eitaa logo
P A R A C L E T
103 دنبال‌کننده
4هزار عکس
3.4هزار ویدیو
58 فایل
🕊P A R A C L E T E🕊 🕊پاراکلیت نام آخرین فرستاده در انجیل 🕋مهدویت، سیرهء معصومین📚 آخرالزمان🌏 🕌ادیان و مذاهب سیاسی 📃 فرهنگی 🎨 اجتماعی👥 اقتصادی💰 افرایش سطح اطلاعات دینے🕋 و علمے🔬
مشاهده در ایتا
دانلود
🍃🌸یاٰفاطمة الْمعصُومه إشفَعیٖ لناٰ فِی الْجنة🌸🍃 🌷آغاز دهه کرامت ، ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و روز دختر خدمت تمام #شیعیان و دختران مبارک باد🌷 📖 @Paraclete
هدایت شده از PICHE AKHAR
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 #کلیپ 🔺زن؛ کالای لوکس رسانه های غربی! 🔺سخنرانی جنجالی مانکن سابق آمریکایی در مورد ارزش واقعی زن در جوامع غربی 🆑اینجا پیچ آخره🔻 http://eitaa.com/joinchat/2884567040C4edcdaf490
P A R A C L E T
👂حق گوش اما حق گوش بر تو آنست که منزه وپاک کنی از اینکه راهی بهسوی قلب تو باشد مگر برای شنیدن مطال
👁 حق چشم حق چشمت برتو آنست که برگردانی آنرا از چیزی که خداوند ترا از دیدن آن منع نموده است و بی جهت بهر طرف و هر چیز نظر نکنی ؛ مگر در جائی که موجـب پند و عبرتی باشد یا سبب بصیرت و بیداری گردد و یا علمی از آن استفاده شود زیرا چشم دروازهء پند و عبرت گرفتن است. 📚 (ع) 📖 @Paraclete
P A R A C L E T
#کابالا آغاز تاریڪے 4⃣قسمت چهارم #مرکابا بخش دوم 2⃣ 📖 @Paraclete
آغاز تاریڪے 4⃣قسمت چهارم بخش دوم 2⃣ ✡عرفان یا عرفان مرکب یا همان ارابه یا کالسکه شاخه ای از عرفان یهودی بوده است که در بین سالهای ۱۰۰ قبل از میلاد تا ۱۰۰۰ میلادی رایج بود و بر اساس رویای در کتاب بنا نهاده شده بود. 📕یکی از مهمترین کتابهای این شاخه "معاسه " نام دارد. 🆎معنی لغوی لغت به معنی سواری کردن و از ریشه رَکَبَ است. لغت مَرکَبَ یا سوار کالسکه در 44 بار تکرار شده است که اکثر آنها مربوط به ارابه های جنگی و مادی در زمین است. ارابه معمولاً با رویای نبی مرتبط است ولیکن در داستان رویای لغت یا ارابه کالسکه استفاده نشده است! لغت ارابه و معمولاً مرتبط با کالسکه‌ای است که در رویا دید. در رویا حزقیال دید که عرش خدا توسط چهارحیوت [عبری: חיות به معنی موجودات زنده] حمل می‌شود که هریک دارای چهار بال و صورت مرد👱 شیر گاو🐂 و عقاب🕊 است. 📜تاریخچه عرفان عرفان در پنج برهه زمانی شکل گرفت: ۸۰۰ تا ۵۰۰ قبل از میلاد، مسائل عرفانی در نظیر رویای از سال ۵۳۰ قبل از میلاد، به خصوص ۳۰۰ تا ۱۰۰ قبل از میلاد، نوشتار آخرالزمانی نوشته‌های ربانی از سال ۱۰۰ قبل از میلاد، مخصوصا بین ۰ تا ۱۳۰ میلادی، داستان پردس در همین زمان نقل شده است.۰ تا ۲۰۰ میلادی تا سال ۱۰۰۰ میلادی، نوشتارهای هخالوت 📖 @Paraclete
هدایت شده از علیرضا پناهیان
Panahian-Clip-InPayamRaJahaniKonid.mp3
2.03M
🎵این پیام را جهانی کنید! 🔻ماجرای نامۀ جالب دختر دانشجو بعد از زیارت حضرت معصومه @Panahian_ir
هدایت شده از کانال روشنگری‌🇵🇸
🔶 به #ایرانی ها میگن #آب و #پول تونو میدن #عراقی ها و #عرب ها 🔷 به #عراقی ها میگن ثروتتونو میدن به ایرانی ها .. اینگونه با هر دو ملت #شیعه بازی میکنن.. دوستان این شگردهای #جنگ_روانی را همه نمیدانند.. برای همدیگر ارسال کنیم🙏👍 #آگاهی #روشنگری #جنگ_رسانه #اسرائیل #تفرقه #دروغ #شایعه #کینه 👉 @roshangarii 🌹
👣حق پا اما حق پاهایت برتو آنست که از آن به عنوان وسیله ای برای رفتن به طرف حرام استفاده نکنی و پا را مرکب در راهی که سبب استخفاف و زبونی تو میشود قرار ندهی ؛ زیرا که این دوپا ترا حمل میکنند و سیر میدهند در مسیر دین  و سبقت گرفتـن در کارهای خوب و قوتی نیست مگر به قوت پروردگار. 📚 (ع) 📖 @paraclete
🐆 شیر ها و حمید بن مهران 📝 معجزه امام #رضا (ع) 📖 @paraclete
P A R A C L E T
🐆 شیر ها و حمید بن مهران 📝 معجزه امام #رضا (ع) 📖 @paraclete
🐆شیر ها و حمید بن مهران 🗒حمید بن مهران از کسانی بود که نزد مأمون از حضرت علیه السلام بدگویی می‌کرد و امام را ساحر و فرزند ساحر می خواند و به او جسارت فراوان می‌نمود. او روزی از مأمون خواست جلسه ای ترتیب دهد تا با امام به مجادله بپردازد و قدر و شأن او را پایین آورد. مأمون گفت:«هیچ چیزی برای من محبوب‌تر از این نیست که بتوانی عظمت مقام علی بن موسی را در نظر مردم بشکنی.» بنابراین مجلسی بزرگ تشکیل داد و کارگزاران و قضات و بزرگان شهر را جمع نمود و از حضرت علیه السلام خواست در آن مجلس حاضر شود. مجلس تشکیل شد و امام تشریف آورد. حمید بن مهران رو به امام کرد و در کمال بی ادبی و جسارت گفت:« مردم چه حکایت‌ها از شما تعریف می‌کنند و چه نسبت‌ها به شما می‌دهند که خود شما آنها را قبول ندارید. مثلاً می‌گویند به دعای شما باران آمده! باران که هر سال می‌آید. چرا مردم آن را یکی از معجزات شما می‌شمرند و خیال می‌کنند شما در دنیا نظیری ندارید! امیرالمؤمنین مأمون است که مثل و نظیر ندارد و شما را این گونه احترام می‌کند!» حضرت علیه السلام در کمال ادب و آرامش فرمود:«من مردم را منع نمی کنم که نعمت‌هایی را که خداوند به من داده بازگو کنند. گر چه من با این نعمت‌ها فخرفروشی نمی‌کنم. اما اینکه گفتی مأمون به من احترام می‌گذارد، این همانند احترام پادشاه مصر نسبت به حضرت است، و حال آن دو هم روشن است...» حمید بن مهران غضبناک شد و گفت:« ای فرزند موسی بن جعفر! تو از حد خودت تجاوز کرده ای و سخنان بیهوده می‌گویی. باریدن بارانی را که وقتش مقدر و معلوم است و عقب و جلو نمی افتد به خود نسبت می‌دهی و به آن فخر می‌کنی؟! گویا معجزه خلیل آورده ای که پرندگان را زنده کرد و آنها پرواز کردند! اگر راست می گویی این دو شیر روی پرده را زنده کن تا مرا بدرند. و الّا دعا کردن و باران آمدن که معجزه نیست!» امام (ع) به غضب آمد که غضب او غضب خداوند است و با صدای بلند بر آن دو شیر فریاد زد که:« این فاجر و تبهکار را بدرید!» ناگهان نقش‌های آن دو شیر بر روی پرده جان گرفتند و جهیدند و آن ملعون را گرفتند و بلافاصله دریدند و خوردند و کوچکترین اثری از او باقی نگذاشتند. سپس امام فرمود:«اکنون به جای خود بازگردید.» شیران رفتند و دوباره نقش روی پرده شدند. مأمون که از این صحنه به شدت ترسیده بود، گفت:« الحمد لله که خداوند ما را از شر حمید بن مهران نجات داد.» سپس گفت:«یا ابن رسول الله! خلافت متعلق به جد شما رسول الله است و بعد از او شما سزاوار آن هستید. اگر می‌خواهید، من اکنون خلافت را به شما واگذار کنم.» امام فرمود:«من اگر خلافت را می خواستم، به تو مهلت نمی‌دادم. ولی خداوند به من امر فرموده که تو را به حال خود رها کنم.» منابع: 📚. بحارالانوار، ج 49، ص 183. 📚از عیون اخبار الرضا، ج 2، ص 167-172. این ماجرا برای امام موسی در دربار هارون الرشید هم نقل شده است. 📖 @paraclete
هدایت شده از صدای ایران | VOI
📍 با نظر مخالف مجمع تشخیص "کارِ FATF" یکسره شد 🔹 مجمع تشخیص مصلحت نظام در نامه‌ای به شورای نگهبان ایراداتی جدی به "FATF" وارد کرده است. این ایرادات تقریبا نشان می‌دهد که هم شورای نگهبان و هم مجمع تشخیص با پیوستن ایران به گروه ویژه اقدام مالی مخالفند. @voinews