نخستوزیر پاکستان:
ما در حال آماده شدن برای امضای الکترونیکی توافقنامه صلح آمریکا و ایران ظرف ۲۴ ساعت هستیم.
همه چیز برای کادوی دونالد ترامپ قاتل رهبر انقلاب در روز تولدش مهیاست. لااقل یکی دو روز اینور اونور کنید، بگید به خاطر «خونخواهی رهبر شهید» بود. زشته به خدا!
@Nucleader
ابوالفضل پسندیده، سفیر ایران در مکزیک:
*ایران و آمریکا دوستان خوبی خواهند بود، اگر آمریکا منافع اسرائیل را نادیده بگیرد!*
او در مصاحبهای در نمایشگاه طرفداران جام جهانی در شهر مکزیکوسیتی، حضور تیم ملی ایران در خاک آمریکا را نشانهای از حسن نیت و تمایل به صلح دانست و تاکید کرد علیرغم جنگ و مشکلاتی مانند عدم صدور ویزا برای برخی اعضای کادر فنی تیم، ایران تیمش را به آمریکا فرستاده تا پیام صلح بدهد. او گفت: «*حضور ما در آمریکا در زمان جنگ، سیگنالی است که ما طرفدار صلح هستیم*. اگر آمریکا چشم خود را بر منافع اسرائیل ببندد، ایران و آمریکا میتوانند دوستان خیلی خوبی باشند.»
@Nucleader
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این بخش از صحبتهای عباس عراقچی حیرتانگیزه. او صراحتا میگه که با توجه به اینکه شعام نمیتونه مرتب تشکیل جلسه بده، یک کمیتهای از اعضا مشخص شده و جمع محدودتری است و اونها بر روند مذاکرات نظارت میکنند!
@Nucleader
نیوکلیدر
این بخش از صحبتهای عباس عراقچی حیرتانگیزه. او صراحتا میگه که با توجه به اینکه شعام نمیتونه مرتب
از سیزده عضو این نهاد، دو نفر یعنی رییس ستاد کل نیروهای مسلح و وزیر اطلاعات شهید شدند. فرمانده سپاه و فرمانده ارتش حق رای ندارند.
سه نفر روسای قوا هستن و سه نفر از دولت حضور دارند.
میماند نماینده رهبری در شعام یعنی سعید جلیلی. همان کسی که وقتی گفته شد متنی موسوم به نامه شش بندی به رهبری منتشر شده، لشکر توییتری این اقایون گفتند جلیلی رو دیگه به شورای عالی امنیت ملی راه نمیدن.
فارغ از صحت و سقم اون نامه و حواشیش، قطعا توی این کمیته کوچک شده احتمالا غیرقانونی، نماینده رهبری هم حذف شده.
@Nucleader
چون طولانی است فوروارد نمیکنم. برید خبرگزاری دانشجو و ویدیوهای مربوط به صحبتهای نبویان از متن مذاکرات رو بخونید.
برجام در برابر این متن، شاهکاره.
@Nucleader
این نوشته در شب سالگرد جنگ دوازده روزه، درحالیکه بیش از صد روز از شهادت رهبری میگذرد و او هنوز تشییع نشده، دو روز مانده به محرم و احتمالا یکی دو روز مانده به امضای توافق ننگین با آمریکا نوشته میشود.
شما در این مذاکره هم تنگه هرمز را باز خواهید کرد، هم هیچ عوایدی دریافت نمیکنید. هم قیمت نفت و بحران انرژی که میشد در دنیا ایجاد کرد را به حالت قبل برمیگردانید. هم شمشیر آمریکا در کشورهای منطقه روی گردنتان خواهد ماند. هم اسراییل تا ضاحیه جلو خواهد آمد، هم امارات و دیگران به همان رویه ادامه خواهند داد. هم برای اثبات خودتان به دنیا و برای اینکه مثل برجام به «روح مذاکرات» ضربه نزنید، درحالیکه هیچ امتیازی نگرفتید، سراغ هستهای هم خواهید رفت و بعد به کشور شما به شکلی که هیچگاه سابقه نداشته حمله خواهد شد.
تنها در یک صورت این اتفاقات رخ نخواهد داد که شخص رهبر انقلاب در هر جایی از این مسیر دستور خروج از این بازی را بدهد. که در مورد انجام گرفتن یا نگرفتن آن، به دلایلی چیزی نمینویسم.
ضمنا شما هرگز از گندم که نه، از جو ری هم نخواهید خورد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵.
@Nucleader
این نوشته در شب سالگرد جنگ دوازده روزه، درحالیکه بیش از صد روز از شهادت رهبری میگذرد و او هنوز تشییع نشده، دو روز مانده به محرم و احتمالا یکی دو روز مانده به امضای توافق ننگین با آمریکا نوشته میشود.
شما در این مذاکره هم تنگه هرمز را باز خواهید کرد، هم هیچ عوایدی دریافت نمیکنید. هم قیمت نفت و بحران انرژی که میشد در دنیا ایجاد کرد را به حالت قبل برمیگردانید. هم شمشیر آمریکا در کشورهای منطقه روی گردنتان خواهد ماند. هم اسراییل تا ضاحیه جلو خواهد آمد، هم امارات و دیگران به همان رویه ادامه خواهند داد. هم برای اثبات خودتان به دنیا و برای اینکه مثل برجام به «روح مذاکرات» ضربه نزنید، درحالیکه هیچ امتیازی نگرفتید، سراغ هستهای هم خواهید رفت و بعد به کشور شما به شکلی که هیچگاه سابقه نداشته حمله خواهد شد.
تنها در یک صورت این اتفاقات رخ نخواهد داد که شخص رهبر انقلاب در هر جایی از این مسیر دستور خروج از این بازی را بدهد. که در مورد انجام گرفتن یا نگرفتن آن، به دلایلی چیزی نمینویسم.
ضمنا شما هرگز از گندم که نه، از جو ری هم نخواهید خورد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۵.
@Nucleader
عباس عراقچی:
این توافق مخالفانی دارد که در رأس آنها رژیم صهیونیستی است.
هه! خب پس موافقانی هم دارد که در رأس آن قاتل رهبر شهید است.
@Nucleader
محمدرضا طاهری:
هر که سرباز رهبری است و فقط از ایشون حرف شنوی داره، هرکی معتقده که مذاکره با دستور ایشون داره جلو میره، چراغ گوشیش رو روشن کنه.
اونایی که اسم اقا رو یدک میکشن، حرف خودشونو میزنن بشنون.
محمدرضا طاهری:
بعضیها حرفشون با حرف اغتشاشگرا یکی شده. اونها از مذاکرات زیر بیرق رهبری ناراحتن، یه عده هم ناراحت شدن🙂
@Nucleader