eitaa logo
کانال پاتـــــوق دوستـــــان
2.4هزار دنبال‌کننده
119هزار عکس
84.4هزار ویدیو
263 فایل
سلام وعرض ادب واحترام خدمت شما سروران وبزرگواران کانال پاتوق بهترین جملات زیبا, مذهبی , واشعار وبهترین جملات ناب لینک کانال @Patoghedoostanha
مشاهده در ایتا
دانلود
InShot_۲۰۲۲۰۹۰۱_۱۳۱۹۳۱۷۳۳_۲۰۲۲_۰۹_۰۱_۱۴_۲۱_۲۲_۱۰۰.mp3
2.21M
الان این پادکست مثھ قرصھ برام :) مرسی که خلقش کردی خاتونم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
گفته بودي كه چرا خوب به پايان نرسيد؟ راستش زور من ِ خسته به طوفان نرسيد شهريار
خوشبختی داشتن خانواده خوب و درکنارهم بودن است همین دوست داشتنهای ناب خوشبختی گاهی هم نیفتادن اتفاقات بدتره خوشبختی نگاه خداست تمام نگاه خدای مهربان همراه لحظه لحظه هایتان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹 ببینید | دشمن در راس نقشه‌هایش، تبلیغات است / علاج پروپاگاندا تبیین است / وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند 🔺 رهبر انقلاب، صبح امروز: یک مساله است. بارها و بارها بنده تکرار کردم و باز هم تکرار میکنم. دشمن در راس نقشه‌هایش، تبلیغات است. به قول خودشان پروپاگاندا. علاج پروپاگاندا تبیین است؛ از زبانهای مختلف، از حنجره‌های مختلف، با تعبیرات مختلف، با ابتکارات مختلف. وسوسه‌ای را که روی آن جوان و نوجوان اثر میگذارد چه چیزی میتواند برطرف کند؟ باتوم که نمیتواند برطرف کند، آن وسوسه را تبیین میتواند برطرف کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔳بازی جدید شبکه های معاند 🚨این بار سایت شهدای ناجا مورد حمله شبکه های غربی قرار گرفت ...
️انگلیس گرداننده فتنه های داخلی ایران 🔹انگلیس به عنوان گرداننده انواع فتنه‌ها همواره بر طراحی و پشتیبانی از انواع فتنه‌ها در ایران اصرار کرده و هیچگاه دوستی خود را به ملت و دولت ایران اثبات نکرده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اشتباه نکنید اینجا پاریس و لندن نیست اینجا تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی، میدان کتاب، ابتدای بلوار کوهستان مرکز خرید اُپال است. البته محدود به همین یک جا نیست.. اگر یک مسئول با غیرت تاکید میکنیم یک مسئول با غیرت پیدا بشه یقینا اجازه نمیده این هرزه خانه پر از منجلاب و کثافت یک ساعت باز بمونه. خدا لعنت کند هر مسئولی که بتواند و این اقدام را صورت ندهد. آقایان مسئول اگر قاطعانه برخورد نکنید چند روز دیگر در تابستان و بهار باید شاهد صحنه های فجیع تری باشیم شرم کنید از خون شهدا . فیلم شهید نوری که اتفاقا از همه ی این ادمهای هرزه ی در فیلم خوشتیپ تر و جذاب تر بود را میزاریم تا آقایان مسئول سخن آخر این شهید عزیز راچند بار ببینند وشاید خجالت بکشتد. اگر مطالبه گری نکنید به زودی این لجن خانه را در همه ی اماکن خواهیم‌دید. اقایان اگر عرضه ندارید، اگر غیرت ندارید، اگر دین ندارید، به مردم بگید تا مردم انقلابی خودشون به فکر جمع کردن این هرزه خانه ها باشند. سیصد هزار شهید ندادیم که این صحنه ها را ببینیم.
🔴کیهان: با برداشتن حجاب مردان به زنان خود بی‌رغبت می‌شوند و نیازهای جسمی خود در کوچه و خیابان می‌جویند! 🔹روزنامه کیهان نوشت:با برداشتن شرم و حیا در مردان و زنان می‌میرد. که نیروی ضامن حفظ حریم خانواده است از بین می‌رود. مردان به زنان خود بی‌رغبت شده و نیازهای جسمی و روحی خود را در کوچه و خیابان می‌جویند. 🔹زنان به جای گرم کردن کانون ، با تبرج و خودآرایی، معابر عمومی را رونق می‌دهند. هیچ دامنی شهید‌پرور نخواهد بود. روضه‌های خانگی جای خود را به میهمانی‌های مختلط خواهد داد.
درست در لحظه ملاقات با خداوند در برزخ: تازه می‌فهمیم همه تیزهوشی‌مان را باید برای شکار خدا صرف می‌کردیم... نه هیچکس دیگر!
🔴 عربستان ۲ نفر را بخاطر اینکه در ویکی پدیا مطلب صفحه آل سعود را برخلاف نظر حکومت ویرایش کرده اند به چهل سال زندان محکوم کرده. 🔹 بنظرم اصلاح طلبا و براندازا و سلبریتی ها، برای چشیدن مزه آزادی بیان باید بروند عربستان.
♦️داریم به روزهای فرار شاه نزدیک میشیم 🔹هر کی گفت شاه نکشت ، این عکس رو بزنید تو صورتش 🔹 با اسلحه جنگی انقلابیون رو محاصره کردند و یک نفر رو زنده نگذاشت. شاه تا میتونست کُشت ، ولی حریف ِ "ایدئولوژی " و "لیدر" انقلابیها نشد. " شـهـــاب "
🔴 طبق شنیده ها قبل از طلوع آفتاب صبح فردا دو قاتل دیگر یعنی محمد قبادلو و محمدبروغنی قصاص می‌شوند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آهاے منټـظر..؟ میدونی وظایفټ‌چیہ؟ ‌‌‌‌✅کانال استاد دانشمند •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
مگه قرار نبود آخوندا نباشن؟ 😂 بنظرم مهناز افشارو بذار وزیر بهداشت ، چون ید طولایی در وارد کردن شیرخشک فاسد به کشور داره😏
🔸برف در برخی نقاط مشهد شدت گرفت 🔹️بیشترین حجم بارش طی سه شنبه ۲۰ دی در استان و مشهد رخ می دهد. 🔹️تا چهارشنبه سیستم بارشی بر روی استان فعال خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ایوان نجف عجب صفایی دارد هم‌اکنون؛ بارش باران در حرم امام علی (ع)
جرئیات جدید مقام اطلاعاتی رژیم صهیونیستی درباره ترور سردار سلیمانی 🔹رئیس سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی در مصاحبه ای ضمن منحصر بفرد توصیف کردن سردار سلیمانی گفت که تل آویو آمریکا را متقاعد کرد که سردار سلیمانی تهدیدی فوری برای نظامیان آمریکایی بوده است.