پروفسور حسابی:
۲۲ سال درس دادم؛
۱- هیچگاه لیست حضور و غیاب نداشتم.
(چون کلاس باید اینقدر جذاب باشد که بدون حضور و غیاب شاگردت به کلاس بیاید)
۲- هیچگاه سعی نکردم کلاسم را غمگین افسرده نگه دارم!
(چون کلاس، خانه دوم دانش آموز هست)
۳-هر دانش آموزی دیر آمد، سر کلاس راهش دادم!
(چون میدانستم اگر ۱۰ دقیقه هم به کلاس بیاید؛ یعنی احساس مسئولیت نسبت به کارش)
۴- هیچگاه بیشتر از دو بار حرفم را تکرار نکردم.
(چون اینقدر جذاب درس میدادم که هیچکس نگفت بار سوم تکرار کن)
۵- هیچگاه ۹۰ دقیقه درس ندادم!
(چون میدانستم کشش دانش آموز متوسط و کم هوش و باهوش با هم فرق دارد)
۶- هیچگاه تکلیف پولی برای کسی مشخص نکردم!
(چون میدانستم ممکن است بچه ای مستضعف باشد یا یتیم..)
۷- هیچگاه دانش آموزی درب دفتر نفرستادم.
(چون میدانستم درب دفتر ایستادن یعنی شکستن غرور)
۸- هیچگاه تنبیه تکی نکردم و گروهی تنبیه کردم!
(چون میدانستم تنبیه گروهی جنبه سرگرمی هست ولی تنبیه تکی غرور را میشکند)
۹- همیشه هر دانش آموزی را آوردم پای تخته، بلد بود.
(چون میدانستم که کجا گیر میکند نمیپرسیدم!)
@Psychology_qom
📖اختلالات یادگیری
🌱ویژگی های عمومی در تشخیص اختلالات یادگیری
۱. احساس ناامیدی، بی لیاقتی و کم جراتی می کنند.
۲. در خواندن شفاهی و کلامی تردید می کنند و گاهی دچار لکنت می شوند.
۳. به جای اینکه چشم هایشان را هنگام خواندن حرکت دهند سرشان را تکان می دهند.
۴. کلمه به کلمه می خوانند.
۵. به زحمت و با صدای کشیده و لحن یکنواخت می خوانند.
۶. به نقطه گذاری توجه ندارند و از توجه به معنی لغات غافل اند.
ادامه دارد...
@Psychology_qom
قالب پیشنهادی مقاله علمی برای مجلات معتبر داخل و خارج.pdf
1.44M
💢قالب پیشنهادی مقالات علمی💢
@Psychology_qom
برای دانشجویان رشته علوم تربیتی و روانشناسی تربیتی و معلمان گرامی👆👆👆
دانشکده هدی برگزار میکند:
دوره های مجازی مهارت افزایی با اعطای گواهی معتبر شامل:
✅پروپزال نویسی
✅ استناد دهی
✅نگارش پایان نامه
✅نحو جستجوی مقالات داخلی و بین المللی
✅نرم افزار spss پیشرفته
✅نرم افزار spss مقدماتی
✅تحلیل داده های کیفی با نرم افزار
✅ ژورنال شناسی و نحو سابمیت مقالات
✅تحلیل داده های کیفی با نرم افزار MaxQDA
🔹شرکت برای عموم ( خواهران) آزاد است.
جهت ثبت نام مشخصات خود شامل( نام و نام خانوادگی،نامپدر،کدملی،شماره همراه و عنوان دوره) را به ایتای شماره ۰۹۹۲۳۷۶۰۰۸۰ ارسال نمائید.
مرکز آموزش های آزاد دانشکده هدی
🆔@Huda_Amuzesh
🔻 آزمایشگاه مرکزی دانشگاه قم برگزار میکند
🔹کارگاه نوروتراپی و جایگاه آن در روان درمانی
🔻مدت کارگاه: ۲ساعت
⏰ زمان برگزاری :
▫️سه شنبه ۲۰ تیر
▫️ساعت ۱۷ تا ۱۹
🔻 شرکت در کارگاه برای عموم آزاد است
🔻مدرس دوره:
▫️دکتر زهرا یمینی فر
🔻با ارائه گواهینامه معتبر
🔻لینک شرکت در کارگاه
http://ve.qom.ac.ir/vrrt_clab_meeting
🔸روابط عمومی دانشگاه قم
@university_of_qom
سلام بر دانشجویان عزیز.
یکشنبه عصر، کارگاهی خواهیم داشت با عنوان راهبرد کلاس واژگون در آموزش (ویژه ی برادران).
مکان و ساعت دقیق کارگاه، از طریق همین کانال اطلاع رسانی خواهد شد،لطفا به دوستان خود اطلاع دهید.
https://eitaa.com/Psychology_qom
سلام فردا کارگاه راهبرد کلاس واژگون رأس ساعت ۱۵ در کلاس ۴۳۰۲ (ساختمان دانشکده ادبیات و علوم انسانی)برگزار خواهد شد.