eitaa logo
اخبار اداره تکنولوژی،گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه
3.6هزار دنبال‌کننده
1.9هزار عکس
427 ویدیو
440 فایل
به نام و یادخدا،این کانال صرفا جهت اطلاع رسانی اخبار و بخشنامه های اداره تکنولوژی ،گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم ایجادشده است. مخاطبین :مدیران ،معاونین ، دبیران و هنرآموزان سایت اداره :qomgt.ir
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
21.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ان لنا فیک املا مولا جان ،امام زمان (عج)مهربانم برای ما دعا کنید اللهم عجل لولیک الفرج اداره‌تکنولوژی،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
218706-0.pdf
حجم: 423.1K
اولین مرحله اعلام نتایج مسابقات و فراخوان های دوره اول متوسطه اداره تکنولوژِی،گروه های آموزشی و بررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
210_58397422107796.pdf
حجم: 52.3M
❇️ بانک سوالات امتحانات نهایی ▫️از سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲ ▫️سوال + پاسخ تشریحی ▫️نوبت خردادماه، دی‌ماه و شهریورماه ✳️ دروس: ▫️جامعه شناسی۳ ▫️فلسفه۲ ▫️سلامت و بهداشت ▫️علوم و فنون ادبی۳ ▫️عربی، زبان قرآن۳ ▫️زبان انگلیسی۳ ▫️تعلیمات دینی۳ ▫️ریاضی و آمار۳ ▫️تاریخ۳ ▫️علوم اجتماعی اداره‌ تکنولوژی‌، گروه‌های‌ آموزشی‌ و بررسی‌ محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
❇️ بیستمین جشنواره الگوهای تدریس برتر ◽️بخش حضوری ◽️محور تدریس حضوری ◽️دروس ریاضی، عربی و مدیریت خانواده و سبک زندگی اداره‌ تکنولوژی‌، گروه‌های‌ آموزشی‌ و بررسی‌ محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
📣📣📣📣📣 شیوه ارسال اثربیستمین جشنواره الگوهای تدریس برتر دوره دوم : مخاطبان رویداد می‌توانند با ورود به وبگاه رویداد به آدرس www.alefta.ir در بخش «عضویت»، حساب کاربری (پروفایل) خود را ایجاد و نسبت به تکمیل اطلاعات هویتی و پرسنلی خود اقدام نمایند. سپس برای ارسال تجربیات خود باید گزینه ثبت‌ تجربیات را انتخاب و در مرحله بعد با انتخاب یکی از گزینۀ‌های «ثبت تجربه در بخش تک‌تجربه‌ها» و «ثبت تجربیات در بخش مدارس پیشتاز تحول» وارد فرآیند ثبت تجربه و اثر خود در بخش انتخابی شوند و تجربیات خود را با تکمیل فرم‌ها و ارسال مستندات شامل فیلم، صوت، عکس و‌ … ارسال ‌نمایند. در ادامه شیوۀ ‌ارسال اثر در بخش‌ تک تجربه ها توضیح داده شده است. تک‌تجربه‌ها: پس از انتخاب این بخش، باید مطابق با نمون برگ درج شده در پیوست (2)  گام‌های زیر طی شود: گام اول: انتخاب محور اصلی و محور/ محورهای فرعی گام دوم: توصیف مسئله یا مسائل کلیدی گام سوم: توصیف و تشریح تجربه گام‌ چهارم: بیان موانع، آثار و نتایج گام پنجم: بارگذاری مستندات شامل عکس، فیلم و مستندات متنی و ارائه توضیحات تکمیلی در قالب صوت یا فیلم حداکثر 5 دقیقه‌ای. توجه: مستندات به صورت فشرده در قالب فایل zip یا rar ارسال گردد. پیوست(2) نمون برگ ثبت تجربه و معیارهای داوری در بخش تک تجربه‌ها تبصره: نحوه ارسال اثر و موضوعات پیش بینی شده برای هر گروه درسی در محور فرعی «الگوها و روش‌های یاددهی- یادگیری» توسط دبیرخانه‌های مستقر در معاونت‌های آموزشی و پرورشی وزارتخانه مدیریت و اعلام خواهد شد. نکات محدودیتی برای تعداد تجربیات ارسالی در نظر گرفته نشده است و هر فرد می‌تواند چند تجربه را در محورهای رویداد ارسال نماید. مستندات به صورت فشرده در قالب فایل zip یا rar ارسال گردد. اجرای تجربه ارسالی حداکثر مربوط به دو سال تحصیلی اخیر باشد. تجربیاتی که در مرحله کشوریِ جشنواره‌های سال‌های گذشته، حائز رتبۀ برتر شده‌اند، ارسال نشوند. هر تجربه فقط در یکی از بخش‌ها شرکت داده شود. اداره‌تکنولوژی ،گروه‌های‌آموزشی‌وبررسی محتوای متوسطه استان قم @QomTechnology
