eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عطر نسیم
⭕️خواب شیطانی اجانب برای چادر زنان ایرانی! ✡بنیامین نتانیاهو به کمیته اصلاح دولتی آمریکا گفت: آمریکا می تواند با پخش سریال هایی که افراد زیبارویِ جوان را در وضعیت های متنوعی از برهنگی نشان می دهند و زندگی های فریبنده و مادی گرایانه دارند و رابطه های بی قید جنسی برقرار می کنند یک انقلاب را علیه حکومت ایران به راه اندازد. این[سریال ها] واقعا براندازانه هستند. جوانان ایرانی دلشان از لباس های دلپسندی که دراین سریال ها می بینند خواهد خواست. ✡مقامات آمریکا یکی از جاسوسان کاخ سفید در گزارش خود آورده است: ما موفق شدیم چادر مشکی زن ایرانی را به چادر توری و گل دار تبدیل کنیم چادر را هم به مانتو و مانتوهای بلند را به مانتوهای رنگین تنگ و خیلی کوتاه. اکنون از حجاب برخی زنان مسلمان فقط یک روسری مانده است. یکی از مقامات بلند پایه آمریکا در ارتباط با پوشش در ایران گفت: هر زن چادری در کوی و برزن ایران، به منزله پرچم جمهوری اسلامی ایران است؛ لذا ما برای براندازی این نظام، باید حجاب را سست نماییم. وحجاب
هدایت شده از یا فاطمه زهرا (س)
📸 گزارش تصویری.... 🌹مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت شهید"محمد جواد بیاناتی" با حضور سرهنگ "حسینی" معاون هماهنگ کننده فرمانده انتظامی استان و مسئولان شهرستان های جنوبی استان و مردم شهید پرور در حسینیه حضرت ابوالفضل(ع) بخش اسفندقه شهرستان جیرفت در حال برگزاری است.
هدایت شده از Mobaleq313
🔻 سپر آتش پیامبر اسلام صلی الله علیه وآله: 🌿 «الصَّومُ جُنَّةٌ مِن النارِ». 🌿 روزه، سپرى در برابر آتش است. 📚 من لایحضره الفقیه، ج۲، ص۷۴.
هدایت شده از عطر نسیم
♻️ توضیحات آیت الله صدیقی❤️ دربارۀ ماجرای تملک بخشی از زمین حوزه علمیۀ امام ❇️در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزۀ علمیه است آیت الله صدیقی: هدف کسانی که این صحبت ها را کردند، من نیستم.. اعتقادات مردم است... بله افرادی دنبال این هستند که همه ی مسئولین را برچسب فساد بزنند و پمپاژ ناامیدی در کشور کنند‌‌.. یکی از این فتنه ها، زدن اشخاص انقلابی بعنوان عناصر نظام هست.. وقتی دانه دانه این عمودها را زدند،خیمه خودش می افتند.. در خط این افرادی که معلوم نیست از کجا و کدام کشور و عضو کدام فرقه هستند،‌قرار نگیرید.. که خط دشمن همین جریان است.. براتون این رفتارای هیجانی دندان تیز کرده و فله ای افراد از گوشه کنار عجیب نیست؟ بنظرتون چه سودی میبرن که یه عده با حرص می‌خوان بزننش؟ می‌خوان چی رو اثبات کنن؟ برای چی؟ برای اینکه یکی یکی عمودهای خیمه بیفته؟ برای اینکه ترور شخصیت،برای دشمنا مهم تر از قتل طرف هست؟ که اینطور اشخاص را میکشند.. میخواهند کاری کنند که انقلابیون نتوانند سر بلند کنند و از نظام دفاع کنند.. بگویند همه ی نظام را فساد گرفته.. میخواهند انقلابیون با دست خودشان، خودشان را هدف بگیرند و خودشان را محکوم به فساد کنند. این یعنی جنگ شناختی الان بحث فقط سر حقیقت ماجرا نیست.. بحثی فراتر از این هست که یه عده دنبال چی هستن با زدن شخصیت های انقلابی؟ پشت این جریانات چه کسانی هستند؟ در این مسائل، فورا پشت پرده جریانات را ببینید که یه عده دنبال چه هستند.. نتیجه ی هدفشان را تا آخر بخوانید.. یکبار این فرد..یکبار دیگری و در آخر برسند به رهبری..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اولین گفتگو با آیت الله کاظم صدیقی پس از ماجراهای اخیر: در مجمع عمومی موسسه اعلام کردیم که تمام اموال متعلق به حوزه علمیه است هدف‌ کسانی که این صحبت‌ها را کردند من نیستم بلکه اعتقادات مردم است.
💢اهداف نشر گسترده مطالب ادعایی پیرامون حجت الاسلام صدیقی درفضای مجازی، تخریب اقای صدیقی نه بعنوان مدیر حوزه علمیه بلکه به عنوان رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شکل گرفت تا به یکی از پازل های فتنه بعدی مشابه مهسا امینی مبنی بر نهادینه شدن تخلفات مسئولین ستاد در اذهان تبدیل شده تا برخورد با بی حجابی فاقد پشتوانه مردمی باشد. پازل های درمانگاه قم و برخورد پلیس با حامیان حجاب در پاستور نیز در همین راستا شکل گرفت.
جاده لغزنده است با احتیاط قضاوت کنید . درخصوص ماجرای حجت الاسلام صدیقی سابقه نشان داده، وقتی اپوزیسیون خارج‌نشین و جریان اصلاحات در داخل، یکصدا به فردی حمله می‌کنن، بنا رو بر پاک، مخلص و انقلابی بودن اون شخص باید گذاشت . و در این خصوص نیز از برچسب زدن پرهیز کرده و با آبروی کسی بازی نکنیم چون پیامبر اکرم(ص) نیز به ما یاد داده اند که حرمت آبروی مؤمن، از حرمت خانه خدا بالاتر است!
🔻در مورد موضوع ادعایی پیرامون حجت الاسلام صدیقی استراتژی مبتنی بر آیه زیر را،«تبیّن» کنیم. مسلمانان! اگر آدم منحرفی خبر مهمی برایتان بیاورد، قبل از هر کاری، دربارۀ درستی‌اش تحقیق کنید؛ مبادا از سرِ ندانم‌کاری به عده‌ای آسیب برسانید و در نتیجه از کردۀ خودتان پشیمان بشوید! 👈سوره حجرات. آیه۶ 🔻از برچسب زدن پرهیز کنیم. 🔻 قائل به این باشیم که باید اجازه داد قاضی در فضایی به دور از تنش و فشار تحمیلی، پرونده را بررسی و نتیجه را اعلام کند و تا محرز نشدن جرم، با آبروی کسی بازی نکنیم.
🔻محو اسرائیل 🔻«محو اسرائیل» یعنی مردم فلسطین که صاحبان واقعی آن سرزمینند -چه مسلمانشان، ‌چه مسیحی‌شان، چه یهودی‌شان- خود صاحبان اصلی دولت خودشان را انتخاب بکنند؛ بیگانه‌ها و اراذل و اوباشی مثل نتانیاهو و مانند اینها را که واقعاً اراذلند، از بین خودشان بیرون کنند. ۱۳۹۸/۰۸/۲۴
هدایت شده از فرهنگ مجاهد گیلان
🔻اَللّهُمَّ اَشْبِعْ کُلَّ جائعٍ 🔻خدایا هر گرسنه را سير گردان برای پیروزی مردم مظلوم غزه دعا کنیم...
شهید مدافع امنیت سردار سرتیپ دوم محمود خداداد 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 ماه مبارک رمضان 🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸 (اللَّهُمَّ ارْزُقْنِي فِيْهِ رَحْمَةَ الاَيْتامِ، وَإِطْعامَ الطَّعامِ، وَإِفْشاءَ السَّلامُ، وَصُحْبَةَ الكِرامِ، بِطَوْلِكَ يا مَلْجَأَ الامِلِينَ.) «خدایا روزیم گردان در این ماه مهرورزی نسبت به یتیمان و خوراندن طعام، و به آشکار کردن سلام و هم‌نشینی با کریمان به فضل و کرمت‌ ای پناه آرزومندان.»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 آیا تاکنون اندیشیده‌ایم چرا غربی‌ها این همه به ما خدمات رایگان اینترنتی می‌دهند؟ اعم از پیام‌رسان و شبکه‌های اجتماعی و ...
