eitaa logo
قدس تی وی
185 دنبال‌کننده
11.8هزار عکس
9.4هزار ویدیو
227 فایل
قدس تی وی کانال ایتانمای فعالان گفتمان انقلاب اسلامی شهرستان قدس استان تهران ارتباط با ادمین: https://eitaa.com/me_atu_ad https://virasty.com/mohsenhedayatmehr https://eitaa.com/ammareqods
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
📝تکنیکهای عملیات روانی/بخش سوم 🔸تفاوت جنگ روانی و اقدامات روانی با عملیات روانی چیست؟ جنگ روانی استفاده طراحی شده از تبلیغات و دیگر اقدامات در زمان جنگ یا وضعیت فوق العاده است به منظور اصلی ، هیجانات، نگرشها و رفتار گروه های دوست، دشمن و بی طرف. به گونه ای که از تحقق اهداف و مقاصد ملی پشتیبانی شود. 🔹اقدامات روانی آن دسته از اقداماتی است که در زمان صلح یا در مناطق خارج از صحنه نظامی فعال جنگ انجام می شد و به منظور تأثیرگذاری بر هیجانات، نگرشها یا رفتار گروههای خارجی طراحی و اجرا می شود؛ به گونه ای که زمینه ساز تحقق مقاصد و خط مشی های دولت باشد. ♦️مهم ترین عبارت اند از: تلویزیون، رادیوها، خبرگزاریها، سایتهای خبری، شبکه های اجتماعی. شیوه های عملیات روانی 🔸در جنگ رسانه ای از شیوه های آشکار و پنهان متفاوتی استفاده میشود. این نوع برخورد رسانه ای، قواعد، مقررات و روشهای خاص خود را دارد. 🔹متخصصان عملیات روانی باید با به کارگیری به موقع و مناسب یک یا ترکیبی از روش های مناسب، آداب و رسوم، عقاید، عادات، سلیقه ها، شرایط ذهنی و فکری حاکم بر مخاطبان و واکنش های احتمالی آنان را مورد مطالعه قرار دهند و پس از آن به انتخاب روش های اجرای آن بپردازند. 🔸در ادامه برخی از شیوه هایی که به صورت آشکار و گسترده در علیه کشورهای رقیب به فراوانی مورداستفاده قرار می گیرد، بررسی می شود. برجسته سازی و بزرگنمایی 🔸ردپای شیوه برجسته سازی را می توان به راحتی در بیشتر طرح های عملیات روانی علیه ایران یافت. امروزه کمتر خبر، پیام، گزارش یا تحلیلی در رسانه های ضد ایرانی پخش می شود که در آن یک یا چند نارسایی اقتصادی، اجتماعی یا امنیتی در ایران برجسته نشده باشد؛ برای مثال وقوع یک تصادف در جاده های شمال بهانه ای برای پخش ساعتها برنامه در زمینه ناکارآمدی دولت در حفظ جان شهروندان شد. 🔹برجسته سازی، شایع ترین روش مورداستفاده رسانه ها است. درباره استفاده رسانه ها از این روش به نقل از کورت لنگ و گلاویز (از پیشگامان فرضیه برجسته سازی رسانه ای) نوشته شده است: توجه را به موضوعات خاص سوق میدهند. آنها از چهره های سیاسی تصاویر عمومی می سازند. آنها همواره موضوعاتی را مطرح می کنند که ناگزیر باید درباره آنها فکر کنند. 🔸براون از دیگر چهره های عملیات روانی مدعی شده است که «عملیات روانی یعنی گزینش برخی از اخبار، اطلاعات و تصاویر و برجسته سازی و تکرار آنها». تکرار 🔹همچنان که از نام تکرار برمی آید، برای زنده نگه داشتن موضوع با تکرار زمان بندی شده، سعی می کنند این موضوع تا زمانی که نیاز هست، زنده بماند. در این روش با تکرار پیام، سعی در القای تصویری معین و جا انداختن پیامی در ذهن مخاطب است. 🔸تکرار از لحاظ روان شناسی در تشکیل عادت بسیار مفید است، به ویژه اگر با دقت همراه باشد. بدون تکرار، تثبیت و تقویت دقیق تر عادت میسر نخواهد شد. 🔹روش تکرار از قواعد خاصی پیروی می کند؛ زیرا فاصله های تکرار فعل نباید چندان دراز باشد که سبب محوشدن آثار قبلی شود و نه چندان کوتاه باشد که ملال انگیز و خسته کننده؛ به عبارت دیگر تکرار مثل ضربه های پیاپی چکش است که سرانجام میخ را به داخل میراند. 🔸لئونارد دوب در راستای توصیف تکرار در عملیات روانی نوشت: «بسیاری از مردم درباره تبلیغ می اندیشند و یا در محراب، عبادت را تکرار می کنند. آنها مشاهده کرده اند که ظاهرا تکرار می تواند معجزه های روان شناسانه ای انجام دهد. البته تکرار در واقع مهم است؛ اما نباید در این اهمیت مبالغه کرد و یا درباره آن به خطا رفت». ادامه دارد... 🌐کانال عصرجدید، عصررسانه 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
📝تکنیکهای عملیات روانی/ بخش چهارم 🔸در شمارگان پیشین به تعریف عملیات روانی و انواع آن در پرداختیم. در این شماره به استمرار تبیین انواع تکنیک های عملیات روانی می پردازیم. تحریک 🔹کارشناسان عملیات روانی با ترسیم چهره ای بی رحم و ضد انسانی از دشمن - که می تواند واقعی یا ساختگی باشد- و یا ترسیم چهره درد وسختی کشیده قربانیان این بی رحمی، می توانند قوه خشم و غضب مردم خودی و همچنین نیروهای دشمن و افکار عمومی را بیدار کنند و در همان حال احساس همدردی با قربانیان و یا بازماندگان آنان را در مخاطبان برانگیزند و از آن بهره برداری کنند. 🔸برای مثال زمانی که یک دختر پانزده ساله کویتی در دوران جنگ خلیج فارس در برابر کنگره آمریکا شهادت داد که سربازان عراقی در کویت نوزادان را می کشند و دستگاههای نگهداری نوزادان را میدزدند تا به عراق منتقل کنند، دل خیلی از افراد به درد آمد. ولی این نکته هرگز به جهانیان گفته نشد که او در واشنگتن و عضوی از خانواده سلطنتی است و ظاهر شدن وی در کنگره توسط روابط عمومی شرکت ارتباطاتی «هیل و نولتون» به نمایندگی از سوی کویتیها بوده و این مساله کاملا صحنه سازی شده بود. ایجاد ابهام و شائبه 🔹روش ابهام، برگرفته از نظریه روانشناسی است. به باور پیروان این نظریه، ذهن آدمی ابهام را برنمی تابد و تنش برخاسته از ابهام آدمی را به تکاپو وا می دارد و او را تا رفع آن فعال نگه می دارد. 🔸کارشناسان عملیات روانی برای تاثیرگذاری بیشتر، پیام خود را به صورت اشاره و مجمل به اذهان منتقل می کنند و این فرصت را به آنان می دهند که خود با اندیشیدن به نتیجه دلخواه و مطلوب دست یابند. شیوه تحريف 🔹دنیای واقعیت ها برای تمام مردم یکسان نیست. آنچه ما آن را واقعی یا تحریف شده میدانیم به تجربه های گذشته، خواسته های کنونی و امیدهای آینده ما بستگی دارد. 🔸تحریف طیف وسیعی از دروغ تا کتمان حقایق را در برمی گیرد و می تواند به شکل متهم نمودن و حقیر کردن مخالفان و تحریف و تعریف و بزرگ کردن امتیازات طرفداران باشد. 