🔵 دوازده نکته مهم از جلسه وبینار کشوری توجیهی امتحانات شبه نهایی: 🔰قابل توجه کلیه دانش آموزان، مدیران و دبیران متوسطه دوم ✅مهندس کاظمی؛ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: 🔅دلیل اینکه امتحانات شبه نهایی کشوری در پایه های دهم و یازدهم اجرایی شد این است که تا کنون در این پایه ها امتحانات استاندارد و نهایی برگزار نشده و رسیدن به یک چهارچوب تدوین سوال نهایی، بر مبنای شیوه نامه طراحی سوالات مفهومی باید ایجاد شود. 🔅نتایج آزمون های شبه نهایی در پایه دهم و یازدهم به سرعت تحلیل و آسیب شناسی شود و جهت رفع مشکلات درسی اقدام گردد و نهایتاً می توان نتایج این آزمون ها را با نتایج امتحانات خردادماه پایه های دهم و یازدهم نیز مقایسه کرد تا تحلیلی جامع از رویکرد پایه های دهم و یازدهم برای سال بعد به دست آید. 🔅برخی مطالب در فضای مجازی این طور القاء می کرد که امتحانات شبه نهایی صرفاٌ توسط دبیران مدارس خاص طراحی خواهد شد، که این استرس آفرین بود و واقعیت ندارد. در طراحی سوالات نهایی، تمامی دبیران مدارس سراسر کشور مشارکت خواهند داشت. ✅دکتر زارعی، رییس مرکز ارزشیابی وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: 🔅بخشنامه زمان و شرایط آزمون های نهایی امروز منتشر خواهد و در دسترس همه دانش آموزان، دبیران و مدیران قرار خواهد گرفت. 🔅تعداد حوزه های آزمون نهایی نباید زیاد باشد و در مکانی متمرکز برگزار خواهد شد و حوزه امتحان غیر از مکان مدرسه خود دانش آموز باشد و اگر خود مدرسه دانش آموز حوزه آزمون باشد، کادر آن مدرسه تغییر خواهد کرد. 🔅تصحیح امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی و توسط چند مصحح، خارج از استان برای همه مناطق کشور اجرایی خواهد شد. 🔅سوالات امتحانات شبه نهایی دهم و یازدهم توسط دبیرخانه های گروه های درسی انجام خواهد شد و مبتنی بر شیوه نامه طراحی سوالات مفهومی خواهد بود. در تصحیح آن نیز دبیران مبتنی بر راهنمای تصحیح عمل کنند تا شرایط برای سنجش دانش آموزان واقعی تر باشد. 🔅شرایط امتحانات شبه نهایی مانند امتحانات نهایی باشد و به مسائل تاخیر در جلسه آزمون، عدم استفاده از موبایل، استفاده از سیگنال یاب جهت جلوگیری از تقلب و... توجه خواهد شد. 🔅کلیه دانش آموزان مطالعه امتحانات نهایی را به شب امتحان موکول نکنند. این امر در سال گذشته با مشاوره های اشتباه خارج از آموزش و پرورش، برای دانش آموزان دردسر ساز شد. ✅دکتر کریمی؛ مدیرکل دفتر آموزش متوسطه نظری وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد: 🔅شیوه نامه الگوی طراحی سوالات مفهومی به همه ذی نفعان (دانش آموزان) اطلاع رسانی شود تا دانش آموزان با آگاهی بیشتر مطالعه کنند. 🔅اهمیت این امتحانات در شورای دبیران مدارس نیز طرح موضوع شود تا تأثیرگذاری بیشتری داشته باشد. 🔻نکته: امتحانات شبه نهایی پایه دهم و یازدهم مطابق برنامه اعلام شده برگزار خواهد شد و مدارس در این روزها «آموزش محور» هستند یعنی کلاس ها و مدارس تعطیل نمی شود. اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوا متوسطه استان قم @QomTechnology
15.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔵 دعوت به حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس و حمایت از مردم مظلوم فلسطین توسط فرهنگیان استان قم فرهنگی محترم، سرکار خانم سمیه نوری از آموزش و پرورش ناحیه 2 ------------------------------------------- 🌐کانال اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان قم 🆔@eduqom
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا