eitaa logo
روابط عمومی پلیس
5.1هزار دنبال‌کننده
43.6هزار عکس
13.1هزار ویدیو
187 فایل
لینک کانال
مشاهده در ایتا
دانلود
هنر سینما یک هنر برتر است . امروز کلید پیشرفت کشور به میزان زیادی دست شما سینماگران است . 🌹«سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی)در دیدار با سینماگران»🌹 ۲۱ شهریور ماه روز ملی سینما بر دوستداران فرهنگ و هنر مبارک باد.
درخشش خانواده کارکنان پلیس استان آذربایجان غربی در مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا در پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، سه نفر از خانواده های کارکنان انتظامی استان در رشته های حفظ ۵ جزء ، حفظ ٢٠ جزء و قرائت تحقیق موفق به کسب مقام اول تا سوم گردیدند . در این مسابقات سرکار خانم ثریا ابراهیمی در رشته حفظ ۵ جزء مقام اول کشوری را کسب نمود . در رشته حفظ ٢٠ جزء قرآن کریم سرکار خانم زهرا حسنی موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید و همچنین آقای امیر حسین قربان نژاد نیز موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته تحقیق شد.
درخشش خانواده کارکنان پلیس استان آذربایجان غربی در مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان آذربایجان غربی از افتخارآفرینی خانواده های کارکنان انتظامی استان در پنجمین دوره از مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان انتظامی جمهوری اسلامی ایران در مشهد مقدس خبر داد. به گزارش روابط عمومی انتظامی استان آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین حامد زکی با اشاره به افتخارآفرین خانواده‌ های کارکنان پلیس استان در مسابقات قرآنی فراجا گفت: در این دوره ۵ نفر از خانواده های کارکنان استان آذربایجان غربی به مسابقات اعزام که ٣ نفر موفق به کسب رتبه برتر شدند. رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آذربایجان غربی تصریح کرد : در این مسابقات سرکار خانم ثریا ابراهیمی در رشته حفظ ۵ جزء مقام اول کشوری را کسب نموده و در رشته حفظ ٢٠ جزء قرآن کریم سرکار خانم زهرا حسنی موفق به کسب مقام دوم کشوری گردید و همچنین آقای امیر حسین قربان نژاد نیز موفق به کسب مقام سوم کشوری در رشته تحقیق گردید. گفتنی است؛ پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت خانواده های کارکنان و پانزدهمین دوره مسابقات خواهران شاغل انتظامی ج.ا.ایران به مدت سه روز از ۱۷ تا ۱۹ شهریورماه ۱۴۰۳ و با حضور ۶۰۰ نفر از متسابقین در مشهد مقدس برگزار شد.
28.58M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️موشن گرافی ▪️بخش اول 🔻 تبیین و افشاگری ماهیت صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا به ویژه هسته اجرایی آن رژیم کودک کش صهیونیستی.
35.34M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔸️موشن گرافی ▪️بخش دوم 🔻 تبیین و افشاگری ماهیت صهیونیسم بین الملل به رهبری آمریکا به ویژه هسته اجرایی آن رژیم کودک کش صهیونیستی.
🔻جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می داند.
🔻امام حسن عسگری (ع) برای تمام مسمانان و شیعیان الگو است.
