَرتِ وَ رَعَیتِ حُجَجَ اللهِ المَیَامِین و همانا تو به خوبی کفالت و خدمتگزاری در خانه علی را عهده دار شدی و با حفظ و نگهداری دو یادگار زهرای اطهر – امام حسن و امام حسین – امانت بسیار بزرگ خدا را ادا کردی و حجت‌های خدا را برگزیده و در راه به ثمر نشستن اهداف آن‌ها تلاش نمودی. 📕 فرازی از زیارتنامه حضرت ام‌البنین.
TalangorPodcast_011.mp3
11.51M
❌این صوت بسیار مهم حاج آقا قاسمیان را بشنوید و بشنوانید روزگار عجیب ... آیا مطیع بودن در مکتب شیعه، مساوی مطیع کور و نفهم بودن است! مقام مطالبه گری چیست
AudioCutter_تبیین قانون حجاب_x264.mp3
79.39M
. ✅ تبیین قانون «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» 🎙 حجت‌الاسلام محمد کرباسی •┈┈••✾••┈┈• ✔️کانال حجت‌الاسلام محمد کرباسی https://eitaa.com/joinchat/3069379539C268a435227
-1180819711_-646595947.pdf
10.4M
✅در نشست مجازی دو شب قبل قرار شد، متن قانون عفاف و حجاب را بگذارم توی کانال، مسائل سوریه پیش آمد و فراموش کردم زودتر بارگذاری کنم.🙏 •┈┈••✾••┈┈• ✔️حجت‌الاسلام محمد کرباسی https://eitaa.com/joinchat/3069379539C268a435227
قصه پرغصه منوّرالفکرها 🔹جناب محسن رنانی در یادداشتی با عنوان "حکمرانی بی‌قِصه" چنین نگاشته‌ است: "هیچ سازمان و نظامی بدون قصه باورپذیر، دوام نمی‌آورد. بشار اسد اگر سقوط کرد چون سالها بود حزب بعث سوریه به پایان قصه خود رسیده بود؛ یعنی قصه‌ قدیمی‌اش دیگر باورپذیر نبود و بشار نیز نتوانست و نکوشید تا برای حکومت خویش و برای آینده سوریه قصه تازه‌ای خلق کند. به‌گمانم جمهوری اسلامی نیز سالهاست که دیگر قصه‌ای ندارد. قصه‌ای که بنیانگذار در سال ۱۳۴۲ نوشتنش را آغاز کرد و سپس مرحوم دکتر شریعتی نسخه مدرن آن را در دهه پنجاه خلق کرد، یک قصه دوجلدی شد که انقلاب ۵۷ روح و معنا و سپس شکل خود را از آن گرفت. آن قصه اکنون دیگر سالهاست که برای اکثریت نسل‌ جدید، معنا و باورپذیری خود را از دست داده است...". 🔹کاش جناب رنانی به جای این همه آسمان به ریسمان بافتن، اندکی می‌اندیشید که اگر جمهوری اسلامی دیگر هیچ قصه جذابی ندارد پس چرا وقتی رهبرش در جمعه نصر، نماز جمعه را اقامه می‌کند جمعیت میلیونی حاضران، رکورد جمعیت نماز جمعه در تمام ادوار اخیر جهان اسلام را می‌شکنند؟! 🔹و اگر جمهوری اسلامی دیگر هیچ قصه جذابی ندارد پس چرا جوانها و نوجوانها برای حضور در مراسم اعتکافی که از ثمرات همین جمهوری اسلامی است سر و دست می‌شکنند؟! 🔹و اگر جمهوری اسلامی دیگر هیچ قصه جذابی ندارد پس چرا سالهاست که ایران به مسئله اول مناظرات انتخابات ریاست جمهوری ینگه دنیا تبدیل شده است؟! 🔹و اگر جمهوری اسلامی دیگر هیچ قصه جذابی ندارد پس چرا وقتی روسای جمهور ما (چه چپ و چه راست) به کشورهای مختلف جهان اسلام سفر می‌کنند با چنان استقبالی از طرف ملتهای مسلمان مواجه می‌شوند که حسرت حاکمان خودشان را برمی‌انگیزند؟! 🔹و اگر جمهوری اسلامی دیگر هیچ قصه جذابی ندارد پس چرا بعد از فرمان رهبرش برای کمک به جبهه مقاومت، تنها طی چند روز ده‌ها کیلو طلا روانه لبنان شد که گرم گرم‌هایش را مردم سخاوتمند و وفاداری دادند که بعضا خودشان محتاج معیشت روزانه‌شان بودند؟! 