eitaa logo
نیوک‌لیدر
421 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
471 ویدیو
2 فایل
يادداشت‌هایی درباره فرهنگ و هنر، سينما، دين، تاريخ و سياست. 🆔 @abouznab وبلاگ: nucleader.blog.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
خیلی از شهادت رهبر و فرمانده‌ها ناراحت شدم! عموهای من بودند!
عباس عراقچی دیشب در گفتگوی خبری گفت: «در دو جنگ گذشته مذاکره منجر به جنگ نشد. مقاومت منتهی به جنگ شد. دشمنان خواسته‌ای داشتند و ما مقاومت کردیم و فکر می‌کردند با جنگ به خواسته‌های خود می‌رسند.» عراقچی شرم‌ نمی‌کند و نسبت زشتی به مقاومت کردن در برابر دشمن می‌دهد. مسئله این نیست که دشمن بخاطر مقاومت رهبر انقلاب در برابر خواسته‌های آنان حمله کرد یا خیر. مسئله اینجاست که وزیر امور خارجه حتی در اینجا نیز مسئله رو به دو گزاره مذاکره و مقاومت تقسیم می‌کند و جنگ را گردن دومی می‌اندازد. آقای عراقچی شما دقیقا در کدام قسمت مقاومت کردید؟ وقتی بعد از حمله آمریکا با بی‌۲ به مراکز هسته‌ای، به دیدار گروسی رفتید و با او جشن امضای قراردادی جدید گرفتید؟ در عمان؟ بدرالبوسعیدی که نقش میانجی شما و دوستان مقابلتان را داشت، همان روزی که به ایران حمله شد گفت: «ایران پذیرفته است که ذخایر مواد غنی‌شده خود را کنار بگذارد؛ هیچ انباشت و ذخیره‌سازی‌ای در کار نخواهد بود و راستی‌آزمایی کامل توسط آژانس انجام می‌شود. توافق شده که ایران هرگز مواد هسته‌ای با قابلیت تولید سلاح در اختیار نداشته باشد. این رویکرد کاملاً جدید است و با توافقی که در دوران ریاست‌جمهوری باراک اوباما مذاکره شد تفاوت دارد. با صفر بودن انباشت، حتی اگر سطحی از غنی‌سازی وجود داشته باشد، امکان ساخت سلاح از بین می‌رود. انباشت صفر، ذخیره‌سازی صفر و نظارت کامل؛ این دستاوردی هم‌سنگ و بسیار مهم است و راستی‌آزمایی جامع توسط آژانس بین‌المللی انرژی اتمی انجام خواهد شد.» وزیر خارجه عمان همچنین تصریح کرد که تهران آمادگی گفت‌وگو درباره سایر موضوعات، از جمله برنامه موشک‌های بالستیک را دارد، هرچند تأکید کرده است که در این مرحله تمرکز مذاکرات بر پرونده هسته‌ای باقی بماند. آقای عراقچی اگر این حرف‌ها غلط است، چرا رسما تکذیب نمی‌کنید؟ اگر درست است کجا مقاومت کردید؟ مقاومت کار رهبر این سرزمین بود که قاطعانه گفت نه. شما حتی بعد از شهادت رهبر انقلاب هم مقاومت نکردید. کمتر از ۱۲ ساعت بعد از ترور ایشان گفتید آمریکایی‌ها شماره من را دارند و بلدند ارتباط بگیرند. اگر نزنید، دیگر نمی‌زنیم. آقای عراقچی شما خیلی عجیب هستید که هنوز جرات می‌کنید مردم این سرزمین را درحالیکه هنوز رهبرشان تشییع نشده، به سخره بگیرید و نیشخند کنید. @Nucleader
نخست‌وزیر پاکستان: ما در حال آماده شدن برای امضای الکترونیکی توافقنامه صلح آمریکا و ایران ظرف ۲۴ ساعت هستیم. همه چیز برای کادوی دونالد ترامپ قاتل رهبر انقلاب در روز تولدش مهیاست. لااقل یکی دو روز اینور اونور کنید، بگید به خاطر «خون‌خواهی رهبر شهید» بود. زشته به خدا! @Nucleader
ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در مکزیک: *ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد!* او در مصاحبه‌ای در نمایشگاه طرفداران جام جهانی در شهر مکزیکوسیتی، حضور تیم ملی ایران در خاک آمریکا را نشانه‌ای از حسن نیت و تمایل به صلح دانست و تاکید کرد علی‌رغم جنگ و مشکلاتی مانند عدم صدور ویزا برای برخی اعضای کادر فنی تیم، ایران تیمش را به آمریکا فرستاده تا پیام صلح بدهد. او گفت: «*حضور ما در آمریکا در زمان جنگ، سیگنالی است که ما طرفدار صلح هستیم*. اگر آمریکا چشم خود را بر منافع اسرائیل ببندد، ایران و آمریکا می‌توانند دوستان خیلی خوبی باشند.» @Nucleader
