eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از دیده بان سمنان
🌹شهید جاویدنام موسی بیک‌محمدی 🌹 🔻موسی بیک‌محمدی فرزند عیسی و ملکی از شهدای دفاع مقدس شهرستان میامی در دیار دارالمرحمه سمنان است، شهیدی که پیکر مطهرش یک هفته در مشهد مهمان امام رضا(ع) بود.
هدایت شده از 
🔻مقام معظم رهبری مدظله العالی: مشارکت در انتخابات یک وظیفه ملی است.
♦️نصب بنر بیانات مقام معظم رهبری مدظله العالی در معابر شهری در خصوص انتخابات درجزیره ابوموسی عقیدتی سیاسی ف.ا شهرستان ابوموسی استان هرمزگان
🔻گزارش تصویری از فضا سازي گسترده انتخابات در استان البرز همزمان با قرار گرفتن در ایام انتخابات، فضاسازی گسترده درون شهری توسط اداره تبلیغات و روابط عمومی عقیدتی سیاسی انتظامی استان البرز صورت گرفت.
هدایت شده از محمدیاسین/محمدجواد جودکی
مشارکت حداکثری در انتخابات، «قدرت» تولید می‌کند و قدرت برای حل هر مشکلی لازم است. برای رفع تحریم‌ها، حل مشکلات معیشتی، افزایش امنیت و هر مشکل دیگری، قدرت لازم داریم. پس برای تولید قدرت و افزایش مشارکت هر یک از ما، هر چند نفر را که می‌توانیم با خود برای رأی دادن بیریم.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
🔻 پنج پیامد مثبت شرکت در انتخابات : ۱. افزایش همدلی ، یکپارچگی و وحدت کلمه در بین ملت ایران ۲. ارتقاء قدرت ملی در خنثی سازی توطئه های داخلی و خارجی ۳. ارتقاء نقش و جایگاه مردم سالاری دینی در مقابله با نظام های لیبرال و سکولار ۴. افزایش آمادگی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه مواجهه با توطئه های سياسی داخلی و خارجی ۵. افزایش رقابت پذیری و ارتقاء جایگاه برجسته جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه ای و جهانی
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻در قیامت سؤال می‌کنند از ما که رأی دادی یا ندادی؟ این همه خون شهداء برای این بود که شما اختیاردار خودتان باشید، خودتان تصمیم بگیرید.چرا قدر این نعمت را ندانستید؟ این بار امانتی بر دوش شما بود، چرا این بار را ضایع کردید؟ آیت الله حائری
🔻نصب بنر انتخاباتی به متراژ ۵۰ متر مربع بر روی پل عابر پیاده محور مواصلاتی جاده آسیاسی بجنورد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت الاسلام والمسلمین ادیانی: 🔻 با انجام اقدامات موثر خرسندساز و اميدآفرين، زمينه مشارکت حداکثري آحاد مردم در انتخابات را فراهم نمایید. 🔻 کلانتري ها و مقرهاي انتظامي ما در جامعه آبرومند هستند بايد از طريق اين پايگاه هاي عظيم اجتماعي نهضت جهاد تبيين را انجام دهيم.
30.56M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻پخش نماهنگ حضور در شبکه استانی صداوسیمای مرکز خلیج فارس استان هرمزگان ساعت پخش:۱۹:۳۷ تاریخ ۱۴۰۲/۱۱/۰۱
🗳 میدان نبرد؛ صندوق رأی 🌹حجت الاسلام والمسلمین«سیدعلیرضا ادیانی» 🔻اگر دیروز نقطه درگیری در شلمچه،دشت آزادگان، هویزه و طلائیه بود امروز میدان نبرد صندوق رأی است و باید با حضور آحاد مردم پای صندوق رأی، پاسخی دندان شکن به دشمنان بدهیم.
26.45M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: حضور در پای صندوق های رای و دعوت مردم برای حضور در انتخابات ، جهاد سیاسی است .
فضاسازی انتخابات در سطح شهر همدان توسط روابط عمومی عقیدتی سیاسی یگان ویژه همدان 🇮🇷روابط عمومی یگان ویژه همدان🇮🇷