eitaa logo
نشر خوبی‌ها استان قم
274 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
704 ویدیو
493 فایل
هدفمان این است که با کمک گروه‌های مردمیِ شما مبلغین عزیز، اقدام به جریان‌سازی در فضای تبلیغی کشور نماییم. 🌹❤️ ایدی ادمین کشوری: @shabaketabligh1 ایدی ادمین قم: @Seyed_q شماره تماس: 02191300322 داخلی 216
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
⏪ تبریک ماه ربیع ✅ ریشه تبریک گفتن حلول ماه ، روایت نبوی است؟! 🔶 ربیع المولود و حوادث مهم این ماه؛ 👤 آیت الله ملک زاده 👇👇👇 eitaa.ir/mabaheth
هدایت شده از آیت‌الله ملک زاده
✅ سوء تفاهم در تبریکات حلول ماه ربیع الاول! ⏪ ماجرای ایام محسنیه و سقیفه؛ ⏪ آزار دهنده برخی افراد؛ 👤 آیت‌الله ملک زاده eitaa.ir/mabaheth
بهتره هر چیزی رو تخصصی دنبال کنی🔍 👈مثلا حــــجاب 🧕 📍چطوری حجاب رو تبیین کنم؟ 📍 حجاب اجباری یا اختیاری؟ 📍اختلاس یا بی‌حجابی؟ 📍زنان تازه مسلمان مشهورجهان 📍پاسخ به شبهات حجاب 🤔اصلا دلیل این‌ همه تخریب حجاب چیه⁉️ 🟡بهترین کانال حجاب برای نوجوانان وجوانان... ❇️ eitaa.com/joinchat/3862036654Ce21baaeb53 ♨️والدین ومربیان ومبلغین ومعلمین گرامی میدونم دغدغه حجاب دارید، پس بفرمایید.. 🔸کانون عفاف‌وحجاب‌کریمه‌اهل‌بیت (س) قم 🌹انتشار این مطلب صدقه جاریه اس🌹
✅ مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می‌کند. 🔹 دوره‌ های مجازی سایه های شوم (بررسی و نقد فرق انحرافی) عناوین: ▫️ کارگاه مقدماتی آشنایی و نقد تصوف فرقه‌ای ▪️دوره تربیت مبلغ نقد باستان گرایی ▫️ دوره نقد مسیحیت تبشیری ▪️ دوره بررسی و نقد بهائيت ▫️ دوره نقد انجمن حجتیه ▪️ کارگاه بررسی و نقد مدعی یمانیت ▫️ دوره بررسی و نقد عقائد وهابیت و سلفی گری ▪️ دوره بررسی و نقد عقاید وهابیت ⌛️ مهلت ثبت نام تا 30 آبان ماه 1403 🗓 شروع دوره: دوره‌ها به صورت آفلاین برگزار می شوند، 5 روز پس از ثبت نام دسترسی به محتوای آموزشی ایجاد خواهد شد 💢 ثبت نام هر سرفصل به صورت جداگانه انجام می‌شود. 🔻 ثبت نام و آشنایی بیشتر با سرفصل‌ها و اساتید در سایت مرکز آموزش‌های کاربردی 🌐 el.balagh.ir/category/4738 ارتباط با ادمین 👇 📱 @admin_el ☎️ 02531156361 🔹🔹🔹🔹🔹🔹 ✔️ مرکز آموزش های کاربردی دفتر تبلیغات اسلامی 💠 https://eitaa.com/joinchat/315686930C4d8d228136
8.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥موکب‌های خدمت محلّه 🎙 حاج‌ 💡 بعد از اینکه اربعین تمام می‌شود تازه اول خدمت است. 🔆 زائران وقتی برمی‌گردند همه باید خادم شوند و با ایجاد موکب‌های خدمت در محله‌های خود، مسائل و مشکلات منطقه خود را در موکب‌هایی که به نام امام حسین (علیه‌السلام) بنا شده، برطرف کنند. @rabteasheghi⏪ ❇️جامعه فعالان مردمی اربعین ❇️@jarbaein
هدایت شده از خانه طلاب جوان
