eitaa logo
◽⬜ رهنمود قرآن ⬜◽
95 دنبال‌کننده
11.4هزار عکس
10هزار ویدیو
58 فایل
کانال قرآن ، گنجینه‌ای از رهنمودهای قرآنی قرآن را با معرفت و تدبر عمیق و عاشقانه بخوانید ، و بدان عمل نمائید. @qor_an #کانال‌رهنمود‌قرآن🍃📖💞
مشاهده در ایتا
دانلود
💯انتخابات ❌ ۴۷ روز و ۱ ساعت و ۵ دقیقه تا.... رأی من ایران سربلند میزان رای ملت است انتخابات‌نزدیک‌است انتخاب‌درست کاردرست انتخاب‌وظیفه‌شرعی‌ملی همگی‌درانتخابات‌شرکت‌کنیم کانال سیاسی ، طنز ، آوا و ... : پستهای بدون لینک ، برای سهولت انتقال به گروههای فضای مجازی ... در کانال: @marsad 💯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🏴زندانی که امام هادی علیه السلام در آن سالها زندانی بودند... ▪️در عزای تو حضرت هادی، ▪️که گریبان آسمان چاک است. ▪️نه فقط چشم های ابری ما، ▪️روضه خوانت تمام افلاک است. 🏴شهادت امام هادی النقی (علیه السلام) تسلیت باد. 🖤🌷🖤
آمریکا تلاش کرد جیبوتی رو وادار به مقابله با نیروهای یمن بکنه ! ولی کاملا جیبوتی برعکس عمل کرد. نصر من الله و فتح قریب 🇳🇱😍✌️ موقعیت جیبوتی در تنگه باب‌المندب دقیقا مکمل و روبروی یمن هست. 🔰 🗳 ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ ⃟ٖٖٜٖٜ☫🇮🇷 @marsad
هدایت شده از 
Salar Aghili - Charkho Falak.mp3
8.83M
📿🟨🌷🟧📖🟥🤲 ازخود دمی‌برون آ محوخدا شو 🟥💕🟧🎵🟨🔊⬜️ 📿🟨🌷🟧🪴🟥🤲 🟥🗳🟧🎶🟨🌸⬜️ 🍃🟨📿🟧📖🟥🇵🇸 جشنواره چهل آوا ، هرشب قبل از اخبار جبهه مقاومت ■کانال جهاد تبیین مرصاد
🚨منابع محلی از وقوع انفجار و درگیری مسلحانه در مرکز استانداری طالبان در نیمروز در شهر زرنج خبر دادند. 🔹بر اساس گزارش اولیه، یک عامل ناشناس موفق به نفوذ در داخل ساختمان شده و اقدام به عملیات انتحاری علیه مقامات محلی طالبان کرده است.
♦️واکنش گسترده صهیونیست‌ها به نصب دیوارنگاره عبری در میدان فلسطین‌ تهران 🔹‌پس از انتشار خبر نصب دیوارنگاره جدیدی در میدان فلسطین تهران با شعار عبری «همیشه دریا برای فرعون‌ها ناامن است! از اجدادتان بپرسید» از جمله معاون وزیر دفاع رژیم صهیونیستی، ارتش دفاعی، خبرنگار شبکه ۱۱ اسرائیلو برخی دیگر از شخصیتهای اسراییلی به نصب این طرح واکنش منفی نشان داده‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️سه نفتکش و یک تریلر در شرکت سوخت آتلانتیک شمالی در منطقه اپینگ در نیوهمپشایر در شمال شرق ایالات متحده آمریکا آتش گرفتند که منجر به آتش‌سوزی بزرگ شد، اما تاکنون هیچ تلفاتی گزارش نشده است.
به صورت اعضای تیم ملی کشتی که دیروز به ایران برگشتند نگاه کنید و غیرت رو بفهمید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️تداوم پاساژگردی دختران بی‌حجاب در تهران 🔹به‌تازگی فیلم‌های کوتاه موبایلی از مراکز خرید معروف تهران و برخی کافه‌ها، رستوران‌ها و مراکز تفریحی در بالاشهر تهران منتشر شده که دختران بی‌حجاب، نیمه‌برهنه و یا با لباس‌های پاره، بدن‌نما و عجیب در حال رفت‌وآمد هستند. 🔹این رفتارها و هنجارشکنی‌ها انتقادات بسیاری از مردم را در پی داشت تا جای‌که نزدیک به ۳۰ پویش با امضای ۱۰۵ هزار امضا نیز در سامانه «فارس من» به ثبت رسید که امضاکنندگان خواستار برخورد با بی‌حجابی در این مراکز خرید و تفریحی شدند. 🔹️وزیر کشور گفته: هر کسی در فضای خصوصی خود آزاد است، ولی در فضاهای عمومی حتما باید قانون را رعایت کند. دستگاه‌های مربوطه موظف هستند برخورد کنند.