🔹آری آنچه نیازمند بازنگری در قصه‌اش است نه قصه جمهوری اسلامی، بلکه قصه پرغصه منوّرالفکرهایی است که دستگاه محاسباتی‌شان چنان دچار اختلال شده که حتی از دیدن و شنیدن چنین واضحاتی نیز عاجزند: "لَهُمْ قُلُوبٌ لَا يَفْقَهُونَ بِهَا وَلَهُمْ أَعْيُنٌ لَا يُبْصِرُونَ بِهَا وَلَهُمْ آذَانٌ لَا يَسْمَعُونَ بِهَا: آنان دلهايى دارند كه با آن نمی‌فهمند، و چشمانى دارند كه با آن نمى‌بينند، و گوشهايى دارند كه با آن نمى‌شنوند"(اعراف/۱۶۹). بلد طیب/کانال رسمی دکتر منان رئیسی https://eitaa.com/baladetayyeb
-646439166_54990423.pptx
2.42M
🔰 خلاصه نموداری قانون جدید حمایت از خانواده از طریق عفاف و حجاب ❗️ این قانون توسط شورای نگهبان تأیید و به مجلس ارجاع شده و منتظر ابلاغ و اجرا توسط رئیس جمهور است . ❌❌❌❌❌❌❌ 🔻دوستان ، فضای مجازی، تمرکز بر دفاع از قانون جدید" حمایت از خانواده از طریق عفاف و حجاب" باشد. لطفا این قانون را مطالعه کنید بیش از هفت هزار ساعت کار شده اگر این قانون اجرا نشود در تمام شهر هاشاهد لخت شدن زنان و دختران زیادی خواهیم بود . اگر این سنگر توسط دشمنان داخلی و خارجی فتح شود باید منتظر متلاشی شدن خانواده و آزادی مشروب و فحشا و.. خواهیم بود. 🔻نیروهای انقلابی این پست را به صورت گسترده نشر دهید .🙏 @khanevadequrani
. ❇️ دفتر امور نخبگان و استعدادهای برتر حوزه‌های علمیه با همکاری حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی برگزار می‌نماید👇 🛑اردوی یک روزه جهت آشنایی و بازدید از نمایشگاه حوزه هنری و مجموعه آثار تولیدی این مجموعه و بررسی ظرفیت های همکاری با جامعه نخبگانی حوزوی در عرصه های: 🔹تولید محصولات هنری 🔸 تبلیغ و ترویج محصولات هنری 🔹حوزه کودک و نوجوان 🔸حوزه تعلیم و تربیت ✴️از طلاب خلاق و علاقمند به گرایشات هنری فوق الذکر جهت ثبت نام و شرکت در این اردو دعوت به عمل می‌آید. زمان اردو: ۱۳ دی روز پنجشنبه ازقم به تهران جهت ثبت نام رزومه هنری را به آیدی زیر ارسال نمایید 👇 @Mohammad_110313 🆔 @daftarnokhbegan
🔶بیانیه تبیینی انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم در حمایت از قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب ✍بسم الله الرحمن الرحیم نهاد مقدس امر به معروف و نهی از منکر، بنای استواری است که خداوند متعال آن را برای همگانی کردن ترویج عدالت و نیکی ها و جلوگیری از گسترش منکرات و پلشتی ها بنا نهاد. مرور آیات قرآن نشانگر جایگاه بلند امر به معروف و نهی از منکر و نگاه راهبردی اسلام به این واجب فراموش شده است. یکی از ویژگی‌های خداوند(۱)، خصلت پیامبرانی چون اسماعیل(۲)، از سفارش‌های لقمان به فرزندش(۳)، یکی از اوصاف پسندیده تمام مردان و زنان مؤمن(۴)، وجه برتری امت اسلام بر سایر امت‌ها(۵)، یکی از خصلت‌هایی که سبب می‌شود برخی از اهل کتاب، از نیکان باشند(۶)، معیاری برای سنجش برتری یک فرد بر دیگری(۷)، بخشی از نگاه قرآن به امر به معروف و نهی از منکر است. در مقابل، امر به منکر و ترویج آن و نهی از معروف و بازداشتن از آن، از خصلت‌های شیطان(۸) و مردان و زنان منافق و بدکار (فاسق) شمرده شده است.