eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎬 شوتی چیست؟! 🔷شوتی به قاچاقچیانی گفته میشود که با ماشین های شخصی اقدام به باربری و توزیع انواع مواد مخدر ، مشروبات الکلی ، اقلام غیرمجاز ، گازوئیل و ... میکنند 🔴این افراد علاوه بر جرم های سنگین با حرکات مخاطره آمیز نیز باعث به خطر افتادن جان شهروندان میشوند.... 🔷نیروی انتظامی قهرمان و سپاه پاسداران مقتدر شدیدا در حال برخورد با این افراد هستند و اجازه نخواهند داد تا امنیت کشور و مردم به خطر بیفتد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 اجرای رزمایش ضد تروریستی و رهایی گروگان توسط سفیران شهید نوپو استان اردبیل
🔰دستگیری 2 کیف زن حرفه ای با 13 فقره سرقت 🔻رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی گفت: با تلاش کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد 2 متهم به 13 فقره کیف زنی از شهروندان در اتوبوس های شهری شناسایی و دستگیر شدند. 🔻سرهنگ" جواد شفيع زاده" در گفت ‌و گو با خبرنگار خبرگزاري پليس گفت: در پی گزارش سرقت های سریالی در داخل اتوبوس های مسافربری محدوده شمال شهر مشهد، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت. 🔻این مقام انتظامی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته ها مشخص شد که سارقان در اتوبوس های درون شهری مسیر های شمال شهر مشهد در غفلت آن ها تلفن همراه و کارت های بانکی شان را از داخل کیف آن ها سرقت کرده اند. 🔻وی تصریح کرد: کارآگاهان پایگاه شمال پلیس آگاهی مشهد با اطلاعات بدست آمده از سوی مالباختگان و انجام تحقیقات میدانی یک متهم زن را شناسایی و وی را به همراه همدستش در مخفیگاهشان با هماهنگی مقام قضائی در اقدامی ضربتی دستگیر کردند. 🔻سرهنگ شفیع زاده اظهار داشت: متهمان در بازجوئی های علمی پلیس و در مواجهه با تعدادی از مالباخته ها به 13 فقره سرقت از مسافران اتوبوس های درون شهری در محدوده خیابان رسالت، گاز و مفتح اعتراف کردند.
"مهدی سید هاشمی" مديرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجي بنیاد تعاون فراجا گفت: کسانی که گذرنامه شان مفقود شده، می‌توانند به صورت غیر حضوری نسبت به اعلام مفقودی گذرنامه اقدام و از تبعات حقوقی این امر و سوءاستفاده های احتمالی جلوگیری نمایند.
27.95M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨 🎥گزارش تصویری از دستگیری سارق مسلح توسط نیروهای نوپو یگان های ویژه فراجا در پرند(تهران) 🔹مردمِ حاضر در منطقه بعد از بازداشت این افراد شروع به تشویق پلیس کردند.
🚨انهدام باند زورگیری از زنان کهنسال اصفهان در همدان 🔹رئیس‌پلیس انتظامی اصفهان: باند چهار نفره‌ای که ۲۰ میلیارد ریال زیورآلات طلا را از زنان کهنسال زورگیری کرده و متواری شده بودند در عملیات مشترک کارآگاهان پلیس این استان و پلیس آگاهی همدان دستگیر شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کلاهبرداری سرمایه گذاری با ترفند 🔹کلاهبردران با ایجاد وب سایت های کلاهبرداری و تقلبی سرمایه گذاری، افراد را با وعده سودهای نجومی فریب می دهند و سرمایه آنها را به سرقت می برند. ترفند پانزی که در آن با تبیلغات دروغین در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای جلب اعتماد افراد ابتدا از سرمایه مالباخته یا افراد جدید، چند دوره سود پرداخت می کنند تا مشتریان بیشتری جذب سیستم شوند و پس از جمع آوری سرمایه زیاد، وب سایت جعلی منحل و متواری می شوند. 🔹این شرکت ها کاملا واهی بوده و هیچگونه مجوزی از سوی نهادی دولتی برای آنها صادر نمی شود. کاربران مراقب باشند در دام این کلاهبرداری ها گرفتار نشوند.
⛔️ هشدار های پلیسی درخصوص پیشگیری از سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو 1⃣ همواره دقت نمایید سوییچ اتومبیل را بر روی درب و داخل خودرو جا نگذارید. 2⃣ هنگام ترک اتومبیل از بسته بودن درها و شیشه ها اطمینان حاصل نمایید. 3⃣ از پارک نمودن اتومبیل خود در نقاط خلوت وتاریک خودداری نمایید. 4⃣ تجهیز اتومبیل خود به وسایل ایمنی وباز دارنده را به تاخیر نیندازیم. 5⃣ اتومبیل خود را حتی برای لحظه ی کوتاهی با موتور روشن ترک ننمایید. 6⃣ اتومبیل خود را درحضور مسافر حتی برای لحظه ای ترک ننمایید.