🔹مخدوش کردن اطلاعات، پرت کردن حواس مخاطب، جلب توجه او به مسائل دیگر به طوری که از موضوع اصلی غفلت کند، ساده کردن بیش از حد مسائل پیچیده از شیوه های تحریف واقعیتها به شمار می رود. روش القای غم و نا امیدی 🔸غم نوعی از حالت روانی است که در اثر عدم تطابق انتظار فرد یا جامعه با موقعیت موجود و کنونی به وجود می‌آید. 🔹برای القای غم سعی می‌شود تصویر نامطلوب و نامتوازنی نسبت به انتظارات موجود، موقعیت و شرایط ارائه شده و متقابلا آرزوها و آرمانهای فرد یا جامعه، دور از دسترس قلمداد شود. 🔸در عملیات روانی ، کوچک نمایی نقاط مثبت در کنار بزرگنمایی آرزوها و خواسته ها و کوچک نمایی امکانات و دستاوردها یکی از روشهای القای غم و یاس است. 🔸القای غم و اندوه یکی از شیوه های مهم عملیات روانی است که ملهم از درک ماهیت روانشناسی و جامعه شناسی است و تصور و تلقین آن به آسانی صورت می گیرد؛ زیرا احساسات و عواطف افراد شبیه یکدیگر است. 🔹القای غم و اندوه، همچنین در وضعیت که متضمن تغییر و کاهش عاطفی، کاهش تنوع، کاهش زیبایی، کاهش امنیت و امیدواری و افزایش خشونت و سوءظن نیز باشد، صورت می گیرد. شیوه تفرقه 🔸یکی دیگر از شیوه های اجرای عملیات روانی تفرقه است که با بهره گیری مناسب از شگردهایی چون و پخش اکاذیب، اغراق و مبالغه، تحریف و دیگر ترفندهای مشابه، موجب ایجاد تغییرات موردنظر در اطلاعات افراد یا جامعه هدف و در نهایت باعث بروز وضعیت بحرانی میشود. 🔹این تغییر اطلاعات معمولا به کمک ایجاد نوعی و روحی پدید می آید که در نهایت به و تضعیف وحدت ملی منجر می شود. 🌐کانال عصرجدید، عصررسانه 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
🔎آنفلونزای نیویورکی چیست و چگونه عمل می‌کند؟ ▫️به گزارش قسمت اخیر برنامه زنده «امواج شبهه» شبکه رادیویی گفت‌و‌گو با عنوان «شگرد رسانه‌های معاند برای تخریب وحدت جهان اسلام» و با حضور مهمانان، دکتر حسن صدرایی عارف و دکتر علیرضا محمدلو روی آنتن رفت.  ▫️محمدلو گفت: اتفاقات اخیر و یا اتفاقات ماقبل و ما بعد از این ماجرا می‌بایست به درستی واکاوی شود و سهم هر یک از ، و درست مشخص شود. این سه لایه را می‌بایست در کنار یگدیگر دید. در فضای ذهنی اتفاق‌هایی رقم می‌خورد و امتدادی در فضای مجازی پیدا می‌کند.سپس برجسته ‌‌سازی صورت می‌گیرد و با بازنمایی نو به فضای میدان می‌آید.  ▫️این تحلیگر رسانه در ادامه با اشاره به تکنیک های رسانه‌ای معاند تشریح کرد: برجسته‌سازی، کانال انحرافی و از معروف‌ترین شگرد‌های عملیات روانی است. در این شگرد، بخش اول یک رخداد و یا ماجرا که نقطه آغازین آن است حذف و نادیده گرفته می‌شود و در همان حال، روی پله دوم ماجرا، که نتیجه منطقی و پیامد طبیعی پله اول است، تاکید ورزیده و بزرگنمایی می‌کنند به گونه‌ای که انگار تمام ماجرا همان پله دوم بوده است. ▫️وی افزود: راه‌حل ارائه شده نیکلاس برنز در برابر ایران، در قلب مردم ایران بود که نام یک ویروس پنج لایه با عنوان آنفلوآنزای نيويورکی به خود گرفت. 🔸ادامه گزارش را از طریق لینک های ذیل مطالعه نمایید.👇👇 ▫️https://kayhan.ir/fa/news/251310/ ▫️https://www.yjc.news/fa/news/8256375 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
💢 تحلیل روشنفکرانه یا پارازیت روی صدای حقیقت؟ ▫️«برای مواجهه‌ی عقلانی و منطقی با سخنان دیگران، همواره باید صرفاً خودِ سخن را دید و از پرداختن به انگیزه‌ی گوینده اجتناب کرد.» ▫️به نظر من، این یکی از مؤلفه‌های از مواجهه‌ی عقلانی و منطقی با سخنان دیگران است چون تأکید بیش از اندازه بر این وجه، بسیاری اوقات گمراه‌کننده و است. ▫️برای مثال، اگر خودمان را به موشکافی منطقی محدود کنیم، در واکنش به کسی مثل عباس عبدی چه باید گفت؟ در توئیت‌ اخیرش گفته است: ▪️ «یکی از مهمترین علل دوقطبی شدن جامعه، بجای کشف حقیقت است. دو طرف ماجرا درگیر این جنگ خانمان برانداز هستند و هر دو سو هم آن را تشدید می‌کنند به این دلیل رسانه میدان اصلی نبرد شده است. حقیقت تنها شهید این جنگ است.» ▫️چه باید گفت به چنین «تحلیل‌گر»ی که در یک توئیت کوتاه، با معانی ضمنی سخنانش،؟ ▫️آیا به‌راستی مسئله‌ی ما در موقعیت کنونی این است که حقیقت «به اندازه‌ی کافی» روشن نیست؟ ▫️آیا دعوت به «کشف» حقیقت همواره به‌جاست؟ ▫️ آیا نمی‌توان گفت بعضی وقت‌ها دعوت به «کشف» حقیقت صرفاً تخطئه‌ی احقاق حق، و روی صدای انبوه حقیقت‌هایی است که پیشاپیش مکشوف اند؟ ▫️آیا «دو طرف» منازعه‌ی این روزها، که در این توئیت کوتاه دو بار (و هر دو بار بدون قائل شدن هیچ تمایزی میان «دو طرف») به آنها اشاره شده، واقعاً جایگاه یکسانی دارند؟ ▫️ آیا در این «جنگ روایت‌ها»، به‌راستی هیچ کدام از روایت‌ها نتوانسته «تحلیل‌گر کارکشته»ی ما را کند که به حقیقت نزدیک‌تر است؟ واقعاً هیچ یک از این روایت‌ها، ولو اندکی، به حقیقت نیست؟! ▫️آیا این «دو طرف» منازعه که با شرکت در «جنگ خانمان‌برانداز»، تحلیل‌گر «کارکشته»‌ی ما را نگران کرده‌اند، به یک اندازه در کشیده شدن جنگ به اینجا نقش داشته‌اند؟ ▫️آیا این واقعیت که یک طرف جنگ سال‌ها (شاید ده‌ها سال) برای احقاق مسالمت‌آمیز حق خود کوشیده است دلیلی نمی‌شود که تحلیل‌گر «کارکشته»‌ی ما میان این «دو طرف» فرقی بگذارد؟ ▫️آیا تحلیل‌گر شدیداً «کارکشته»ی ما (که سی سال است به اظهارنظرهای اینچنینی مشغول است) نمی‌داند در موقعیتی که ده‌ها شهید «حقیقی» به خاک افتاده‌اند، سخن گفتن از معنای مجازی شهید و طرح این ادعا که «حقیقت "تنها" شهید این جنگ است»، علاوه بر ، به خاک و خون کشیدن دوباره‌ی آن شهیدان واقعی و نمک‌پاشیدن به زخم خانواده‌های آنها و جامعه است؟ ▫️بعید است که تحلیل‌گر کارکشته‌ی ما – هر قدر هم که در تحلیل‌گری بی‌استعداد باشد – اینها را نفهمد. به همین دلیل است که معتقدم ایشان شاهدی تمام‌عیار به سود این مدعاست که «خواباندن صدای حقیقت در پوشش « » کار خیلی‌هاست؛ و نمی‌شود همواره با شعار "مواجهه‌ی منطقی" از کنکاش در انگیزه‌های روان‌شناختی و غیرروان‌شناختی این گونه افراد اجتناب کرد». --- پی‌نوشت: محرکِ این پست، صرفاً توئیت عباس عبدی نبوده. در این روزها ده‌ها نوشته با این ویژگی‌ها مشاهده کرده‌ام. ✍🏻 مهدی خسروانی 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
برنامه انعکاس کامل.mp3
24.69M
🔻برنامه انعكاس(پخش زنده شده)، چهارشنبه 20 مهر 1401 ساعت: 22:00 | بمدت: 1 ساعت و 50 دقیقه ▫️واكاوی امپراطوری رسانه‌ای شبكه های اجتماعی تا هشتگ سازی و بحران آفرینی 🔸مهمانان برنامه: ▫️دکتر علیرضا داودی، کارشناس ارشد علوم شناختی و رسانه ▫️حجت الاسلام دكتر علیرضا محمدلو، تحلیلگر رسانه و پژوهشگر علوم اجتماعی 1⃣عمق و اخیر کجا و چه تاریخی بود و چرا به بن بست رسید؟ 2⃣ و سایر گام های موثر برای جریان آفرینی رسانه‌ای چگونه رقم خورد؟ 3⃣نقش موثر متغیرهای فرهنگی همچون در شکل گیری اتفاقات کف خیابان اتفاقی بود یا آگاهانه؟ 4⃣پدیده در ماجراهای اخیر چطور قابل ارزیابی است؟ 5⃣آیا جهادتبیین در ماجرای اخیر به سبک محقق شد یا اشتباه تاکتیکی بود؟ 6⃣ چه افراد و ارگان هایی را تکمیل کردند و از طرفی دشمن در چه گام هایی دچار لغزش و تعجیل راهبردی شد؟ 7⃣ماجرای چه بود و چه میزان باعث فرسایش و پیشرفت اتفاقات کف خیابان شد؟ 8⃣تاریخ دقیق و نقطه عطف امسال کِی بود و چه تفاوتی با ناآرامی های ۷۸ تا ۹۸ داشت؟ 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
🔎واژه "افکار عمومی" در بیانات رهبرانقلاب و یک دِرَنگ راهبردی_عملیاتی ▫️رهبر انقلاب در بخشی از صحبت هایشان در دیدار مسئولان نظام و میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی فرمودند:...وقتی خواص در یک راهی وارد شدند، را به آن سمت حرکت می‌دهند. وقتی افکار عمومی در یک کشوری شکل گرفت، سیاست‌های اداره‌ کشور هم به‌طور قهری به آن سمت حرکت می‌کند. 🔹هرچند که این خطاب، ناظر به کشورها و ملت های منطقه بود، اما نسبت اضلاع مثلث ۱.خواص جامعه، ۲.افکارعمومی و ۳.تغییر سیاست های یک کشور را می توان از باب الغاء خصوصیت و یک مورد تامل جدی قرار داد. در این مجال پیرامون واژه افکار عمومی تاملی کوتاه خواهیم داشت. 🔹در اندیشه کلاسیک، واژه و مفهومی که بر عمومیت و فراگیری یک اندیشه یا رفتار و نماد دلالت داشت را می‌نامیدند. اما در عصرجدید و با ظهور تکتولوژی و رسانه با بنام افکارعمومی مواجه هستیم. تفاوت ایندو چیست و کجاست؟ ▫️وقتی جوزف نای در به سه مدل سخت و نیمه سخت و اشاره می‌کند، رگه هایی از این پدیده را پرده برداری می‌نماید. اما در داخل کشور، توجهات از سطح مباحث فرهنگی جابجا نمی‌شود و یک مواجهه کلاسیک و روتین با مساله صورت می‌گیرد که چه بسا باعث آرایش ضعیف، کُند و غلط در موضوع پدافندغیرعامل در بلندمدت می‌شود. اما تفاوت های فرهنگ با افکار عمومی چیست؟ 1⃣ فرهنگ، معرفت پایه بوده، درحالیکه افکارعمومی، اطلاعات محور و تعریف شده است. 2⃣ فرهنگ، بنیادین، عمیق و با پایداری نسبتا بالاست ولی افکار عمومی موقعیتی، سطحی و بشدت است. 3⃣ فرهنگ به تدریج شکل می‌گیرد و درونی سازی می‌شود، افکارعمومی چه بسا یک روزه و با رقم می‌خورد. 4⃣ اهداف فرهنگ، باورسازی برای سبک زندگی است ولی هدف در افکارعمومی، برای کنشگری یا تقویت مارپیچ سکوت است. 5⃣ ابزار فرهنگ، کار فرهنگی و مطالعاتی است ولی ابزار در موضوع افکار عمومی، کنش رسانه‌ ای، و فعالیت ژورنالیستی_مطبوعاتی است. 6⃣ فرهنگ، خواص و مرجعیت‌ فکری متمرکز دارد(شاید یک مطهری در سرچشمه کافی بود) ولی افکار عمومی دچار و شهروند_خبرنگار است و افسران جنگ نرم میطلبد. 