eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.5هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
مراسم بدرقه سومین کاروان زیارتی کربلایی اولی های کارکنان فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد به دوره های تربیت و تعالی خانوادگی در عتبات عالیات در سال ۱۴۰۳ و هفدهمین کاروان اعزامی در ادوار گذشته ، در نمازخانه ستاد استان برگزار گردید .
مقام معظم رهبری 🔻با انتشار افکار صحیح در فضای مجازی به معنای واقعی کلمه جهاد کنید
🔻هم رکورد جهان و پارالمپیک را زدی هم مدال طلا را گرفتی و هم پرچم امام حسین (ع) وسط فراماسون ها بالا بردی. آنها به ناحق رکورد و مدال طلا را از تو گرفتند، اما تو دل حضرت زهرا(س) را بدست آوردی. خوشا بحالت مرد بزرگ... در قیامت، سایر ورزشکاران به حالت غبطه خواهند خورد.
🔻در جنگ شناختی،یک روش پیچیده‌تر برای تولید و انتشار اطلاعات نادرست از طریق بخشی از عملیات نفوذ و ایجاد شبکه‌هایی با استفاده از افراد یا جنبش‌های ناآگاهانه در کشور هدف است.
گزارش تصویری مراسم بدرقه و اعزام کاروان زیارتی کربلا اولی های کارکنان فرماندهی انتظامی استان آ.شرقی به همراه خانواده به دوره تربیت و تعالی عتبات عالیات (کربلای معلی) از محل مسجد پلیس راه آهن استان آ.شرقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین الهیاری رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آ.شرقی و جانشین انتطامی استان جناب سرهنگ عباس زاده/ همراه با برنامه سخنرانی و مداحی https://eitaa.com/ravabetomomiasharghi
قرآن منبع عظمت، منشا عظمت، خالق عظمت و آفریننده عظمت است
💢 سردار رادان در مسابقات سراسري قرآن و عترت خانواده کارکنان فراجا در مشهد: 🔸 در اين آشفته بازار آنچه مي‌تواند چراغ راه ما براي عبور از موانع فرهنگي، اقتصادي، مشکلات، دسيسه‌ها و فتنه‌ها باشد قرآن و نهج البلاغه است.
🔻ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش کلیپ تولید شده توسط مرکز صدا و سیمای معاونت تبلیغات و روابط عمومی سازمان عقیدتی سیاسی فراجا با موضوع بیانات رهبری درباره اهمیت نماز از شبکه اشراق استان زنجان ساعت ۰۴۳۹ دقیقه مورخه ۱۴۰۳/۰۶/۱۹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پخش تیزر اولین اجلاسیه سراسری نماز نیروهای مسلح از شبکه تلویزیونی اشراق استان زنجان ساعت 0440 دقیقه مورخ 1403/06/19
🔻عدم پذیرش نماز 💐امام صادق (ع) :💐 🔻كسى كه ازروى نفرت به پدرو مادرش كه به اوستم كرده‌اند نگاه كند نمازش در درگاه الهى پذيرفته نمى‌شود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ خدا را با همه وجود شکرگزاریم که در نظام جمهوری اسلامی که بهترین دوران معاصر ماست، زندگی می کنیم.
🔻 امید مانند ریشه است؛ حتی در سخت‌ترین شرایط زندگی به عمق زمین می‌رود و منتظر بارانی تازه است.
🔻 مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی): ⭕️ همه بدانند که اگر کسی برای برادران خود چاه بکَند اول خودش در چاه می‌افتد.»
🔻حکمت ۲۹۳ نهج البلاغه ؛ دوستى با احمق ، هرگز! (اخلاقى، اجتماعى)🔻 لاَ تَصْحَبِ الْمَائِقَ فَإِنَّهُ یُزَیِّنُ لَکَ فِعْلَهُ، وَیَوَدٌّ أَنْ تَکُونَ مِثْلَهُ. امام علیه السلام فرمود : با احمق معاشرت مکن که کارهاى احمقانه خود را براى تو زیبا جلوه مىدهد ودوست دارد تو هم مثل او باشى.
