eitaa logo
نورالهدی
136 دنبال‌کننده
13.4هزار عکس
13.6هزار ویدیو
235 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از 
وزیر دفاع آمریکا: در صورت گسترش جنگ اسرائیل و حماس، ایالات متحده نسبت به اقدام نظامی تردید نمی‌کند 🔹لوید آستین، وزیر دفاع ایالات متحده روز یکشنبه هشدار داد که آمریکا از اقدام نظامی علیه هر «سازمان» یا «کشوری» که وسوسه شود درگیری در خاورمیانه بین اسرائیل و حماس را «گسترش دهد» تردید نخواهد کرد.
هدایت شده از 
نقطه ضعف اسرائیل، بازیچه دست متحدان ایران! محمد منظرپور، تحلیلگر سیاسی: 🔸اسرائیل امروز، اسرائیل دیروز نیست؛ جامعه اسرائیل از درون، بسیار ترک خورده است. 🔸علت لشکرکشی آمریکا به منطقه، ترمیم قدرت بازدارندگی اسرائیل است که به شدت متلاشی شده است. 🔸حکومت‌های متحد آمریکا و اسرائیل در منطقه نیز از ترس افکار عمومی از محکومیت حماس پرهیز کرده‎اند.
هدایت شده از 
۱٠ نکته تحلیلی کوتاه از «میثم معــــافی» درخصوص شرایط اخیر جبهه مقاومت و غزه 👇👇👇 ۱)تعبیری شهید ابومهدی المهندس داشت که میگفت:«درشرایط بحرانی باید داشت و پس نباید انتظارداشت فرماندهان جبهه مقاومت با هیجان واحساسات بجنگند وباید با هوش و تدبیر و تکنیک ادامه بدهند واین ویژگی یکی ازنقاط قوت راهبردی مقاومت محسوب که مایه عصبانیت و وکنش متوحشانه صهیونیستها شد همین است ۲)عملیات یک تصمیم کوتاه مدت نبود بلکه ۱٠سال طراحی ونقشه کشی و یکسال تمرین نظامی سری و ۱٠ساعت دریک روز عملیات موفقیت آمیز اجراشد، پس محسابات عمیقی شد ۳)رژیم غاصب صهیونیستی در میدان نبرد و جنگ نه تنها دستاوردی نداشت بلکه در عین ناباوری و بهت جهانی، تاکنون ۲٠٠٠کشته، ۱٠٠٠اسیر که دراین بین ۲۰۰اسیر استراتژیک ومهم، ۳٠٠٠زخمی که دراین بین۱٠٠٠نفرباوضعیت وخیم گزارش شده است درحالیکه جریان مقاومت، درمیدان نبرد تاکنون ۱۵شهیدتقدیم کرد ۴)در غزه شاهد دو صحنه هستیم الف: صحنه نظامی ب: صحنه غیرنظامی، که در صحنه غیرنظامی، رژیم کودک کش، کودکان وزنان بی پناه راقتل عام کرد واین در هیچ جنگی امتیازنظامی محسوب نمیشود و نتیجه این شد که یک «نفرت جهانی» علیه رژیم صهیونیستی راشاهدیم و سفارتخانه های اسرائیل دردنیا نامن ترین نقطه شده و حتی دوستان اسرائیل هم بویژه دوستان منطقه ای نه تنها جرات حمایت ندارند بلکه بدلیل فشار روانی مردمی،طی بیانیه ای ویا مصاحبه ای محکوم هم کرده اند. ۵) در میدان نبرد دربین رزمندگان و همچنین مردم سلحشور غزه، بی نظیر است تاجائیکه بعد از _آب، حتی بچه ای راهم سراغ نداریم که از دشمن تقاضای آب کند ۶)جریان عادی سازی در منطقه به «کمای سیاسی» رفت ودچار بدلیل ضربه مغزی ناشی از طوفان مقاومت گردید ۷)بایدن رئیس جمهورآمریکا درسفر به تل آویو گفت:«اگراسرائیل وجودنداشت، برای منافع آمریکا تاسیس میکردیم» این جمله به این معناست که اسرائیل بزرگترین پایگاه نظامی آمریکا وآخرین قلعه جنگی غرب درمنطقه محسوب میشوند و شهروند مستقر درآن هستند تاجائیکه حتی کودکان هم آموزش نظامی میبینند ۸) معاون اسبق رئیس جمهور رژیم صهیونیستی، طی گزارشی به موساد نوشت:منطقه اسلامی چه شیعه وچه سنی وچه یهودی ومسیحی و... همه بدلیل ضدیت با اسرائیل وآمریکا ازمنظر ما طرفدارانقلاب اسلامی و هم پیمان استراتژیک محسوب میشوند ۹)جبهه مقاومت در اوج قراردارد و شهراصلی غزه زیر زمین است ودرحال حاضر ۱٠٠هزار نیروی حماس و دهها برابر ظرفیت حماس در حزب الله لبنان ذخیره شده و ودهها برابر حزب الله وحماس به لحاظ امکانات نظامی در یمن و سوریه وعراق وجوددارد وکرانه باختری ۱۲٠برابر غزه در حال آماده شدن برای عملیات فینال هستند... ۱٠)بهترین مدل فروپاشی رژیم صهیونیستی«فروپاشی ازدرون» با فشار ازبیرون است، که درحال حاضر بعد از عملیات الاقصی، بیش از یک میلیون نفر مهاجرت معکوس داشتند واین روند متوقف نشد و بیش از ۳٠ شهرک صهیونیستی کاملا تخلیه شده وشبکه۱۴اسرائیل اعلام کرد که بعیداست برگشتی داشته باشد.(درطول ده روز ده میلیارددلار خسارت به رژیم صهیونیستی وارد شده است)
هدایت شده از 
🔴کاهش ۳ ماهه مدت خدمت وظیفه عمومی 🔹سازمان وظیفه عمومی فراجا: با پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و تصویب فرمانده معظم کل قوا مدت خدمت دوره ضرورت تمامی سربازان حین خدمت و مشمولانی که از این پس به خدمت اعزام می‌شوند به مدت ۳ ماه کاهش یافت.
هدایت شده از 
فرمانده کل ارتش: اگر زمانی قرار بر ضربه از طرف جمهوری اسلامی ایران به رژیم‌صهیونیستی باشد، به اندازه یکی از عملیات‌های بروز‌ شده دوران دفاع مقدس کافی خواهد بود.
هدایت شده از 
گلوبال تایمز تصویری را منتشر کرده است که در آن کبوتر صلح حامل قطعنامه آتش بس در نوار غزه است، اما آمریکا آن را وتو می کند.
هدایت شده از 
یکی از موشک‌هایی که در اختیار بخش موشکی حزب‌الله قرار گرفته، موشک‌های یاخونت است. هر چندمشخص نیست که واقعاً موشک در زرادخانه حزب‌الله قرار دارد، اما به صورت دقیق باید گفت که توان ضدسطحی و حتی زیرسطحی مقاومت بسیار بیشتر از آن چیزی است که دشمن فکر را می‌کند. یاخونت با برد 300 کیلومتری یکی از وحشتناک‌ترین موشک‌های ضدکشتی ساخت روسیه است که می‌تواند تمام بنادر در اشغال رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد. حتی بنادر قبرس را که غربی‌ها از آن استفاده می‌کنند را هم زیر برد قرار دارد. در نظر داشته باشید که ناو هواپیمابرد فورد به همراه ناوگان همراهش در فاصله 120 کیلومتری سواحل لبنان لنگر انداخته و به صورت کامل زیر تیر موشک‌های حزب‌الله قرار دارد. علاوه بر یاخونت، طیف متنوعی از موشک‌های ضدکشتی ساخت ایران در اختیار مقاومت قرار دارد.
هدایت شده از 
🔴وزیر خارجه آمریکا: اگر ایران بخواهد جنگ را تشدید کند، آمریکا هم آماده است
هدایت شده از 
🔴وزارت دفاع آمریکا:نیروهای آمریکایی در دریای سرخ توسط نیروهای انصارالله یمن هدف فرار گرفته اند! ما حق خودرا برای پاسخگویی لحاظ میکنیم !