7⃣ فرهنگ با تقویت عقاید و اخلاق و احکام، قوام می‌یابد ولی افکارعمومی با و آشنایی با جنگ شناختی واکسینه می‌شود. 8⃣ برای تعمیق فرهنگ بایستی تاریخ را دوره کرد و برای مصونیت افکارعمومی باید و درست را جا انداحت. 💢بزرگان عرصه سیاست و فرهنگ و اجتماع و بطورکلی خواص جامعه؛ لطفا افکارعمومی و مختصاتش را جدی‌ بگیرید و را در جنگ رسانه ای امروز، تدارک و طراحی نمایید. وااسفا که فرهنگ را مدت‌هاست رها کردیم و نتیجه اش را در بی‌ثباتی گاه و بیگاه افکارعمومی درو می‌کنیم. ✍علیرضامحمدلو، مدرس رسانه و پژوهشگر علوم اجتماعی 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
امواج شبهه.mp3
13.11M
🔎شگرد رسانه های معاند در تخریب وحدت جهان اسلام ؛ ▫️برنامه زنده پخش شده از رادیو و اپلیکیشن ایران صدا، یکشنبه ۱۷ مهرماه ساعت ۱۶ 🔻مهمانان برنامه: 🔹دکتر حسن صدرایی عارف، کارشناس رسانه و مدیرکل فضای مجازی مجمع جهانی اهل بیت 🔸دکترعلیرضامحمدلو، کارشناس رسانه و پژوهشگر علوم اجتماعی 🔹مجری: آقای مصطفی صادقی، سردبیر روزنامه جام‌جم 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از عصرتبیین عصررسانه
⁉️ سه اشتباه بزرگ خواص در حوادث اخیر! 💠 رهبر معظم انقلاب در بیاناتشان در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح فرمودند «در اول کار برخی خواص بدون تحقیق و احتمالاً ناشی از دلسوزی، اطلاعیه و بیانیه دادند و اظهار نظر کردند. برخی از آنها اتهام را به سمت سازمان انتظامی بردند و برخی هم مجموعه نظام را متهم کردند. اکنون که دیدند قضیه چیست و نتیجه حرف‌های آنان با برنامه‌ریزی دشمن چه اتفاقاتی را در خیابانها رقم زده است، باید کار خود را جبران و صریحاً اعلام کنند با آنچه اتفاق افتاده و با برنامه دشمن خارجی، مخالفند.» اما اشتباه خواص در این اغتشاشات و تحولات شبیه این چه بوده و هست؟ 🔹 تقلیل سطح منازعه: یکی از اشتباهات برخی خواص جامعه ما در اینکه سطح منازعه کجاست؟ و دعوا بر سر چیست؟ به خطا می افتند. لذا بخشی از علت گفتن این عبارت که «دعوا بر سر مسئله‌ی باحجاب و بدحجاب نیست؛ دعوا بر سر از دنیا رفتن یک دختر جوان نیست.» ناظر به همین اشتباه خواص است. 🔹 لاک پشت روایت ها: در جنگ روایت ها کسی پیروز است که جذاب ترین و سریعترین روایت را دارد. اما بدون تعارف باید گفت روایت های ما کلیشه ای و خسته کننده است و یا دیرهنگام مانند نوش داروی پس از مرگ سهراب. بخشی از این هم حاصل نشناختن تغییر ذائقه جامعه است. اینکه در این حوزه چه باید کرد نیازمند بحث مفصل است. 🔹 شترسواری دولا دولا: اشتباه دوم خواص ما عدم موضع گیری سریع و صریح است، در اغتشاشات و تحولات این چنینی یا موضع نمی گیرند یا بعلت ترس از کاهش محبوبیت یا بازخورد منفی در فضای مجازی و حقیقی دوست دارند موضع دوپهلو بگیرند و دولا دولا شترسواری کنند. ✍ یعقوب ربیعی 🆔@andisheengelabi
هدایت شده از خبرگزاری دانشجو
12.21M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥تصاویر دیگری از تجمع دانشجویان دانشگاه شریف در اعتراض به هتاکی‌ها، حرمت‌شکنی‌ها، بی‌قانونی‌ها و توهین‌ها و تهدیدها 🆔 @snn_ir