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بخش از صحبت‌های عباس عراقچی حیرت‌انگیزه. او صراحتا می‌گه که با توجه به اینکه شعام نمی‌تونه مرتب تشکیل جلسه بده، یک کمیته‌ای از اعضا مشخص شده و جمع‌ محدودتری است و اونها بر روند مذاکرات نظارت می‌کنند! @Nucleader
نیوک‌لیدر
این بخش از صحبت‌های عباس عراقچی حیرت‌انگیزه. او صراحتا می‌گه که با توجه به اینکه شعام نمی‌تونه مرتب
از سیزده عضو این نهاد، دو نفر یعنی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر اطلاعات شهید شدند. فرمانده سپاه و فرمانده ارتش حق رای ندارند. سه نفر روسای قوا هستن و سه نفر از دولت حضور دارند. می‌ماند نماینده رهبری در شعام یعنی سعید جلیلی. همان کسی که وقتی گفته شد متنی موسوم به نامه شش بندی به رهبری منتشر شده، لشکر توییتری این اقایون گفتند جلیلی رو دیگه به شورای عالی امنیت ملی راه نمی‌دن. فارغ از صحت و سقم اون نامه و حواشیش، قطعا توی این کمیته کوچک شده احتمالا غیرقانونی، نماینده رهبری هم حذف شده. @Nucleader
چون طولانی است فوروارد نمیکنم. برید خبرگزاری دانشجو و ویدیوهای مربوط به صحبت‌های نبویان از متن مذاکرات رو بخونید. برجام در برابر این متن، شاهکاره. @Nucleader
این نوشته در شب سالگرد جنگ دوازده روزه، درحالیکه بیش از صد روز از شهادت رهبری می‌گذرد و او هنوز تشییع نشده، د‌و روز مانده به محرم و احتمالا یکی دو روز مانده به امضای توافق ننگین با آمریکا نوشته می‌شود. شما در این مذاکره هم تنگه هرمز را باز خواهید کرد، هم هیچ عوایدی دریافت نمی‌کنید. هم قیمت نفت و بحران انرژی که می‌شد در دنیا ایجاد کرد را به حالت قبل برمی‌گردانید. هم شمشیر آمریکا در کشورهای منطقه روی گردنتان خواهد ماند. هم اسراییل تا ضاحیه جلو خواهد آمد، هم امارات و دیگران به همان رویه ادامه خواهند داد. هم برای اثبات خودتان به دنیا و برای اینکه مثل برجام به «روح مذاکرات» ضربه نزنید، درحالیکه هیچ امتیازی نگرفتید، سراغ هسته‌ای هم‌ خواهید رفت و بعد به کشور شما به شکلی که هیچگاه سابقه نداشته حمله خواهد شد. تنها در یک صورت این اتفاقات رخ نخواهد داد که شخص رهبر انقلاب در هر جایی از این مسیر دستور خروج از این بازی را بدهد. که در مورد انجام گرفتن یا نگرفتن آن، به دلایلی چیزی نمی‌نویسم. ضمنا شما هرگز از گندم که نه، از جو ری‌‌ هم نخواهید خورد. ۲۳ خرداد ۱۴۰۵. @Nucleader
این نوشته در شب سالگرد جنگ دوازده روزه، درحالیکه بیش از صد روز از شهادت رهبری می‌گذرد و او هنوز تشییع نشده، د‌و روز مانده به محرم و احتمالا یکی دو روز مانده به امضای توافق ننگین با آمریکا نوشته می‌شود. شما در این مذاکره هم تنگه هرمز را باز خواهید کرد، هم هیچ عوایدی دریافت نمی‌کنید. هم قیمت نفت و بحران انرژی که می‌شد در دنیا ایجاد کرد را به حالت قبل برمی‌گردانید. هم شمشیر آمریکا در کشورهای منطقه روی گردنتان خواهد ماند. هم اسراییل تا ضاحیه جلو خواهد آمد، هم امارات و دیگران به همان رویه ادامه خواهند داد. هم برای اثبات خودتان به دنیا و برای اینکه مثل برجام به «روح مذاکرات» ضربه نزنید، درحالیکه هیچ امتیازی نگرفتید، سراغ هسته‌ای هم‌ خواهید رفت و بعد به کشور شما به شکلی که هیچگاه سابقه نداشته حمله خواهد شد. تنها در یک صورت این اتفاقات رخ نخواهد داد که شخص رهبر انقلاب در هر جایی از این مسیر دستور خروج از این بازی را بدهد. که در مورد انجام گرفتن یا نگرفتن آن، به دلایلی چیزی نمی‌نویسم. ضمنا شما هرگز از گندم که نه، از جو ری‌‌ هم نخواهید خورد. ۲۳ خرداد ۱۴۰۵. @Nucleader
عباس عراقچی: این توافق مخالفانی دارد که در رأس آن‌ها رژیم صهیونیستی است. هه! خب پس موافقانی هم دارد که در رأس آن قاتل رهبر شهید است. @Nucleader
محمدرضا طاهری: هر که سرباز رهبری است و فقط از ایشون حرف شنوی داره، هرکی معتقده که مذاکره با دستور ایشون داره جلو میره، چراغ گوشیش رو روشن کنه. اونایی که اسم اقا رو یدک می‌کشن، حرف خودشونو می‌زنن بشنون.
دست‌نوشته‌های مردمی میدان انقلاب شامگاه ۲۳ خرداد @Nucleader