𖣔﷽𖣔 🔻 پیام تشکر از مهمان‌نوازی موکب‌داران، ملت و دولت عراق در اربعین حسینی 🔻حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی، در پیامی از میزبانی موکب‌داران و ملّت بزرگ عراق در ایام اربعین حسینی تشکر کردند. 🔻آقای دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور اسلامی ایران صبح امروز ۲۱ شهریور ماه ۱۴۰۳ لوح و متن عربی این پیام را در جریان سفر به کشور عراق به نخست وزیر این کشور اهداء کرد. 🔻 ترجمه فارسی پیام رهبر انقلاب به این شرح است: 🔻بسم الله الرّحمن الرّحیم اوّلین کلمه تشکّر است؛ از صمیم قلب، از طرف خودم و از طرف ملّت بزرگ ایران تشکّر میکنم: هم از شما موکب‌داران که در ایّام اربعین، کرامت را و رحمت و مودّت را به منتهیٰ‌درجه رسانده‌اید؛ هم از همه‌ی ملّت بزرگ عراق و هم از مسئولین در دولت عراق که امنیّت را و فضا را و زمینه را فراهم کرده‌اند؛ هم بخصوص از علمای بزرگوار و مراجع عظام عراق که فضای زیارت را، فضای برادری بین آحاد مردم و بین دو ملّت را فراهم کرده‌اند؛ حقیقتاً جای تشکّر دارد. 🔻رفتار شما برادران عزیز عراقی در مواکبِ میانِ راه و رفتار کریمانه‌ی شما با زائران حسینی، در دنیای امروز نظیر ندارد، همچنان که خود راه‌پیمایی اربعین در تاریخ نظیر ندارد و همچنان که حراست از امنیّت و سلامت ده‌ها میلیون نفر، در دنیای ناامن کنونی کاری بزرگ و بی‌نظیر است. 🔻شما کرامت اسلامی و کرامت عربی را در رفتار خودتان و اعمال خودتان نشان داده‌اید، و همه به عشق سیّد‌الشّهدا (سلام‌الله علیه) است. این عشق به حسین‌بن‌علی یک امر استثنائی است؛ شبیه این را در هیچ جا، در هیچ زمان، سراغ نداشتیم و نداریم. امیدواریم خداوند متعال این عشق را در دلهای شما، در دلهای ما، روزبه‌روز افزایش بدهد. 🔻امروز دامنه‌ی این جاذبه‌ی محبّت به گستره‌ای تبدیل شده است که از عرصه‌ی پُرشور غزّه تا بسیاری از جوامع غیر مسلمان را شامل میشود؛ والحمدلله.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔻کلیپ مراسم بدرقه و اعزام کاروان زیارتی کربلا اولی های کارکنان فرماندهی انتظامی استان آ.شرقی به همراه خانواده به دوره تربیت و تعالی عتبات عالیات (کربلای معلی) از محل مسجد پلیس راه آهن استان آ.شرقی با حضور حجت الاسلام و المسلمین الهیاری رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی استان آ.شرقی و جانشین انتطامی استان جناب سرهنگ عباس زاده/ همراه با برنامه سخنرانی و مداحی
حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) : جمهوری اسلامی ایران مسیر زنگزور را به ضرر ارمنستان می ‌داند و همچنان بر این موضع خود ایستادگی دارد / جمهوری اسلامی بارها هشدار داده است هیچ‌ گونه تغییری را در مرزهای بین‌المللی منطقه تحمل نخواهد کرد.
🔻اینفوگرافی 🔻بحران آذربایجان و ارمنستان در منطقه قره‌باغ-زنگزور
انعکاس گزارش و خبر آیین تکریم و معارفه رؤسای عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان های «باشت» و «چرام» در خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد ...
🔻حکمت ۲۹۷ نهج البلاغه ؛ ضرورت عبرت گرفتن (اخلاقى، اجتماعى)🔻 ما أَکْثَرَ الْعِبَرَ وَأَقَلَّ الاِْعْتبَارَ! امام علیه السلام فرمود : اسباب عبرت، بسیار است ولى عبرت گیرنده کم است.
سیره عملی امام حسن عسگری (ع) شهادت یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت تسلیت باد.
🔻اینفوگرافی 🔻راهکاربرای تشویق دختران به حجاب
🔻دالان صهیونیستی غربی زنگزور را بخوانید دالان جعلی زنگزور
🔻آیات قرآنی که دلالت بر واجب بودن نماز می کنند نماز را (به طور معمول)انجام دهید، زیرا نماز وظیفه ثابت ومعینی برای مؤمنان است! سوره نساء، آیه 103
🔻حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعلیرضا ادیانی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا: ⭕️ حجاب و عفاف همواره بخشی اعظمی از رسالت انبیای الهی، اولیا، ادیان و علما بوده است.
38.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔻 اعزام و بدرقه کاروان زیارتی "کربلا اولی ها" به دوره تربیت تعالی عتبات عالیات سال ۱۴۰۳ ستاد فرماندهی انتظامی استان قزوین برگزار گردید.