eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥☝️☝️ 🇮🇷Russian President's use of the word Persian Gulf in the BRICS meeting "استفاده پوتین از کلمه خلیج فارس در اجلاس بریکس"
پرسیدم: با این گرمای شدید نمی پزی؟؟؟!!! سختت نیست؟؟؟!!! جواب داد: می ارزد به یک لبخند مهدی فاطمه(سلام الله علیها )
هدایت شده از Majid
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بعضی ها مردم را از انتخابات دلسرد می‌کنند این اشتباه به ضرر کشور است. مقام معظم رهبری (ره)
💢پوستر /امنیت ایران در منطقه 🔰خرمشهری دیگر در راه است🔰
هدایت شده از روابط عمومی انتظامی لرستان
🔰نظر کارشناسان در مورد منطقه و هدب ایرانن در مبارزه با تروریست: ⭕️امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده است و مبارزه مشترک و قاطع با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است. ⭕️ دولت جمهوری اسلامی ایران رویکرد تغییرناپذیری مبنی بر گسترش مناسبات با کشورهای همسایه با هدف تأمین منافع مردم منطقه دارد.
هدایت شده از ستادفراجا
انتخابات نشان دهنده عظمت، اقتدارو بصیرت ملی است. مقام معظم رهبری
🔴 ارتش حق مردم رو از حلقوم آمریکایی ها کشید بیرون 💪🇮🇷 در میان انبوه خبرهای این روزها ،ارتش انقلابی ما یک نفتکش آمریکایی را به تلافی دزدیدن نفت ایران توسط آمریکایی ها در چند ماه پیش ،توقیف کرد.
هدایت شده از Mobaleq313
💢 چین: ایران شریک استراتژیک ماست 🌿 وانگ‌یی: ایران شریک استراتژیک چین است و چین از تمامیت ارضی و حقوق مشروع ایران دفاع می‌کند.
مقام معظم رهبری: انتخابات یک امتحان الهی است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امنیت کشورهای منطقه به هم پیوند خورده و مبارزه با گروه‌های تروریستی مسئولیت مشترک همه کشورهای منطقه است
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
وقتی شاه برای سرکوب بلوچ‌ها به کمک پاکستان رفت و حدود ۱٠ هزار بلوچی رو کشت اونایکه دلشون برای آقا محمدرضا تنگ شده حق دارن؛ مگه میشه این همه مهربانی هایش به مردمان ‎بلوچ رو فراموش کرد!!!
And we demand from our neighboring countries and our friends and brothers to deal seriously with the anti-Iran terrorists concentrated in those countries, such as ISIS, Jaish al-Adl, Mossad, etc., and expel them from their lands. If they can't, then we are forced, according to Article 51 of the United Nations Charter (the natural right to legitimate defense), with respect for the sovereignty of the countries, to enter by force and authorization directly from the legitimate security of our country and country. People and their destruction, and in this regard, it is not necessary for the kingdoms of the righteous and the righteous, especially the Algerians, to worry. Iran does not compromise on security
🔻وزیر خارجه روسیه: تردیدی در مورد تمامیت ارضی ایران نداریم 🔻وزرای خارجه ایران و روسیه تلفنی گفت‌وگو کردند و امیرعبداللهیان در این تماس از مفاد بند مربوط به جزایر سه‌گانۀ ایرانی در بیانیۀ روسیه و کشورهای حاشیۀ خلیج فارس ابراز تعجب کرد. 🔻لاوروف هم در پاسخ گفت: روسیه هیچ تردیدی در مورد حاکمیت و تمامیت ارضی ایران به خود راه نمی‌دهد و کاملا به آن احترام گذاشته و خواهد گذاشت.
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
✅ ما از کشورهای همسایه ،دوست و برادر خود می خواهیم با تروریست های ضدایرانی برخورد جدی داشته باشند. ✅ اجازه ندهند کشورشان پایگاه های داعش، جیش الظلم و موساد باشد و آنها را نابود کنند. 📛 در غیر اینصورت ما ناچار هستیم مستقیم وارد عمل شده و آنها را مجازات نموده و به سزای اعمالشان برسانیم. ✅ ایران ضمن احترام به تمامیت ارضی آنان، برای امنیت خود تعارف نمی کند.
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
ما از کشورهای همسایه ، دوست و برادر خود می خواهیم با برخورد جدی با تروریست های ضد ایرانی مستقر در آن کشورها ، همچون داعش ، جیش الظلم(جیش العدل) ، موساد و ... آنها را از سرزمین خود بیرون برانند؛
هدایت شده از استان مرکزی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
من تا به حال این رو ندیده بودم، یاد جواد ظریف افتادم که می‌گفت آمریکا با فشار یک دکمه تمام سیستم دفاعی ایران رو از کار میندازه و آمریکا یک بمب‌هایی داره که وقتی بزنه دهانه فردو، میره داخل تأسیسات زیرزمینی و هرچی هست با خودش میاره بیرون!
‏لاوروف وزیر امور خارجه روسیه: روابط مسکو و تهران راهبردی است و روسیه بدون قید و شرط به کمیت و تمامیت ارضی ایران از جمله در خصوص جزایر ایرانی در خلیج فارس، قویا پایبند است.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
✳️ نظر ملت درباره آینده حکومت ایران 🌹امام خمینی(ره) ✅ تمام ملت از سرتاسر کشور فریاد می ‏زنند که ما حکومت اسلامی می‏ خواهیم. و اما رژیم اسلامی و جمهوری اسلامی، یک رژیمی است متکی بر آرای‏ عمومی و رفراندم عمومی و قانون اساسی ‏اش قانون اسلام و باید منطبق بر قانون اسلام باشد؛ و قانون اسلام مترقی ترین قوانین است، و قانون اساسی آن مقدار که مطابق با این قانون مترقی است آنها بر جای خود باقی می‏ ماند و آن مقدار که مخالف با این است- به حکم خود قانون اساسی- قانونیت ندارد؛ و بسیاری موادش، موادی بوده است که با سرنیزه تحمیل شده است و آنها باید ساقط بشود. (صحیفه امام، ج‏3، ص: 514 و 515)
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
📸مقایسه خانواده امام خمینی(ر ه)و خانواده شاه + تصویر ✅ تصویری از خانواده امام راحل و خانواده شاه برای مقایسه ساده زیستی در مقابل هم قرار گرفت.