(۹) امیر مؤمنان علیه السلام در نهج البلاغه، تأکید بلیغی بر این فریضه دارند و ویژگی‌های بارزی را برای آن بیان کرده‌اند. دو سجیه از اخلاق خدا(۱۰)، هیچ مرگی را نزدیک نمی‌کنند و هیچ روزی را کم نمی‌کنند(۱۱)، ترک امر به معروف و نهی از منکر به عنوان تنها علت لعنت پیشینیان و دوری آنان از رحمت الهی(۱۲)، ترک امر به معروف و نهی از منکر، سبب سلطه شروران و مستجاب نشدن دعا(۱۳)، تقویت اهل ایمان به سبب امر به معروف و خواری اهل نفاق به واسطه نهی از منکر(۱۴)، امر به معروف، اصلاح گر توده‌ها و نهی از منکر، بازدارنده سفیهان(۱۵) و در نهایت، این بیان شیوا که همه كارهاى خوب و حتی جهاد در راه خدا، در مقايسه با امر به معروف و نهى از منكر چون آب دهانى است که در دريايى ژرف افکنده شده(۱۶)، بخشی از کلام مولی الموحدین علیه السلام درباره جایگاه این فریضه است. به تصریح قرآن یکی از واجبات جمعی که باید گروهی آن را به پا دارند، امر به معروف و نهی از منکر است.(۱۷) چنانچه ترویج دین و مناسک دینی از جمله نماز و زکات و به پاداشتن امر به معروف و نهی از منکر، برای یک قیام و حکومت، مشروعیت ساز است.(۱۸) امر به معروف و نهی از منکر، واجبی فراگیر است که گستره آن تمام فرائض و مناسک از جمله نماز، روزه، حج، صداقت، عدالت، حجاب و عفاف و ... را در بر می‌گیرد. چنانچه مخاطب این تکلیف، هم توده‌های مردم هستند که باید یکدیگر را به نیکی‌ها راهنمایی کنند و از بدی‌ها بازدارند و هم دولتمردان، که وظیفه دارند با تصویب قوانین و اجرای دقیق آن، دین و مناسک دینی و نمادهای مذهبی را در جامعه ترویج دهند و پلشتی‌ها و محرّمات الهی را از جامعه بزدایند. از نگاهی دیگر، بر مردم و حاکمان لازم است تارک معروف را امر کنند و فاعل منکر را بازدارند چه تارک و فاعل از مردم باشند چه از حاکمان. هر چند اجرای تمام احکام الهی بر حاکم اسلامی لازم است اما خصوص حجاب از مواردی است که پیامبر صلی الله علیه و آله به عنوان حاکم جامعه، از طرف خداوند مأمور به ترویج آن در بین زنان مؤمن است.(۱۹) حجاب و عفاف مردان و زنان از واجبات قرآنی است(۲۰) هر چند محدوده حجاب زنان با محدوده حجاب مردان متفاوت است.(۲۱) جمهوری اسلامی ایران نیز از همان ابتدای پیروزی، در این مسیر گام برداشت و با تدوین قوانین و آیین‌نامه‌های مختلف، رعایت حجاب را الزام کرد و برای کسانی که آن را رعایت نکنند، مجازات تعیین کرد. اما گذر زمان و تغییرات گسترده در فضای عمومی، نگاهی جامع و به روز شده به این قوانین را می‌طلبید. به خصوص آنکه برخی از قوانین گذشته قابلیت اجرا نداشت یا برخی دیگر، دچار تناقض بود یا نسبت به برخی از موارد مانند ترویج بی حجابی در فضای مجازی، قوانین روشنی وجود نداشت و از همه مهم‌تر، تنها ناظر به مردم تدوین شده بود و برای نهادهای مختلف که در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب اثرگذار هستند، تکلیف قانونی وجود نداشت و بر ترک فعل آنان، مجازاتی تعیین نشده بود. قوه قضاییه و دولت گذشته، لایحه‌ای را بدین منظور به مجلس شورای اسلامی ارسال کردند و مجلس شورای اسلامی با کاری طاقت فرسا، قانون جامعی را با عنوان «قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» به تصویب رساند و شورای نگهبان پس ار رفع ایرادات، آن را مخالف شرع و قانون اساسی ندانست. نگاه جامع به وظایف نهادهای حاکمیتی، اصناف، چهره‌های مشهور و تأثیر گذار و توده‌های مردم، از مزایای این قانون است که تحسین افراد منصف را در پی داشته است.