هدایت شده از خبرگزاری دانشجو
🔴اطلاعیه سازمان انرژی اتمی درباره نفوذ به سرور پست الکترونیک یکی از شرکت‌های تابعه 🔸اداره کل دیپلماسی عمومی و اطلاع رسانی سازمان انرژی اتمی ایران اعلام کرد: مطالب منتشره در فضای مجازی مبنی بر نفوذ به سرور پست الکترونیک شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی با هدف جلب توجه عموم و فضاسازی‌های رسانه‌ای صورت گرفته است. 🔸در این اطلاعیه آمده است: بر اساس گزارش دریافتی از واحد فناوری اطلاعات شرکت مادر تخصصی تولید و توسعه انرژی اتمی، دسترسی غیرمجاز از مبداء یک کشور خارجی مشخص، به سامانه پست الکترونیک این شرکت منجر به انتشار محتوای برخی از پست‌های الکترونیکی در فضای مجازی شد. 🔸در پی این امر، واحد فناوری اطلاعات شرکت تولید و توسعه انرژی اتمی بر اساس ترتیبات پیش‌بینی شده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن ضمن انجام اقدامات لازم و پیشگیرانه، موضوع را از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد و گزارش اولیه خود را به مسئولان سازمان انرژی اتمی ارائه کرد. 🔸این اطلاعیه می‌افزاید: محتوای موجود در ایمیل‌های کاربران حاوی پیام‌های فنی و تبادلات معمول و جاری روزمره است. بدیهی است هدف از انجام این‌گونه تلاش‌های غیرقانونی که از روی استیصال انجام می‌شود، به منظور جلب توجه عموم، فضاسازی‌های رسانه‌ای و عملیات روانی بوده و فاقد هرگونه ارزش دیگری است. 🆔 @snn_ir
هدایت شده از خبرگزاری دانشجو
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥جامعه و خانواده های ما باید این صحنه ها را ببینند علیرضا زادبر درمورد تجمع ضدانقلاب و دیگر گروه‌ها در روز گذشته در برلین نوشت: 🔸یک روز پیش از تجمع سازمانی در برلین مطلبی درباره حضور پررنگ پرچم همجنس بازان در تجمعات امسال نوشتم. تغییر نام از همجنس باز به همجنس گرا موجب تعدیل و انحراف اذهان جامعه از این عمل شنیع نمی گردد. پیش از انقلاب وقتی چپی ها میخواستند "حزب کمونیست" تشکیل دهند، می دانستند "مرامنامه کمونیسم" در جامعه دینی و معتقد ایران پذیرش نخواهد داشت و برای دوری از واکنش مردم برخلاف سایر کشور در ایران نام خنثی انتخاب کردند: حزب توده! معدود افراد مسلمان در حزب توده نیز تلاش داشتند بین اسلام و کمونیسم آتشی برقرار کنند، خودشان یا به تناقض پی بردند و یا پا پس کشیدند! 🔸امروز هم عده ای اصرار دارند با تغییر نام از عمل شنیع لواط به واژگان انحرافی، مقابل واکنش و عصبانیت جامعه بمانند. مساله تفاوت جنسیتی که در افراد معدود پذیرفته شده با توجیه رابطه جنسی تفاوت دارد. 🔸مجددا سوالم را که در پست قبلی مطرح کردم تکرار می کنم: اولویت و فوریت جامعه امروز ایران، بهبود معیشت، ارتقا اقتصاد، مبارزه با فساد و مهمتر از همه تحقق عدالت اجتماعی است‌. حال پرسش این است در کجای مطالبات به حق ملت ایران این گروه همجنس باز قرار دارند که در تمامی تجمعات خارج از کشور پرچم داری می کنند و در برلین به سخنرانی می پردازند؟ 🔸جامعه ایران را به کدام سمت می برید!؟ 🆔 @snn_ir