eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
فرزند اسماعیل هنیه خطاب به اعرابی که طلبکار ایران هستند گفت: حق ندارید درباره ایران صحبت کنید؛ ایران برتر از شما است، پایتخت اسلام، ایران است✊ https://x.com/GhzhBnt27956?t=NE-_NAgmRvSfRhGxxrZP3A&s=09
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حاج قاسم: رژیم صهیونیستی ماندگار نخواهد بود،ما اطمینان داریم به وعده الهی
💠 قدرت ایمانی باید برای آزادی قدس از مسلسل‌های متکی بر ایمان و قدرت اسلام استفاده و بازی‌های سیاسی را که از آن بوی سازشکاری و راضی نگه‌داشتن ابرقدرت‌ها به مشام می‌رسد کنار گذاشت! ۱۳۶۰/۰۵/۱۰ (رحمة‌الله‌علیه)
🎥نماهنگ حماسی که هم اکنون در کانالهای عرب زبان و حزب الله دست بدست میشود ☑️
اطلاعیه شماره ۳ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیرامون جنایت تروریستی رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن "اسماعیل هنیه" 🔹 بسم الله الرحمن الرحیم بدنبال اقدام تروریستی رژیم جنایتکارانه صهیونیستی که منجر به به شهادت شهید والامقام دکتر اسماعیل هنیه رئیس مجاهد و شجاع دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی(حماس) و همراه ایشان گردید، باطلاع عموم ملت ایران می رساند؛ ۱. این اقدام با طراحی و اجرای رژیم صهیونیستی و حمایت دولت جنایتکار آمریکا انجام شده است. ۲. با توجه به تحقیقات و بررسی‌های بعمل آمده، این عملیات تروریستی با شلیک پرتابه کوتاه برد با سر جنگی حدود ۷ کیلوگرمی، همراه با انفجار شدید، از خارج محدوده استقراری اقامت میهمانان صورت گرفته است. 🔹در پایان تاکید می‌شود ؛ خونخواهی "شهید اسماعیل هنیه" قطعی و رژیم ماجراجو و تروریست صهیونی پاسخ این جنایت را که "مجازات سخت " است را در زمان ، مکان و کیفیت مقتضی، قاطعانه دریافت خواهد کرد. روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔽 در تل‌آویو سگی با خشم در حال پاره کردن عکس نتانیاهوی جنایتکار دیده می‌شه! ✅ سه نکته در این فیلم قابل تأمله: اول اینکه حتی سگها هم فهمیدند که اسرائیل باید از صفحه روزگار محو بشه اما خیلی‌ها هنوز نفهمیدن! دوم اینکه شعور و شرف این حیوان از شعور و شرف بعضی از سلبریتیهای خائن و مزدور ما بیشتره! سوم اینکه شاید رفتار بعضی حیوانات نشانه و پیامی از جانب پروردگار باشه!🌷👍
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷بشارت رهبر انقلاب 🔻اسراییل در تله ای افتاده که امکان نجاتش نیست ان شاءالله به فضل الهی قدس بدست مسلمانان خواهد افتاد 🔻 رهبر انقلاب: امیدواریم جوانان امروز ، قدس را در اختیار مسلمانان ببیند و در آن نماز بخوانند و همه مسلمانان نابودی رژیم اسرائیل را جشن بگیرند.
✅ پیشبینی نوع واکنش تهاجمی ایران ✍ طبق برآورد اولیه از اهداف نظامی احتمالی و محور مقاومت علیه اشغالگران کودک‌کش، محتمل است که عمده اهداف نظامی جهت تادیب رژیم سرکش صهیونیستی، حمله به قلب دژ صهیونیستی در و است. ✍ هدف از حمله به ، از بین بردن تصور باطل و توهم دشمن آمریکایی - صیهونیستی در میزان قدرت ایران اسلامی و همچنین جلوگیری از وقوع و دشمن بود که تصور می‌کردند ایران پس از و پس از وقوع فتنه دچار ضعف و اختلاف شده است. ✍ هدف از عملیات ، نمایش قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران و ایجاد بود و نه اعمال زور و کشته‌گیری از صف دشمنان... ✍ اما به نظر می‌رسد هدف از عملیات تلافی‌جویانه پیش‌بینی‌شده در پاسخ به ترور میهمان مردم ایران و رهبر مقاومت اسلامی فلسطین شهید ، استفاده از زور است. ✍ با توجه به اخطارهای داده شده توسط غیورمردان یمنی در اعلام و به عنوان منطقه جنگی و توصیه به اشغالگران شهرک‌نشین به فرار از این مناطق به سمت بخشهای جنوبی فلسطین اشغالی و ، به نظر میرسد هر کسی که در این دو شهر و منطقه‌ی جنگی بماند، خونش پای خودش است.
طوفان الاقصی کجا ؟! طوفان اسماعیل !! می بارد از هر آسمان باران اسماعیل این بار تنها نیست غز ه ،چون که بنمودند یاران قاسم دست در دستان اسماعیل برخاستند از شام و لبنان و یمن، ایران تا محو صهیونیسم ها ،یاران اسماعیل ما مرد میدانیم و دیگر هیچ جایز نیست که بگذریم این بار هم از جان اسماعیل پرچم به دست سیدی از نسل حیدر هست دستور حمله داده به مردان اسماعیل از بحر تا نهر است یاران ،نقشه ها در سر ارض فلسطین است با اعلان اسماعیل فتح الفتوح خیبر است و لحظه موعود پایان اسقاطیل با طوفان اسماعیل شاعر: سیدعلمدار ابوطالبی نژاد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔈 پیکر مطهر شهیدِ قدس؛ «میلاد بیدی» در محله مسعودیه تهران؛ تشییع و برای خاکسپاری به بهشت زهرا منتقل شد ▪️امروز همچنین پیکر شهید "حسینِ سامی مقام" از شهدای تازه تفحص شده ی دوران انقلاب، در هوانیروز اصفهان تشییع شد.
کیم جونگ اون، رهبر کره شمالی: همواره در کنار ایران خواهیم بود و در برابر هر تهدیدی علیه همپیمانمان یعنی ایران واکنش قاطع نشان خواهیم داد. به مزدور امپریالیسم جهانی یعنی اسرائیل هشدار میدهیم که دست از پا خطا نکند.
نماز لیلة الدفن پدر بزرگوار سردار ایرجی محمد صادق فرزند میرزا علی . شادی روحشان فاتحه و صلوات
خلاصه عملیات 300 روز گذشته حزب الله علیه دشمن صهیونیستی 🔻چند حمله به چه چیزی صورت گرفت - نقاط مرزی: 1328 - پادگان: 391 - آبادی: 422 - پست های مرزی: 198 - پایگاه های نظامی: 102 - جت و پهپاد: 59 👇خسارات اسرائیل: - خانه در شهرک ها: 1050 - مواضع پیاده نظام: 825 - استحکامات پیاده نظام: 663 - تجهیزات جاسوسی: 450 - ستاد رهبری: 182 - وسایل نقلیه: 125 - توپخانه: 61 - قطعات گنبد آهنین: 12 - پهپاد: 8 - کارخانه های نظامی: 4 - بالن جاسوسی: 2 👇تسلیحات مورد استفاده حزب الله (در دفعات استفاده شده): - راکت: 914 - ATGM: 742 - توپخانه: 485 - اسلحه مستقیم: 178 - نیروی هوایی (پهپاد): 148 - اسلحه کوچک: 88 - پدافند هوایی: 69 - مهندسی (IEDs): 25 👇وضعیت جبهه داخلی اسرائیل: - 230000 پناهنده - 35 کیلومتر شعاع حمله حزب الله - 43 شهرک تخلیه شد - منطقه نظامی 5 کیلومتری در اسرائیل تخلیه شد. 
رسانۀ عبری:ایران سیستم‌های پیچیده جنگ الکترونیک روسی را در چندین نقطه استراتژیک کشورش نصب کرده است.
هدایت شده از سلام
🔻الشهید اسماعیل هنیه🥀🏴 داغ ابراهیم بر دل ماند و اسماعیل رفت یک خبر تسکین این درد است "اسرائیل رفت"
هدایت شده از یا صاحب الزمان
🔻 بی‌تردید باطل نابودشدنی است ‏‪‬‏
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا