بدترین قسمت زندگی اون جاییه که دقیقا صفتِ بدی که سعی کردی نداشته باشی رو بهت نسبت بدن،از اونجا به بعد دیگه دلت نمیخواد تلاشی برا خوب بودن بکنی.
به کم قانع نباشید ، هیچکس به شما اخلاق خوب ، محبت کردن ، ارزش و احترام ، وفاداری و اولویت قرار دادنتون رو بدهکار نیست ، اما اگه دوستون داشته باشه همهی این کارهارو میکنه بدون اینکه شما ازش درخواست کنید ، این همهی اون چیزیه که شما باید بدونید.