eitaa logo
پیرو
156 دنبال‌کننده
1.4هزار عکس
276 ویدیو
6 فایل
💠 پایگاه تبیینی پیرو 👤 مدیر ♦️ @HKaveh 🔘 سامانه ‌پیامکی 📱100066672 🔘 شماره ‌همراه 📞 09100101165 🔘 شماره ‌ثابت ☎️ 02532500840 🔘 تارنما 🌐 Www.Peirov.ir 🔘 رایانامه 📧 peirov@mail.ir 🔘 کانال ‌ایتا 🆔 @Peirovir ☑️ صاحب امتیاز؛ تشکل طلبگی قیام
مشاهده در ایتا
دانلود
5.84M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ مطالبۀ مردمی! سوخت حقیقی موشک‌ها 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 بستن باب تحلیل‌ها و مطالبات بسیج‌گر افکار عمومی با باز کردن باب نقل قول‌های مبهم و مجهول! 🔸 اجازه بدهید کنش‌گران آزاد از این ظرفیت جریحه دار شدن قلوب برای بسیج‌گری افکار عمومی استفاده کنند. 🔺 مطالبات مردمی پشتوانۀ مسئولان و ایجاد بسط ید برای آنان در فضای بین‌المللی است. 👤 حسین کاوه 📹 #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
7.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ جلوۀ حقیقت مردم! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 حضور مردم در صحنه باطل السحر القائات چهل سالۀ ضدانقلاب خارجی و داخلی مبنی بر عدم پشتوانۀ مردمی نظام بود... 🔸 جریانات لیبرال و رسانه‌های دشمن حتی ذهنیت و تحلیل برخی از خواص جبهۀ انقلاب را در مورد مردم تغییر داده بودند... 🔺 اگر ما روی حرف حق خودمان محکم نایستیم، مخاطب را در مورد حق بودن موضع خود به تردید می‌اندازیم! 👤 حسین کاوه 📹 #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
🗒 ریشۀ تعلیقِ آرمان‌های انقلابی: از جهش تاریخی تا حکمرانیِ اتّفاقی مهدی جمشیدی ۱. امر حکمرانی در دولت وفاق، به بازی کودکانه شبیه‌تر است تا دولت‌مردی و دولت‌مندی. و مگر می‌توان از دولتی که برآمده از یک اتّفاق است، توقع دیگری داشت؟! ناگهان، میل ریاست دولت در کسی بیدار می‌شود و او بدون هیچ طرح و تدبیری، خود را عرضه می‌کند و کلّیّات عوامانه می‌بافد و رأی توده‌ای می‌آورد. این‌چنین، تلخ و تباه است داستان امر حکمرانی. می‌توان ناگهان از راه رسید و بر صدر نشست؛ بی‌آن‌که هیچ اندیشه‌ای در میان باشد و دربارۀ علاج‌ها و چاره‌های دشواری‌های ملّی، تأمّل شده باشد. این بازیِ سیاسی، آنچنان ناپخته و نسنجیده است که در هر دو سو، فقط دلالت بر تصادف و خامی و روزمرّگی دارد. اگر امر حکمرانی، به تمنیّات شخصی و اراده‌های گزافی وانهاده شود و طرحِ فراخ و عمیق برای خطِ سیر آن در نظر گرفته نشده باشد، نوسان‌ها و تلاطم‌ها و بلکه سقوط‌ها و انحطاط‌های این‌چنینی، موجبات گریز عقل سیاسی را فراهم می‌سازد و زمام و عنان جامعه و حاکمیّت را به هیجان و حس و هوس وامی‌نهد. این است سطور نانوشتۀ ماجرای سیاسی در ایرانِ کنونی. یکی که از راهبرد و کلان‌نگری و ذهنیّت معرفتی بی‌بهره است، بر کرسی تقنین و نظارت می‌نشیند، و دیگری که از هیچ‌یک از ساحات حکمرانی چیزی نمی‌داند و ندانستنش را فریاد می‌زند، بر کرسی اجرا و راهبری تکیه می‌زند. بسی درهم‌ریخته و آشفته و بی‌قاعده است این بازی. و چه بازی‌ها می‌کند این بازی با احوال عامّه؛ چه حال معیشت‌شان و چه حال معادشان. صد البته، نقصان را باید در عوامی عامّه جست که بر خویش، زخم می‌نشانند. در جهل مرکب، غوطه‌ورند و در مرثیۀ حیات‌شان، ناله سر می‌دهند. ۲. پیش از این نوشته‌ام و همچنان نیز بر این باورم که ما در عالَم اسم اسلام به سر می‌بریم نه حقیقت اسلام، و روشن است که در چنین عالَمی، نباید طلب و توقع آنچنانی داشت. کار معصومانه و مهدوی، از دیگران ساخته نیست؛ باید برای کمالات و فضائل ناب و تحقّقِ تمامیّت‌ها و وصول به غایات، در انتظار پس‌فردا نشست و زیاده نخواست و نگفت. عالَم انقلابی، عالَم تمهیدی است و در حکمِ پیش‌درآمدی بر فرجامِ قدسیِ تاریخ. اگر آن عهدِ نهایی فرارسد و انسانِ کامل، ظهور عینی و اجتماعی بیابد، بهشت زمینی رقم خواهد خورد. بااین‌حال، نباید چشم بر چرخه‌های باطل و ندانم‌کاری‌های تکراری فروبست و چراغ نقد را خاموش کرد تا در تاریکی و شب‌زدگی، خطاها و خبط‌ها تداوم یابند. باید گفت و بازگفت تا شاید در این نزاع، لغزش‌ها و جهالت‌ها تقلیل یابند و امر حکمرانی، به‌سوی صلاح و خیر و عقل، مایل گردد. نگفتن و نهفتن، بر حجم و شدّت امراضِ مزمن می‌افزاید و ما را بیشتر در درون انقباض‌ها و فروبستگی‌ها، محصور می‌سازد. نقطۀ آغاز این نقادی، شهیدسیّد مرتضی آوینی بود که از اواخر دهۀ شصت، قلم برداشت و بر صراط و مناط انقلاب، پرچم روشنگری برافراشت. البته چندی نکشید که او را در چنبرۀ قفسِ سیاست و بوروکراسیِ خویش فروبردند و به مسلخ راندند. او پیشاپیش، بوی واگرایی‌های دهۀ هفتاد را استشمام کرد و دریافت که امر حکمرانی، در چاله افتاده و می‌رود که ابرِ مصائب و تنگناها بر سر انقلاب، سایه‌گستر شود. او نوشت، اما گوش شنوایی در میان نبود و در نهایت نیز، همان شد که او نوشت. ۳. انقلاب، دچار نوسان‌ها و تذبذب‌های دوره‌ای شده است و نمی‌تواند جهش تاریخی را تجربه کند؛ چون قدرت سیاسی در دست متوسطان و حتی ضعفاست که منطق حکمرانیِ دینی را نمی‌فهمند و با غایات و مقاصد انقلاب، بیگانه‌اند. آنان که اصالت انقلابی ندارند و چندپاره و مشوّش و مرعوب و متلاطم هستند، شایستۀ قدرت‌نشینی در عهدِ گام دوّم انقلاب نیستند. اینان اگر معبر انحطاط را نگشایند، دست‌کم از شتاب می‌کاهند و جامعه را فرسوده و سردرگریبان می‌کنند. در دهۀ شصت، آنان‌که تاریخی و تاریخ‌ساز بودند، برچیده شدند و به وادی شهادت پانهادند و جز اندکی نماندند، و آن اندک نیز در حاشیه بودند و میدان فراخ در اختیار نداشتند. انسان‌های تاریخیِ عالَم انقلاب، در همان آغاز راه، حذف شدند و این حذف، تداوم اصالت‌های انقلاب و امکان جهش تاریخی را بسی دشوار کرد. چندین دهه، انقلاب در دست متوسطان و ضعفا قرار گرفت و دولت‌های فرومایه و کوته‌اندیش، فرصت‌ها و مجال‌ها را سوزاندند و آرمان‌های انقلابی را در حیات کاغذی، در تعلیق نهادند. طرح انقلاب اسلامی، بضاعتی بسیار بیشتر از آنچه که امروز شاهدیم، در خویش داشت، اما افسوس که فاعلان و عاملان، هم‌دل و هم‌داستان نبودند، بلکه فریفتۀ عالَم تجدّد بودند. من ریشۀ دشواری‌ها و تلخی‌ها و رنجوری‌ها و تعلیق‌ها را در این وضع تاریخی و موقعیّت ساختاری می‌بینم و علاج را نیز در فهم آن و اراده برای گذار از آن. اما دریغ از حتی یک دریچۀ گشوده که تنفس را ممکن سازد. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
♦️ طناب داری به درازای مشروطه تا اکنون! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 مفهوم و عنوانی که آیت الله شهید شیخ فضل‌الله نوری رضوان الله علیه در عصر مشروطه بر روی آن ایستاد «مشروعه» بودن مشروطه بود و جان خود را نیز برای این وصف و حدّ شرعی مشروطه یعنی مشروعه بودن آن پرداخت. البته این قید مشروعه صرفاً یک وصف و تعبیر زینتی نبود بلکه سنگ بنا و ستونی بود که بنای مشروطه را در جهت سعادت دنیوی و اخروی ملت قوام می‌بخشید. 🔸 شباهت انقلابیون اصیل کنونی یا به تعبیر مغرضان و فریب خوردگان «سوپرانقلابی‌ها» که حقیقتاً هستۀ سخت نظام اسلامی هستند و در تلاطمات مختلف دست از ادامۀ انقلاب به نفع اسلامیت که متضمن سعادت مردم است برنمی‌دارند با آیت الله شهید شیخ فضل‌الله نوری رضوان الله علیه همان تأکید بر شرعیات و اسلامیت است به همین دلیل آماج حملات سکولیبرال‌ها و... هستند. 🔹 تعبیر «سوپرانقلابی» برای توصیف چپی‌های دهۀ شصت(لیبرال‌های الان) بود که حدود و غایات شرعی را در انقلابیگری رعایت نمی‌کردند! اما الان تعبیر «سوپرانقلابی» را همین لیبرال‌ها و وسط بازان التقاطی با روایت‌پردازی مغرضانه بر روی انقلابیون اصیل که سعی می‌کنند به قدر بضاعت همانند شیخ شهید مطالبۀ رعایت حدود و احکام الهی در قوانین و عملکردها را داشته باشند می‌چسبانند! 🔸 در همهٔ جریانات هستند افرادی که به خاطر ظرفیت ضیق روحی و فکری نمی‌توانند آینهٔ تمام نمای مکتب و گفتمان جریانی که خود در شعاع و نه در کانون آن هستند، باشند. مثلاً؛ آینهٔ تمام نمای انقلاب اسلامی امام خمینی کبیر و امام خامنه‌ای عزیز هستند و حتی فلان عالم و شهید نیز چنین نیستند، بلکه هر کسی بخشی از انقلاب اسلامی را به اندازه سعۀ وجودی خود منعکس کرده است... 🔹 با نظر کردن در این بخش‌ها نمی‌توان در مورد تمامیت انقلاب اسلامی به قضاوت جامعی رسید. لذا موضع و اقدام شاید اشتباه یک جوان فعال و علاقمند به اسلام و انقلاب را مستمسک تخریب مکتب و گفتمان و جریان اصیل انقلاب اسلامی قرار ندهیم! خوب در آینۀ شیخ شهید بنگریم تا فضیلت انقلابیگری که همان اسلامیت آن است را نگذاریم فراموش و تحریف و یا حتی اندکی کم فروغ شود. 🔸 اجازه ندهیم که کج روایت‌ها و تحریفات ناانقلابی‌های غربگرا و وسط بازان التقاطی از پابرهنگان اسلام دوست، عدالتخواهان ولایتمدار و انقلابی‌های فعال ذهنیت مردم و مسئولین و حتی نخبگان را تغییر دهد و آنان را دچار خطای محاسباتی بکند و در روزگاری که سکولار مشربان و لیبرال مسلکان در حال بلعیدن منابع کشور و تولید خسارت هستند، انقلابیون را بر صندلی توبیخ و محاکمه بنشانند! 🔺 جریان فاسد سرمایه‌داری و کثیف اباحه‌گری عریان‌تر از همیشه به میدان آمده و هل من مبارز می‌طلبد. تاریخ گواهی می‌دهد که اگر مجال و اجازه بدهیم معنای انقلاب را به لجن بکشند، مصادیق انقلابی را هم البته به گونۀ مدرن به دار خواهند آویخت! عدم واقع بینی و تحلیل و قضاوت پدیده‌ها و جریانات بر اساس روایت‌پردازی لیبرال‌ها و برساخت رسانه‌ای آنان، آغاز بافتن طناب دار مصلحان خواهد بود... 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ خباثت فصلی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 در یک سال فشلیسم این دولت ثابت شد که دلیل ویژۀ تشویش افکار عمومی و برهم زدن جامعه رسانه است نه مشکلات! 🔸 اما الان چون اکثریت غالب آن رسانه‌های کذایی بهرمند از مواهب دولت وفاق هستند دیگر نیازی به برهم زدن جامعه نیست! 🔺 وگرنه دیگی که برای این قماش نجوشد سر سگ در آن می‌جوشانند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
5.07M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ اتـــحـــاد اصـولـی 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 اتحاد و انسجام که در خلأ شکل نمی‌گیرد! هر اتحاد و انسجامی محور و موضوعی دارد... 🔸 با برهم زنندگان محورهای اتحاد و انسجام مقابله کنیم نه با افرادی که منتقد آنها هستند. 🔺 برخی! وحدت شکنان واقعی را رها کرده و منتقدین آنها را متهم به وحدت شکنی می‌کنند! 👤 حسین کاوه 📹 #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ عبور و مرور 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 این همه سر و صدا برای لاریجانی بیش از اینکه رقیب تراشی برای جلیلی باشد بوی عبور از قالیباف می‌دهد! 🔸 بالاخره ایشان با همۀ هزینه‌ها و حمایت‌ها و... که اخیرا شد نتوانست بیش از سه میلیون رأی کسب کند! 🔺 طبیعی است که دیگر با گزینۀ ضعیف و... به مصاف امثال جلیلی نروند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ تغییر ریــل 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 دشمنان کلان طرح خود را از خلع سلاح حزب‌الله تا گذرگاه زنگزور و... گام به گام و با سرعت پیش می‌برند! 🔸 آن وقت ما درگیر دولتی فشل هستیم که کشور را چنان معطل آب و برق کرده که گرانی و... فراموش شده! 🔺 دولت قطاری است که روی ریل مردم حرکت می‌کند لذا تا ریل تغییر نکند اوضاع همین است. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ تـمـدن اربعینی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 دنیایی که ناموس تمدن غرب است و به خاطر آن، غارت‌ها و کشتارها انجام داده است را میزبانان اربعین به زیر پای میهمانان اربعین می‌ریزند... 🔸 حب الحسین ع که حب حقیقت و عدالت است جای حب الدنیا که رأس کل خطیئه است را گرفته است و این بزرگترین خطر برای تمدن غرب است. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ راز جلیلی هراسی 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 شخص جلیلی که ترس ندارد، ترس سکولیبرال‌ها و وسط بازان التقاطی از ارزش‌ها و معیارهایی است که جلیلی آنها را بیان و برجسته و رعایت می‌کند... 🔸 مالک نیز هرگز به مصر نرسید اما فرمان حضرت امیر ع به او در خصوص شیوۀ سیاست‌ورزی و حکمرانی به عنوان یک منشور شاخص ارزیابی باقی ماند! 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
7.64M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ السلام علیک یا اباعبدالله 🔹 مداحی فارسی-ترکی/ بر کشتگان نینوا اربعین آمد 🔸 شاهکاری از مرحوم حاج سلیم مؤذن‌زادۀ اردبیلی 🔺 السلام علیک یا زینب کبری #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️
♦️ حکمرانی اربعینی! 🌐 IR شناسۀ کـاوه W وبـگـاه سُـلَّـم 🔹 یکی از دلالت‌های سیاسی راهپیمایی اربعین اثبات کارآمدی متعالیۀ ولایت طولی بین امام و مأموم در ایجاد تولی عرضی بین مأمومین است. 🔸 با توجه به تجربۀ فوق؛ اتحاد و مواسات و پیشرفت ملت شریف ایران در گرو اقتدا به ولی فقیه و هم‌افزایی در قالب و مدل جمهوری اسلامی است. 👤 حسین کاوه ✍️ #️⃣ 🆔 @SOLLAM 👈 عضو شوید ✌️