آدمی که در کتاب غرق نشود، با طبیعت زندگی نکند و خیالپرداز نباشد، هیچ چیز ندارد؛ هیچ چیز!
چای باشید
تو گرما خوشمزس، تو سرما خوشمزس، تنها خوشمزس، با قند خوشمزس، با نبات خوشمزس، با خرما خوشمزس، با زنجبیل خوشمزس. همههه جوورره خوشمزس
همهجا و تو هر مکان و موقعیتی و به هر شکلی میچسبه
-موقعیت:
تموم هم سن و سالات دارن از زندگیشون لذت میبرن
ولی تو داری خودتو با کتاب و درس پاره میکنی و تهش هم میدونی اون چیزی که میخوای نمیشه:)
⭑𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳
حرفی سخنی؛ جوابها اینجاست.
بچهایی که ناشناس پیام دادین
میستیکفالز رو چک کنید
اینکه همه ی اتفاقات خوبه زندگیم تو پیوی حدیث هست(واسش تعریف کردم)
خیلی خوبه
هروقت دلم تنگ میشه میرم میخونمشون🤣🤣🤣🤣🤣
⭑𝘕𝘰𝘷𝘦𝘮𝘣𝘦𝘳
وقتی هرچی دم دستت میادو میکشی (اونی که میگه !!NOO رو دوسمیدارم😔)
چیزایی که میکشم خیلی هم بِهَم ربط دارن😒