eitaa logo
انجمن روانشناسی دانشگاه قم
184 دنبال‌کننده
12 عکس
0 ویدیو
9 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
پروفسور حسابی: ۲۲ سال درس دادم؛ ۱- هیچگاه لیست حضور و غیاب نداشتم. (چون کلاس باید اینقدر جذاب باشد که بدون حضور و غیاب شاگردت به کلاس بیاید) ۲- هیچگاه سعی نکردم کلاسم را غمگین افسرده نگه دارم! (چون کلاس، خانه دوم دانش آموز هست) ۳-هر دانش آموزی دیر آمد، سر کلاس راهش دادم! (چون میدانستم اگر ۱۰ دقیقه هم به کلاس بیاید؛ یعنی احساس مسئولیت نسبت به کارش) ۴- هیچگاه بیشتر از دو بار حرفم را تکرار نکردم. (چون اینقدر جذاب درس میدادم که هیچکس نگفت بار سوم تکرار کن) ۵- هیچگاه ۹۰ دقیقه درس ندادم! (چون میدانستم کشش دانش آموز متوسط و کم هوش و باهوش با هم فرق دارد) ۶- هیچگاه تکلیف پولی برای کسی مشخص نکردم! (چون میدانستم ممکن است بچه ای مستضعف باشد یا یتیم..) ۷- هیچگاه دانش آموزی درب دفتر نفرستادم. (چون میدانستم درب دفتر ایستادن یعنی شکستن غرور) ۸- هیچگاه تنبیه تکی نکردم و گروهی تنبیه کردم! (چون میدانستم تنبیه گروهی جنبه سرگرمی هست ولی تنبیه تکی غرور را میشکند) ۹- همیشه هر دانش آموزی را آوردم پای تخته، بلد بود. (چون میدانستم که کجا گیر میکند نمیپرسیدم!) @Psychology_qom
📖اختلالات یادگیری 🌱ویژگی های عمومی در تشخیص اختلالات یادگیری ۱. احساس ناامیدی، بی لیاقتی و کم جراتی می کنند. ۲. در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنند و گاهی دچار لکنت می شوند. ۳. به جای اینکه چشم هایشان را هنگام خواندن حرکت دهند سرشان را تکان می دهند. ۴. کلمه به کلمه می خوانند. ۵. به زحمت و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند. ۶. به نقطه گذاری توجه ندارند و از توجه به معنی لغات غافل اند. ادامه دارد... @Psychology_qom
برای دانشجویان رشته علوم تربیتی و روانشناسی تربیتی و معلمان گرامی👆👆👆
دانشکده هدی برگزار میکند: دوره های مجازی مهارت افزایی با اعطای گواهی معتبر شامل: ✅پروپزال نویسی ✅ استناد دهی ✅نگارش پایان نامه ✅نحو جستجوی مقالات داخلی و بین المللی ✅نرم افزار spss پیشرفته ✅نرم افزار spss مقدماتی ✅تحلیل داده های کیفی با نرم افزار ✅ ژورنال شناسی و نحو سابمیت مقالات ✅تحلیل داده های کیفی با نرم افزار MaxQDA 🔹شرکت برای عموم ( خواهران) آزاد است. جهت ثبت نام مشخصات خود شامل( نام و نام خانوادگی،نام‌پدر،کدملی،شماره همراه و عنوان دوره) را به ایتای شماره ۰۹۹۲۳۷۶۰۰۸۰ ارسال نمائید. مرکز آموزش های آزاد دانشکده هدی 🆔@Huda_Amuzesh
🔻 آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم برگزار می‌کند 🔹کارگاه نوروتراپی و جایگاه آن در روان درمانی 🔻مدت کارگاه: ۲ساعت ⏰ زمان برگزاری : ▫️سه شنبه ۲۰ تیر ▫️ساعت ۱۷ تا ۱۹ 🔻 شرکت در کارگاه برای عموم آزاد است 🔻مدرس دوره: ▫️دکتر زهرا یمینی فر 🔻با ارائه گواهینامه معتبر 🔻لینک شرکت در کارگاه http://ve.qom.ac.ir/vrrt_clab_meeting 🔸روابط عمومی دانشگاه قم @university_of_qom
سلام بر دانشجویان عزیز. یکشنبه عصر، کارگاهی خواهیم داشت با عنوان راهبرد کلاس واژگون در آموزش (ویژه ی برادران). مکان و ساعت دقیق کارگاه، از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد،لطفا به دوستان خود اطلاع دهید. https://eitaa.com/Psychology_qom
سلام فردا کارگاه راهبرد کلاس واژگون رأس ساعت ۱۵ در کلاس ۴۳۰۲ (ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی)برگزار خواهد شد.
در صورت تغییر ساعت یا مکان در همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد.