eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
45.1هزار عکس
13.5هزار ویدیو
192 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ کشف بیش از ۷ کیلوگرم تریاک در قروه فرمانده انتظامی شهرستان قروه: 🔸مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با اشراف اطلاعاتی از انتقال مقادیری مواد مخدر توسط ۲ دستگاه خودروی سمند و پژو مطلع شدند و موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت. 🔸مأموران در یک عملیات پلیسی خودروهای مورد نظر را توقیف که در بازرسی از آنها مقدار ۷ کیلو و ۱۹۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک را کشف کردند. 🔸در این عملیات ۲ نفر متهم دستگیر و برای اقدامات بعدی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند. 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 زندان ابوغریب این‌بار در اراضی اشغالی؛ افشاگری افسر اسرائیلی از جنایات رژیم صهیونیستی در زندان‌‌ "سدی‌تیمان" در صحرای نقب! 🔹 افسر ذخیره ارتش اسرائیل در مصاحبه با رسانه آمریکایی CNN: 🔹"اهالی غزه را که اینجا می‌آورند به عنوان تروریست برچسب زده می‌شوند و تروریست‌ها مستحق مرگ هستند و لیاقت دریافت کمک‌های پزشکی مشابه دیگران نیستند؛ برخی از بازداشت‌شدگان را می‌برند و به شدت کتک می‌زنند و استخوان‌ها و دندان‌های آنها شکسته می‌شود.
🔸️هاآرتص: از ابتدای جنگ در غزه تاکنون ده سرباز و افسر صهیونیست خودکشی کرده‌اند که برخی از خودکشی‌ها در خلال نبرد در غزه بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻 موشن گرافیک | جای دانشجو بازداشتگاه نیست، نه ببخشید.. هست! ❗️این وسط یکی نیست از رفقای غربگرا بپرسه بالاخره چی شد؟! جای دانشجو بازداشتگاه هست، نیست یا چی؟ 🇮🇷روابط عمومی پلیس🇮🇷 🆔@PR_Police
28.04M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹در گروگان گیری 2 نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و عملیات پلیس به منظور رهایی گروگان ها،شهید یاسر عبدلی یکی از افسران شجاع، متعهد و متخصص پلیس بر اثر اصابت گلوله اشرار به شهادت می رسد. 🔹شهید یاسر عبدلی مبارزه با اشرار مسلح 24اردیبهشت 1402 سیستان و بلوچستان
🚨پلمپ ۴ واحد صنفی بدلیل بی حجابی در اجرای طرح نور در شهر بوشهر 📌سازمان اطلاعات فرماندهی انتظامی استان بوشهر 🔹در راستای اجرای طرح نور و برخورد با هنجارشکنی در معابر و اماکن ۴ واحد صنفی( کافه و باشگاه بدنسازی) به‌دلیل بی‌توجهی به تذکرات پلمپ گردیدند.
🔻حجت‌الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا 🔻کار فرهنگی باید موثر انجام گردد و رفتار اجتماعی و سبک زندگی اسلامی را به جامعه نشان دهد و سبک زندگی رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) الگوی شایسته ای برای همگان می باشند.
🔻حجت الاسلام ادیانی در گردهمایی معاونین فرهنگی و اجتماعی انتظامی: 🔻در کارهای فرهنگی باید چشم و گوشمان به رهنمودها و فرامین مقام معظم رهبری باشد 🔻معاونین فرهنگی و اجتماعی با آگاهی و هوشیاری، ذهن های مردم را نسبت به واقعیت ها و ماهیت مأموریت های پلیس روشن سازند و با ارتباط مستمر با مردم، همراهی و همبستگی آحاد جامعه و انتظامی را روز به روز افزایش دهند.
🔻دستگيري 26نفر سارق سابقه دار و مالخر در خراسان شمالی 🔻سرهنگ مقصود رستگار رئيس پليس آگاهي استان از شناسايي و دستگيري 26سارق و مالخر در طرح عملياتي مبارزه با مالخران و صنوف متخلف درخراسان شمالي خبر داد و گفت : در همين رابطه 48 فقره انواع سرقت شامل سرقت از اماکن خصوصي، محتويات داخل خودرو و ... نيز کشف شد.
حجت الاسلام ادیانی نماینده ولی فقیه در فراجا : انتظامی کشور از ارکان تامین امنیت است .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
تجليل از مامور وظيفه شناس يابنده يسنا کودک گمشده در ملارد
بیست وششمین گردهمایی معاونین فرهنگی اجتماعی انتظامی کشور حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا ادیانی رئیس عقیدتی سیاسی فراجا انتظام امور مسلمین از وظایف رهبری است ومجموعه انتظامی کشور افتخار دارد تحت تبعیت محض حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) است.
🔻اجتماع خودجوش مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور و فراجا به دنبال اجرای «طرح نور فراجا» در راستای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب، شامگاه شنبه اجتماع خودجوش و مردمیِ مردم بندرعباس در حمایت اقدامات فراجا در مقابله با بی حجابی و بد حجابی و اجرای طرح سراسری نور در ساحل بندرعباس برگزار شد.
🌘مرحوم رحیم پور ازغدی، پدر استاد رحیم پور ازغدی ؛ باورش سخته، مخصوصا در این زمان که روزگار غریبی است! ‌‌‌‌‌‌‌‌🌿رهسپاریم با ولایت تا شهادت 🌿 🇵🇸✌️🇮🇷 #
پخش مستند فدائیان امنیت ویژه شهید گرانقدر حامد ضابط از شبکه صدا و سیمای مرکز مهاباد 🔰مستند فدائیان امنیت ویژه شهید گرانقدر حامد ضابط کاری معاونت تبلیغات و روابط عمومی ساعس فراجا از شبکه صدا و سیمای مرکز مهاباد استان آذربایجان غربی در ساعت ١٣:۵۵ روز یکشنبه مورخه ٢٣ اردیبهشت ماه پخش گردید و همچنین ساعت ١٠ :٢١ امروز نیز مجددا پخش خواهد شد .
معاونین فرهنگی و اجتماعی باید خاضعانه، صمیمانه و دوستانه افکار جامعه و کارکنان انتظامی را برآورد کنید و داده های واقعی و حقیقی را به فرمانده برای اتخاذ تصمیمات، ارائه دهند.
🔻پوشش خبری "خبرگزاری مهر" از جلسه هدایت سیاسی تحت عنوان " نقش امنیت در جهش تولید و مشارکت مردم " که با حضور رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان لرستان حسینی مازندرانی، فرماندهان، مدیران و کارکنان انتظامی در حسینیه ثارالله ستاد انتظامی لرستان برگزار گردید. 🔰لینک خبر 👇 https://www.mehrnews.com/news/6104043
🔻 حکمت ۱۹ نهج البلاغه ؛ آن کس که در پی آرزوی خویش تازد ، مرگ او را از پای درآورد ...
سردار رادان؛  🔻 قانون عفاف و حجاب و طرح نور به دنبال آن است تا از دختران میهن اسلامی که مادران آینده این مرز و بوم هستند، در مقابل فسادهای فرهنگی خانمان سوز صیانت کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻تیزر اطلاع رسانی بیست و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان و اعضای وابسته (خود اعضا،همسر و فرزندان تحت تکفل ) فرماندهی انتظامی استان لرستان
🔻بیست و نهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم کارکنان پایور و وظیفه و 🔻ششمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه خانواده های کارکنان و اعضای وابسته (خود اعضا،همسر و فرزندان تحت تکفل )فاویژه غرب استان تهران در مورخه ۱۳ و ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ ✅در رشته های اذان،تحقیق،ترتیل،مناجات خوانی،نهج البلاغه،درک مفاهیم سطح یک و دو،حفظ قرآن کریم(۳جز ۵جز،۱۰جز،۱۵جز ۲۰ جز و حفظ کل) برگزار خواهد شد. ♻️نکته:کاربرک و فرم های ثبت نام با نامه اتوماسیون(سامانه خودکارسازی اداری) به تمامی رده ها ارسال گردیده است. 🔹جهت اطلاع بیشتر به عقیدتی سیاسی ستاد های انتظامی شهرستان ها مراجعه نموده به کانال های ایتا و سروش زیر مراجعه و یا با شماره های ۰۲۱۲۱۸۷۴۹۲۱ اداره تبلیغات (جناب مصطفی جعفرزاده ) ۰۲۱۲۱۸۷۵۸۶۱ اداره امور فرهنگی (جناب وحید حیدری)