eitaa logo
نسل روشن
158 دنبال‌کننده
399 عکس
111 ویدیو
11 فایل
✅خودآگاهی به منظور خودباوری(در مسائل تاریخی،سیاسی،علمی و...) ارتباط با آدمین. @Nasle_roshan
مشاهده در ایتا
دانلود
معرفی کتابی بینظیر درباره شیخ شهید فضل الله نوری این شخصیتی که هنوز ناشناخته و مظلوم نه تنها در محافل روشنفکری بلکه در حوزه ها هم نسبت به این فرد کم کاری شده خرید این کتاب https://ketabestan.net/product/%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D9%81%D8%B6%D9%84-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87-%D9%86%D9%88%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D9%85%D8%B4%D8%B1%D9%88%D8%B7%DB%8C%D8%AA/ 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396 🆔@Nasleroshan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف تلخ: چطور میتونم خیانتکار باشم در حالی که آدم شما و مامور شما بودم , , 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396 🆔@Nasleroshan
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
💠 مصاحبه بسیار مهم پروفسور گلشنی از اساتید انقلابی و برجسته فیزیک درباره درد بزرگ این روزهای دانشگاه های ما 👈 عدم ورود مباحث الهیات به دانشگاه های نخبه پرور ✅ آب دستتان هست بگذارید زمین و این مصاحبه مهم را بخوانید 👈 لینک https://www.javanonline.ir/fa/news/1078562 @ma_va_o
🔴قرآن برای ثواب و صوت زیبا یا برای تمدن و جامعه سازی⁉️ ✅ببینید چقدر زیبا،توصیف میکند نگاه تمدنی قرآن را و ارتباطش با مشکلات اقتصادی امروز.آیا قرآن را فقط با صوت میخوانیم و میشنویم یا برای ماه مبارک و ثواب و... 👈یا برای جامعه سازی 💠اما جواب👇👇 آیت الله جوادی آملی 🔰 استعمار قرآنی، راهکار جامعه قرآنی 💠 (استعمار) از مقدس ترین واژه های قرآنی است؛ وقتی به دست ستمکارها افتاد، از پلیدترین واژه ها در آمد!🤔 👈 خدا فرمود: من شما را کردم، یعنی چه؟ یعنی زمان و زمین را مزیّن کردم به (یعنی قانونمند و منظم)؛ شما را هم مجهز کردم به نیروی (بالقوه). 👈شما را آوردم در زمین، از شما به جِدّ خواستم زمین را آباد کنید؛ (و ). من به جِد خواستم زمین را آباد کنید، هیچ احتیاجی به دیگری نداشته باشید؛ هر جا هم که نَفَس می کشید، روزی همان جاست!👌 👈✅ اگر این آیات قرآنی معنای خودش را خوب در جامعه پیاده می کرد، و امثال تحریم یک فُسون و فَسانه بود! آنوقت کلّ اطراف ایران را دیوار بکشند، ما در اینجا کاملاً می توانیم تامین کنیم؛ اگر قرآنی باشیم! چون همه چیز در این مملکت هست. فرمود: من به جِدّ از شما خواستم آباد کنید، 🌺 (هو انشاکم من الارض و استعمرکم فیها)🌺 👈 من استعمارکردم؛ من مستعمِرم،شما مستعمَر من هستید، من به جِد از شما خواستم زمین را آباد کنید. یعنی چه⁉️ 1⃣ یعنی همه امکانات را آفریدم، یک؛ 2⃣همه هوش و استعداد را به شما دادم، دو؛ 3⃣برای اینکه گدای دیگران نباشید،روی پای خودتان بایستید که به آن می گویند؛ یعنی کسی که (دارد) مقاوم است، کسی که (ندارد) چه مقاومتی می کند، این سه. 