🔻قرار دادن یک دست و یک پا بعنوان مهریه!!! 🔻گاهی شنیده می‌شود در بین مردم که وقتی دو نفر با هم زنا می‌کنند و رابطه نامشروع برقرار می‌شود ، در اینجا اگر مرد آن دختر را به همسری نگیرد یک دست و یک پای وی قطع می‌گردد و باید وی را به عقد خود در آورد تا دست و پایش مهریه خانم شود تا آقا نتونه ایشون رو طلاق بده😂 این فرضیه از اساس غلطه و چنین چیزی تنها جزئی از خرافات حقوقی رایج در جامعه است قرار دادن دست و پای داماد به عنوان مهریه به این جهت که دارای ارزش مالی نیست و همین طور نمی توان مالک آن شد، صحیح نیست و در واقع چنین مهری به لحاظ قانونی باطل است و هیچ دادگاهی حکم به پرداخت چنین مهری نمی‌ دهد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💐 💥دومین مراسم💥 ضیافت افطاری سربازان انتظامی استان ایلام باحضور فرمانده استان و رئیس ع.س.ا‌.ا.ایلام⚘️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گفتگوی قرآنی رهبر انقلاب با دو دختر خردسال حافظ کل قرآن برنامه محفل 🔹زینب شیری جعفرزاده فرزند شهید مدافع حرم حبیب‌الله شیری جعفرزاده و عطیه عزیزی از استان خراسان جنوبی شهر حاجی آباد دو حافظ کل قرآن کریم و از مهمانان برنامه محفل با رهبر انقلاب دیدار و گفتگو کردند.https://eitaa.com/PR_Police
🔊اطلاعیه 🔊 حضور حجت الاسلام رامیار (رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان) در برنامه زنده سفره های همدلی به مناسبت ماه مبارک رمضان و تحویل سال همراه با اجرای گروه سرود بنات الحیدر فرزندان دختر کارکنان انتظامی 🔊🔻امروز ساعت ۱۷ از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی
حضور حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا ادیانی رییس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی در قرارگاه تامین نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ پشتیبانی فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی. حجت الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی پس از عرض خیر مقدم به کلیه کارکنان، اظهار داشت خداوند را شکر گذارم در روزهای پایانی سال ۱۴۰۲ در جمع برادران پرتلاش خودم در فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی هستم ایشان با تبریک ماه رمضان و بهار طبیعت، عنوان نمود: «طبق روایت، قرآن و روزه در قیامت شفاعت می کنند.» قرآن نور است و نورانی می کند و اگر قرآن نبود باب معرفت تا قیامت بسته بود مقام معظم رهبری می فرمایند: سعی کنید هر روز قرآن بخوانید و در خصوص نیروهای مسلح بیشتر بر این امر تاکید دارند منبع معنویت، قرآن، دعا و روایات هستند و هیچ جا جز قرآن انسان را سیراب نمی کند وی با اشاره به حماسه بزرگ انتخابات عنوان نمود: انتظامی در این نبرد تمام عیار سیاسی در خط مقدم قرار داشت. انتخابات یک توفیق بزرگ بود که منجر به تشکر مقام معظم رهبری شد و باید با افتخار بگویم: صددرصد کارکنان انتظامی در انتخابات شرکت کردند رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در ادامه اذعان داشت: امنیت ، کار رسمی ماست و مثل نماز واجب است تامین امنیت مراسمات و مناسبت ها توسط انتظامی در سال ۱۴۰۲؛ از توفیقات و برکات الهی و از افتخارات پلیس بود.اربعین نیز یکی از جلوه های زیبای خدمت انتظامی بود و امنیتی که پلیس رضوی برای شهروندان مهیا می کند جلوه ای متفاوت دارد و آن هم تامین امنیت حرم مطهر رضوی و امنیت عبادالرحمان که یا زائرین و یا مجاوران امام رضا علیه السلام هستند ، می باشد ادیانی در پایان اظهار داشت: در خدمت نوروزی ، سعی کنید بخش مهربانی تان را بیشتر آشکار کنید.... مقام معظم رهبری فرمودند: «مشاغل نیروهای مسلح از حساس ترین مشاغل در جمهوری اسلامی ایران است» واقعا شغل انتظامی شغل شریفی است چون میدان خدمت وسیع تری دارد و با جان و مال و آبروی مردم سروکار دارد و به همین دلیل نیاز به معنویت خاصی دارد که لازمه آن انس با قرآن و عمل به آن می باشد.