eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻آرزو دارم یک روز شبکه خبر این رو اعلام کنه...
💢چهارمین شهید حادثه تروریستی امروز سیب سوران شهید حسین سردشت بیرجندی
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا: اگر نبود بشارت لیله الجوائز، عید سعید فطر، دل کندن از این ماه صیام جانکاه بود اما عید فطر که از زیبایی هایش نماز این روز عزیز است بشارت جایزه می دهد و این جایزه درهم و دینار نیست بلکه بهشت برین خداوند است.
🔻پخش مراسم جزء خوانی قرآن کریم ستاد مرزبانی استان خراسان شمالی در بیست و نهمین روز از در شبکه استانی اترک خراسان شمالی
اطلاعیه پلیس در واکنش به حمله تروریستی سیب و سوران مرکز اطلاع رسانی فراجا طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد: 🔹در پی حمله بزدلانه و کور گروهک تروریستی جیش الظلم به نیروهای انتظامی که در حین گشت زنی در شهر سیب و سوران برای تأمین امنیت و آرامش مردم در شب عید فطر بودند، پنج نفر از دلاورمردان پلیس به شهادت رسیدند. 🔹فرماندهی انتظامی کشور، ضمن تبریک و تسلیت به خانواده معظم شهدا و کارکنان انتظامی سراسر کشور اعلام می‌دارد: قطعاً تروریست‌ها در کمترین زمان ممکن به سزای اعمالشان خواهند رسید و جامعه را از لوث اشرار و بدخواهان این کشور پاک خواهیم کرد.
🔰رهبر انقلاب در خصوص شهید صیاد شیرازی می‌فرمایند: از اوایل انقلاب تا وقت شهادت، حقّاً و انصافاً جز خیر از این مرد چیزی ندیدیم. 🔹 ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی به دست منافقان کوردل را تسلیت عرض می نماییم.
🔻🇮🇷شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی: صیاد سلمان ارتش ما بود صیاد_دلها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 نمایش کلیپ تبریک عیدسعیدفطر توسط رئیس عقيدتي سياسي فرماندهی انتظامی استان لرستان از شبکه افلاک استان لرستان🔰 به گزارش روابط عمومی لرستان، کلیپ تبریک عید سعید فطر توسط حجت الاسلام حسینی مازندرانی، تولیدشده عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان لرستان راس ساعت ۲۱۳۰ مورخه ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ از شبکه افلاک استان لرستان پخش گردید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پخش گزارش خبری برگزاری محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان برجسته استانی به میزبانی فرماندهی انتظامی استان کردستان در مهمانسرای انتظامی استان در بخش های خبری صداوسیمای مرکز
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما ملت امام حسینیم شهدای حادثه تروریستی سیب سوران که به دست گروهک تروریستی جیش الظلم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند .
🔻 بیست و یک روز از سال جدید گذشت و ۲۶ ایرانیِ عزیز و حافظ امنیت، توسط تروریست‌های جیش الصهیون در سیستان و بلوچستان به شهادت رسیده‌اند ▪️آن‌ها که وقیحانه صحبت از «گفتگو» با این تروریست‌ های خون‌ آشام می‌کنند در خون‌ های ریخته شده شریک‌ اند. ▪️طرف حساب این وحشی‌ها فقط و فقط سرب داغ است.
💢 تصویری از شهید سرلشکر محمدرضا زاهدی در کنار شهید سپهبد علی صیاد شیرازی 🔹انتشار به مناسبت سالگرد شهادت شهید صیاد شیرازی ✍️
🔻تحلیل حمید رسایی از حملات تروریستی سیستان و بلوچستان: 🔹فعال شدن تروریست‌هایی مثل جیش الظلم در داخل ایران، برای پرت کردن حواس‌ و تأخیر انداختن پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی است
🔺طریقه خواندن نماز عید فطر چگونه است؟ 🔹نماز عید فطر همانند نماز صبح دو رکعت است، با این تفاوت که به جای سوره توحید در رکعت اول و دوم به ترتیب سوره‌های اعلا و سوره والشمس خوانده می‌شود و در رکعت اول ۵ قنوت و رکعت دوم ۴ قنوت دارد. 🔹نماز عید فطر چگونه اقامه می‌شود؟ نماز عید فطر و قربان در زمان حضور امام علیه السلام واجب است و باید با جماعت خوانده شود، و در زمان ما که امام علیه السلام غایب است، مستحب بوده و می‌شود آن را با جماعت یا فرادی خواند. وقت نماز عید فطر و قربان از اوّل آفتاب روز عید تا ظهر است. در عید فطر مستحب است بعد از بلند شدن آفتاب افطار کنند، و زکات فطره را هم بدهند، بعد نماز عید را بخوانند. 🔸رکعت اول نماز عید فطر نمازگزار در رکعت اوّل بعد از خواندن حمد و سوره (که سوره اعلی مرسوم است) باید پنج تکبیر بگوید و بعد از هر تکبیر یک قنوت بخواند و بعد از قنوت پنجم تکبیر دیگری بگوید و به رکوع رود، بعد دو سجده به جا آورد و برخیزد. 🔸رکعت دوم نماز عید فطر در رکعت دوّم بعد از خواندن حمد و سوره (که سوره شمس مرسوم است) خوانده می‌شود و چهار تکبیر گفته می‌شود و بعد از هر تکبیر قنوت خوانده می‌شود و بعد از تکبیر پنجم به رکوع رفته و بعد از رکوع دو سجده به جا آورد و تشهّد و سلام گفته می‌شود.