4_6017041438422869850.mp3
10.98M
🌹🌿🌹 شرح و توضیح استاد درباره ترم آموزش مقتل امام حسین ع در سه ماه بصورت مجازی تا محرم
۱- تدریس متون مقتل
۲- پرسش و پاسخ از سوالات مقتل
۳-معرفی و متون و منابع مقتل
۴-آشنایی با دروس مقتل و مباحثه
۵- آشنایی با اشعار مقتل
۶-آشنایی با سبکهای مداحی
۷-آشنایی با آیات قرآن در ارتباط با مقتل
۸-آشنایی با مهدویت در ارتباط با قیام و منتقم بودن حضرت مهدی عج بر اساس آیات و روایات
✅ لینک کلاس مقتل شناسی برای ورود به کلاس
👇👇👇👇
https://t.me/joinchat/1mMEyJCOrVMwYmI0
آی دی استاد
@m_h_tabemanesh2
✅آدرس کانالها مربوط به مطالب فوق جهت آموزش
"باب الحسین(ع)"
https://t.me/Babolhusein
"ضامن اشک"
https://telegram.me/zameneashk
"نوای مقتل"
https://t.me/navayemaqtal
"اشعار حسینی"
https://t.me/joinchat/TnNArTssrr8vRxab
"واتساپ"
https://chat.whatsapp.com/F64NEvPS8eyGkvJbP8OO9Y
534.9K
سلام علیکم
توضیح در باره ترم سه ماهه کلاس مقتل تا محرم
دلیل اینکه کلاس مقتل در تلگرام انلاین تدریس می شود
۱. متاسفانه صوتهای ایتا بعد از مدتی باز نمئ شود و قابل استفاده نیست در تلگرام از ۷ سال پیش ما ۸۰۰ پست کوتاه تفسیر زیارت عاشورا در کانال باب الحسین ع داریم که همه قابل استفاده است.
۲ حجم بالا که مباحثه های تخصصی مقتل هست قابل انتقال نیست.
۳. دوستانی در خارج کشور مقتل را دنبال می کنند که تعدادشان زیاد است و ایتا در آنجا قابل استفاده نیست.
۴ عزیزانی که خارج کشور وابستگانی دارند می توانند مقتل را ارسال کنند.
به هر حال دوستان هر دو جا عضو باشند تا در مقتل امام حسین ع آماده برای محرم شویم یا علی.
🌷کلاس مقتل شناسی در تلگرام
https://t.me/joinchat/1mMEyJCOrVMwYmI0
🌷ضامن اشک ایتا
https://eitaa.com/zameneashk1
هدایت شده از اشعار حسینی و آموزش مداحی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#کتب_مقتل_حضرت_امام_حسین_علیه_السلام
#مقتل_شناسی
🌹🌿 با توجه به اهمیت کتب مقتل امام حسین ع، و روش مطالعه کتب مقتل، طریق تهیه موضوع برای استفاده کتب مقتل، طریق پیدا کردن سند، شناخت انواع مقتل و.... ان شاءالله حدود ساعت 22 در گروه متضمن البکاء جلسه مختصر و کوتاهی خواهیم داشت.
به امید خدا از شنبه ترم آموزش سه ماهه مقتل امام حسین ع شروع می شود .
🌹🌿 دوستان خود را حتما به کلاس دعوت کنید.
👇👇👇
https://t.me/joinchat/1mMEyJCOrVMwYmI0
🌹🌿کتابخانه مقتل
👇👇👇
https://t.me/zameneashkbook
#حدیث_روز
#اخلاقی
🌟آقا پیامبر اکرم(صلّی الله عليه وآله):
📜ما أصابَ المُؤمِنَ مِن
نَصَبٍ ولا وَصَبٍ ولا حُزنٍ حتَّی الهَمّ یُهمُّهُ إلّا کَفََّرَ اللهُ بِهِ عَنهُ سَیِّئاتِه.
📝مؤمن را هیچ رنج و بیماری و اندوهی و حتی نگرانیاي نرسد مگر آنکه خداوند بدان وسیله گناهان وی را بپوشاند.
📚 تحف العقول، ص ۳۸
🌟اللهم عجل لولیک الفرج🌟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 #درس_اخـــلاق
🔻علائم آخرالزمان !!
🔻آیت الله مجتهدی تهرانی
AUD-20220416-WA0010.mp3
4.24M
انچه خواهید شنید :👇
⭕️با کسالــت و خمودگی به نماز نایست!
نماز نشــاط میخواد!
قبلــش؛خودتو برای حضـــور آماده کن.
✳️بالهایِ پروازت، باید حالِ پریدن داشته باشن...
#نمازاولوقتیادتنره
▫️مهمترین مسائل مطرح شده در سخنرانی رهبر انقلاب در دیدار با جمعی از دانشجویان
۱. در هیچ یک از مسائل کشور بنبست وجود ندارد.
۲. از مهمترین مشکلات کشور این است که جوانان با مسئولین ارتباط مستقیم ندارند.
۳. در نمره دادن به مجموعهها و نهادها، علاوه بر مصادیق، باید کليت مجموعه را نیز دید.
۴. میبایست قلب را با شنیدن موعظه حیات بخشید.
۵. بعضی از مهمترین اهداف انقلاب:
الف. تبدیل حکمرانی فردی و استبدادی به حکمرانی مردمی
ب. تبدیل تبعیّت در سیاستهای کشور و خارج از کشور به استقلال
۶. دانشگاه جزو مهمترین مسائل کشور است.
۷. دوجور نگاه به دانشگاه وجود داشته و دارد:
الف. نگاه انقلاب که دانشگاه را جایگاهی برای نخبهپروری، برای پیشرفت کشور، برای حلّ مسائل کشور، برای تولید علم به منظور تأمین اقتدار ملّی، برای دیندار شدن دانشجوها میداند.
ب. نگاه جریان واپسگرای ضدّ انقلاب که دانشگاه را محلی برای مهرهسازی در راستای اهداف خودشان میداند.
۸. به مسأله استعمار و استعمارنو بپردازید.
۹. انقلاب به تبعِ هویّتبخشی به ملت ایران، به دانشگاه هویّت بخشید.
۱۰. جمهوری اسلامی هم به دانشگاههایش افتخار میکند و هم دغدغهی دانشگاه را دارد.
افتخار میکند به جهت:
الف. تعداد دانشجو
ب. تعداد استاد
ج. پشرفت علمی چشمگیر
د. تربیت نخبگان برجسته
ه. حضور دانشآموختگان دانشگاهها در مدیریتهای دولتی
و. وجود نمودارهای اسلامی و دینی ممتاز
دغدغه دارد به جهت وجود جریان وابستۀ واپسگرای ضدّ انقلاب.
دغدغۀ اصلی انقلاب، در درجۀ اول هویتزدایی و آرمانزدایی از دانشگاه است که گاهی با عنوان ضرورت ایدئولوژیزدایی مطرح میشود.
۱۱. هویّتزدایی یعنی مبانی اندیشهای و رویکردهای تاریخی و ملّی یک کشور تحقیر بشود، گذشتۀ یک کشور تحقیر بشود، گذشتۀ انقلاب تحقیر بشود، کارهای بزرگی که انجام گرفته کوچکنمایی بشود؛ و البتّه عیوبی وجود دارد و این عیوب هم ده برابر بزرگنمایی بشود؛ هویّتزدایی یعنی این. آن وقت به جای این هویّت، منظومۀ فکری غرب جایگزین بشود؛ که یک نمونهاش همین سند ۲۰۳۰ آمریکاییها است که این، مظهر سلطهی نواستعماری غربی در زمان ما است؛ یعنی یکی از نمونههایش این است.
۱۲. باید در مقابل هویّتزدایی دشمن ایستاد.
۱۳. آرمانزدایی یعنی بیتفاوت کردن افراد نسبت به فقر و فساد و تبعیض؛ نسبت به این سه شیطان بزرگ و سه عنصر پلید در جامعۀ منحرف ــ فقر و فساد و تبعیض ــ که باید از بین برود، باید با این مبارزه بشود، اینها را بیتفاوت کنند؛ بیتفاوت شدن نسبت به سلطۀ فرهنگ غربی، کمانگیزه شدن دربارۀ شاخصهای انقلاب اسلامی.