درباره ماجرای پناهیان... 1. پناهیان چه گفت؟ یکبار مرور کنیم، گفت: دوقطبی سازی بد است. هرکسی دوقطبی ایجاد کرد با او برخورد کنید. چه کیهان باشد چه جمهوری اسلامی. کجا نسبت ناروایی به کیهان داد؟ گویی کسی بگوید: آقای رئیس قوه قضائیه هرکسی دزدی کرد و به بیت‌المال تعدی کرد با او برخورد کنید. چه پسر رهبری باشد چه پسر خاتمی باشد... بعد یک عده فریاد واسلاماه بلند کنند که تو به پسر رهبری نسبت دزدی دادی! اسلوب این نوع سخن اقتضا می‌کند هردو سر طیف را بیان کند، در وزان جمله شرطیه که تعلیق در آن جریان دارد نه اسناد. 2. اما درباره پناهیان، او کیست؟ وقتی به نگاه میکنم می‌بینم حلقه وصل مردم و دیانت منبری های اثرگذار هستند: طیفی دین خود را از مرحوم کافی گرفتند و طیفی از مرحوم فلسفی. طیفی پای منبر شیخ حسین انصاریان بزرگ شدند و طیفی پای منبر مرحوم فاطمی نیا. اما طی دو دهه گذشته طیف بسیار زیادی از پای منبر پناهیان بزرگ شدند و قد کشیدند. پناهیان برای شان از اسلام گفت، هم از جمال اسلام و هم از جلال اسلام. پناهیان از نماز خوب گفت، از تشکیلات گفت، از تقوا گفت، از اعتکاف گفت، از تربیت دینی گفت و همه با خوانشی جدید و معمولاً رو به جلو... و شد مایه رشد و ارتقاء طیفی از انقلابی‌ها. آغاز ماجرای را شاید خیلی ها به یاد نداشته باشند. چه کسی بیشترین محتوا را درباره این مناسک اجتماعی تولید کرد، بيشترين تبلیغ را کرد، سال‌های سال رفت و آمد، جماعتی از جوانان را با خود برد تا کم‌کم طعم آن را فراگیر کند. همین پناهیان سال‌های سال گفت. از واقعی گفت، وسط ده‌ها از اولین کسانی بود که سینه سپر کرد، فریاد زد، راه تحلیل را باز کرد. همان موقع هایی که بسیاری از منبری های انقلابی در تقیه یا سکوت یا تردید بودند. چقدر مثال یادمان می‌آید اینجا. 3. همه این‌ها یعنی پناهیان بی عیب و ایراد است؟ یعنی همه حرف های او درست است؟ یعنی هیچ نقدی به او وارد نیست؟ خیلی روشن است پاسخ منفی است. مسئله در نقد نیست، مسئله سطح واکنش و جنس واکنش است. بدانیم کسی را نقد می‌کنیم که حداقل دو دهه خطیب و منبری جبهه انقلاب بوده و چند نسل را برای انقلاب رشد داده. حالا نقد کنیم، جدی هم نقد کنیم اما با لحاظ همین نکته. 4. مسئله این است: نقد کنیم هرجا اشکالی بود اما بدانیم چگونه! زدن امثال پناهیان از بیخ و بن، مصداقی از است. خدا از انسان‌های خوشش نمی‌آید، عقوبت می‌کند. آخرین مورد پیش روی مان است. همان‌هایی که امروز علم زدن پناهیان را در دست دارند، چند صباح قبل با همین سبک و سیاق رئیسی را می‌زدند جماعت و اینجا چقدر جای پای پررنگ است. 5. این حجم از حمله به پناهیان برای چیست؟ برخی واقعاً دلسوزانه از سر درد نقد می‌کنند، می‌دانم بچه‌های انقلابی اینگونه اند. اما را می‌شناسم دردشان چیز دیگری است. نقدشان از روی است. نقد کنیم، اما منصفانه و بدون ناسپاسی، همین! ✍حجت‌الاسلام حسین ایزدی 🔹.............🔹............🔹 💫 به "خانه طلاب جوان" بپیوندید: 🌐 @khanetolab