😔 اما همین واژه مقدس قرآنی جزء پلیدترین واژه ها شده است! آنها که بیگانه هستند، می گویند زمان و زمین مال شما، نیرو مال شما، همه چیز مال شما؛ برای ما کار بکنید که معنای (استعمار منحوس) همین است. امّا (استعمار قرآنی) این است که تمام امکانات مال خدا، به شما داد؛ آقای خودتان باشید. فرمود: ما از شما می خواهیم که زمین را آباد بکنید. ❌این همه آبها هدر می رود! بارها به عرضتان رسید؛ (علوفه یعنی علوفه)، یعنی علف؛ این که دیگر انرژی هسته ای نیست! این را ما از خارج وارد می کنیم!! لبنیات ما گران است، دام ما گران است، گوشت ما گران است؛ آدر حالی که ما هزارها هکتار همسایه دیوار به دیوار دریا هستیم! فقط عُرضه و می خواهد. علوفه را ما از ترکیه وارد بکنیم، یعنی چه؟! ✅غرض این است که 👈 می آورد و تمدن ما در تدین ماست؛✅ یعنی خدا می گوید من همه چیز به شما دادم، شما خلیفه من هستید، نماینده و قائم مقام من هستید؛ 👈زمین را آباد کنید، آقا باشید! 📖👌 این که گفته شد قرآن مهجور است، نه برای اینکه ما قرآن حفظ کنیم و جایزه بگیریم؛ معنای جامعه قرآنی این است!👉 📌 این مطالب زیبا چند مخاطب را مورد تذکر قرار میدهد.یکی خطاب به مسولین که واضح بود،خطاب به مفسران و قاریان قرآن،خطاب به آن دسته از افراد مذهبی و غیر مذهبی که قرآن را فقط برای مسائل شخصی و بی ربط به سیاست و حکومت و جامعه سازی در نظر میگیرند و آن را در یک سری مسائل اخلاقی شخصی خلاصه میکنند. -------------------------------------------- 📖 سوره هود / آیه ۶۱ 📋 درس خارج تفسیر قرآن کریم 📆 قم ؛ ۱۳۹۲/۰۹/۱۷ 🆔️ https://telegram.me/ayatollah_javadi_amoli 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396 🆔@Nasleroshan
هدایت شده از بَرَهوت تی‌وی
🔹 بیشتر مردم دنیا تصور می‌کنند که ، کشوری مرفه با دموکراسی و برندهای معروف تجاری و دنیای پر زرق و برق است اما از نزدیک، همه چیز متفاوت به‌نظر می‌رسد. 🔸 بر اساس یک نظرسنجی، ۷۵ درصد از بومیان ۱۹ تا ۳۴ ساله‌ی یازدهمین کشور ثروتمند جهان، خواهان خروج از کشور هستند. در سال‌های اخیر، عبارتِ "جهنم چوسون" در میان جوانان کره‌ای برای توصیف کشورشان رایج شده است. 🔹 این نظرسنجی نشان داد که ۷۹.۱٪ از زنان جوان و ۷۲.۱٪ از مردان جوان می‌خواهند کره را ترک کنند. ۸۳.۱٪ از زنان جوان و ۷۸.۴٪ از مردان جوان، کره را "جهنم" و ۲۹.۸٪ از زنان جوان و ۳۴.۱٪ از مردان جوان، خود را "بازنده" می‌دانند. 🔺 فراتر از تفاوت‌های جنسیتی، این نظرسنجی حاکی از نارضایتی گسترده مردم از زندگی محلی است. (+) 🔺@barahoot_TV
چرا روز آیا میدونستید که در این روز، قلعه پرتغالیها در جزایر جنوب کشور که مدت ۱۱۷ سال آنجا را اشغال کرده بودند،به تصرف ایران می افتد و پرتغالیها را با خفت به اسارت میگیرند سردار دوران ، و پادشاهی صفوی 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396 🆔@Nasleroshan
🇮🇷یه اسباب بازی خیلی خوب و با کیفیت و با قیمت واقعا مناسب متاسفانه بازار اینقدر پر شده از اسباب بازی که خیلی اینها دیده نمیشن🇮🇷
15.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اول باید به این سوالات جواب بدی تا اونها برات معنا پیدا کنه و گرنه به من و تو چه!