هدایت شده از 
🔻آمریکا خواستار خروج خانواده‌ دیپلمات‌های خود از عراق شد 🔹آمریکا از خانواده‌های دیپلمات‌ها و کارمندان غیرضروری خود خواست که به دلیل افزایش تهدیدات علیه منافع دولت ایالات متحده، خاک عراق را ترک کنند.
هدایت شده از 
🔴کیم جونگ اون رهبر کره شمالی: تمامی سرزمین های اشغال شده توسط اسرائیل در برد موشک های هسته ای ما قرار دارد ▪️کشورک های عربی خائن ببینند کیم جونگ اون مسلمان نیست!!!
هدایت شده از 
▪️اول آبان سالگرد شهادت، فرزند برومند امام راحل، حضرت آیت الله حاج آقا مصطفی خمینی
4_691174505531316422.mp3
4.03M
سوره احزاب آیات 60 الی 73 سوره سباء آیات 1 الی 23 🌸 صفحه 426 الی 431
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
نکات وتوضیحات صفحه ۸۵🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹دستور العملی برای امان از جمیع آفات و بلایا علامه حسن زاده آملی: هر كه بعد از نماز و ■هفت مرتبه: «بسم اللّه الرحمن الرحيم لا حَوْل و لا قُوة الّا بِاللهِ العَلىِ العَظيم» ■و سى مرتبه:‌ «سبحان اللّه و الحمد للّه و لا إله إلا اللّه و اللّه اكبر» بگويد از جميع و در امان خداى تعالى است. 📗 کتاب نامه ‏ها برنامه‏ ها، ص۶۴ 🔹با این ذکر هفتاد بلا را از خود دور کنیم مرحوم ثقة الاسلام کلینی، با سند مذکور از ابو بصیر روایت کرده که گفت: 🔴حضرت امام جعفر صادق صلوات الله علیه فرمود: چون نماز مغرب و صبح را خواندی پس هفت بار بگو: «بِسْمِ اَللّٰهِ اَلرَّحْمٰنِ اَلرَّحِیمِ لاَ حَوْلَ وَ لاَ قُوَّةَ إِلاَّ بِاللَّهِ اَلْعَلِیِّ اَلْعَظِیمِ ». زیرا هر که آن را بگوید خوره و پیسی و دیوانگی به او نرسد، و نیز هفتاد نوع از انواع بلا [به او نرسد] ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @Norolhoda_Info
انسان شناسی ۳۳۶.mp3
12.52M
۳۳۶ | ✘ بعضی روح‌ها ورزیده و نرمند! و سرعت رشد معنوی‌شان بسیار بالاست. ✘ بعضی‌ها هم خشن و زمخت و متعصبند و سرعتشان در مسیر کمال، لاک‌پشتی است. 👈 ریشه این تفاوت در دو انسان که فطرتاً از یک حقیقت خلق شده‌اند، چیست؟ منبع : کارگاه انسان شناسی پیشرفته 💠 @Norolhoda_Info
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دعایی کوتاه برای افزایش رزق و روزی از زبان مبارک پیامبر گرامی اسلام يَا رَبَّ الْأَوَّلِينَ وَ الآْخِرِينَ يَا ذَا الْقُوَّةِ الْمَتِينِ وَ يَا رَاحِمَ الْمَسَاکِينِ وَ يَا أَرْحَمَ الرَّاحِمِين حجت الاسلام رفیعی •┈••✾🍃🌺🍃✾••┈• اَلٰا بِـذِڪْرِٱݪلّٰـهِ تَـطْـمَـئِـنُّ ٱلْـقُـلُـوبُ @Norolhoda_Info
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کلیپ «تاوان جنایت» رهبر انقلاب: 🌪 وقتی ظلم و جنایت از حد گذشت باید منتظر طوفان بود... ☀️ ان‌شاءالله به مدد صاحب این زمین و زمان از روی نقشه جهان محو خواهید شد و آن روز دیر نیست. 🌷🍃 أَلَا بِذِڪْرِ اللَّهِ تَطْمَئِـنُّ الْقُلُــوبُ @Norolhoda_Info ╰┅┅┅❀🍃🌼🍃❀┅┅┅╯