eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.7هزار عکس
13.2هزار ویدیو
190 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
💐زادروزت فرخنده باد علیرضا جان💐 ستوان یکم «علیرضا موذن» از نیروی‌های مرزبانی شهرستان نهبندان در تاریخ ۱۴۰۲/۱۲/۱۵ طی درگیری با اشرار مسلح در نقطه صفر مررزی به شهادت رسید. وی مجرد و اهل شهرستان بیرجند بود.
///گزارش تصویری 💢ورود پیکرپاک شهیدان به شهرستان زابل باحضور فرماندهان انتظامی
///گزارش تصویری 💢مراسم وداع با پیکر مطهر شهید "بهزاد بارانی" در زابل
///گزارش تصویری 💢ورود پیکر پاک شهید "کمالی" به شهرستان نیمروز با حضور فرمانده انتظامی شهرستان زابل
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👆لحظه اعلام خبر شهادت فرزندان و نوه های اسماعیل هنیه به وی؛ هنیه درقطر است
پیام تسلیت رئیس‌جمهور به اسماعیل هنیه در پی شهادت فرزندانش 🔹برادر مجاهد جناب آقای اسماعیل هنیه، رئیس محترم دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی - حماس سلام‌علیکم بما صبرتم اقدام جنون آمیز رژیم سفاک صهیونیستی در حمله به اردوگاه الشاطی که منجر به شهادت سه تن از فرزندان گرانقدر جنابعالی به همراه سه فرزند دلبند و بی گناه آنان شد، عمیقا موجب تاثر خاطر اینجانب و احاد ملت ایران شد. بی شک این جنایت خوی وحشیگری و کودک کشی این رژیم را عیان تر کرد و نشان داد برای نجات از باتلاق فروپاشی و پوشاندن عجز و درماندگی و ناکامی در رویارویی با جبهه مقاومت، در جنایت علیه بشریت به هیچ اصول انسانی و اخلاقی پایبند نیست. 🔹متاسفانه در مقابل چنین جنایات بی سابقه در تاریخ، مدعیان حقوق بشر نه تنها نظاره گر هستند بلکه با سکوت و حمایت های ناجوانمردانه خود، زمینه را برای تکرار اینگونه جنایات فراهم می کنند و قطعا شریک جرم این رژیم منفور هستند. 🔹اینجانب با کمال تاسف، این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و مجاهدان جبهه مقاومت تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال در این روز عزیز، برای این شهیدان علو درجات و برای شما سلامتی و ثبات قدم در مسیر نورانی مقاومت و دفاع از آرمان والای ملت مظلوم فلسطین را مسالت دارم.
🔸️انفجار در قزوین جان مامور آتش‌نشانی را گرفت 🔹انفجار و آتش‌سوزی در یک انبار مواد دخانیات در قزوین منجر به فوت یک مامور آتش‌نشانی و مصدومیت ۹ شهروند شد. 🔹۹ شهروند دیگر نیز به دلیل سوختگی و جراحات ناشی از آتش در صحنه حادثه مصدوم شدند که سه تن از آنان ماموران آتش‌نشانی بودند. 🔹تلاش برای مهار آتش ادامه دارد.
💢‌دستگيری عاملان انفجار صوتی در زاهدان 🔹‌فرمانده انتظامی زاهدان: در پی اعلام شرارت و پرتاب اشیاء انفجاری صوتی در سطح شهر زاهدان، ماموران پس از شناسايی و تعقيب و مراقبت، يک دستگاه خودرو با دو نفر سرنشین را در سطح يکی از خيابان‌های شهرستان متوقف می‌کنند. 🔹‌عاملان شرارت دستگیر و آنان به بزه انتسابی اعتراف کردند. مجرمان بلافاصله جهت بررسی‌های تخصصی به سازمان اطلاعات انتظامی استان منتقل شدند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨پیام هشدار ایران به آمریکا از مسقط 🔹وزیرخارجه: ایران علاوه بر اقدامات قانونی و بين‌المللی به عمل آمده، با استفاده از حقوق شناخته شده خود در چارچوب حقوق بین‌الملل، متجاوزان جنایتکار را پاسخگو و تنبیه خواهد کرد. 🔹پیام شفاف و روشنی از طریق سفارت سوئیس به کاخ سفید ارسال شد. آمریکا نمی‌تواند از مسئولیت خود در حمایت مطلق از جنایات اسرائیل شانه خالی کند. 🔹امیرعبداللهیان در سفر به مسقط با وزیرخارجهٔ عمان و رئیس هیئت مذاکره‌کنندهٔ دولت نجات ملی یمن دیدار کرد.
✅ابراهیم رییسی با انتشار عکسی از موشک‌های بالیستیک، خبر از انتقام قطعی از اسراییل داد.
♦️رویترز: اسرائیل می‌داند که ایران حملات شدیدی را انجام خواهد داد برای همین تمامی جنگنده‌های خود را برای حمله به نطنز و فوردو در حالت آماده باش نگه داشته است 🔹اکانت امنیتی عبری: قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص) سپاه تمامی یگان‌های موشکی و سامانه‌های راداری را در آماده باش کامل قرار داده است./صابرین نیوز @
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹 آخرین حضور حاج قاسم در نماز عید فطر و دعای قشنگ سردار ... 🔜
🔻مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی): 🔰ملت ایران امسال به قدر وسع و توان خود، حداکثر استفاده را از ضیافت پرنعمت الهی برد.
🔸آغاز اجرای طرح حجاب و عفاف از روز ۲۶ فروردین در تهران به نام خدا شهروندان گرامی، هم میهنان محترم ▫️فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ضمن تبریک عید سعید فطر و تقدیر از تمامی هموطنان قانون‌مدار به سبب رعایت ارزش ها و موازین دینی و اخلاقی جامعه، به اطلاع می رساند که در چارچوب مطالبات عمومی و بر اساس وظایف قانونی، طرح حجاب و عفاف از روز شنبه بیست و ششم فروردین ماه در همه معابر و اماکن عمومی با جدیت بیشتر دنبال خواهد شد. ▫️به همین سبب ،از همه شهروندان محترم ، به ویژه دختران و بانوان گرامی، درخواست می شود به منظور رعایت قانون و حفظ ارزش های اخلاقی و هنجارهای ملی و مذهبی جامعه، حریم پر حرمت حجاب و عفاف را آنگونه که شایسته است رعایت نمایند. ▫️پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان، یادآور می شود که ناگزیر، براساس وظایف خویش، با ناقضان قانون حجاب و عفاف برخورد قانونی می نماید.از همین روی، از آنان انتظار دارد که به ارزش های قانونی احترام بگذارند و کنش و پوشش خود را در آن چارچوب تنظیم نمایند.
🔴یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده بود و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.
🔴پایتخت منطقه پرواز ممنوع شد... هر شئ و هر پرنده‌ای به سمت تهران بیاید از ۲۴ بامداد روز چهارشنبه هدف قرار خواهد گرفت....
🔴هاآرتص رسانه صهیونیستی اذعان کرد:‌ ایران، حماس نیست؛ جنگ با ایران یعنی آوارگی مردم اسرائیل
🔴کارشناسان نظامی ایران می گویند: منطقه پرواز ممنوع اعمال شده به بخش هایی از ایران برای آزمایش تسلیحات دوربردِ جدید و حیاتی است. ‌ ♦️یک منبع مطلع در نیروی هوافضای سپاه در واکنش به انسداد جی‌پی‌اس در شهرک‌های صهیونیست‌نشین گفت: ایران از قبل برای این موضوع چاره‌اندیشی کرده و تمامی موشک‌هایی که در ١٢ سال گذشته ساخته شده‌اند از جی‌پی‌اس و در کل از هیچ یک از وسایل موقعیت‌یاب بین‌المللی استفاده نمی‌کنند.
🌍 درتاریخ بشریت قوم یهود بدترین قوم درجهان بوده است صهیونیست های داخلی ؛ اصلاحطلبان هستند که نمونه وارونه گرایی وبهانه هاس اسراییل می‌باشند 🔹اگر به شاهچراغ حمله کنند: ❗️جای گشت ارشاد، امنیت مردم رو تامین کنید. 🔹اگر تروریست دستگیر شود: ❗️نه به اعدام 🔹اگر اسرائیل، نطنز و اصفهان و شهریاری و احمدی روشن را بزند: ❗️دیدید روسیه اس۳۰۰ نداد 🔹اگر غزه اسرائیل را بزند: ❗️خون رو با خون جواب نمیدن 🔹اگر طالبان، احمد مسعود را بزند: ❗️حکومت، حاضر به دفاع از مظلوم نیست! 🔹اگر از مظلومین فلسطین دفاع شود: ❗️نه غزه، نه لبنان! 🔹اگر تحریم کنند: ❗️به خاطر دشمنی با آمریکا است. 🔹اگر امریکا برجام رو پاره کرد: ❗️به خاطر حمله به سفارت عربستانه! 🔹اگر رییسی بدون برجام، تحریم رو بی اثر کرد: ❗️پولش رو نمی‌تونید بیارید چه فایده! 🔹اگر پولها آزاد شد: ❗️همه رو دادید فلسطین! 🔹 واکسن ساختیم: ❗️آب مقطره 🔹 واکسن وارد کردیم: ❗️چینیه به درد نمیخوره! 🔹 با عربستان جنگیدیم: ❗️دیپلماسی بلد نیستید. 🔹با عربستان ارتباط برقرار شد: ❗️چی شد عقب نشینی کردید؟! 🔹هیاتها رونق گرفت: ❗️مردم نیاز به شادی دارند 🔹جشن غدیر برگزار شد: ❗️امارات ماهواره فرستاد شما ایستگاه صلواتی می زنید. 🔹ماهواره فرستادیم: ❗️وقتی مردم تو اجاره خونه مانده‌اند، ماهواره چه فایده داره! 🔹با چین قرارداد ساخت مسکن نوشتیم:❗️کشور رو فروختید به چین و روسیه 🔹روسیه اسلحه از ما خرید: ❗️در جنگ اوکراین دخالت کردید! 🔹اعلام بی طرفی کردیم: ❗️از اسرائیل ترسیدید 🔹اسرائیل رو بزنیم: ❗️مقصر مائیم چوب کردیم لانه زنبور 🔻 تراوشات ذهن بیمار، پایان ندارد. 🔻غربگرائی نوعی بیماری روحی روانی است. که برخی بدان دچارند و متاسفانه از بیماری خود. بی خبرند! ﹏﹏⃟🌻﹏﹏ 📮 انتشارحداکثری با شما ♨️اینجا همه چیز مهم است👇 🌐کانال بین المللی طلایه داران بدون مرز
انتظار حمله تلافی جویانه جمهوری اسلامی ایران از رژیم صهیونسیتی بیشتر از خود حمله برایشان کشنده تر شده است. در حال لحظه شماری برای تأدیب و انتقام بابت غلطی که کردند هستند. به نازم سیادتی را که جمهوری اسلامی ایران برای تمام ما ایرانیان به ارمغان آورده که سکوتش هم لرزه بر اندام ظالمان دنیا می‌افکند.
🔻شهدای عید فطر🌹🌹🌹 💢حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی به راستی خداوند متعال شهادت در راه خود را تنها نصیب خاصان خویش می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📸 با بی‌حجابی چه باید کرد