هدایت شده از احسان عبادی | ما و او
🔰 باید کاری کنیم دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود /در مدارس نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را می‌شناسند چند درصد رونالدو را 🔻 رهبر انقلاب: ما بایستی کاری کنیم که دانش‌آموز ما دارای هویت ملی بشود. مهمتر از علم‌آموزی یا لااقل در حد علم‌آموزی این است که او احساس هویت بکند، یک انسان با هویت ساخته بشود، یک هویت ملی، هویت احساس اعتماد به نفس ملی پیدا بکند. از عمق جان کودک ما با افتخارات کشور آشنا بشود این چیزی است که امروز وجود ندارد خیلی از افتخارات حالا ایشان اسم مرحوم آقای کاظمی آشتیانی را آوردند شما بین بچه‌های مدرسه‌تان، مدارس‌تان نظرخواهی کنید ببینید چند درصد کاظمی آشتیانی را با آن همه خدمات، با آن ارزش وجودی که این مرد، این جوان، جوان هم بود داشت می‌شناسند چند درصد، رونالدو را چند درصد می‌شناسند، ما چرا افتخارات ملی خودمان را نمی‌شناسیم؟ این خیلی مهم است یک بخش از این چیزهایی که میگوییم هویت ملی همین است که افتخارات ملی را، گذشته‌ی علمی را، گذشته‌ی سیاسی را، گذشته‌ی بین‌المللی را بشناسند. ۱۴۰۱/۲/۲۱ 🏷 | 👆👆👆👆 پیرو این فرمایش حضرت آفا ، ما قبلا مفاخر بزرگ علمی ایران و اسلام را در سلسله جلسات گفتیم که می توانید با پیگیری این هشتگ ، آن ها را پیدا کنید @ma_va_o
🎥 ویدیویی همه ی جلسات 🎥جلسات تصویری سخنرانی علم اعلی 📍بررسی پیشرفت ها و برتری های علمی اسلام بر اروپا و جهان ( در طول تاریخ ) 📌موضوعی جدید که مورد بررسی قرار گرفته و البته جلسات بعدی هم طبق درخواست اعضای محترم ادامه دار خواهد بود 📹بیشتر جلسات زیر 10 دقیقه میباشد 🔰روی لینک هر جلسه کلیک کنید🔰 امکان مشاهده با هر کیفیتی وجود دارد امکان دانلود با هر کیفیتی وجود دارد 1⃣ https://aparat.com/v/QipMH 2⃣ https://aparat.com/v/CQe4M 3⃣ https://aparat.com/v/aG30i 4⃣ https://aparat.com/v/aW7HK 5⃣ https://aparat.com/v/FJ2oK 6⃣ https://aparat.com/v/2vseE 7⃣ https://aparat.com/v/jIVq4 8⃣ https://aparat.com/v/j4zQ9 9⃣ https://aparat.com/v/mPpWE 🔟 https://aparat.com/v/Fy73K 1⃣1⃣ https://aparat.com/v/NaLbC 📚منابع : کتاب کارنامه اسلام در ایران اقای زرین کوب و کتاب فرهنگ اسلام در اروپا نوشته خانم دکتر زیگرید هونکه ( آلمانی ) 👆تا به حال در فضای مجازی اینگونه جلسات و بررسی ها که نیاز مهم جامعه مخصوصا نسل جوان است تشکیل نشده و دیدن هر قسمت سخنرانی یا حداقل کلیپ های این سری مجموعه ؛ بسیار راهگشا در مورد شبهات روز جامعه خواهد بود👆 📽 همچنین میتوانید کلیپ های کوتاه و جذاب این سری از سخنرانی ها را با هشتک در کانال دنبال کنید و در صفحات مجازی خود قرار داده و منتشر کنید (کلیپ ها کوتاه و جذاب است )