eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از سرباز امام زمان (عج)
📿وَمَا خَيْرُ خَيْر لاَ يُنَالُ إِلاَّ بِشَرّ، وَيُسْر لاَ يُنَالُ إِلاَّ بِعُسْر 🟤آن نيکى که جز از طريق بدى به دست نيايد نيکى نيست و نه آن آسايش و راحتى که جز با مشقت زياد (و بيش از حد) فراهم نشود ✍اشاره به اينکه بعضى براى رسيدن به مقصود خود از هر وسيله اى استفاده مى کنند در حالى که دستور اسلام اين است که تنها از طريق مشروع و صحيح بايد به اهداف رسيد. به بيان ديگر، هدف وسيله را توجيه نمى کند. همچنين نبايد براى رسيدن به راحتى ها به سراغ مقدماتى رفت که بيش از حد انسان را در فشار قرار مى دهد.
هدایت شده از شرق تهران
🔻نهج البلاغه بخوانیم نامه 2 - نامه به مردم كوفه پس از پيروزى در نبرد جمل 🔻و من كتاب له عليه‌السلام إليهم بعد فتح البصرة ☘ وَ جَزَاكُمُ اَللَّهُ مِنْ أَهْلِ مِصْرٍ عَنْ أَهْلِ بَيْتِ نَبِيِّكُمْ أَحْسَنَ مَا يَجْزِي اَلْعَامِلِينَ بِطَاعَتِهِ وَ اَلشَّاكِرِينَ لِنِعْمَتِهِ فَقَدْ سَمِعْتُمْ وَ أَطَعْتُمْ وَ دُعِيتُمْ فَأَجَبْتُمْ☘ 📋ترجمه: ☘خداوند شما مردم كوفه را از سوى اهل بيت پيامبر صلّى اللّه عليه و آله و سلّم پاداش نيكو دهد، بهترين پاداشى كه به بندگان فرمانبردار، و سپاسگزاران نعمتش عطا مى‌فرمايد، زيرا شما دعوت ما را شنيديد و اطاعت كرديد، به جنگ فرا خوانده شديد و بسيج گشتيد.☘ 📚نهج البلاغه
هدایت شده از روابط عمومی ک و ب
🔻 امام علی (ع) در حکمت ۲۷ نهج‌البلاغه می‌فرماید : «إمْشِ بِدَائِکَ ، مَا مَشَی بِک» با بیماری ات بساز مادامی که با تو همراهی می‌کند . امیرالمومنین (ع) در این گفتار حکیمانه خود ، به یک اصل مهم بهداشتی و درمانی اشاره می‌کند که تا زمانی که بیماری فشار شدید نیاورده ، بگذار بدنت بدون نیاز طبیبان و دارو آن را دفع کند . این مساله شاید در آن روز که امام این را می‌فرمود روشن نبود ؛ اما امروز روشن است که بدن خود دارای نیروی دفاعی است و هرگاه بیماری با استفاده از قدرت دفاعی بدن از بین برود هم زیان‌های دارو و درمان را ندارد و هم بدن را تقویت کرده و برای آینده بیمه می‌کند . البته هرگاه نیروی دفاعی بدن عاجز بماند ، باید با استفاده از طبیب و دارو به کمک او شتافت تا بیماری را دفع کند .
‌‌🔻راهپیمایی نمازگزاران در حمایت از اجرای عملیات «وعده صادق» حضور ریاست محترم سازمان عقیدتی سیاسی فراجا حجت الاسلام والمسلمین ادیانی در نماز جمعه تهران 🔻نمازگزاران تهرانی پس از اقامه نماز جمعه (۳۱ فروردین ۱۴۰۳)، در راهپیمایی از دانشگاه تهران تا میدان انقلاب، از اجرای عملیات «وعده صادق» و دفاع مشروع سپاه و نیروهای مسلح قدردانی و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.
🍃🍂🌸🍃🍂🌸 🍂🌸🍂 🌸 🍃وَيَوْمَ يَعَضُّ الظَّالِمُ عَلَىٰ يَدَيْهِ يَقُولُ يَا لَيْتَنِي اتَّخَذْتُ مَعَ الرَّسُولِ سَبِيلًا يَا وَيْلَتَىٰ لَيْتَنِي لَمْ أَتَّخِذْ فُلَانًا خَلِيلًا🍃 ﻭ ﺭﻭﺯﻱ ﻛﻪ ﺳﺘﻤﻜﺎﺭ ، ﺩﻭ ﺩﺳﺖ ﺧﻮﺩ ﺭﺍ [ ﺍﺯ ﺷﺪﺕ ﺍﻧﺪﻭﻩ ﻭ ﺣﺴﺮﺕ ﺑﻪ ﺩﻧﺪﺍﻥ ] ﻣﻰ ﮔﺰﺩ [ ﻭ ] ﻣﻰ ﮔﻮﻳﺪ : ﺍﻱ ﻛﺎﺵ ﻫﻤﺮﺍﻩ ﺍﻳﻦ ﭘﻴﺎﻣﺒﺮ ﺭﺍﻫﻲ ﺑﻪ ﺳﻮﻱ ﺣﻖ ﺑﺮﻣﻰ ﮔﺮﻓﺘﻢ ، ﺍﻱ ﻭﺍﻱ ، ﻛﺎﺵ ﻣﻦ ﻓﻠﺎﻧﻲ ﺭﺍ [ ﻛﻪ ﺳﺒﺐ ﺑﺪﺑﺨﺘﻲ ﻣﻦ ﺷﺪ ] ﺑﻪ ﺩﻭﺳﺘﻲ ﻧﻤﻰ ﮔﺮﻓﺘﻢ. (فرقان/٢٧و٢٨) 🔸🔹🔸 وقتی کسی جلوی شما خمیازه می کشد، شماهم اين كار را تكرار می كنيد. مسبب این حالت ، سلولهای عصبی خاصی در مغز است که به آنها نورونهای آینه ای می گویند. وظیفه این نورونها تقلید ناآگاهانه از رفتار و کردار دیگران است. 🔻مراقب هم نشینان خود باشید، نورونهای آینه ای مغزتان بدون آگاهی شما، شما را مشابه اطرافیانتان می کند. اساتید دانشگاه کالیفرنیا معتقدند که این نورونها بخاطر اینکه شبیه آینه رفتارهای دیگری را کپی می کنند در فراگیری زبان و تقلید اهمیت زیادی دارند. ✅️در انتخاب دوست و هم نشین دقت کنیم. 🌸 🍂🌸🍂 🍃🍂🌸🍃🍂🌸
هدایت شده از روابط عمومی ف انتظامی کردستان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 ☝️☝️ 🌹یابن الحسن، ما پای قدم تو اسرائیل را نابود خواهیم کرد... (برگرفته از سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین پناهیان)
هدایت شده از گل یاس
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🇮🇷 مخالفان مردم‌سالاری دینی 🌹مقام معظم رهبری مدظله العالی 🔻این‌که باز بعضی این جور وانمود کنند که «اگر بخواهیم ضوابط اسلامی را رعایت کنیم، با مردم‌سالاری قابل جمع نیست»، جزو حرف‌های دشمنان جمهوری اسلامی و دشمنان ملّت ایران است؛ و البتّه ممکن است کسانی از روی غفلت این حرف‌ها را بزنند. بنده متّهم نمی‌کنم که هر کسی این حرف‌ها را می‌زند، حتماً پیش‌کرده‌ی دشمن است؛ نه، گاهی از روی غفلت است امّا بدانند این حرف، حرف دشمن است و دشمن می‌خواهد ریشه‌ی اسلامیّت را بزند.۱۴۰۰/۰۳/۱۴
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🌹نهج البلاغه بخوانیم 🔻حکمت هشتم نهج البلاغه 🌹اعْجَبُوا لِهَذَا اَلْإِنْسَانِ، يَنْظُرُ بِشَحْمٍ وَ يَتَكَلَّمُ بِلَحْمٍ وَ يَسْمَعُ بِعَظْمٍ وَ يَتَنَفَّسُ مِنْ خَرْمٍ! 🌷از اين انسان شگفت زده شويد كه با پيهی مى بيند، با گوشتى مى‌گويد، با استخوانى مى‌شنود، و از حفره اى تنفس مى كند. 🥀How wonderful is man that sees with fat, talks with a piece of flesh, hears with a bone and breathes through a hole.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
2_144215245308737668.mp3
235.2K
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
2_144215245308740577.mp3
3.01M
