eitaa logo
نیوک‌لیدر
426 دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
485 ویدیو
2 فایل
يادداشت‌هایی درباره فرهنگ و هنر، سينما، دين، تاريخ و سياست. 🆔 @abouznab وبلاگ: nucleader.blog.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
کاربری که گفته می‌شود امنیتی و به آذری جهرمی نزدیک است، توییت می‌کند که رهبر‌ انقلاب از خون پدرش گذشته و تفاهم می‌کند. شما ملت چی می‌گید؟ آن‌ها که از شعار علیه وزیر امور خارجه براق می‌شوند، اینجا هم رگ گردن‌شان بیرون می‌زند؟ @Nucleader
بی‌پرده با خیابان از دهه هشتاد تا کنون در بحث‌های سیاسی کوچک متعددی شرکت کرده‌ام، سال ۹۶ برای تبلیغ سید ابراهیم رییسی کوچه خیابان‌ها را بالا پایین کرده‌ام و در تلگرام سال‌هاست می‌نویسم، اما به یاد ندارم در هیچ تجمعی، به غیر از «خون‌خواهی شبانه امام شهید» حضور داشته باشم. تجمع بستر دامی است که برخی تورش را در آن پهن می‌کنند. بیش از هفتاد شب با هر ضرب و زوری که بوده، از برخی تریبون داران در میادین به مردم تا برخورد فیزیکی برخی نیروهای میدانی با کسانی که پلاکارد نوشته یا شعارهای عادی مثل «مرگ بر سازشگر» یا «مذاکره نداریم، از آمریکا بیزاریم»، ملت کار خودشان را کرده‌اند. در این صد و چند شب هیچ به یاد دارید ویدیوهایی از «مرگ بر فلانی» و «فلانی حیا کن امریکا رو رها کن» دیده باشید؟ بله مردم از این‌ها بابت تکرار روندی مانند برجام و بخاطر آنکه عزت‌شان را زیر پا گذاشته و ان‌ها را نامحرم‌ فرض می‌کنند حسابی ناراحتند، خیلی بیشتر از این شعارها. اما خود را کنترل کرده‌اند. گواه حرفم حضور شبانه مردم با دست‌نوشته‌ها و شعارهایی است که حتی یک روز پیش از ان و یا حتی شب اعلام اتش‌بس شنیده نشد. تجمعاتی انچنانی دام است که می‌گسلند. مطلوب طبع کسانی است که خود را به رنگ شما دربیاورند و چیزی بگویند که نمی‌دانید گوینده‌اش کیست. مطلوب طبع کسانی است که لشکر مجازیشان در توییتر به خیابان فحش می‌دهد و نیروی حقیقی‌شان هم دستور اقدام می‌گیرد. چه کسی از خلوت شدن خیابان سود می‌برد؟ رهبری؟ نه! مردمی که مخالف مذاکره هستند؟ خیر. مردمی که مردد هستند که ایا مذاکره با دستور رهبری انجام می‌شود یا خیر، اما در تجمعات حاضرند؟ نه. پس چه کسی سود می‌برد؟ در بیرون از مرزها اسراییل و در داخل به گواه انچه تا کنون بارها نوشته‌اند، نزدیکان و متصلین به دولت. چرا؟ چون مردم در خیابان را مثل فرمانده شهیدشان موی دماغ می‌بینند؛ حالا مهم نیست موی دماغ خود یا برادرشان آمریکا. ما از رهبری همانطور که فریاد در خیابان و مطالبه و... را شنیده‌ایم، این را هم دریافت کردیم که جلوی اختلاف را بگیریم. آن‌ها می‌خواهند مرز اختلاف را روی کلام رهبری بگذارند، ما باید مرز وحدت و اتحاد را روی کلمات ایشان ببریم. شروط او، کلام رهبر شهید مرز وحدت ماست. آنچه سایرین می‌گویند، وجاهتی ندارد. ما به مطالبه انچه امام‌ شهید و رهبر عزیز گفته‌اند ادامه می‌دهیم. هر وقت خودشان اعلام کردند با این مذاکره موافقم و روند و جزییات آن با تایید و نظارت من جلو می‌رود، می‌گوییم سمعا و طاعتا. شما به هر دلیلی تشخیص می‌دهید، چشم. تا آن موقع مخالفیم، جلوی خط سازش می‌ایستیم و محور اتحادمان کلام ولی فقیه است. هم در حفظ اتحاد و هوشیاری از اینکه در بین ما، به اسم ما و به نفع دیگران شعارهایی ندهند که خط خیابان را بشکند و از هم فروبریزد. هم در مخالفت با مذاکره با آمریکا. @Nucleader
مذاکره و اتمام حجت رهبر شهید - شهید آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای.mp3
زمان: حجم: 4M
اتمام حجت امام شهید انقلاب درباره مذاکرات. دنبال وصیتنامه او می‌گردید؟ وصیتنامه او این‌هاست. @Nucleader
من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. مرد مجاهد و خستگی‌ناپذیر لبنان، یادگار حاج عماد و حاج قاسم، آخرین بازمانده از فرماندهان حلقه اولیه حزب‌الله، کسی که لرزه بر دل امریکایی‌ها می‌انداخت، «ابوحسین ساجد» روز گذشته به شهادت رسید. @Nucleader
نیوک‌لیدر
من المؤمنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه، فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا. مرد
«حاج علی موسی دقدوق» معروف به «ابو حسین ساجد»، از نسل اول نیروهای حزب‌الله لبنان بود؛ از همان حلقه‌ای که در دهه هشتاد میلادی، هم‌زمان با شکل‌گیری هسته اولیه حزب، وارد مقاومت شد. سال‌ها در واحدهای عملیاتی حزب‌الله فعالیت کرد، فرماندهی نیروهای ویژه را برعهده گرفت و در مقاطعی نیز مسئولیت حفاظت از دبیرکل شهید سید حسن نصرالله را عهده‌دار بود. اما اهمیت ابوحسین ساجد بیش از آنکه به لبنان مربوط باشد، به عراق پس از سقوط صدام بازمی‌گردد. سال ۲۰۰۶، زمانی که اشغال عراق وارد مرحله‌ای تازه شده بود، او مأموریتی متفاوت گرفت. به ایران آمد و در همین دوره با حاج قاسم و فرماندهان نیروی قدس همکاری کرد. مأموریتش انتقال تجربه بیست ساله حزب‌الله لبنان به گروه‌های مقاومت شیعه عراق بود؛ تجربه‌ای که در نبرد با اسرائیل به دست آمده بود و حالا باید در برابر ارتش آمریکا به کار گرفته می‌شد. او به سازماندهی، آموزش و بازآرایی گروه‌های مقاومت کمک کرد؛ از ایجاد ساختارهای منسجم‌تر تشکیلاتی گرفته تا آموزش نیروها و انتقال تجربه عملیات‌های نامتقارن. آمریکایی‌ها بعدها او را یکی از مهم‌ترین حلقه‌های ارتباطی میان حزب‌الله لبنان، نیروی قدس و گروه‌های مقاومت عراقی معرفی کردند. مارس ۲۰۰۷، نیروهای آمریکایی در بصره او را همراه با قیس خزعلی بازداشت کردند. امریکا تصور می‌کرد با دستگیری دقدوق به یکی از مهم‌ترین مهره‌های شبکه مقاومت در عراق رسیده است. او پنج سال در بازداشت ماند؛ ابتدا در اختیار آمریکایی‌ها و سپس در اختیار دولت عراق. آمریکا برای محکوم کردنش فشار زیادی وارد کرد، اما با زیرکی طوری عمل کرد که در نهایت دادگاه‌ ادله کافی برای ادامه بازداشت او پیدا نکرد. ابوحسین سال ۲۰۱۲ آزاد شد و به لبنان بازگشت. درباره ابوحسین ساجد، ان‌شاءلله بعدا خواهم نوشت. @Nucleader
حسن علی دقدوق فرزند حاج ابوحسین هم دیروز در بنت‌جبیل به شهادت رسیده. @Nucleader
«آشتی ملی» با چه کسانی دقیقا؟ کودتاگران؟ سلطنت‌طلب‌ها؟ منافقین؟ اصلاح‌طلب‌هایی که در مراسم ختم همسر رهبر انقلاب شرکت نکردند، ولی‌ در مراسم مادر سید محمد خاتمی قطار شده بودند؟ دقیقا کدام آشتی؟ مردم که با هم مشکلی ندارند و نزدیک سه ماه و نیم است متحدند. این هم بوی «صداوسیما» دماغش‌ خورده، نسخه «وفاق» هم که جواب داده. @Nucleader
کلمه مثل تیر کشنده است. مراسم بدرقه رهبر شهید انقلاب. @Nucleader
به مناسبت اغاز ماه محرم اگر سعی کنیم هر روز-ممکنه بعضی روزها هم نشه- در ایتا روزانه نیم ساعت لایو کتابخوانی داشته باشیم و بعد فیلمش رو در بله و تلگرام بگذاریم، شرکت می‌کنید یا موافقش هستید؟ کتاب «آه»، بازخوانی مقتل حسین بن علی علیه‌السلام. @Nucleader
نیوک‌لیدر
کلمه مثل تیر کشنده است. مراسم بدرقه رهبر شهید انقلاب. @Nucleader
کلمه مثل تیر کشنده است. پیکر مطهر او در مشهد به خاک سپرده می‌شود. @Nucleader
نیوک‌لیدر
کلمه مثل تیر کشنده است. پیکر مطهر او در مشهد به خاک سپرده می‌شود. @Nucleader
کلمات پاسخ سوالات را نمی‌دهند. مگر نه اینکه هر موجودی را روحی است که تن را زنده نگه می‌دارد؟ تهران بدون او چگونه به زیستن ادامه دهد؟ @Nucleader