متأسفانه موضع گیری برخی از نخبگان جامعه اعم از اهل سیاست، فرهنگ و حتی بخشی از روحانیت، کلام پیامبر صلی الله علیه و آله را به ذهن خطور می‌دهد که فرمود: «حال شما چگونه است زمانی که دختران شما فاسد شدند و جوانان شما بدکار شوند و شما امر به معروف و نهی از منکر، نمی‌کنید! گفتند: آیا چنین خواهد شد؟ حضرت فرمود: بله و بدتر از آن. حال شما چگونه است زمانی که به منکر، امر کنید و از معروف بازدارید! گفتند: آیا چنین خواهد شد؟ حضرت ص فرمود: بله و بدتر از آن. حال شما چگونه است زمانی که معروف را منکر پندارید و منکر را معروف بدانید!»(۲۲) آیا این افرادی که لباس پیامبر صلی الله علیه و آله را به تن دارند، مصداق کسانی نیستند که به جای امر به خوبی‌ها، به بدی‌ها امر می‌کنند و با لحنی بغض آلود، به آمران به معروف می‎‌تازند؟ آیا فعل آنان باعث نخواهد شد در زمانی نه چندان دور، بی حجابی تبدیل به امری پسندیده و باحجاب بودن به امری ناپسند در جامعه تبدیل شود؟ چنانچه بستر این جاهلیت مدرن آماده است و اگر هم‌اکنون با قدرت در مقابل این سیل بنیان افکن نایستیم، وضعیتی فجیع‌تر و اسفناک‌تر از غرب در انتظار ماست. انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم، حمایت کامل خود را از ابلاغ و اجرای «قانون حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» اعلام می‌دارد و از تمام دلسوزان فرهنگی و سیاسی، می‌خواهد ضمن مطالعه دقیق قانون، تلاش خود را به تبیین آن برای مردم معطوف کنند و زمینه ترویج هر چه بیشتر عفاف و حجاب را در جامعه ایجاد نمایند تا بتوان با کمک آنان، بساط گناه علنی بی حجابی را از جامعه زدود. 📝انجمن اساتید انقلابی سطوح عالی حوزه علمیه قم ۲۵ آذر ۱۴۰۳ https://eitaa.com/joinchat/2252406784C79e6df9646
🇮🇷✊اطلاعیه دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت رژیم کودک‌کش صهیونیستی در جمعه های خشم 🔶شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم ضمن محکومیت تداوم جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه مردم مظلوم و مقاوم غزه و تجاوزات اخیر این رژیم به کشور سوریه و در استمرار «راهپیمایی جمعه های خشم»، از مردم ظلم ستیز و شریف قم دعوت به عمل می آورد تا در روز جمعه این هفته همبستگی خود با مردم رنجدیده غزه و حمایت از جبهه مقاومت را اعلام نمایند. 🇮🇷وعده ما جمعه ۳۰ آذر ماه پس از اقامه نماز جمعه از میدان جانبازان به سمت چهارراه شهدا 🆔@shora_h_qom