eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
عوامل پشتیبانی جنایت تروریستیِ کرمان چگونه شناسایی و ردیابی شد
نفتکش آمریکایی با تغییر نام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که صبح امروز با حکم قضائی و تأیید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد و در حال انتقال به بنادر جمهوری اسلامی جهت تحویل به مقامات قضایی می‌باشد.
❌️توقیف نفتکش آمریکایی با حکم قضایی توسط نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران 📌امیر دریادار ایرانی: نیروی دریایی ارتش، در مأموریت های بین‌المللی، ضربه های محکمی به دشمنان وارد کرده وقطعا درآینده سیلی های شدیدتری بر پیکره آنان وارد خواهد ساخت.
۲سوال درباره حمله قریب الوقوع آمریکا به یمن شورای امنیت بلافاصله بعد از حمله گسترده ارتش یمن به۲ناو آمریکا و انگلیس، قطعنامه صادر کرد. نوع قطعنامه نشان می دهد ضربه ارتش یمن کاری بوده و غربی ها بنا دارندبه زودی یمن را بمباران کنند. اما کجای یمن بمباران شود واین که بمباران چه تاثیری بر عزم یمنی ها خواهد داشت،سوالاتی مهم اند. 👤 علیرضا تقوی نیا روابط عمومی انتظامی
📖 عوامل سایش در جبهه خودی 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷 یکی از عوامل سایش در جبهه خودی، این است که مسئولین خودی فرهنگ، مانند وزارت ارشاد و بعضی دستگاه‌های دیگر، به آن کم‌توجهی کردند. از ابتدا که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکیل شد، بایستی به سراغ کسانی که اهل نویسندگی، شعر، فیلم‌سازی و ...بودند، می‌رفت. مسلماً وقتی یک مرکزِ دارای قدرت و امکانات، به جذب استعداد‌ها نپردازد، استعدادهای سرگردان و یا حتی غیر‌سرگردان، دچار ضعف‌هایی خواهند شد که آن ضعف‌ها به سایش و ریزش منتهی می‌شود.
🇮🇷🇵🇸 ﷽ 📝 ۹ هزار ارتشی صهیونیست را روانی کرد 🍃🌹🍃 🔻«۹ هزار سرباز اسرائیلی از آغاز جنگ تاکنون درخواست مشاورهٔ روانی داشته‌اند که یک‌چهارم این تعداد به نبرد غزه برنگشتند.» این مهم‌ترین بخش گزارش روزنامهٔ اسرائیلی یدیعوت بود که دربارهٔ وضعیت نظامیان صهیونیست منتشر شد. 🔺رسانه‌های اسرائیلی گزارش داده بودند که «۱۶۰۰ سرباز از علائم شوک پس از حادثه رنج می‌برند و ارتش مجبور شده تا ۲۵۰ نفر را از خدمت معاف کند».
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📽حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️تضعیف انتخابات تضعیف امنیت است تضعیف انتخابات و نا امید کردن مردم از آینده کشور به طور مستقیم در امنیت کشور تاثیر منفی دارد.
32.33M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌹🔸برگزاری نهمين مرحله رزمایش همدلی مومنانه با جمع آوری کمک های کارکنان و فراگیران به مبلغ ۱/۱۹۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال و توزیع بسته های تهیه شده بین نیازمندان در مرکز آموزش علوم و فنون مرزبانی ثامن الائمه علیه السلام فراجا 🔸🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅️ رئیس پلیس راه استان کردستان در بازدید از گردنه تیتور مریوان کاپشن خود را به افسر تیم گشتی که فاقد کاپشن بود، اهدا کرد.
توقیف نفتکش حامل نفت آمریکا توسط ارتش جمهوری اسلامی ایران این نفتکش در آب های بین المللی توقیف و به آب های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در دریای عمان منتقل شده است.
🔹نفتکش متخلف سوئز راجان در سال جاری محمولۀ نفت متعلق به ایران را با هدایت آمریکا سرقت و‌ به بنادر آن کشور منتقل کرده و در اختیار آمریکا قرار داده بود. 🔹این نفتکش با تغییرنام به نیکولاس ST در حال حمل نفت در دریای عمان بود که صبح امروز با حکم قضایی و تایید سازمان بنادر و کشتیرانی توسط نیروی دریای راهبردی ارتش ایران، به تلافی سرقت نفت توسط رژیم آمریکا توقیف شد و در حال انتقال به بنادر داخلی جهت تحویل به مقامات قضایی است‌.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اقدام تلافی جویانه نفتکش ایرانی که چند ماه پیش توسط آمریکا به سرقت رفته بود در دریای عمان با حکم قضایی توسط نیروی دریایی جمهوری اسلامی ایران و با استناد به اجرای «اقدامات قانونی» و تلافی جویانه توقیف شد .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴🔴 عملیات ضربتی پلیس مازندران در برخورد با اراذل و اوباش 🔹 فرمانده انتظامی مازندران: در طرح ارتقای امنیت جامعه و برخورد با مخلان نظم عمومی ۲۴ متهم دستگیر شدند و ۷۹ قبضه سلاح سرد و گرم کشف و ۱۲۹ خودرو توقیف شد. برخورد با اراذل و اوباش با قدرت ادامه دارد.
