eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
جلوگيري از انتقال مرغ فاقد مجوز در صومعه‌سرا فرمانده انتظامي صومعه‌سرا از كشف بيش از 5 تن مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در اين شهرستان خبر داد. سرهنگ "امير وهاب‌زاده" در گفت‌وگو با روابط عمومی پليس، اظهارداشت: براي ارتقاء امنيت اجتماعي و جلوگيري از ورود و خروج كالاي فاقد مجوز و قاچاق، كنترل محورهاي مواصلاتي شهرستان صومعه‌سرا به صورت مستمر از سوي پليس انجام مي‌شود. وي در ادامه با بيان اينکه ماموران پليس آگاهي در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا، حين کنترل وسايل نقليه عبوري به يک دستگاه کاميون حامل مرغ مشکوک شده و براي بررسي آن را متوقف کردند، افزود: در بازرسي از اين خودرو، 2 هزار و 10 قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت به وزن 5تن و 840 کيلوگرم کشف شد. فرمانده انتظامي شهرستان صومعه‌سرا از معرفي راننده 38 ساله با تشکيل پرونده به مرجع قضائي خبر داد و تصريح کرد: کارشناسان ارزش تقريبي مرغ‌هاي کشف شده را3 ميليارد و 150 ميليون ريال برآورد کردند. سرهنگ وهاب‌زاده در پايان به قابليت انتقال بيماري توسط دام و طيور فاقد مجوز و اينكه حمل اينگونه محموله‌ها بايد با مجوز دامپزشكي انجام شود، اشاره كرد و از شهروندان خواست در صورت برخورد با هرگونه مورد مشابه، مراتب را از طريق سامانه 110 به پليس اطلاع دهند.
سردار رادان در دیدار با رئيس مرکز تحقيقات فناوري‌هاي وزارت امنيت عمومي چین: 🔹پليس امروز بدون يافته هاي علمي قطعا نمي‌تواند خيلي موفق باشد. 🔹آمادگي پليس ايران براي تشکيل تيم مشترک علمي در زمينه همکاري‌هاي دوجانبه 🔹بدنبال فراهم ساختن زيرساخت در زمينه عملي و فناوري هستيم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جرج گالوی نماینده پیشین پارلمان انگلیس: من شیعه نیستم ولی با شیعیانم!
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ملت بزرگ ایران اطمینان می‌دهد، گروهک‌های تروریستی بدخواه ملت ایران هرکجا که باشند را خواهد یافت و آن‌ها را به سزای اعمال ننگینشان خواهد رساند.
🇮🇷☝️☝️ رهبر انقلاب در دیدار امروز خود با ائمه جمعه سراسر کشور: ملت یمن و دولت انصارالله انصافاً کار بزرگی انجام دادند. کار آنها مصداق جهاد فی سبیل‌الله است. امیدواریم این مجاهدتها تا پیروزی ادامه پیدا کند.
شاه فراری شده سوار گاری شده دیگر جای ماندن نبود،باید می رفت که دیگر برنگردد،روز فرار فرا رسیدچمدان ها را پر از دلار وجواهرات کشور کرد وبا هواپیمای اختصاصی فرار را بر قرار ترجیح داد،آن موقع شعار می دادیم؛شاه فراری شده سوار گاری شده!
