eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از .
🔸سفیر عشق شهید است و ارباب عشق حسین (ع) و وادی عشاق کربلا جایی که ارباب عشق سر به باد می‌دهد تا اسرار عشاق را بازگو کند که برای عشاق راهی جز از کربلا گذشتن نیست.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻آمریکایی‌ها، فلسطینی‌های مدافع خانه و وطن را تروریست می‌نامند اما آیا رژیم غاصبی که خانه و وطن آنها را اشغال کرده تروریست است یا کسانیکه می‌خواهند خانه و کاشانه خود را پس بگیرند؟
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🔻ملت متوقّف نمی‌شود. 🌷مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻با این انگیزه‌هایی که انسان در میدان‌های مختلف، از جوان‌های این کشور مشاهده می‌کند، دشمن در مقابل ملّت ایران، همچنان‌که در این چهل سال نتوانسته‌ است کاری انجام بدهد، بعد از این هم به توفیق الهی هیچ غلطی نمی‌تواند بکند. بله، اذیّت‌هایی می‌کنند؛ مسائل تحریم، مسائل اقتصادی، تبلیغات گوناگون، این کارها آزار می‌کند ملّت را امّا متوقّف نمی‌کند.۱۳۹۶/۱۲/۱۹
هدایت شده از روابط
💥در جواب ندای هل من ناصر عصر خویش قیام کن! 💥برای نشر این داغ، برای بیداری این نسل، برای ادای تکلیف در قبال این فجایع با هر مسلک و طریقی من هم فریاد میزنم.
هدایت شده از دیده بان سمنان
🌹شهید حاج قاسم سلیمانی 🌹 «تا کسی شهید نبود، شهید نمی شود. شرط شهید شدن، شهید بودن است. اگر امروز بوی شهید از رفتار و اخلاق کسی استشمام شد، شهادت نصیبش می شود. تمام شهدا دارای این مشخصه بودند».
هدایت شده از .
◾️برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری ستواندوم شهيد محمد ذخیره در شهرستان هامون ▪️به اطلاع مردم شهید پرور و ولایتمدار سیستان می رساند، مراسم تشییع شهید سرافراز انتظامی، ستواندوم‌ محمد ذخیره که در حمله تروریستی در دو راهی ایرندگان ، به فیض شهادت نائل گردیده است ، فردا چهارشنبه مورخه ۸فروردین ماه، ساعت ۱۲ ظهر در مصلی شهرستان هامون برگزار و سپس پیکر پاک و مطهر این شهید در روستای فیروزه‌ای اين شهرستان به خاک سپرده خواهد شد. ▪️بدینوسیله از امت حزب الله و مردم شهید پرور سیستان دعوت میشود، با حضور خود در این مراسم موجب شادی روح شهید والامقام و تسلی خاطر باز ماندگان شوند. ▪️این شهید بزرگوار، زاده روستای فیروزه‌ای بخش شیب آب شهرستان هامون است.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
رهبر معظم انقلاب: روز قدس بسیار مهم است...ما با این کارمان با یک نظام سیاسی ظالمانه و استکباری مبارزه می کنیم.
هدایت شده از روابط عمومی آ.شرقی
رئیس جمهور برزیل:آن‌چه که در غزه رخ می‌دهد جنگ نیست، نسل‌کشی است. این یک جنگ سربازان با سربازان نیست. این جنگ یک ارتشِ آماده با زنان و کودکان است.
هدایت شده از یا صاحب الزمان
⭕️‏حتی از دور دستا هم خودشون رو برای جشن امروز ورزشگاه آزادی رسونده بودن 😁 حضور داود کیم در جشن محفلی ها
هدایت شده از یا صاحب الزمان
⭕️وقتی اینترنشنال هم نمیتونه مراسم امروز رو بایکوت کنه ماشاءالله به اجتماع امام حسنی ها براندازا زوزه بکشن عمو ببینه😂
هدایت شده از .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
◾️ مراسم وداع با پیکر مطهر شهید "محمد ذخیره" در ستاد فرماندهی انتظامی خاش برگزار شد.
هدایت شده از روابط عمومی ع س استان کرمانشاه
🔻جماعت شعار فجایع غزه بدجوری تشت رسوایی جماعت حامی زن، زندگی و آزادی را از روی بوم انداخت زنان و دختران زن، انسان نیستند؟ آزادی و زندگی نمی خواهند؟
هدایت شده از ادمین روابط عمومی مرکز آموزش شهید بیگلری
🔻شهید اسماعیل حبیبی: 🌷شما زنان مسلمان سعی کنید فاطمه (سلام الله علیها) را برای خود الگوئی قرار دهید و از او پیروی کنید که اگر پیروی کردید صددرصد به بهشت برین خواهید رفت و حضرت فاطمه شفیع شما خواهد شد واین را هم بخاطر داشته باشید که اوّلین کس که وارد بهشت می شود دخت عزیز پیامبر اسلام (صلی الله علیه و آله) حضرت فاطمه (سلام الله علیها) است. 🌷
هدایت شده از غواصان دریا دل
📸 سفر یک روزه فرمانده کل انتظامی کشور به استان زنجان🇮🇷 ۱۴۰۳/۰۱/۰۷ 🔻📌فرمانده انتظامي کل جمهوری اسلامی ایران ضمن حضور در استان زنجان و دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان گفت : زنجان برای من یادآور رشادت های شهدایی چون " فتحی " و " سليماني" است، همچنین در این سفر یک روزه از مجموعه مجتمع فرهنگی رفاهی کوثر و ستاد فرماندهی انتظامی استان زنجان بازدید به عمل آمد. در ادامه سردار " احمدرضا رادان " فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده شهیدان " مهدی هادی " و " علی بیات " ضمن اشاره به منزلت ، اجر و قرب خانواده معظم شهدا، به واسطه دایره وسیع شهادت فیض شهید باعث تخصیص مقام شفاعت برای خانواده شهدا با حفظ خون و ادامه راه شهید می شود.
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل
هدایت شده از غواصان دریا دل