eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢از امام پرسیدند از کجا میدانستید بنی صدر ریگی به کفششه امام فرمود زیادی آیه روایت و نهج البلاغه میخوند.
. 🗳 من رأی میدهم به نیابت از
امشب شب قدر انقلاب است. یادتونه عملیات هایی که خیلی سخت بود، اسم رمز عملیات، حضرت زهرا سلام الله علیها بود. ✅ امشب نماز استغاثه به حضرت زهرا سلام الله علیها فراموش نشود. جدی بگیرید شب دعا و استغفار است شب اشک و ندبه شب سوز و روضه چشم همه مظلومان عالم به ایران است
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پادکست شماره ۶ این قسمت: غرور ملی در این پادکست خواهید شنید: ⚡️گل های تاریخی تیم ملی فوتبال ایران در ادوار خود ⚡️نماهنگ برای ایران از دکتر محمد اصفهانی آری اینجا ایران است و ما برای ایران چه جان ها و چه عزیزانی را فدا نکردیم تا این غرور بماند؛ غرور ملی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سید حسن نصرالله: امروز فقط سرنوشت جمهوری اسلامی مطرح نیست بلکه با تمام صداقت و صراحت می‌گویم سرنوشت تمام ملت ها و مقاومت در منطقه به سرنوشت جمهوری اسلامی ایران بسته شده است.
نگاه و سیره شهدا در مورد انتخابات، خیلی می‌تونه کمک کننده باشد 🔹شهید اسدالله حبیبی: «هر کس به اندازه توانـایی خویـش احسـاس مسئولیت کند. در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید. مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده؛ بگویید ما به عنوان یک شیعه امام زمان(عج) چه کاری برای انقلاب و امام زمان(عج) کرده‌ایم.» 🔹‌شهید محمدعلی قیصری: «در انتخابات شرکت کنید که تکلیف الهی است. رأی شما دفاع از اسلام و قرآن است و مواظب باشید به کسانی که برای شهرت و قدرت خود را مطرح ساخته‌اند رأی ندهید.» 🔹‌شهید قدم‌علی عابدینی: «همیشه در صحنه باشید و پا به‌پای مردم صحنه‌ها را پر نگه‌دارید و در انتخابات فعالانه شرکت کنید و مواظب دشمنان داخلی و خارجی باشید.» 🔹‌شهید علیرضا کریمی: «صحنه‌ها را خالی نکنید و وحدت خود را حفظ کنید و با شرکت در نماز‌های جمعه و جماعت و برنامه انتخابات چشم دشمنان اسلام را کور کنید.» 🔹‌شهید فرج‌الله رضایی آدریانی: «برادران، هوشیار باشید، در انتخاب افراد مواظب باشید، غافل نشوید که در دام تبلیغات دشمنان اسلام بیفتید؛ حتی در رفت و آمد‌های خود مراقب باشید که کسی شما را از مسیر رهبری خارج نکند.» 🔹شهید حسین ترک: «اسلام آدم بی‌تفاوت و کناره‌گیر از مسائل سیاسی نمی‌خواد. حضور در انتخابات یعنی راه ســعادت رو انتخاب کردن و دنبال وسوسه‌های شیــطان نرفتن.» 🔸شهید عباس جوشقانی در وصیت‌نامه‌اش می‌گوید: دقت کنید که به چه کسی رای می‌دهید، که اگر خطا کنید؛ روز قیامت جوابگوی خون شهیدان خواهید بود. 🍃شادی روح پاک شهدا صلوات🍃
🔰حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️عرصه های انتخابات از آن دست آزمون‌های بزرگ و سرنوشت سازی است که برغم تمامی توطئه ها و تلاش نافرجام بدخواهان و دشمنان این ملت، همواره به صحنه های ناب و شورانگیزی از شکوه و عظمت همبستگی ملی و تجلی جلوه های بی نظیری از جمهوریت و مردم سالاری دینی نظام اسلامی تبدیل شده اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌹آشنایی با آیه ها  🏵طبق این آیه، جمع زیادی از مردم، استعداد پذیرش پیام خدا و زندگی کردن طبق دین حق را ندارند. بنابراین تلاش در زمینهٔ تدیّن آنها هم بی‌نتیجه است. 📖سوره مبارکه  نحل  (  آیه  ۳۷ ) شفقت بر خلق و میل به هدایت آنها نباید به غُصه برای آدم بدل شود. چون خدای خلق از ما مهربان‌تر و حکیم‌تر است.
🗳️ هم‌اکنون رهبر انقلاب جهت انجام فرآیند اخذ رأی در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم وارد حسینیه امام خمینی(ره) شدند. ۱۴۰۳/۰۴/۰۸ 🖼️ | پویش 🖥️ پخش زنده: Farsi.khamenei.ir/live
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❤️رهبر معظم انقلاب اسلامی در دقایق اولیه آغاز رای گیری انتخابات ریاست جمهوری، رأی خود را به صندوق انداختن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رهبر انقلاب: آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است امام خامنه‌ای: 🔹روز انتخابات برای ما ایرانی‌ها روز نشاط و شادی است. 🔹حضور پرشور مردم و افزایش رای‌دهنگان برای جمهوری اسلامی نیاز قطعی است. 🔹 دوام و قوام و عزت و آبروی جمهوری اسلامی در دنیا متوقف به حضور مردم است.
💢نتانیاهو: ایران درحال فتح خاورمیانه است 🔹نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در جدیدترین اظهارات خود در مورد ایران مدعی شد ایران در حال فتح خاورمیانه است. 🔹نتانیاهو افزود این هدف در حال محقق شدن است و در این بین تنها مسئله زمان مطرح است.
🗳️حکم رای سفید و بی‌نام دادن چیست؟ اگر رای سفید دادن موجب تضعیف نظام اسلامی باشد است.
حجت الاسلام والمسلمین " سید عليرضا ادیانی" رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در مشهدمقدس، رأی خود را به صندوق انداخت.