۱۴. امروز جهان در آستانۀ یک نظم جدید است؛ یک نظم بینالمللی جدید در پیش است برای دنیا،
همۀ کشورها از جمله کشور ایران اسلامیِ ما وظیفه دارد جوری در این نظم جدید حضور پیدا کند ــ حضور سختافزاری و حضور نرمافزاری ــ که بتواند امنیّت کشور را، و منافع کشور را و ملّت را تأمین کند، در حاشیه نماند، عقب نماند. خب اگر قرار شد که کشور بخواهد یک چنین کار بزرگی را انجام بدهد یعنی حضور سختافزاری و نرمافزاری داشته باشد در تشکیل نظم جدید جهانی، بیشترین مسئولیّت به عهدۀ کیست؟ صفوف مقدّم چه کسانی هستند؟ دانشجوها، دانشگاهیان؛ یعنی شماها باید جلوتر از همه باشید؛ شماها بایستی تأثیرگذارترین قشرها باشید.
۱۵. چند توصیه به دانشجوها دارم:
الف. پرهیز از انفعال و ناامیدی
ب. باید کانون تزریق امید به بخشهای دیگر باشید
ج. پرداختن به اندیشهورزی. در دانشگاه دوچیز لازم است: فکر و علم. علم بدون فکر مشکلساز میشود.
د. با مسائل کشور مماس بشوید، مسائل را از نزدیک ببینید و درک کنید.
ه. از لحاظ فکری جریانسازی و گفتمانسازی کنید.
و. مطالبهگری کنید و از مسئولین بخواهید که کار جدّی بکنند.
ز. برخورد تند و تیز نکنید، با منطق حرکت کنید.
ح. مبانی اعتقادی خودتان را محکم کنید.
ط. در مطالبهگری، با نه در صورتبندی و نه در ارائۀ راهحل با دشمن هم مخرج نشوید.
ی. فعالیتهای بینالمللی داشته باشید.
ک. جوانان، مسئولیت فعلی خود را پلّهای برای مسئولیتهای بالاتر قرار ندهند.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
✍️مجموعۀ تبیین منظومه فکری رهبری
🍃آیه ی روز 🍃
🔸 سوره یوسف، آیه ٧١:
قَالُواْ وَأَقْبَلُواْ عَلَيْهِم مَّاذَا تَفْقِدُونَ
⚡️ ترجمه :
برادران يوسف روبه ماموران كردند و گفتند: شما چه چيزى را گم كرده ايد.
💥 توضیح :
برادران بجای این که بپرسند: «چه کسی دزدی کرده» پرسیدند: «چه چیزی گم کردید»
و در واقع با گفتن این جمله، توصيه كردند كه قبل از اثبات موضوع دزدى، كسى را نبايد متهم كرد!
سلام مولای ما ، مهدی جان
مگر می شود ما شما را داشته باشیم و اینهمه اسیر در گرداب غم باشیم ؟ ...
مگر می شود طبیبی مثل شما باشد و ما در چنگال بی رحم بیماری ، دست و پا بزنیم ؟ ...
مگر می شود پدری چون شما داشته باشیم و اینهمه بی کس و تنها باشیم ؟ ...
شما نجاتمان می دهید ، درمانمان می کنید ، حیاتمان می بخشید ...
به همین زودی .... به همین نزدیکی ...
حاجمحمود_کریمی_بوی_حرم_گرفتیم_از_عطر_سیب_مادر_.mp3
13.46M
📝 بوی حرم گرفتیم از عطر سیب مادر...
👤 حاجمحمود #کریمی
▫️ #امام_حسین ؛ ۱۴۰۱
مداحی آنلاین - آی نسیمی که الان توو حرمی - سید رضا نریمانی.mp3
8.99M
🌴شب زیارتی امام حسین(ع)
🍃آی نسیمی که الان توو حرمی
🍃یه نفس برای من روضه بخون
🎤 #سید_رضا_نریمانی
⏯ #استودیویی
🌷 #صلی_الله_علیک_یا_اباعبدالله
🌷 #شب_جمعه
دعایکمیل۩مهدیمیرداماد.mp3
10.16M
🕋 دعای کمیل
🎙 با نوای سید مهدی میرداماد
┄═🌼💠🌷💠🦋💠🌸💠🌼═┄
400-11-13 rafiee mah rajab - anvae gonah az jahat amorzesh M E bagher (A)~1.mp3
5.37M
🎵 #منبر_حرم
🔸حجت الاسلام و المسلمین رفیعی
▫️موضوع: انواع گناه از جهت آمرزش