eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
تضعیف انتخابات تضعیف امنیت است رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت:تضعیف انتخابات و نا امید کردن مردم از آینده کشور به طور مستقیم در امنیت کشور تاثیر منفی دارد و این مهم در تمامی ابعاد امنیت اثر گذار است. 🇮🇷 ادامه خبر در کانال روابط عمومی پلیس⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
به گزارش روابط عمومی پلیس، حجت الاسلام و المسلمین "سید علیرضا ادیانی" در نشست هم اندیشی مشترک گروه های مرجع در ستاد انتظامی استان مازندران گفت: مشارکت حداکثری و صد در صدی بالای مردم در انتخابات، معجزه وامنیت آفرین است و هدف دشمنان نیز این است که انتخابات پرشور برگزار نشود. این مقام مسئول انتظامی کشور را وجه اجتماعی نظام دانست و افزود: اگر قرار است آحاد مردم برای یک امری بسیج و در صحنه حاضر شوند، این ظرفیت و توان در انتظامی کشور نهفته است. وی با اشاره به اندیشه‌های ناب بنیانگذار انقلاب اسلامی تصریح کرد: اعتماد به مردم اساسی‌ترین مؤلفه اندیشه امام خمینی (ره) است، امام راحل به نقش مردم باور داشت، ساختاری را که امام برای نقش آفرینی مردم ترسیم کرد جمهوری اسلامی بود. حجت الاسلام ادیانی خاطر نشان کرد: حضور حداکثری و مشارکت صد در صدی بالای مردم در انتخابات، امنیت و معجزه آفرین است و هدف دشمنان نیز این است که انتخابات پرشور برگزار نشود، تا امنیت و آرامش مردم آسیب ببیند، و ایجاد یاس و نا امیدی در مردم افزایش یابد و همچنین پیشرفت کشور متوقف شود تا اسلام ضربه بخورد، «هر کس با انتخابات مخالفت کند، با جمهوری اسلامی و اسلام مخالفت کرده است»؛ پس دعوت مردم برای حضور در پای صندوق های رأی از ضروریات است و باید در این مسیر تلاش کرد. نماینده ولی فقیه در انتظامی کشور افزود: انقلاب اسلامی نظام الهی را حاکم کرد که آن جمهوری اسلامی است و با این نظام مقدس حکومت های سوسیالیستی را به چالش کشاند، همه دیدند که چگونه شرق مستکبر(شوروی سابق) با انقلاب امام راحل (ره) فرو ریخت و همه بدانند که ما تا نابودی دشمنان با هدایت های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی) به راه خود ادامه می دهیم. وی گفت:انقلاب اسلامی به دنیا ثابت کرد می‌شود نظام الهی حاکم شود، در دنیا این تفکر حاکم است که باید دموکراسی به دور از دین باشد اما انقلاب اسلامی به همه فهماند که جنگ غرب و شرق یک جنگ زرگری است. این مقام انتظامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به خدمات ارزشمند شهید حسن تهرانی‌ مقدم، بنیان‌گذاران اصلی صنایع موشکی جمهوری اسلامی ایران و بنیانگذار توپخانه و صنعت موشکی سپاه در ۸ سال دفاع مقدس،گفت:این نخبه نظامی بعد از پایان جنگ وارد تحقیقات و توسعه فعالیت‌های موشکی سپاه پاسداران شد و در سازمان جهاد خودکفایی سپاه به عنوان مسئول سازمان مشغول به کار شد و بعد از اینکه چند موشک در واحد موشکی سپاه با مدیریت وی در سکوت رسانه‌ای، ساخته شد، اطرافیانش به او لقب پدر موشکی ایران را دادند.  حجت الاسلام ادیانی اساسی ترین مسئله حیاتی و پیشروی ما انتخابات می باشد که مطمئن باشید که هر رای شما به داخل صندوق، یک گلوله به سمت دشمن می باشد. رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور در پایان در رابطه با راهکار‌های افزایش مشارکت مردم در انتخابات گفت: یکی از راه‌های حضور پر شور مردم در انتخابات، گشودن گره‌ها و رفع مشکلات و انجام اقدامات امید آفرین در جامعه است. 🇮🇷 به کانال روابط عمومی پلیس بپیوندید⇩⇩⇩ https://eitaa.com/PR_Police
📢 در پی درگذشت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ محسن علی نجفی انجام شد؛ پیام تسلیت رهبر انقلاب به علما و حوزه‌های علمیه پاکستان 📝 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی ارتحال عالم بزرگوار حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ «محسن علی» نجفی را به علماء و حوزه‌های علمیه پاکستان تسلیت گفتند. متن پیام رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون خبر ارتحال عالم بزرگوار و خدوم مرحوم حجت‌الاسلام والمسلمین جناب حاج شیخ محسن علی نجفی طابَ ثَراه موجب تاثر و تاسف گردید. اینجانب فقدان این عالم محترم را به علماء و حوزه‌های علمیه پاکستان، خانواده و دوستداران ایشان مخصوصاً شیعیان محترم «بَلتِستان» تسلیت گفته و از خداوند شکور برای این عالم وارسته غفران واسعه و علو درجات و برای بازماندگان محترم صبر و اجر مسئلت دارم. والسلام علیکم و رحمةُ اللهِ و برکاتُه سیدعلی خامنه‌ای ۲۰ دی ماه ۱۴۰۲ 🔹‌ آیت‌الله محسن علی نجفی از علماء و مفسران برجسته شیعه در پاکستان بود که تحصیلات خود را در نجف و در محضر اساتیدی همچون مرحوم آیت‌الله خوئی و شهید آیت‌الله محمد باقر صدر گذراند. وی موسس حوزه‌های علمیه «جامعةُ اهلُ‌البیت» و «جامعةُ الکوثر» و رئیس شورای عالی مجمع اهل‌البیت علیهم‌السلام در پاکستان و بنیانگذار سیستم آموزشی اسوه و چند دانشکده خصوصی در این کشور بود.
