eitaa logo
کانال پاتـــــوق دوستـــــان
2.4هزار دنبال‌کننده
118.9هزار عکس
84.4هزار ویدیو
263 فایل
سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما سروران وبزرگواران کانال پاتوق بهترین جملات زیبا, مذهبی , واشعار وبهترین جملات ناب لینک کانال @Patoghedoostanha
مشاهده در ایتا
دانلود
👆برا همیناس که میگیم کافر همه را به کیش خود پندارد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📍مصاحبه BBC فارسی با جان بولتون (مشاور سابق امنیت ملی ایالات متحده) 🔹تلاش مجری BBC برای اینکه بگوید اغتشاشگران - به زعم او معترضان - سلاح ندارند و جان بولتونی که می‌گوید شواهدی برای این موضوع دارد ... 🔻هر چند این تلاش بولتون برای بحرانی نشان دادن اوضاع، تلاش مذبوحانه‌ایست اما اصل این مدعا که در روزهای گذشته گروه‌هایی با اسلحه در مقابل نیروهای امنیتی بودند ادعای درستی است! خصوصاً در کردستان و سیستان و بلوچستان
♦️وحیدی: اقوام ایرانی در امنیت کشور دخیل هستند وزیر کشور: 🔹اقوام بزرگترین فرصت‎های کشور برای نمایش قدرت مدیریت از نوع نظام مقدس جمهوری اسلامی بر یک گسترده جغرافیایی بزرگ است که در هیچ جای دیگر دنیا دیده نمی‎شود. 🔹اقوام ما در تعامل با هم هستند وهمین مسئله نشان از اقتدار ایران است و باهمه تلاش دشمنان که روی اقوام در این سال‌ها کار کرده نتوانسته‎اند موفق شوند. 🔹اقوام ایرانی در پیشرفت کشور و امنیت کشور دخیل هستند همه از باید این فرصت بهره بگیریم و در کنار هم یکدیگر را هم به خوبی بشناسیم.
هوا الان در مشهد ۲درجه است/حوالی ساعت ۶:۳۰صبح فردا برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ هوای مشهد منفی یک درجه می‌شود
🔵 اینترنشنال سازمان تروریستی معرفی شد و کارمندانش تحت تعقیب وزیر اطلاعات مطرح کرد: انگلیس هزینه اقداماتش برای ناامن‌سازی ایران را خواهد داد/ شبکه اینترنشنال از سوی ایران به عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل و مرتبطین با آن تحت تعقیب خواهند بود حجت‌الاسلام خطیب: بی‌شک بزرگترین «عملیات تأثیر» روی کشوری در جهان برای بی‌ثبات‌سازی و اغتشاش، از طریق عملیات ترکیبی، همانی بود که در حول اغتشاشات و در دوره پسا اغتشاشات از سوی آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی و سعودی صورت گرفت. در حوادث اخیر، دست رژیم صهیونیستی در اجرا آشکارتر بود؛ در تبلیغات دست انگلیس و در هزینه‌کردن دست رژیم سعودی واضح‌تر بود؛ کل حمایت مالی نمایش منحط برلین در حوزه تبلیغات، فضاسازی، اجاره تجهیزات برای تصویربرداری و ارائه تسهیلات برای حضور خبرنگاران و غذاهای توزیع شده و... با هزینه سعودی صورت گرفت. 🔻ما هرگز مثل انگلیس، پشتیبان اقدامات تروریستی و ناامن‌سازی سایر کشورها نخواهیم بود ولی تعهدی برای ممانعت از بروز ناامنی در این کشورها هم نخواهیم داشت، لذا کشور انگلیس هزینه اقدامات خود را برای ناامن‌ ساختن کشور بزرگ ایران خواهد پرداخت. 🔻شبکه اینترنشنال از سوی دستگاه امنیتی ایران به‌عنوان سازمان تروریستی شناخته شده و عوامل آن تحت تعقیب وزارت اطلاعات قرار خواهند گرفت و من‌بعد، هر نوع ارتباط با این سازمان تروریستی به‌عنوان ورود به حوزه تروریستی و تهدید امنیت ملی تلقی خواهد شد.
دلمان تنگ است برایت آقای قهرمان ! یاد ما باش ما تا قیامت به تو افتخار میکنیم برای جان ما ! عزیز ایران حاج قاسم !
✨﷽✨ ⚡️تاجر ثروتمند⚡️ روزی تاجری بسیار ثروتمند ،با خود عهد کرده بود در طول زندگانی خویش،یک روز ازعمرش را خوب زندگی کند ،به مردم مهربانی ورزد.درآن روزتصمیم گرفت عهد خویش را بجا بیاورد،وبا مردم به اندازه ی یک روز درشت خویی نکند وبا آنها با عطوفت رفتار نماید،زمانی که از خانه خود خارج شد ، پیرزنی گوژ پشت از اودرخواست کمک کرد ،ازاوخواست باری راکه همراه دارد تا خانه اش حمل کند ،با خود گفت من بااین همه ثروت وقدرت حمال این پیرزن باشم ،لحظه ای به فکر فرورفت وبه یاد عهد خویش افتاد،بار را برداشت و به همراه پیرزن به راه افتاد،تا به خانه ای خرابه رسیدند،دیدسه کودک در آنجا مشغول بازی هستند، ازاوپرسید این کودکان کیستند؟،پیرزن پاسخ داد؛اینها نوه های من هستند که بامن زندگی می کنند. پدر و مادرشان را سالها ست که ازدست داده اند،از او پرسید مخارج آنها را چه کسی تامین میکند ،؟ پیرزن اشک از چشمانش سرازیر شد،گفت؛ به بازار میروم میو ها وسبزیجات گندیده ای که مغازه دارها آن هارا بیرون میریزند با خود به خانه می آورم ،به آنها میدهم تاگرسنگیشان رفع شود.تاجر نگاهی به کیسه های که دردستش بود انداخت، به سالها ی که متکبرانه زندگی خودرا سپری کرده بود افسوس خورد ، اشک ندامت درچشمانش حلقه زد، درآن روز تمام دارایش را به فقرا ودرماندگان شهرش بخشید ،وشب هنگام که به بستر خویش میرفت ، از خدای خویش طلب عفو کرد وبخاطر کارهایی که در گذشته انجام داده شرمسار واندوهگین بود. بعد ازآن به خوابی ابدی فرورفت.بدون آنکه فردایی در انتظار او باشد. پس بیایم خوب بودن راتجربه کنیم حتی به اندازه یک روز شاید دیگر فرصت جبرانی نباشد.
