من نه فوتبال می بینم نه بلدم نه هر چیز دیگه ولی تیم ملی امسال مخصوصا سر دو تا بازی آخر اونقدرام بد نبود جدی...
ولی اینو مطمئنم که حداقل این آفساید خیلی نا به حق بود
آخه چار تا انگشت؟؟ واقعا؟
بیچاره ها جوری که ذوق کردن و جوری که بعدش بغض کردن...