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 ثبت بی‌حجابی بنام اصلاحات 🔻مبارزه عملی سران با اسلامی در جامعه ایرانی می‌بایست در تاریخ رسمی کشور به صورت مدون و مستند ثبت گردد تا واقعیت‌ها برای نسل نو و آیندگان پنهان نماند. 🔻واقعیت این است که برخی روشنفکرنماهای دانشگاهی و حتی معمم از سویی با بازیافت پسماندهای فکری و فلسفی غرب به اسم آزادی و حقوق مردم و از سوی دیگر با تفسیر به رأی قرآن و تحریف احادیث، برخی احکام الهی را تعطیل نموده و منادی سبک زندگی غربی شدند و رجال سیاسی اصلاحات و رسانه‌های اصلاح طلب نقش بسیار پررنگی در پیاده سازی این چالش تحمیلی بیگانه داشتند. 🔻بنابراین پیشنهاد می‌شود محتوایی با این متن در متون تاریخی ثبت شود: «جریان کشف حجاب در تاریخ ایران پس از اولین بار توسط رضاخان و با رویکرد سخت بر جامعه مومن ایرانی تحمیل شد، برای دومین بار در تاریخ ایران با طراحی سرویس های امنیتی خارجی و میدان داری جریان اصلاحات و روشنفکرنماها تلاش شد برای بار دوم بر ملت مسلمان ایران تحمیل شود.»
هدایت شده از یا صاحب الزمان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻رهبری صراحتا فرمودند دشمن عده‌ای رو استخدام کرده تا بیان هنجارشکنی کنن و حرمت حجاب رو بشکنن! ❌بعد عده ای انقلابی‌های ساده‌لوح میگن به‌جای بازداشت هنجارشکنانی که مستخدم دشمنن برید کار فرهنگی کنید!
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🌷تلاوت قرآن کریم 🔻حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی 🌹تلاوت‏ قرآن، مفهومى بالاتر از «قرائت» است و با تدبر، تفکر و عمل همراه است؛ مفهومی مغایر خواندن‏ سرسرى و خالى از تفكر و انديشه کلام الهی که نشان می دهد قرآن را نباید تند و دست و پا شكسته خواند.
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
🔻ما از آنِ خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم. 🔻تدبر در قرآن 🌹وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنَ الْأَمْوَالِ وَالْأَنْفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرِ الصَّابِرِينَ *الَّذِينَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِيبَةٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَيْهِ رَاجِعُونَ. 🌹قطعاً همه شما را با چیزی از ترس، گرسنگی، و کاهش در مالها و جانها و میوه‌ها، آزمایش می‌کنیم؛ و بشارت ده به استقامت‌کنندگان! آنها که هر گاه مصیبتی به ایشان می‌رسد، می‌گویند:«ما از آنِ خدائیم؛ و به سوی او بازمی‌گردیم!» سوره_بقره آیات 155 و 156 🌹We will surely test you [all] with Something of fear and hunger and Loss of wealth and lives and fruits. [O, Messenger] so give glad tidings to The patients! Those who when Afflicted with calamity they say: "Indeed we belong to Allah, and to Him do we indeed return." Surah Al-Baqarah, verses:155- 156
هدایت شده از روابط عمومی مرکز آموزش ثامن الائمه علیه السلام مشهد
💠 دعا برای مرزداران بخش(1) 🔸 خدایا! بر محمّد و آلش درود فرست و به عزّتت مرزهای مسلمانان را محکم و استوار ساز و به نیرویت نگهبانان مرزها را توانایی بخش و عطایای آنان را به توانگری‌ات کامل و سرشار کن.