💢 ️شهادت یک بسیجی مدافع حرم در آستانه‌اشرفیه 🔹 دقایقی پیش سومین شهید امنیت گیلان، "مجید یوسفی" بسیجی مدافع حریم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) توسط راننده یک دستگاه سواری تندر ۹۰ که با سرعتی جنون آمیز به سمت مدافعان امنیت حرکت کرده، به شهادت رسید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️🎥تیم ملی واترپلو در دیدار با هند از خواندن سرود ملی امتناع کردند! جلوشون نگرفتید پرو وقیح شدن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بهادری جهرمی: معترضین را دشمن نمی‌دانیم سخنگوی دولت: 🔹ما پاسخ دشمن خارجی را حتما می‌دهیم و شک نکنید اگر یکی بخوریم دو تا می‌زنیم، فقط شاید بعضی‌ها را نتوانیم بگوییم. 🔹من اصولا معترضین را دشمن نمی‌دانم و اصل بر این است که این جوانان که به خیابان می‌آیند فرزندان خطاکار ما هستند. 🔹استراتژی دشمن این است که دولت را به جان بچه‌های خودش و این بچه‌ها را به جان دولت بیندازد. اینا که جوانهای بسیجی ما را کشتن از ما نیستن مماشات بسه اقتدار حرف اول ومیزند
♦️وحیدی: میدان‌داران اغتشاشات اخیر در ۷ کشور آموزش دیده بودند وزیر کشور: 🔹️در توطئه اخیر علاوه بر اینکه آمریکا در کوتاه‌ترین زمان از اغتشاشگران حمایت کرد، کشورهایی مانند آلمان، فرانسه و انگلیس در کنار عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی نیز با تشکیل ستادی به طور شفاف و آشکار به حمایت از آشوب‌گران پرداختند. 🔹️در این وقایع همه جریانات ضد نظام خارج از کشور مانند منافین شیعه و کومله اهل سنت وارد میدان شدند تا بتوانند به اهداف شومشان برسند که راه به جایی نبردند.
❇️ غذاهای حاوی کلسیم
🔺عیادت رئیس مجلس از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی/ تاکید قالیباف بر مقابله قاطع با داعش سازی نوین در کشور 🔹رییس مجلس شورای اسلامی شب گذشته با حضور در بیمارستان ولیعصر (عج) فراجا در تهران از تعدادی از مجروحان نیروی انتظامی عیادت و دلجویی کرد. 🔹دکتر قالیباف در جریان این عیادت با اشاره به نقش مهم فراجا در تامین امنیت کشور و مقابله با ناامنی گفت: در این مدت شاهد بودیم که برخی با سوء استفاده از اعتراضات، با به خشونت کشاندن این اعتراضات به اموال عمومی و نیز اموال مردم آسیب زده و دست به قتل و غارت زدند. 🔹 اکنون که بیش از پیش آشکار شده که دشمن به دنبال تبدیل اعتراض به اغتشاش و جنایت و داعش سازی نوین در کشور است، مردم خواستار پایان مماشات با اغتشاشگران و برخورد قاطع و متناسب با جرم، با کسانی هستند که به جان و مال مردم بیگناه تعدی و تعرض و همچون داعش فیلم جنایت شان را با افتخار منتشر می کنند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنگوی دولت: دولت هرگز رو در روی مردم نمی‌ایستد 🔹 بهادری جهرمی در پاسخ به سوال یک دانشجو در خصوص چرایی مماشات و عدم برخورد سخت با اغتشاش‌گران: استراتژی دشمن انداختن مردم به جان یکدیگر است. دولت هرگز رو در روی مردم نمی‌ایستد.
قرائت هرشب دعای فرج به نیت ظهور 🕊 ♥️
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️واکنش حسینی به برهم زدن نظم جلسه توسط برخی دانشجویان معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در جلسه پرسش و پاسخ دانشگاه تربیت مدرس: 🔻دوستانی که تحمل شنیدن صدای مخالف را ندارند بیرون می‌روند؛ پشت تریبون شعار دادند، تهمت زدند و افترا بستند، حالا که باید حرف‌ها رو بشنوند بیرون رفتند. 🔻این نشان می‌دهد چقدر اینها تحمل و سعه صدر دارند. منطق این ها همین است. 🔻اینها می‌خواهند با شعار و جنجال و هیاهو حرف خود را به کرسی بنشاند و به مردم تحمیل کنند.
🔴 سوریه چرا سوریه شد؟ مماشات های نا به جا ...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا