eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.5هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻برپایی ایستگاه صلواتی به مناسبت فرا رسیدن عید نیمه شعبان "ولادت حضرت ولیعصر (عج) "
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یا حسین(ع)
این جوونا برا حفظ ایران جون دادن مگه میشه ما از یک رأی دریغ کنیم؟
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🗳 من رأی نمی‌دهم به 👇👇 🔻غیرانقلابی زمانه‌ساز 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻یک انسان انقلابی، شجاعت دارد، اهل اقدام است، اهل عمل است، ابتکار می‌ورزد، بن‌بست‌شکنی می‌کند، گره‌گشایی می‌کند؛ از چیزی نمی‌ترسد، به آینده امیدوار است، به امید خدا به سمت آینده‌ی روشن حرکت می‌کند. بعضی‌ها عکس این عمل می‌کنند، بعضی‌ها عکس این حرف می‌زنند، بعضی‌ها عکس این مدیریّت می‌کنند؛ جوان را به آینده بی‌اعتماد می‌کنند، به انقلاب بی‌اعتماد می‌کنند، جوان را از نفَس گرم امام دور می‌کنند؛ خب این خراب می‌شود دیگر؛ آن‌وقت از زمانه هم می‌نالند! از زمانه هم می‌نالند. زمانه را چه کسی می‌سازد؟ به قول صائب: جُرم زمانه‌ساز فزون از زمانه است؛ زمانه را چه کسی می‌سازد؟ زمانه را من و شما می‌سازیم.۱۳۹۵/۰۸/۱۲
هدایت شده از یا حسین(ع)
‏🔹انتخابات در یک روز انجام میگیرد امّا اثر آن در چند سال باقی میماند.
هدایت شده از شرق تهران
🔻 سلامت روانی جامعه در سایه مشارکت فراگیر با شکل گیری انسان های سازگارتر، تفاسیر مشابه ، ذهنیت های مشترک و جامعه همگراتر ارتقاء پیدا می‌کند.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🗳روز انتخابات؛روز نصرت اسلام 🌹حجت الاسلام والمسلمین«سیدعلیرضا ادیانی» 🔻روز انتخابات، روز نصرت اسلام و روز یاس و ناامیدی دشمنان‌ است، روز پیمودن راه نورانی و معنوی شهدا و اقتداء به آنهاست.
هدایت شده از دیاکو (گلستان)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 دعوت فرزندان کارکنان انتظامی استان گلستان(فرماندهی انتظامی شهرستان مراوه تپه) از آحاد مردم برای شرکت پرشور در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ ✌️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
احکام نیروهای مسلح و انتخابات
انهدام باند سارقان مسلح از يک طلافروشي فرمانده انتظامي استان از شناسايي و دستگيري يک باندسه نفره سارقان مسلح که قصد سرقت از يک طلافروشي داشتند خبرداد. سردار جاویدان گفت :با بررسي و تحقيقات پليسي بر روي اين متهم مشخص شد وي با تشکيل يک باند جهت انجام سرقت مسلحانه طلاجات در حين عزيمت به شهرستان ميناب مي باشدکه در يک اقدام پيش دستانه عوامل انتظامي ميناب باتشکيل دو تيم مجهز در ورودي اين شهرستان مستقر و باند سه نفره سارقان را با يک خودرو سمند در ورودي شهر ميناب شناسايي و دستگیر کردند. سردار جاويدان خاطر نشان کرد : در بازرسي بدني از متهمان که مجموعا داراي 18 فقره سابقه کيفري اعم از سرقت مسلحانه ، آدم ربايي و مشارکت در قتل بودند يک قبضه کلت کمري يک تيغه خشاب و تعداد 8 تير فشنگ جنگي و در بازرسي از خودرو سارقان يک قبضه اسلحه جنگي کلاش ، به همراه خشاب و 24 تير جنگي کشف شد.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ شرکت در انتخابات یعنی ادامه دادن راه شهدا و تلاش در راستای حفظ نظام که اوجب واجبات است. ✌️
🔻انتخابات ضامن حفظ امنیت در جامعه 🔻یکی از ارکان مهم در جمهوری اسلامی، مردم سالاری دینی است که مهمترین نماد آن شرکت در انتخابات می‌باشد. مردم با شرکت در انتخابات افراد مختلفی را برای حضور در شوراها، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری و مقام ریاست جمهوری انتخاب کرده و از این طریق سرنوشت خود و نظام را تعیین می‌کنند. یکی از وظایف مهم ولی فقیه و مسئولان نظام، حفظ امنیت می‌باشد بخشی از این مهم توسط ولی فقیه و سایر مسئولان نظام اسلامی محقق می‌شود و بخش دیگری از آن به واسطه حضور مردم در عرصه انتخابات محقق می‌شود، چرا که شرکت نکردن مردم در انتخابات و تداوم عدم حضور باعث می‌شود انقلاب اسلامی پشتوانه مردمیش را از دست بدهد. حضرت امام خمینی می‌فرمایند:« آگاهی مردم و مشارکت و نظارت آنها برحکومت منتخب خودشان، بزرگترین ضمانت حفظ امنیت در جامعه خواهد بود. مقام معظم رهبری نیز می‌فرمایند:« انتخابات وقتی همگانی شد و وقتی همه شرکت کردند کشور عزت پیدا می‌کند نظام جمهوری اسلامی عزت پیدا می‌کند. کشور بیمه می‌شود و نظام جمهوری اسلامی بیمه می‌شود.»