اطلاعات دشمن روزنامه عبری "اسرائیل امروز": حماس در روز 7 اکتبر حمله ای را به نوار غزه آغاز کرد، اما امواج شوک در سراسر کشور به خوبی احساس شد، این حمله نه تنها به امنیت آسیب زد، بلکه به احساس امنیت به عنوان امن ترین مکان آسیب رساند پس از ناتوانی ارتش "اسرائیل" که یکی از قوی ترین ارتش های جهان به شمار می رود در کمک رسانی، احساس مهجوریت و درماندگی را به وجود آورد که هر "اسرائیلی" را همراهی می کرد. تا به امروز در جنوب، شمال و حتی در مرکز احساس می شود.
🚨کانال 14 عبری: اصابت موشک ضد تانک به یک منزل در شهرک یووال در شمال، و جراحت 2 شهرک نشین طوفان الاقصی
🛑 آقازاده از ماشین پیاده شو و مثل تمام انسان های عادی و با شخصیت از در ورودی رد شو و خودت را پیاده به ضریح و صحن حضرت معصومه برسان. 🔹نه مانند شاهان و اربابان. نه احترام آن بانوی بزرگوار را می شناسی نه احترام پیر و مراد ما خمینی را که امام مستضعفین بود. 🔸این چه بساط نفرت انگیزی است که به راه انداخته اید؟ کیست و چیست که باید درهای حرم را به رویش باز کنند تا با ماشین تا دم صحن برود؟ 🔹خدایا از دیدن این صحنه ها در جمهوری اسلامی خسته ایم. ✍ احمد خمینی است. یادگار یادگار یادگار یادگار امام..! سرطان اصلاحات 🔥
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
به ما چه ولی میگن از پالایشگاه حیفا دود بلند شده :) 😎
📌حملات رژیم صهیونسیتی به جنوب لبنان همچنان ادامه دارد. .
📌چوی سونگ هی وزیر خارجه کره شمالی به دعوت لاوروف از 15 تا 17 ژانویه در یک سفر رسمی رسمی به روسیه خواهد بود. طرفین در مورد توسعه بیشتر روابط دوجانبه و اجرای توافقاتی که قبلاً بین پوتین و کیم جونگ اون حاصل شده است، گفتگو خواهند کرد. .
📌منابع غیر رسمی: پهپادهای ترکیه یک ایستگاه نفتی متعلق به شبه‌نظامیان دموکراتیک سوریه را در نزدیکی شهر القحطانية در شمال الحسکه سوریه را مورد هدف قرار دادند. .
📌یک دقیقه سکوت به احترام شهدای غزه بازی دو تیم ایران و فلسطین در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا 2023 با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای جنگ غزه آغاز خواهد شد. .
📌کربی سخنگوی شورای امنیت ملی آمریکا: ما به دنبال درگیری با حوثی ها نیستیم و معتقدیم که حملات اخیر ما تاثیر خوبی داشته است. .
📌ابوعبیده سخنگوی گردان‌های قسام: نبرد طوفان الاقصی، نبردی مهم در تاریخ ملت و امت و فریادی بود که برای آزادی همه ملت‌ها به صدا درآمد. هیچ گزینه‌ای جز بکارگیری تمام توان خود جهت پاسخ به کشتارها و جنایات دشمن علیه ملت خویش در پیش نداریم. ضربات سختی به دشمن وارد کردیم و همچنان به وارد کردن ضرباتی شدیدتر از ضربه هفتم اکتبر به آن ادامه می‌دهیم. 1000 خودروی زرهی اشغالگران اسرائیلی را طی 100 روز جنگ هدف قرار داده و منهدم کردیم. هر آنچه را از نیروها و ادوات جنگی دشمن هدف قرار دادیم، با سلاح‌های ساخت گردان‌های قسام بوده است. حماسه‌ای که مجاهدان ما آفریدند، به عنوان یکی از بزرگ‌ترین و مقدس‌ترین نبردها در تاریخ امت ثبت خواهد شد. نبرد طوفان الاقصی نبرد میهن فلسطین است که ملت و مقاومت در خندقی واحد کنار هم می‌جنگند. مجاهدان ما در مورد ضعف ایمان نیروهای دشمن و فرار آن‌ها از میدان به رغم تمامی تجهیزات و سلاح‌هایی که در اختیار دارند، شهادت دادند. .
📌سخنگوی ارتش رژیم صهیونسیتی: ما قصد عقب نشینی از خان یونس یا هیچ جای دیگری را نداریم. .