eitaa logo
کانال سخنرانی سیاسی
2.7هزار دنبال‌کننده
3.8هزار عکس
2.9هزار ویدیو
436 فایل
#کانال‌‌سخنرانی‌سیاسی جهت #مطالبه‌گری‌ #اجتماعی_سیاسی با رویکرد #تمدن_سازی_اسلامی سخنرانی های صوتی سیاسی لینک کانال: https://eitaa.com/joinchat/567345168Ce3301f68f1 رسانه باشید و برای روشنگری لینک کانال را منتشر کنید
مشاهده در ایتا
دانلود
🔷راه اصلاح حوزه به دست شما جوانان است 💠امام خامنه ای : ▪️ كسانى نيايند بگويند اين حرفها چيست و مطرح كنند كه «شيخ انصارى» و «ميرزاى نائينى» و «آخوند» و «امام» و ديگر بزرگان، در همين حوزه ها پرورش پيدا كرده اند و شما حرف تازهاى میزنيد! 👈اگر آنها درد را قبول نكردند، درمان درست نخواهد شد. ▪️اين كار(اصلاح حوزه)، به دست شما- بخصوص فضلاى جوان- است. بگوييد، تكرار كنيد، بنويسيد، استدلال نماييد؛ با كسانى كه اين موارد را قبول ندارند، مباحثه كنيد، مجادله ى بحق كنيد و ثابت نماييد كه 👈 اين بيمار(حوزه علمیه)، واقعاً بيمار است و اين موجود زنده، درد دارد. اگر درد را نفهميدند، اين بيمار درمان نخواهد شد(دیدار با جمعی از نخبگان حوزوی ۷۴/۹/۱۳) @TollaBEnghelabi
هدایت شده از 
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👈 وقتی وزارت بهداشت جهت حذف طب سنتی واسلامی دست به دامن صدا وسیما شده است ! 1_ شخصی که زالو (طب سنتی) می اندازد را شبیه کودن ها نشان داده اند واین مفهوم را می خواهند القاء کنند که کسانی که با این روش های درمانی کار می کنند اینگونه هستند وکسانی که با مواد شیمیایی درمان می کنند با فرهنگ وامروزی هستند . 2_ در سکانس بعدی یکی از عوامل فیلم پیشنهاد می دهد به جای (زالو وحجامت و...) جهت تمیز کردن خون، اهدای خون انجام دهند وبعد می گوید: من حوصله این دیوانه بازی ها (حجامت وزالو) را ندارم و... در این سکانس می خواهند به مردم القاء کنند که این کارها دیوانگی است وروش صحیح بروی بیمارستان (در بیمارستان سود به آنها می رسد) وآنجا خون اهدا کنی) . 3_ در سکانس بعدی یک پزشک طب غربی را بسیار با شخصیت ودلسوز نشان می دهد : که همه موافق کار اون هستند وپزشک می گوید دارو (شیمیایی) می نویسم دردش ساکت می شود که در اینجا این مفهوم را می خواهند القا کنند که درمان در طب شیمیایی می باشد . . 🔆آیت الله تبریزیان : رهبر معظم انقلاب بارها خطر نفوذ دشمن در عرصه های مختلف را گوشزد نمودند ویکی از این عرصه ها که زیاد جدی گرفته نشده است نفوذ دشمن در عرصه طب می باشد.🔆 @daroo100 👈 @mkhalfani
⁉️ در قم چه خبر است؟ (تز و آنتی تز انقلاب)(36) ⛔️ تعجب آیت الله سیستانی از دروس خارج فقه حوزه قم 🔸 عده ای از افراد شاخص و تحصیل کرده حوزه علمیه قم محضر آیت الله سیستانی در نجف رسیدند و ایشان از درس های حوزه سوال کرده بود که چه درسی در قم تدریس می شود، یکی از اساتید گفته بود کتاب ، . 🔸 آیت الله سیستانی تعجب کرده بود که انقلاب اسلامی شکل گرفته است و در این شرایط باید ، اول در حوزه های علمیه بحث و بررسی شود و مسائلی همچون ، و در درس خارج مورد کنکاش قرار گیرد و مدرسان حوزه علمیه باید این موضوعات را بررسی و آن را به پیش نویس قانون تبدیل کنند تا در مجلس تصویب شود، اما متاسفانه امروز حوزه با مجلس قانون گذاری ارتباط اندکی دارد. 👈 خبرگزاری حوزه به نقل از حجت الاسلام محمد مهدی کریمی نیا، معاون پژوهش مرکز تخصصی حقوق و قضای اسلامی ✅آقای رحیم پور ازغدی هم همین حرف را در تجمع طلاب فیضیه گفت پس چرا مورد هجمه رسانه ها قرار گرفت؟ دلیل اصلی هجمه رسانه ای به تجمع فیضیه، انتقاد رحیم پور از حوزه نبود بلکه انتقاد از اشرافی گری مسئولان، تعلل در برخورد با فساد، عدم توضیح مسئولان در مورد اتهام فساد اقتصادی برادران مسئولان سه قوه و برادر معاون اول رئیس جمهور و .... بود ✍ابدالی @TollaBEnghelabi
آنچه مهم است این است که طلبه‌ى دین، عالم دین و روحانى -به اصطلاح رایج- وظیفه‌ى خودش را در هر برهه‌اى از زمان تشخیص بدهد. اگر وظیفه تشخیص داده نشد، علم و تقوا و مانند اینها به درد نمیخورد؛ یعنى بجا مصرف نمیشود. مثل این است که انسان پول زیادى دارد امّا خبر از بیمارى فرزندش ندارد. خب، اگر میدانست که این بچّه بیمار است و احتیاج به معالجه دارد و مثلاً احتیاج به عمل جراحى دارد، پول هم که در جیبش بود، میرفت معالجه میکرد. وقتى نمیداند این بیمارى را، مطّلع نیست، این بچّه را از دست میدهد یا بیمارى او تشدید میشود؛ درحالى‌که امکانش را هم داشت، پولش را هم داشت. [اگر] علم داشته باشیم، تقوا هم داشته باشیم، حتّى شجاعت هم داشته باشیم امّا ندانیم وظیفه چیست، ندانیم موقعیّت کدام است، ندانیم امروز مطالبه‌ى خداى متعال و مطالبه‌ى دین از ما در عرصه‌ى اجتماع چیست، آن علم و تقوا و شجاعت و بقیّه‌ى خصوصیّات مثبت اثر خودش را نمیبخشد؛ و کارکرد لازم را نخواهد داشت. این کلمه‌ى «بصیرت» که ما دائم تکرار میکنیم، بعضى‌ها هم بشدّت اوقاتشان تلخ میشود که چرا فلانى مکرّر میگوید بصیرت بصیرت؛ معنایش این است. ۱۳۹۵/۶/۱۶ @TollaBEnghelabi
💥 شهيد صدر(ره) با مسئلهٔ مستحدثه‌ای به نام «نظام‌ها» و «سیستم‌هاي اقتصادی» مواجه بودند. ايشان توجه کردند که مسلمين بايد در اين مقياس پاسخ‌گو باشند و فکري ارائه دهند که نظامات اجتماعی اسلام را تبيين کند. ✔️ استاد سید محمدمهدی میرباقری: «از نگاه شهيد صدر، اسلام علاوه بر احکام اجتماعي، داراي مذهب و مکتب اجتماعي است که گاهي از آن به نظام اجتماعي تعبير می‌شود. ايشان در عراق با مکتب اقتصادي کمونيسم (و نيز با مکتب سرمايه‌داري) مواجه بودند و عمدتاً به‌خاطر مواجهه با اين مسئله مستحدثه، مسئله «مکتب» را مطرح کردند. آن چيزي که در مکتب اقتصادي کمونيسم محقق است مجموعه قواعدي است که اقتصاد را مبتني بر منطق ديالکتيک و ماترياليسم فلسفي و تاريخي تحليل می‌کند. آنها روابط توليدي را زيربناي جامعه مي‌دانند و معتقدند که وقتي روابط توليدي تغيير کند همه مناسبات اجتماعي دستخوش تغيير می‌شود. تحول در روابط توليدي را هم براساس منطق ديالکتيک توضيح می‌دهند؛ يعني رابطه بين انسان و طبيعت رابطه تز و آنتي‌تز است که منتهي به سنتزي می‌شود و [تحولي] در روابط توليدي پيدا مي‌شود. به عبارت ديگر، آنها مبتني بر منطق ديالکتيک، روابط اقتصادي و روابط توليدي را تنظيم مي‌کنند و مبتني بر آن، نظام اقتصادي خود را تعريف مي‌کنند. شهيد صدر در آن دوره، با پديده‌اي نو مواجه شدند که عبارت بود از «نظام‌ها» و «سیستم‌هاي اقتصادي». اين نظام‌ها، مجموعه‌اي به هم متصل و داراي «مباني» و «غايات» مخصوص خود هستند. ايشان توجه کردند که مسلمين بايد در اين مقياس پاسخ‌گو باشند و فکري ارائه دهند که نظامات اجتماعي اسلام را تبيين کند. از اين نگاه، دو مرتبهٔ ناقص و کامل از شريعت وجود دارد؛ مرتبه ناقص شريعت، وظايف «فرد» را در شرايط مختلف معين مي‌کند اما مرتبه كامل شريعت، شرايط را طراحي و ايجاد مي‌کند. ايشان مي‌گويند اگر حکمي مبتني بر قاعده و تفكر اسلامي باشد ولو حاکم هم اسلامي نباشد شايد خطر آن کمتر از اين است که در جايي احکامي که تحقق پيدا مي‌کند مبتني بر قواعد اسلامي نباشد و مبتني بر تفکراتي باشد که در تحليل رابطهٔ انسان با انسان، انسان با طبيعت و انسان با خداي متعال، مستند به اسلام نيستند. به تعبير ديگر، ايشان توجه دارند که احکام اقتصادي در نظام‌هاي ليبراليستي و سوسياليستي و کمونيستي مستند به يک سري قواعد بنيادي و ريشه‌هاي فکري است و خطري که امروز با آن مواجه هستيم همين است که اين بنيادهاي فکري، مبناي شکل‌گيري زندگي اجتماعي مسلمان‌ها مي‌شود. در چنين شرايطي، احکام شريعت نيز قابليت اجرا نخواهند داشت و حداکثر بتوان وظايف فرد را در بستر يک جامعه و حكومت غيرديني تعريف کرد. شهيد صدر توجه کردند که اسلام هم در وراي اين احکام، داراي يک نظام بنيادي است كه «مکتب» اجتماعي اسلام است؛ مثل مکتب اقتصادي. احکام اقتصادي يک سلسله احکامي است که مبتني بر آن بنيادهاي مکتب شکل مي‌گيرد. عدالت اجتماعي، نفي طبقات اقتصادي، اصل احترام به مالکيت، اصل بودن کار در ايجاد مالکيت و ... ازجمله مواردي هستند که تحت عنوان مکتب اقتصادي مطرح هستند و از منابع اسلامي استنباط مي‌شود. البته نظري که ايشان در باب مذهب يا مکتب اقتصادي يا به نحو عام در باب مکتب اجتماعي دارند به طور کامل منقح نيست لذا در تحليل نظريه ايشان نکات ابهامي هم به چشم مي‌خورد.» (جلسه ۴ درس خارج مبانی فقه حکومتی، ۱۳۹۱) ☑️ @TollaBEnghelabi
آیت‌الله هاشمی شاهرودی دار فانی را وداع گفت . 🔹 آیت‌الله سیدمحمود هاشمی شاهرودی (زادهٔ ۲۴ مرداد ۱۳۲۷ نجف) عضو فقیه شورای نگهبان، رئیس اسبق قوه قضائیه، نائب رئیس اول مجلس خبرگان رهبری، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بود. . 🔹ایشان چندسالی بود از بیماری سرطان رنج می‌بردند. . 🔴 روایتی از مواجهه مرحوم هاشمی شاهرودی با فتنه‌گران سال ۸۸ . 🔶 هاشمی شاهرودی، دو ماه از ماه‌های اوج فتنه را در جایگاه ریاست قوه قضائیه بوده و در کانون توجهات هر دو جریان. نامه‌های معترضین خطاب به او بوده و انتظار مردم نیز برخورد قاطع با فتنه‌گران. او اما هرگز تلاش نکرد برای حفظ جایگاه اعتدالی و فراجناحی خود، موضعی به سود فتنه‌گران بگیرد. روایت او درباره یکی از جریانات مهم در آشوب‌های سال 88، خواندنی است: . 🔶«یک جلسه آقای موسوی و آقای هاشمی را به قوه قضائیه دعوت کردیم. آقای موسوی برای تظاهرات اعلامیه داده بود. گفتم آقا! اینکار را نکنید و از این کار دست بکشید. گفتم اگر به نتایج انتخابات اعتراضی دارید، آقا قبول دارند و هیئتی را برای بررسی معین می‌کنند. گفت شرط لغو بیانیه این است که به من اجازه بدهند در صدا و سیما صحبت کنم. گفتم می‌شود این کار را کرد. به دفتر آقا زنگ زدم. آقای جلیلی تازه دبیر شورای امنیت شده بود. به ایشان هم زنگ زدم و گفتم ایشان چنین شرطی دارد. گفتند ما ترتیب کار را می‌دهیم. گفتم باید به صدا و سیما بگویید که زمان بگذارند که ایشان صحبت کند. بعد{به موسوی}گفتم آقایان با شرط شما موافقند،شما هم تظاهرات را لغو کنید. آنجا پیش ما قول داد این کار را بکند و آنها هم واقعاً حاضر بودند که به ایشان برای صحبت در تلویزیون وقت بدهند، اما از پیش ما که رفت، نمی‌دانم کدام خنّاسان ذهنش را عوض کردند و کار خودشان را کردند.» هاشمی شاهرودی، در جریان فتنه88 سکوت نکرد، کناره نگرفت و منتِ فتنه‌گران را نکشید. با همه اینها همچنان مرد میانه‌دار و دوست‌داشتنی سپهر سیاست ایران، باقی ماند. .
زمان امیرکبیر ایشون داشت برای دفاع از کشور توپ می‌ساخت ولی انگلیسی‌های اومدن بین مردم شایعه انداختن که این امیرکبیر میخواد پول‌هاتونو بگیره باهاش توپ و اسلحه بسازه تا شما گشنه بمونید ،آخرش هم این فتنه باعث شد پروژه امیرکبیر شکست بخوره و انگلیس از جنوب به ایران حمله کنه ... حالا سال‌ها گذشته و دقیقا دشمن داره به وسیله عوامل داخلیش همین تفکر رو توی جامعه ما رواج میده که دارن همه پول‌های شما رو خرج موشک می‌کنند... ✅ کنایه سنگین استاد ازغدی به روحانی که میگه چرا از جیب مردم شعار میدید http://eitaa.com/joinchat/1717305344C8b53c30521
1545666561284U3AobxNj7vKQydhPkT5HuYinmwp4BMfI.ppt
3.87M
♨️ مستند و بررسی و تجزیه وتحلیل سازمان وساختارفتنه88 ✅به مناسبت نهم دی جهت روشنگری آحاد مردم @TollaBEnghelabi
هدایت شده از حوزه انقلابی
خلاصه ای از سابقه فعایت و محکومیت فرید مدرسی این شخص قبلا محکوم امنیتی بوده واقعا شخص نفوذی بالفعلی هست @howzehenghelabi
4_5920495847828620080.pdf
1.55M
9⃣🇮🇷بسته ویژه یوم الله 🗞ویژه نامه تجلی بصیرت ویژه یوم الله 9 دی 🔸در این متن می خوانید: 📌بصیرت چیست؟ 📌بصیرت از نگاه رهبری 📌نه دی و بصیرت و.. @TollaBEnghelabi
💢گلایه های مرحوم "آیت الله هاشمی شاهرودی" از کم کاری های حوزه در قبال حل مشکلات بنیادین کشور 🔸در اکثر مسائل کار بنیادی نشده است ما در مسائل بنیادی دچار مشکل اساسی هستیم نگاه دنیای اسلام به ما است آنها چیزی ندارند چون نظام اسلامی ندارند همه آنها سیستم های بلاد کفر را در نظام خود کپی کردند. 🔸[آنها] فکر می‌کنند که در همه چیز مدل کاملی داریم، البته ما نسبت به آنها چیزهایی مهم و اساسی داریم و نواقص زیادی هم داریم که خیلی نیازمندیم. 🔸متأسفانه تلاش‌ها برای عمل به توصیه های امام در زمینه باز بودن باب اجتهاد در نظام اسلامی در عمل کافی نبوده است، برنامه وحدت حوزه و دانشگاه نتیجه مختصری داد اما به جایی نرسید، اسلامی کردن دانشگاه‌ ها که رهبری انقلاب مطرح کردن به نتیجه نرسید؛ در این قسمت ها ما نیاز به کار بیشتر و با برنامه ی از پیش تهیه شده داریم. 🔸باید یک نهادی درست کنیم که به طور مستمر در کنار نظام و انقلاب همه اینها را آماده کند؛ مستندات را تهیه کند و هم دولت و هم مجلس و قوه قضائیه استفاده کنند؛ این کار حوزه و دانشگاه و مسئولینی است که آگاهند و به مسائل اشراف دارند. 📚حقوق شهروندی ص 57 🆔 @feghahat
هدایت شده از حوزه انقلابی
نشست بصیرت افزایی ✅ به مناسبت دهه بصیرت 💚 سخنران : حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور 💐 (نماینده بصیر و ولایی مردم فهیم وبابصیرت شهر مقدس قم) 🌺 مکان : مدرسه مبارکه فیضیه 🌹 زمان : چهارشنبه 12/ 10/ 97 بعد از نماز عشا 🍃🍃 بسیج مدرسه فیضیه و دارالشفاء @howzehenghelabi
9 دی تجلی بصیرت.pdf
450.7K
📜فیش منبر📩 منبر کامل ⭕️ویژه 9 دی 💠 🌺سخنرانی استاد انجوی نژاد💢 @TollaBEnghelabi