❌کشف ۱.۲ تن مواد مخدر در خاش❌ فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان: 🔹بررسی‌های اولیه مأموران نشان از این داشت این متهمان با تهیه مواد مخدر از کشورهای همسایه و انتقال آن به شهرستان خاش قصد حمل به عمق کشور دارند. 🔹ماموران با شناسایی مخفیگاه قاچاقچیان به محل نگهداری مواد مخدر اعزام و یک تن و ۲۷۵ کیلو ۷۰۰ گرم مواد افیونی از نوع تریاک و حشیش را کشف کردند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از این کلیپ به سادگی عبور نکنید.. 🎥 مردم کی مایوس و ناامید میشن؟! 🎙 شهید بهشتی
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ حضرت امام خمینی (ره) این وظیفه ای است الهی وظیفه ای است ملی وظیفه ای است انسانی وظیفه ای است که ما باید به آن عمل بکنیم همه مان باید در انتخابات شرکت بکنیم.
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ حضرت امام خامنه ای (مدّظله العالی) هر کس ایران عزیز امنیت میهن و آبروی وطن را دوست دارد ودر پی حل مشکلات است باید در پای صندوق را‌ی حضور یابد.
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ امام صادق عليه السّلام ؛ هر یک از شیعیان ما که گرفتار شود و شکیبایی ورزد ، اجر هزار شهید دارد.
┈┅ ❁ـ﷽ـ❁ ┅┈ شهید سلیمانی همه ی عمر خود را به جهاد در راه خدا گذارنید. شهادت پاداش تلاش بی وقفه ی او در همه ی این سالیان بود.
♦️نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از توقیف یک نفتکش آمریکایی با حکم قضایی در آبهای دریای عمان خبر داد.
⭕️ کشف بیش از ۱۸۲ کیلو مواد مخدر در ۲ عملیات پلیس سیرجان ◀️ فرمانده انتظامی سیرجان از کشف ۱۸۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد
🔴 خانم انسیه خزعلی، معاون رئیس‌جمهور در امور زنان: پیگیر مسئله موتورسواری زنان هستیم اما چون قانون است باید از مسیر لایحه و یا طرح در مجلس پیش برویم./ فارس 🔶🔹 پی‌نوشت اگر در مسائل مختلف، از جمله صوت اخیر که دربردارنده‌ی چند سوال در خصوص چگونگی تصمیم‌گیری چند سال اخیر در امور نظامی بود (این پست) اشاره کردیم که «اختلال محاسباتی و خطای تصمیم‌سازی در بخشی از مسئولان کاملاً واضح است» ناظر به چنین نمونه‌هایی است. ✴️ خاطرتان هست که خانم خزعلی در برنامه‌ی جهان‌آرا مورخ ۸ بهمن ۱۴۰۱ نسبت به اجرای سند توسعه پایدار ۲۰۳۰ اشاره داشت که با تحفظ در حال اجرا است (توضیحات). ❇️ همان بهمن ماه، جلسۀ ویژه‌ای در مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری برگزار شد که مقرر بود ایشان تشریف بیاورند و با مستندات احراز شود آیا اهداف توسعه پایدار در حال اجرا است یا خیر؟ ⭕️ هرچند خانم انسیه خزعلی تشریف نیاورد و به حضور نماینده در جلسه اکتفا نمود، اما در حضور خواهر گرامی ایشان خانم دکتر کبری خزعلی -که انصافاً از جدی‌ترین و آگاه‌ترین مخالفان توسعه‌ی پایدار ۲۰۳۰ هستند- اثبات کردیم که دولت حاضر در چندین حوزه، در حال اجرای اهداف ۲۰۳۰ است. 🔻 حال پرسش‌ها: 1⃣ اگر خانم انسیه خزعلی نمی‌دانستند در حال اجرای ۲۰۳۰ هستند (که واژهٔ تحفظ نشان از آگاهی است) نتیجۀ جلسه‌ی مذکور که توسط نماینده به ایشان رسید! ❌ چرا نه تنها تغییری حاصل نشد، بلکه امروز ذیل هدف پنجم ۲۰۳۰ (برابری جنسیتی) صحبت از موتورسواری زنان می‌شود؟! 2⃣ از آن سو چرا به موضوع حجاب و عفاف ورود جدی و مؤثر نکردند؟!
هدایت شده از لبیک یا خامنه ای
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑🎥 ۲۱ دی‌ماه، سالروز شهادت دانشمند نخبه‌ی هسته‌ای، شهید مصطفی احمدی روشن گرامی باد.🌹
حمل 103 کيلو شيشه با اتوبوس در خراسان جنوبي فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران انتظامي شهرستان "نهبندان"در بازرسي از يک دستگاه اتوبوس، 103 کيلو و 50 گرم شيشه که از مرزهاي شرقي کشور وارد شده بود کشف کردند. به گزارش خبرنگار خبرگزاري پليس، سردار"حسن شجاعي نسب" اظهار داشت : مأموران ايست و بازرسي شهيد حسيني "سهل آباد"شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يکدستگاه اتوبوس اسکانيا که ازمبداء زاهدان به مقصد گنبد کاووس در حال حرکت بوده مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف کردند. وي بيان داشت: ماموران پس از هماهنگي با مقام قضائي در بازرسي از اتوبوس، مقدار 103 کيلو و 50گرم شيشه که از مرزهاي شرقي کشور وارد شده و به طرز ماهرانه اي جاساز شده بود كشف کردند. فرمانده انتظامي استان خراسان جنوبي افزود: مأموران در اين رابطه اتوبوس را توقيف و يک متهم را دستگير کردند که متهم دستگير شده با تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شد. سردار شجاعي نسب با هشدار به قاچاقچيان و سوداگران مرگ خاطرنشان کرد: پليس با اشراف اطلاعاتي و عملياتي به صورت شبانه روزي تمام حوزه سرزميني خراسان جنوبي را رصد مي کند و اجازه هيچ گونه ناامني و جولان به برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي نخواهد داد.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
روستا زادگان بزرگ میهن ما، نشان دادند که اگر جوانان روستایی در جای خودشان قرار بگيرند، جهان را تغییر خواهند داد. رادمردان و شیردلان بیشه انقلاب، اسطوره های حیات بخش زندگی، پهلوانان تکرار نشدنی و تاريخ سازان بی نظیر این آب و خاک اکثرا فرزندان پاک سرشت روستایی بوده و هستند؛ 🇮🇷شهید سلیمانی؛ روستای قنات ملک، کرمان. 🇮🇷شهید برونسی؛ روستای گلبوی کدکن نیشابور. 🇮🇷شهید شوشتری؛ روستای ینگجه نیشابور 🇮🇷شهید بابا نظر؛ روستای بابا نظر بخش رضوی 🇮🇷شهید کاوه؛ روستای بیهود قاین
هدایت شده از یا صاحب الزمان
هدایت شده از یا صاحب الزمان
هدایت شده از یا صاحب الزمان
هدایت شده از یا صاحب الزمان
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فرزند صالح، یادگار مؤمن امام صادق(ع): میراث خدا از بنده مؤمنش، فرزند صالحی است که برای او آمرزش بطلبد 🔹مِیرَاثُ اللَّهِ مِنْ عَبْدِهِ الْمُؤْمِنِ وَلَدٌ صَالِحٌ یَسْتَغْفِرُ لَهُ 📚 بحارالانوار، ج ۱۰۱، ص ۹۰
هدایت شده از یا صاحب الزمان
رویای صاحب خانه شدن مجله سیاه و سپید ۱۳۵۳
هدایت شده از یا صاحب الزمان
ما با اسرائیل وارد جنگ خواهیم شد. هرکس مرد این راه است بسم الله. هر کس نیست، خداحافظ... شهید حاج احمد متوسلیان
♦️عوارض ماده مخدر مجیک ماشروم(قارچ جادویی ) فراموشی اضطراب افسردگی اختلال در تنفس توهم ناتوانی حرکتی مشکلات گفتاری
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🔷رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا : آحاد کارکنان خدوم و انقلابی نیروی انتظامی هم علاوه بر برقراری امنیت و آرامش در کشور و در صندوق های اخذ رای؛ مشارکتی فعال، آگاهانه و همگانی به همراه خانواده خواهند داشت.