🚨کشف ۷۲ قبضه سلاح وینچستر شورشی و شکاری در مریوان 🔹️رئیس‌کل دادگستری کردستان: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق سلاح و مهمات در نقاط مرزی استان و با دستورات قضایی صادر شده، ماموران انتظامی شهرستان مریوان با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به کشف و ضبط تعداد ۷۲ قبضه سلاح وینچستر شورشی و شکاری شدند و ۲ خودرو نیز توقیف شد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
♨️هوش مصنوعی و تغییر هویت افراد 💯پیشرفت قابلیت‌های هوش مصنوعی به همان اندازه که برای انسان‌ها سودمند است، می‌تواند خطراتی را به همراه داشته باشد. در واقع ارسال تصاویر در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند با خطر جعل و دستکاری توسط هوش مصنوعی همراه باشد و گاه این تصاویر جعلی می‌تواند عواقب جبران ناپذیری را برای کاربران در پی داشته باشد. ♨️با وجود پیشرفت در قابلیت‌های هوش مصنوعی، ارسال تصاویر در شبکه‌های اجتماعی با خطر جعل و دستکاری همراه است. با استفاده از هوش مصنوعی می‌توان با تغییر تصاویر، اطلاعات نادرست و فریبنده به کاربران داد و حتی هویت افراد را سرقت کرد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بسم رب الشهداء و الصدیقین زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست . آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس به میزبانی فرماندهی انتظامی استان فارس با حضور عموم مردم در شهر شیراز برگزار می گردد. زمان پنجشنبه هفتم دی ماه ۱۴۰۲ساعت ۹ صبح مکان : شیراز خیابان احمدی نو مجتمع انتظامی شهید فعال
✏️ مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔸 جمهوریت و اسلامیت نظام هردو به انتخابات وابسته است؛ چرا که تحقق جمهوریت و مردم سالاری و حاکمیت مردم در اراده کشور هیچ راهی جز برگزاری انتخابات ندارد.۱۴۰۲/۰۹/۰۲
شهیدانه🕊 به این میگن حق الناس ... شهدایی که رفتند خون و جان و پوست و گوشت‌شان را دادند تا پوست ، بدن ، پا و دست دختران ما را نامحرما نبینند❌ حق الناس اینه ...
مقام معظم رهبری(مدظله العالی) یاد ، افتخارات ، عزت شهدا را همه باید نصب العین خودشان قرار بدهند ؛ نگذارید فراموش بشود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ فرماندهان می توانند با اقتدا به رسول خدا و عمل به آن، سعادت دنیوی و اخروی خود و کارکنانشان را به ارمغان بیاورند.
هوش مصنوعی و نقض حریم خصوصی آیا می دانید؟؟؟ جمع آوری و استفاده از داده های شخصی توسط سامانه های هوش مصنوعی ممکن است به نقض حریم خصوصی افراد منجر شود...
آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری ملت باید حضور در پای صندوق های را صحنه جهاد مقدس بداند و تک تک مردم با همه شرایط سختی که دارند در عرصه انتخابات حضور خواهد داشت.
فتنه ۸۸ ، حماسه ۹ دی در کلام امام خامنه ای مد ظله العالی .
📌 شهادتِ نزدیکان انسان، خودش یک کرامتی از سوی خداست ✍ آیت‌الله بهجت(ره): آنهایی که شهید شدند، آنهایی که شهید داده‌اند، در راه خدا رفته‌اند و در راه خدا بوده‌اند؛ و خدا می‌داند چه تاجی بر سر اینها گذاشته شده، ولو بعضی‌ها نمی‌بینند مگر بعد از اینکه از این نشأت بروند. شهادتِ نزدیکان انسان، خودش یک کرامتی از سوی خداست! 📚به‌سوی محبوب، ص ١١٢. 🌹صبحتون شهدایی
سردار سامان کریمی، معاون محترم سیاسی ساعس فراجا: اگر ایران ، وارد جنگ با اسرائیل شود، جنگ نیابتی خواهدشد. به خاطر اینکه ملت فلسطین وغزه را از سرزمین خودشان خارج کنند، آب را به روی ملت غزه بسته اند. سیدحسن نصرالله از جوانان ایران کمک خواسته ومی گوید به من درجهاد تبیین کمک کنید.اقدام حضرت امام سجاد(ع) وحضرت زینب(س) در پیام رسانی واقعه کربلا حائز اهمیت بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴الهام چرخنده: می‌دانستم راهی که انتخاب کرده‌ام هزینه دارد ♦️من یک «سلام به فرمانده» گفتم و اینها هزینه دارد و هزینه‌هایش را به جان می‌خرم، خدا می‌داند که با التماس همراه حضرت زینب(س) ماندم، این مسیر خار مغیلان هم دارد!