✅تقدیر و تشکر طلاب گروه های تبلیغی نورالهدایه و بیان و مسئول اداره سازمان تبلیغات اسلامی از دو پزشک زحمتکش بخش #کرونای شهرستان زرند (دکتر سیدمصطفی تهامی نیا ودکتر محمدرضا سالاری)
💎تلگرام:
T.me/SedayeZarand_ch
📺اینستاگرام:
Instagram.com/SedayeZarand
33.79M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥ویدئویی از سخنان یک پزشک بخش کرونای زرند
🔹درخواست دکتر سالاری پزشک بخش کرونای بیمارستان تامین اجتماعی زرند از خیرین و مردم در جمع طلاب زرند
💎تلگرام:
T.me/SedayeZarand_ch
📺اینستاگرام:
Instagram.com/SedayeZarand
21.06M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💥 *درخواست دکتر سالاری پزشک مدافع سلامت شهرستان از خیرین ونیکوکاران زرندی*
دکتر *سالاری از مدیران واعضای گروه های تبلیغی نورالهدایه وبیان شهرستان زرند خواست تا با کمک خیرین شهرستان* به تهیه ی آمپول برای درمان بیماران کرونایی نیازمند بپردازند.
دکتر *سالاری پزشک جان برکف و فداکار این روزهای مبارزه علیه بیماری منحوس کرونای شهرستان درجمع مدیران واعضای گروه های تبلیغی نورالهدایه و بیان ، از خیّرین و نیکوکاران شهرستان زرند* می خواهد در تهیه ی آمپول برای بیماران بد حال کرونایی که به دلیل مبلغ گزاف این آمپول ( دوره درمانی آن چهارونیم میلیون وتهیه ی هر عددآمپول ۵۰۰ هزار تومان) بابضاعت مالی اندکی که دارند از عهده ی تهیه ی آن برنمی آیند ،جهت تامین این قلم دارو اعلام آمادگی نموده وچون همیشه با خیرخواهی به یاری بیماران بی بضاعت جهت تهیه ی این دارو بشتابندو جان بیماران این درد هولناک را با اندیشه ی نوع دوستانه ی خود نجات بخشند.
📣#ندای_زرند در تلگرام 👇
📡https://t.me/joinchat/AAAAAE55kWhYjZ3D6Ge-iQ
📣 *ندای زرند در واتساپ*👇
https://chat.whatsapp.com/IirCdnkmcinBjNuDdMpZ44
در آستانه رحلت رسول اکرم صلی الله علیه واله و شهادت امام مجتبی علیه السلام اعضای گروه های تبلیغی ( نورالهدایه،بیان،نورالائمه) زرند غبار روبی کردند از قبر علامه سید احمد جعفری و همچنین غبار روبی از قبر شهدای شهرستان زرند انجام دادند ، انشالله خداوند قبول کند.👇👇
💥فصل سوم: *تاثیر افکار ورفتار متحجرین بر تمدن اسلامی*
گفتار اول: *تفسیر نابجا از دین*
🔻تحجروجمودباعث می شود دین به شکل ارتجاعی تفسیر شود .دینی که نه تنها با مقتضیات زمان ومکان مطابقت ندارد بلکه با پیشرفتهای بشری نیز مخالفت می کند متاسفانه افراد جامعه این نادانی وجهالت خخود رابه دین وتعالیم الهی نسبت می دهند تحریم ها وفتواهای گوناگونی که گه گاهی از سوی گروه های وهابی وتکفیری در مواجعه با مسایل جدید صادر می گرددنمونه ایی از این تفاسیرنادرست احکام دینی ومذهبی است.این گونه اندیشه ها خود سبب به وجود آمدن تمایل به تحجر وحاکمیت روحیه جمود بی اعتباری وتابع قرارگرفتن قرآن می شود.زیرا متحجران کج اندیش قرآن را تابع آراء ونظرات خود قرار داده وعقاید خود را تحمیل می کند. اگر بنا باشد هر کس مطابق باسلیقه وفکر خود مطلبی بیاندیشد سپس قرآن وسنت را بدون در نظر گرفتن قواعد تفسیر کند هرج ومرج های گوناگونی درفهم معانی آیات قرآن وسنت واقع می شود دراین موقع آیات وسوره هایی که باید رهبر فکری انسان ها رابه عهده داشته باشند عملا به صورت پیرو وتابع در می آید به جای اینکه روشنگری جامعه ها گردد پشتیبان انحرافات فکری واخلاقی خواهد شد. قَدْ تَسَمَّى عَالِماً وَ لَيْسَ بِهِ، فَاقْتَبَسَ جَهَائِلَ مِنْ جُهَّالٍ وَ أَضَالِيلَ مِنْ ضُلَّالٍ وَ نَصَبَ لِلنَّاسِ أَشْرَاكاً مِنْ حَبَائِلِ غُرُورٍ وَ قَوْلِ زُورٍ، قَدْ حَمَلَ الْكِتَابَ عَلَى آرَائِهِ وَ عَطَفَ الْحَقَّ عَلَى أَهْوَائِه اِز ميان بندگان، ديگرى است كه خود را دانشمند نامد و از دانش در او نشانى نيست. مشتى افكار جاهلانه از جاهلان و گمراهي هايى از گمراهان فرا گرفته، بر سر راه مردم دامهاى فريب گسترده و سخنان باطل گويد و كتاب خدا را به رأى خود تفسير كند و حقيقت را به مقتضاى هواى خويش به اين سو و آن سو متمايل سازد.
🔻سیره اهل جمود به گونه است که همواره فروع را اصل قرار داده واصول را فرع تلقی می کننداز این رو برای تشخیص حق از باطل فروع را ملاک درنظر می گیرندواصول رابرآن ها عرضه می کنند این رویکرد متحجرانه باعث انحراف آن هامی شود.اهل حدیث اخباری مسلک ها با درپیش گرفتن چنین روشی آیات قرآن را براحادیث ساقط شده بود بدون شک چنین برداشتی از قرآن بدون درنظر گرفتن عقل وتدبر درآیات الهی پیامدهای زیانباری را درپی خواهد داشت.گسترش تصوف در برار اهل تصوف در برابراهل شرع وپیروان عقل که عقل واستدلال را برای وصول به حقیقت ناکافی می شمردند وگاه ازآن به عنوان حجاب شناخت ومعرفت خداوند یا می کردند درحالی که هر کجا تعقل وتفکر محکوم به ایستایی باشد طبعا جمود وتحجر نیز تقویت خواهد شد تعریف صحیح توحید همه اجزا وعناصر فرهنگ وتمدن اسلامی را به هم پیوند می دهد . درفرهنگ وتمدن اسلامی تعالی ویژه بین معنویت گرایی ودنیا گرایی وجود دارد فرهنگ وتمدن اسلامی ضمن توجه به هیچ عنوان استفاده از لذات مادی نفی نشده است ولی آن هم هدف انسان وغایت آمال او معرفی نکرده است درفرهنگ تمدن اسلامی ضمن رد رهبانیت زهد گرایی وگوشه نشینی اعلام می کند که دنیا مزرعه وکشتزار آخرت است.
✍ حجه الاسلام *غلامرضا مهدیزاده*
📣 *ندای زرند در واتساپ*👇
https://chat.whatsapp.com/IirCdnkmcinBjNuDdMpZ44