🔶 حوزه هرگز در پاسخگویی به نیازهای علمی جامعه و کشور کوتاهی نکرده است . 🔶مشکلات کشور به دلیل کم کاری حوزه نیست. 🔲آیت‌الله‌العظمی جوادی‌آملی امروز در دیدار، معاون پژوهش حوزه‌های علمیه: 🔹حوزه هرگز در پاسخگویی به نیازهای علمی جامعه و کشور کوتاهی نکرده است، کجا کسی از حوزه سوال کرد و پاسخ نشنید؟! 🔹اگر در کشور مشکلاتی وجود دارد این مشکلات به دلیل کم کاری حوزه نیست، بلکه به دلیل عدم استفاده از تولیدات حوزه است. 4دی 97 @TollaBEnghelabi
♨️واکنش شورای عالی حوزه به اظهارات استاد رحیم پور ازغدی: 🔸 هویت و منطق حوزه‌های علمیه هیچ نسبتی با سکولاریزم ندارد. 🔸حوزه‌ علمیه برای پاسخ به نیازهای نظام اسلامی گام‌های بلندی برداشته است! 🔸سخن گفتن از کم کاری حوزه ناشی از بی اطلاعی است! 🔲به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن بیانیه شورای عالی حوزه های علمیه پیرامون برخی از سخنان اخیر در خصوص حوزه های علمیه به این شرح است: بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم حوزه و روحانیت در طول تاریخ پر افتخار خود همواره حافظ اسلام و ارزش‌های دینی، معنوی، اخلاقی و در کنار مردم و محرومان و مهد پیدایش و پشتیبان انقلاب و نظام اسلامی بوده و خواهد بود و در مسیر دفاع از اسلام عزیز و مردم شریف همواره خطرها و سختی‌ها را تحمّل نموده است و همچنان بر این عهد استوار خواهد بود. حوزه‌های علمیه پس از انقلاب شکوهمند اسلامی برای پاسخ به نیازهای دنیای معاصر و نظام اسلامی گام‌های بلندی برداشته است، از یکسو در قلمرو فقه معاصر و مسائل نوپدید، درس‌های خارج متعدد از سوی مراجع عظام و اساتید عالی‌مقام شکل گرفته است و نگارش صدها کتاب، مجله، مقالات و تحقیقات گسترده در این زمینه شاهد این رشد و تعالی است، از سوی دیگر در زمینه علوم عقلی و کلام، حوزه‌های علمیه تجربه گرانباری انباشته و در بررسی مسائل و پرسش‌های جدید و پاسخ‌گویی به نیازها، تولیدات انبوهی به وجود آورده است؛ همین‌طور در عرصه قرآن و تفسیر و علوم قرآن، دستاوردهای عظیمی به جامعه علمی و نسل جدید تقدیم کرده است و در قلمرو علوم انسانی، اجتماعی و اسلامی گام‌های مهمی برداشته، چند هزار اثر در این زمینه تولید کرده است و تربیت خیل عظیم مُبلغّان و نیروهای شایسته برای تأمین نیاز فرهنگی و دینی جامعه اسلامی و عرصه بین‌الملل و نیز نهادهای گوناگون نظام اسلامی برگی دیگر از این کتاب قطور است، و به فضل الهی این مسیر را با هوشمندی و قوّت ادامه خواهد داد. نهاد مرجعیت، رکن استوار حوزه‌های علمیه و تکیه‌گاه همة این تحولات است و این نهاد الهی همواره در کنار ملّت شریف و غمخوار محرومان و مستضعفان بوده است و امام راحل(قدّس‌سرّه) و رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی بر عظمت و اهمیّت این نهاد عظیم تأکید داشته‌اند و اینک وظیفه همه حوزویان و نخبگان و عموم جامعه، صیانت از این جایگاه رفیع است. آنچه برشمرده شد، برخی از برکات مراجع عظام و حوزه‌های علمیه است و البته این همه به معنای نادیده گرفتن برخی از کاستی‌ها یا چشم پوشیدن از نقد‌ها نیست، چرا که حوزه‌های علمیه مهد نقد و مباحثه و پرسش و پاسخ و گفت وگوی علمی بوده است و اکنون نیز شنوای نقد ناصحان است، اما در برابر برخی از نسبت‌ها و گفته‌های بی‌مبنای اخیر باید تصریح نماییم که هویت و منطق حوزه‌های علمیه هیچ نسبتی با و بی‌تفاوتی در برابر نیازهای جامعه و نظام ندارد و برخی از این سخنان ناشی از عدم اطلاع کافی از تحولات و دستاوردهای حوزه‌های علمیه است و تضعیف منزلت والای مرجعیت پسندیده نیست. شورای عالی حوزه‌های علمیه ضمن حمایت از مقام والای مرجعیت و استقبال از گفتگو و نقد سازنده،‌ دفاع و صیانت از نهاد‌های تاریخ‌ساز حوزه علمیه و مراجع عظیم‌الشأن و رهبر معظم انقلاب اسلامی(دامت برکاتهم) را وظیفه خود می‌داند و همه نخبگان و مردم و مسئولان را به رعایت رهنمودها و نصایح آنان فرا می‌خواند. والسّلامُ علیکُم‌ و رحمةالله. شورای عالی حوزه‌های علمیه @TollaBEnghelabi
استاد نبویان قسمت اول.mp3
33.24M
خیانت های دولت اصلاحات به ایران زمین🔑🔑🔑 فایل صوتی هزینه های سازش در دولت جناب روحانی به روایت اسناد وظیفه طلاب و روحانیون محترم است که: اولاً خودشان آگاهی پیدا کنند ثانیاً اطلاع رسانی نمایند.
استاد نبویان قسمت دوم.mp3
47.68M
خیانت های دولت اصلاحات به ایران زمین🔑🔑🔑 فایل صوتی هزینه های سازش در دولت جناب روحانی به روایت اسناد وظیفه طلاب و روحانیون محترم است که: اولاً خودشان آگاهی پیدا کنند ثانیاً اطلاع رسانی نمایند.
استاد نبویان قسمت سوم.mp3
49.66M
خیانت های دولت اصلاحات به ایران زمین🔑🔑🔑 فایل صوتی هزینه های سازش در دولت جناب روحانی وظیفه طلاب و روحانیون محترم است که: اولاً خودشان آگاهی پیدا کنند ثانیاً اطلاع رسانی نمایند.
خیانت های دولت اصلاحات به ایران زمین🔑🔑🔑 فایل صوتی هزینه های سازش در دولت جناب روحانی وظیفه طلاب و روحانیون محترم است که: اولاً خودشان آگاهی پیدا کنند ثانیاً اطلاع رسانی نمایند.
عزیزانی که اسناد و مدارک مطرح شده در فایل های صوتی جناب آقای دکتر نبویان را می خواهند به اینجانب خصوصی اطلاع دهند تا تقدیم کنم. @R_Zare
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تحلیل روانبخش درباره سکوت دولت و مجلس درباره شورش های فرانسه
طلبه های انقلابی خوب می‌دانند که آیت‌الله کسی بود که تأدبش اجازه نداد شهریه مجزای از رهبری دهد و زعامتش را ذیل ایشان معنا کرد... خداوند او را با سه برادر شهیدش محشورش کند. 🙏 @mkhalfani
🌹مدرسه علمیه‌ای که نیمی از طلاب آن شهید شده اند! 🔸تعداد شهدای روحانی و طلبه مدرسه امام صادق(ع) چهار باغ اصفهان در زمان دفاع مقدس به اندازه ای است که تقریبا به ازای هر حجره بیش از دو شهید تقدیم اسلام کرده است و نیمی از طلاب مدرسه در دفاع مقدس شهید شده اند. 📷 تصویری در حاشیه بزرگداشت ۱۴۵ شهید طلبه وروحانی دفاع مقدس و مدافع حرم مدرسه علمیه امام صادق(ع) چهارباغ ___ ♨️ همه‌چیز اینجا مهم است👇 🆔 @snn_ir