🇮🇷🇮🇷🇮🇷این ۲۴ موشک شلیک شده در بامداد امروز یک سیلی بود به خاطر خنده های کاپشن صورتی گوشواره قلبی منتظر باشید فعلا کارمان باهاتون تمام نشده ......🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از استان مرکزی
☑️پاسخ سخت باذن الله... نصب بنرهایی در تهران در پی موشک‌باران شب گذشته پایگاه‌های داعش و موساد توسط سپاه
هدایت شده از علی
📸 سوابق درخشان کاندیدای مجلس خبرگان در شاغل کردن ژن های خوب فامیل 🔸ملتی که تاریخ خود را نداند محکوم به تکرار آن است
هدایت شده از علی
🔻هلاکت های تایید شده پس از حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به اربیل | ⚰ پیشوا دیزایی، مالک گروه فالکون (جذب جنایتکاران مزدور برای انجام عملیات تروریستی و جاسوسی در ایران) و شخصیت نزدیک به خانواده بارزانی و شریک تجاری رژیم اشغالگر. ⚰ همین هورامی، از رهبران حزب تروریستی دموکرات کردستان. ⚰ آژی امین، فرمانده اطلاعاتی سابق نیروهای پیشمرگه بارزانی و از عناصر اصلی اقدامات تروریستی و جاسوسی در ایران‌. ⚰ كرم ميخائيل، تاجر عراقی و سهام دار شرکت سامسونگ و از همکاران نزدیک سازمان های جاسوسی غربی. ➕ هلاکت ۴ افسر ارشد جاسوسی موساد در اربیل نیز تایید شده است. ✍ هنوز از تلفات سنگین تروریست ها در سوریه که در چندین گروه و با ۱۳ موشک بالستیک سنگین خیبر شکن در هم کوبیده شدند خبری در دسترس نیست اما اصابت تمامی موشک ها و هلاکت چندین فرمانده اصلی تروریست های تکفیری که در حادثه کرمان دخالت داشتند توسط سردار حاجی زاده تایید شده. ..
هدایت شده از علی
هدایت شده از علی
هدایت شده از علی
امکان استفاده تجاری از ملک مسکونی وجود دارد؟ اعطای مجوز استفاده تجاری از ملک مسکونی، برعهده شهرداری‌ها در هر شهر است و اگر شخصی بدون دریافت مجوز اقدام به استفاده تجاری از ملک مسکونی کند ، به موجب قانون مجرم و مشمول جرایم مربوطه خواهد شد ، البته استفاده از ملک مسکونی برای بعضی از مشاغل استثناء شده است که عبارتند از ؛ دفتر وکالت ، دفتر اسناد رسمی، دفتر ازدواج و طلاق، دفتر روزنامه و مجله، دفتر مهندسی و مطب پزشک و نکته آن است که استفاده از ملک مسکونی برای مشاغل فوق تنها در زمانی است که کسب و کار مربوط به مالک باشد نه این که آن را اجاره دهد
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔷دلسوز مردم بودن و محبت ورزیدن به مردم یکی از بایدهای امامت جمعه است. مردم ما مردمی خوب و مومن هستند حتی آنها که برخی ظواهر شرعی را مراعات نمی‌کنند. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
هدایت شده از Mobaleq313
💢 روزی که محمّدرضا از ایران فرار کرد 🔷 روزی که محمّدرضا از ایران فرار کرد، در واقع رژیم پادشاهی از بین رفته بود. او دید ماندنش دیگر فایده ای ندارد. لذا مجسّمه ای از فرد بیچاره بدبختِ بدنامی که بدنامتر هم شد، درست کردند تا چند روزی رژیمِ در آستانه انحلالِ کامل را نگه دارند. او سی، چهل روز بر سرِ کار ماند، تا این که امام آمد و با یک اشاره دستِ ایشان، همه چیز روی هم ریخت. 🎙 امام خامنه ای مدظله العالی؛ ۱۳۷۳/۱۱/۱۴.
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
🇮🇷☝️☝️ رهبر انقلاب در دیدار امروز خود با ائمه جمعه سراسر کشور: "رسیدن به هدف‌های اسلامی جز با حضور مردم امکان پذیر نیست/ مسئله مردم یک اصل اسلامی است"
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🟠 حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی کشور 🔶 انتخابات راه حل مشکلات کشور است،انتخابات امینت ساز و اقتدار آفرین است،دشمنان با دیدن ایران مقتدر سراسیمه و هراسان می گردند و هر گز نمی خواهند انتخابات پرشور برگزار شود و برای رسیدن به این هدف شوم خود از همه امکانات و حیله گری هایشان استفاده کرده اند. ۱۴۰۲/۱۰/۲۶
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
✈️۲۶دی سالروز فرار شاه ملعون از ایران را گرامی میداریم.