eitaa logo
نسل روشن
158 دنبال‌کننده
399 عکس
111 ویدیو
11 فایل
✅خودآگاهی به منظور خودباوری(در مسائل تاریخی،سیاسی،علمی و...) ارتباط با آدمین. @Nasle_roshan
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از تا انتهای افق
6.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ترسا کوربین. فمینیست آمریکایی است و به اسلام و حجاب گرایش پیدا کرده. مدافع حقوق زنان و فعال اجتماعی... خیلی از این ویدئوها و مصاحبه ها می بینم. شاید به مرور همه را گذاشتم. و فکر می کنم روزی خواهد رسید که زنان در شأن خود نبینند که در جامعه بدون پوشش مناسب تردد کنند... بخصوص که کم کم در حال فهمیدن هستند که پوشش مانع آزادی آن ها برای کسب علم و فعالیت اجتماعی شان نیست. ولی مانع تعدی و تعرض و آسیب های ناخواسته ای که بسیار پر تکرار در همه جای دنیا برای زنان رخ می دهد هست. 💡 مشاهدات، تجارب و یادداشت‌های یک ایرانی🇮🇷 در فرانسه، و ایران @ninfrance
https://b2n.ir/b89516 باید کتاب جالبی باشه روایت مادر شهیدان جنیدی(مادر چهار شهید) قیمت مناسب میتونید خرید کنید
✅باز هم کتاب درسی و جعل برای کوروش 🔹پیشتر از جعل کوروش در کتاب تاریخ دهم رشته انسانی گفتیم (اینجا کلیک کنید) 🔻حال در کتاب فیزیک دهم رشته تجربی و ریاضی آمده است که" منشور کوروش، قدیمی ترین سنگ نبشته حقوق بشر جهان" 🔹اول منشور کوروش سنگ نبشته نیست و گل نبشته است (منشور گل پخته شده هست نه سنگ) 🔹دوما قدیمی ترین متن حقوق بشری که جعله و مفهوم حقوق بشری در متن منشور نیست 🔹سوم تو کتاب فیزیک، اسامی فیزیکدانان معروف اسلامی و ایرانی رو حذف می کنن و مطلب بی ربط و جعلی کوروش رو می نویسند شک نداره!؟(پُست بعدی را مطالعه بفرمایید) 🔻گروه پژوهشی آرتا https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
1_914144360.pdf
2.53M
✅سانسور و حذف تاریخ و تمدن اسلامی ایرانی در کتاب فیزیک(مقاله مربوط به سال 1400 است) اینو بزاید کنار جعلیات کوروش در کتاب فیزیک 🔻گروه پژوهشی آرتا ▪️https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
خداقوت به گروه پژوهشی آرتا که در این عرصه به صورت قوی و مستدل وارد شده و همیشه هم خود رو آماده گفت و گو و مناظره با افرادی که از ناآگاهی مردم در زمینه تاریخ باستان سواستفاده میکنند،بوده دم شما گرم
5.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥این چند دقیقه رو حتما ببینید.تکراری هست اما برای امروز ما لازم هست 1⃣چه تعداد در چه رشته ای و چرا تورم علوم در رشته های مختلف❗️ 2⃣دوگانگی در نظام ایدئولوژیک که پدر ما را در می آورد 3⃣مدل توسعه غربی+نماز جماعت+روزه در ماه رمضان=حکومت اسلامی؟! 4⃣ 5⃣نمازهای بی وضو خیلی خوانده ایم کادرسازی در نظام آموزشی برای رژیم سکولار بعدی 6⃣تا کی میتونیم با شهید دادن جمهوری اسلامی رو نگه داریم؟ 7⃣همان کتاب ها +ته ریش و.... 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396
به مناسبت ۱۳ آبان، فقط سخنرانی در مدارس نذارید. سخنرانی با پرسش و پاسخ حتماً خوبه. ولی به این مناسبت یه جام فوتبال و والیبال و ... هم در مدارس برگزار کنید. کمک کنید این بچه‌ها، هیجانات‌شون تخلیه بشه. اردوهای درون شهری و برون شهری راه بیفته! کاش یکی مدیران خسته‌ی آموزش و پرورش رو از خواب بیدار کنه. داود مدرسیان
00551-mavaze-e-ma (1).pdf
6.72M
اینم حزب جمهوری اسلامی ببینید ۴۰ سال پیش چه حرف هایی زده شده
بخش هایی از در انقلاب فرهنگی و سیاست آموزشی رعایت اصول زیرنقش تعیین کننده دارد: 1⃣همه برنامه ها طوری تنظیم و اجرا شود که «علم» به صورت حجاب اکبر در نیاید و موجب ازخودبیگانگی انسان و دوری او از «خود» و خدای خود نشود. دلها چنان از معرفت نور صفا یابند که علی گونه به هرچه بنگرند اول خدا را ببینند: ما رأیت شیئاً الا و رأیت الله قبله و بعده و معه. «هیچ چیز را ندیدم مگر آنکه پیش از او و پس از او و با او خدا را دیدم». 2⃣انقلاب آموزشی ما باید میل به آموختن را با رعایت این نقطه نظرها در همگان برانگیزد. کتاب ها، گردش های علمی، آزمایشگاه ها و کارگاه ها و کتابخانه ها، گفتگو و مناظره ها، فیلم های مستند علمی، فیلم های تخیلی در زمینه های علمی و… همه باید با توجه به این نکات ساخته و پرداخته شوند تا علوم طبیعی از درون کارها و تلاش های خود ما بجوشد و امت ما در شناخت جهان و انسان با پای خود حرکت کند و با ابزارهای علمی و تحقیقی که خود می سازد جلو برود و تا چنین نشود استقلال فرهنگی به دست نمی آید. 3⃣روشن است که علم، مخصوصاً علم طبیعت، ارزشی است جهانی، که به هیچ قوم و کشور خاص تعلق ندارد و ما از دستاوردهای علمی همه مردم جهان باید استفاده کنیم، ولی در این میدان باید همان طور که فایده می بریم فایده هم برسانیم، نه اینکه یک سره ریزه خوار دیگران باشیم 4⃣رشد علمی باید با رشد اخلاقی و معنوی همراه باشد، وگرنه علم چراغی خواهد بود در دست دزد. مسجد و مدرسه و خانه و کوچه بازار باید چنان از نورانیت اسلام روشن شود که کسب علم و معرفت خودبه خود با کسب فضیلت همراه گردد. 5⃣امکانات آموزشی باید برای همه ملت فراهم گردد. در جمهوری اسلامی باید تبعیض در شرائط و امکانات آموزشی دولتی از بین برود و اگر لازم است مدارس خاص برای بچه های پراستعداد یا کودکان عقب مانده به وجود آید، باید چنان باشد که بچه های همه خانواده ها بتوانند در آن شرکت کنند، نه فقط بچه های خانواده های پردرآمد. همین طور اگر لازم است مدارس نمونه به وجود آید، باید درِ آن ها به روی همه بچه های واجد شرایط باز باشد، از هر قشر و خانواده که باشند. 👈این امکانات باید حتی الامکان همگانی و رایگان باشد، کودستان، آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه و آموزش عالی 6⃣خلاقیت و ابتکار و نوآوری نقش ویژه ای در تکامل انسان دارد. استقلال فرهنگی و اقتصادی و نظامی ما به مقدار زیاد به افزایش قدرت خلاقیت و ابتکار مردم ما بستگی دارد. در شیوه آموزش، امتحان و ارزش یابی و استفاده از وسایل آموزشی باید به این جنبه توجه خاص مبذول شود، تا بر قدرت سیاسی، اقتصادی، نظامی، هنری و ذوقی جامعه ما افزوده گردد و استقلال و خودکفایی جامعه ما در این ابعاد تامین شود. 7⃣اهمیت به ورزش و تفریحات سالم در برنامه های آموزش مدرسه ای و آموزش عمومی. 🔷 پاتوق معلمان و دانش آموزان https://eitaa.com/joinchat/2077163541Cae53567396
هدایت شده از گروه پژوهشی آرتا
👌پيشنهاد به دبیران و مدیران دغدغه مند گروه پژوهشی آرتا ▪️https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7caee8d264
نسل روشن
👌پيشنهاد به دبیران و مدیران دغدغه مند گروه پژوهشی آرتا ▪️https://eitaa.com/joinchat/2525560832C7ca
البته سروران عزیزمون در گروه پژوهشی حتما در متن کار هستند و میدونند اصلا چنین اراده ای نه تنها در اغلب مدارس نیست بلکه حتی در مقابل آن هم در بعضی مدارس کار انجام میشه وقتی معلم دینی ما یه معلمی از رشته دیگه ای هستش،که برای تکمیل ساعات موظفی،درس تفکر و سواد رسانه ای یا تاریخ یا دینی و دفاعی و...برمیدارن،خب،تهش معلومه که چی میشه البته این به این معنا نیست که اون معلمی که تخصصش تاریخه،سر کلاس قراره که واقعا تاریخ رو با مبنای صحیح بگه خیر،درد سر بیشتر نظام آموزشی، اتفاقا با همین عزیزانیه که تخصص هم دارن در دینی یا خصوصا تاریخ واقعا فکر اساسی باید برای مبحث تاریخ در مدارس بشه از کتاب تا معلمهایش فعلا شاید کار اورژانسی این باشه که باید از بیرون نظام آموزشی، افرادی رو که تخصص در تاریخ و پاسخ به شبهات انقلاب و تاریخ اسلام و باستان دارن،بیان تو مدارس و شبهات ایجاد شده توسط رسانه ها و بعضی معلمان رو پاسخ بدن البته مدیران اراده ای ندارن و شاید جلوگیری هم بکنن پس نیاز به رایزنی با اداره ی هر منطقه هستش و نیاز به یه تفاهم نامه مکتوب برای ورود این افراد هست.چه افرادی از حوزه و چه معلمانی که میخواهند اما فرصت را ندارند یا اجازه ندارند تعارف رو باید کنار گذاشت اگر نظام اسلامی قراره که نیروهایی رو تربیت کنه برای آینده این کشور نمیتونه این تربیت نیرو رو به دست مخالفین خودش بده همه جای دنیا همینطوره @nasleroshan