🔺همدان پایتخت گردشگری شد 🔹مجمع شهرداران آسیایی، پایتخت‌های محیط زیستی، فرهنگی و گردشگری خود را برای سال ۲۰۲۴ به صورت رسمی معرفی کرد. 🔹شهرهای شیراز به عنوان پایتخت محیط زیست، همدان به عنوان پایتخت گردشگری و شهر غبیری (لبنان) به عنوان پایتخت فرهنگی مجمع شهرداران آسیایی در سال جاری میلادی انتخاب شدند. 🔹انتخاب این سه شهر پس از انتشار فراخوان و بررسی درخواست های دریافت شده از میان شهرهای عضو صورت گرفت. 🔹حکم انتخاب این پایتخت‌ها نیز به صورت رسمی به شهرداران این سه شهر ابلاغ شد.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
غرب به نوعی زنان محجبه دانشمند رو سانسور میکنه و اون ها رو از اذهان عمومی دور میکنه و بالعکس روی چند عکس بی‌حجاب مریم میرزاخانی سرمایه گذاری میکنه که انگار جهان اسلام فقط یک زن دانشمند داره و اونم مریم میرزاخانیه. در حالی که جهان اسلام زنان با قدرت علمی ممتاز در جهان کم نداره. فقط چون محجبه هستند نباید درباره اونها صحبتی بشه.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
این پاره‌های جگر مقاومت و همرزمان حاج‌قاسم...
هدایت شده از یا صاحب الزمان
تمام جنگها سر همین حجاب است. اگر می گویند آزادی... قصدشان این است که حجابت را بردارند ... جنگ امروز اسلحه نمی خواهد
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیانات رهبر انقلاب درباره حادثه تروریستی در کرمان و سخنرانی تکان دهنده حاج قاسم سلیمانی در مراسم تشییع شهدای دفاع مقدس در جمع مردم کرمان
هدایت شده از سلام
🌹🌹بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیمِ🌹🌹 ........ 🌱🌱صبح بخیر 🌱🌱....... 🗓 تقویم|جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۴ میلادی ۲۹ جمادی الثانی ۱۴۴۵ هجری قمری ذکر روز: اَللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ فَرَجَهُمْ؛ خدایا بر محمد و آل محمد درود فرست و در فرج ایشان (حضرت مهدی) تعجیل فرما 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀 قَالَ علی (علیه السلام): تَنْزِلُ الْمَعُونَةُ عَلَى قَدْرِ الْمَئُونَةِ. و درود خدا بر او، فرمود: كمك الهى به اندازه نياز فرود مى آيد. حکمت ۱۳۹ نهج البلاغه 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
هدف از حجاب چیست؟ خداوند حجاب را برای زنان واجب نمود تا از چشم بيماردلان در امان بمانند. زنان به مثابه جواهری گرانبها، نیمی از جامعه را تشکیل داده و مسئولیت مهم تربیت نسلهای آینده را بعهده دارند لذا دین مبین اسلام از طریق حجاب موجبات مصونیت آنان را فراهم نموده است.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌓 حمله بامدادی آمریکایی-انگلیسی به یمن 🔺رئیس‌جمهور آمریکا: به دستور من نیروهای نظامی ایالات متحده همراه با بریتانیا و با حمایت استرالیا، بحرین، کانادا و هلند حملات موفقیت‌آمیزی علیه چند هدف در یمن انجام دادیم. 🔴 معاون وزیر خارجه یمن: آمریکا و انگلیس تاوان سنگینی خواهند داد. 🔹حسین العزی معاون وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن: واشنگتن و لندن آماده باشند که تاوان سنگینی بدهند. 🔹 کشورمان هدف حمله تجاوزگرانه وسیع کشتی‌ها، زیردریایی‌ و بمب‌افکن‌های آمریکایی و انگلیسی قرار گرفت. 🔹بی‌تردید آنها باید آمادگی داشته باشند که هزینه سنگین این کار را بپردازند. 🔴 عضو ارشد انصارالله: احوال ما را نپرسید، باید از حال مردم غزه بپرسید / ما تا پیروزی با غزه هستیم، با هر چه بتوانیم با آنها هستیم / یا با هم پیروز می‌شویم یا با هم شهید 🔹 عبدالسلام الجحاف از اعضای ارشد انصارالله در واکنش به حملات و بمباران‌های ائتلاف آمریکا و انگلیس: به وحشی‌گری آمریکا، انگلیس و اسرائیل پاسخ داده شد و اکنون نبرد بزرگی در دریای سرخ شعله‌ور است. 🔹 تعدادی از ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی مورد اصابت قرار گرفت. اینجا یمن است، ای احمق‌ها... 🔹تا زمانی که شما منطقه را ترک نکنید، حملات خود را متوقف نمی‌کنیم و تا زمانی که ذلت را در شما نبینیم، از شکست شما دست برنمی‌داریم. یمن اکنون بریتانیا و آمریکا را در دریا تنبیه می‌کند.
عبدالسلام جحاف عضو شورای انصارالله:اولین کشتی آمریکایی به فضل خداوند غرق شد.
بایدن: تحت هدایت من، با همکاری بریتانیا و با حمایت استرالیا، بحرین، کانادا و هلند، حملات موفقیت آمیزی را علیه اهداف حوثی ها در یمن انجام دادیم.