مقام معظم رهبری"مدظله العالی " 🔻انصافاً رژیم آمریکا بشدّت دچار انحطاط سیاسی و انحطاط مدنی و انحطاط اخلاقی است. این هم تحلیل نیست؛ این [مطلبی] که من میگویم، این جور نیست که حالا تحلیل باشد؛ این را خودشان میگویند؛ این حرف سخنگویان خودشان و نویسندگان خودشان و صاحبان فکر از داخل خود آمریکا است
🔻رهایی خانواده گروگان گرفته شده از دست فرد مسلح در"سلطان آباد" 👈به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ"مجید عسکری نیا" با اشاره به جزئیات این خبر اظهارداشت: ساعت ۲۳ شب گذشته یک مورد درگیری خانوادگی در داخل منزلی در"سلطان آباد"شهرستان بهارستان به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش، که بلافاصله مأموران کلانتری برای بررسی موضوع در محل حضور پیدا می‌کنند. فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان افزود: با حضور واحد گشت در محل، فرد امدادخواه اعلام می‌دارد دامادشان به همراه فرد دیگری؛ خواهر، پدر و مادرش را به گروگان گرفته و با سلاح گرم آنان را تهدید می‌کند. با توجه به حساسیت موضوع عوامل انتظامی قصد مداخله در حل بحران خانوادگی را داشته که گروگان‌گیر با سلاح گرم به سمت مأموران تیراندازی می‌کند. سرهنگ عسکری نیا تصریح کرد: عوامل واحد گشت پس از چندین مرحله دعوتِ فردِ مسلح به آرامش و مذاکره؛ در ادامه با هدفِ نجات جانِ خانواده، گروگان‌گیر را متوقف می‌نمایند. گروگان‌گیر جهت درمان به بیمارستان منتقل که علیرغم تلاش کادر درمان در مرکز درمانی فوت شده و هم‌دست وی نیز دستگیر می‌شود. این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از فرد مسلحِ گروگان‌گیر یک قبضه سلاح گرم و یک قبضه نارنجک کشف و همچنین در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد متهم دارای سوابق متعددی از قبیل نگهداری سلاح جنگی و چندین فقره سرقت به عنف بوده است.
🔻 زن امروز الگو میخواهد اگر الگوی او زینب و فاطمه زهرا باشند، کارش عبارت است از: 🔻 فهم درست 🔻 هوشیاری در درک موقعیت ها 🔻و انتخاب بهترین کارها 🔻ولو با فداکاری و ایستادن پای همه چیز برای انجام تکلیف بزرگی که خدا بر دوش انسان ها گذاشته است، همراه باشد. 🔻 بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی)در دیدار جمعی از پرستاران
🔻سیاست قطعی و غیرقابل تغییر جمهوری اسلامی ایران، مخالفت با کریدور جعلی وموهوم زنگزور وایستادگی براین موضع است. 🔰رهبر معظم انقلاب در دیدار با نیکول پاشینیان: جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می ‌داند و همچنان بر این موضع خود ایستادگی دارد.  
🔻کریدور جعلی زنگه زور یا دالان تورانی ناتو چیست ؟ 🔻کریدور جعلی زنگه زور یا دالان تورانی ناتو بخشی از فتنه ناتو و غرب به واسطه بازیگر مکار استعمارگر یعنی انگلستان است. 🔻دیپلماسی ایرانی: تاریخ و تجارب نشان داده که ورود نیروهای فرامنطقه ای که برای تأمین امنیت کشورهای منطقه وارد عمل شده اند، جز بی ثباتی، نتیجه دیگری را به همراه نداشته است. به بیانی دیگر کشورهای فرامنطقه ای مانند آمریکا همواره فقط به دنبال منافع خود بوده اند. جمهوری اسلامی ایران هرگونه همکاری نیروهای کشورهای بیگانه در منطقه را، نمونه بارز دخالت و بی ثبات کردن امنیت کشورها در منطقه می داند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻دوربین مخفی؛ من هر جور شده شما رو می‌برم سفر🤔😯😍 پیرمرد و پیرزن رفته بودن ترمینال تا با همدیگه برن یه سفر خاص که یه اتفاقی افتاد؛ اتوبوس راه افتاده بود و اونا از سفر جا موندن واکنش مردم وقتی فهمیدن این اتفاق افتاده، برای خودمون هم عجیب بود